Teneshu Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 salut. a cumparat cineva recent o motocicleta din italia? am nevoie de niste informatii cum ar fi taxe sau alte chestii care trebuie platite. am auzit ca taxele de contract si radiere pt export pot ajunge si la 250 de euro. stie cineva de chestiile astea? am aflat pe pielea mea. daca cumperi un motor din italia si vrei sa il trimiti la export, toata distractia de costa in jur de 70 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Vreau sa iau un motor. dar situatia e un pic mai complicata. Proprietarul de acum ,din cta , a luat-o de la cineva din buzau in toamna , dar n-a inmatriculat-o pe numele lui , moto avand tot numere de buzau . El spune ca a luat-o in evidenta la fisc. pe talon apare doar vechiul proprietar . Celalalt proprietar a fost cel care a adus-o din italia. Nu am vazut contractul de vanzare cumparare intre actualul si fostul proprietar , dar el zice ca-l are , desi mi s-a parut cam defensiv ,in sensul ca n-ar vrea sa-l arate. Ce recomandati sa fac in situatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Mai nimic...ia legatura cu el si daca iti convine utilajul, va opriti si faceti actele la primul birou ales de tine, daca este ok o sa faci un act de vanzare/cumparare si o sa iti dea si cetificatul fiscal(pe numele lui)...tu verifici doar seriile si mergi cu ea sa o inmatriculezi.Nu vad ce problema ar putea fi...banii is la tine in buzunar doara, are acte faci treaba...nu are ce ii trebuie nu faci, banuiesc ca locuiti in C-ta amandoi...deci relativ simplu de contactat. Bafta la achizitie! Editat Februarie 13, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Sa cauti un motor cu actele in regula Sunt o gramada de motoare pe piata in momentul asta, unele la preturi f bune, e pacat sa iei una cu complicatii de genul. ps: acte in regula inseamna asa: contract intre ala din carte din BZ si asta din Ct, fiscal si fisa de inmatriculare de la asta din bz si semnata ca e luata in evidenta la asta din Ct, dupa, contract intre asta din CT si tine, fisa de inmatriculare si fiscal de la asta din Ct. + carte, talon. Editat Februarie 13, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Vreau sa iau un motor. dar situatia e un pic mai complicata. Proprietarul de acum ,din cta , a luat-o de la cineva din buzau in toamna , dar n-a inmatriculat-o pe numele lui , moto avand tot numere de buzau . El spune ca a luat-o in evidenta la fisc. pe talon apare doar vechiul proprietar . Celalalt proprietar a fost cel care a adus-o din italia. Nu am vazut contractul de vanzare cumparare intre actualul si fostul proprietar , dar el zice ca-l are , desi mi s-a parut cam defensiv ,in sensul ca n-ar vrea sa-l arate. Ce recomandati sa fac in situatia asta? merge..sa-ti dea fiscal contracte tot si il rezolvi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhonny_gsxr Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Daca nu ma insel iti va trebui si contractul de vanzare cumparare dintre el si cel din buzau si act vanzare cumparare intre tine si cel din cta impreuna cu fiscalul Programare la rar si inaintare acte pentru inmatriculare Ii spui sa mearga cu tine cand imatriculezi motorul daca e si el din cta Verificare serii sa corespunda pe carte si multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Pai din ce spui tu motorul ar avea actele in regula. doar ca la inmatriculari mergi cu doua fise de inmatriculare si doua contracte de vanzare-cumparrare. daca are astea este totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) ps: acte in regula inseamna asa: contract intre ala din carte din BZ si asta din Ct, fiscal si fisa de inmatriculare de la asta din bz si semnata ca e luata in evidenta la asta din Ct, dupa, contract intre asta din CT si tine, fisa de inmatriculare si fiscal de la asta din Ct. + carte, talon. Corect, nu sunt probleme daca are toate actele...am mai intalnit situatia asta si lucrurile au decurs bine, conditia in plus este sa prezinte la inmatriculat si actele proprietarilor anteriori...cu fise fiscale cu tot, in rest ...toate bune si Editat Februarie 13, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Exact! Chestia e ca nu inteleg de ce se ascund unii. Am fost acum vreo 2 ani sa vad un zr750, dupa care imi pare rau si acum ca nu l-am luat, mi-a aratat omul toate actele, contract, fiscalul de la cel dinaintea lui, fisa de inmatriculare, cartea, am verificat seriile impreuna, omul foarte corect. Asa se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Dar se poate merge cu el asa ? Stiam ca e o chestie cu cele 30 zile in care tre sa-l inmatriculezi sau sa-l treci in evidenta la primarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Exact! Chestia e ca nu inteleg de ce se ascund unii. Am fost acum vreo 2 ani sa vad un zr750, dupa care imi pare rau si acum ca nu l-am luat, mi-a aratat omul toate actele, contract, fiscalul de la cel dinaintea lui, fisa de inmatriculare, cartea, am verificat seriile impreuna, omul foarte corect. Asa se face. Poate fi si ceva in neregule...sa lipseasca vreun act intermediar....dar asta nu poate sti decat dupa ce merge nu actualul proprietar sa intocmeasca actele, de obicei cei de se ocupa cu redactat acte stiu si ce este nevoie...din cauza asta am spus mai sus, daca are suspiciuni, sa "aleaga el biroul" si nu vechiul proprietar... Nu confunda inregistrarea pe rol la primarie cu inmatricularea...teoretic ai 30 de zile (musai pentru fisc) in rest...e cam intre ape cu inmatricularea la politie...este al tau(prin declararea la fisc) si in talon si carte este vechiul proprietar care este respunzator pentru toate prostiile de le faci tu cu vehicolul care are numerele lui pe el inca.Daca nu a trecut pe talon cu minuta lui "instrainat catre...la data de..."poti circula pina la adanci batraneti cu el asa.. cam nu este in regula si e pasibil de amenda...daca in schimb ramaii fara talon tu...mai greu de recuperat... Editat Februarie 13, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iposteuca Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Nu este nici o problema...atat timp cat iti ofera fiscalul pe numele lui si actele atelajului in original este totul ok...contractul de v/c nu ti-l arata pentru ca probabil a dat mai putin pe moto decat iti cere tie...in 30 zile poti lua in evidenta la circa financiara orice bun..dupa cele 30 zile achiti o amenda de 35/70 ron... Editat Februarie 13, 2014 de iposteuca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Nu este nici o problema...atat timp cat iti ofera fiscalul pe numele lui si actele atelajului in original este totul ok...contractul de v/c nu ti-l arata pentru ca probabil a dat mai putin pe moto decat iti cere tie...in 30 zile poti lua in evidenta la circa financiara orice bun..dupa cele 30 zile achiti o amenda de 35/70 ron... Trebuie acte care sa urmareasca tot traseul motoretei, de la proprietarul din carte, pana la cel la care se afla motoreta in prezent. Deci nu e valabila treaba cu fiscal doar pe numele ultimului, nu mai dati informatii de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Trebuie acte care sa urmareasca tot traseul motoretei, de la proprietarul din carte, pana la cel la care se afla motoreta in prezent. Deci nu e valabila treaba cu fiscal doar pe numele ultimului, nu mai dati informatii de genul. Inca o data foarte buna informatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iposteuca Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Din punct de vedere legal,pentru inmatriculare trebuie act v/c intre actualul proprietar si cumparator,cartea si talonul in original,fiscalul actualului proprietar si fisa de inmatriculare stampilata ...Daca este vreun dubiu cum ca ar fi furata sau mai stiu eu ce nu va convine puteti cere si alte acte de lamurire..dar proprietarul nu este obligat sa vi le ofere nici nu sunt necesare la inmatriculare...spun asta fara nici un fel de dubiu deoarece, doar ce am trecut prin aceasta procedura...Daschmutz daca poti oferi o informatie folositoare topicului esti binevenit dar nu ma contrazice si atat(e inutil)..ms..unchiu' 10 10 10 nu stiu pt ce dar imi place sa fac posturi... Editat Februarie 13, 2014 de iposteuca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Bai omule, tu nu auzi ca iti trebuie acte de la toti cei pe la care a umblat mobra? (in cazul expus de colegul de mai sus) Ai trecut prin procedura de inmatriculare avand contract doar cu proprietarul din carte, atat! Dar daca X1 vinde lui X2, (X2 o trece doar la fisc) iar X2 lui Y, ei bine amaratul ala de Y trebuie sa aibe contractele (ca deaia se fac in 3 exemplare) si dintre x1-x2 si x2-y. Deci nu merge cartea si talon pe numele lui X1 si contract si fiscal de la X2. Situatia 2: daca X1 vinde lui X2, X2 inmatriculeaza mobra si la politie si dupa vinde lui Y, pai normal ca nu are de ce X2 sa ii dea lui Y si contractul cu X1, ca doar actele sunt pe numele lui. Editat Februarie 13, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iposteuca Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Hai sa gandim logic.Atunci cand te duci la administratia financiara sa impui un bun pe numele tau in acest caz un motor iti trebuie:act v/c ,carte ,buletin vanzator si cumparator,fisa inmatriculare si fiscal vanzator...Toate aceste acte sunt obligatorii tocmai pentru a nu putea face nici o magarie cu un bun insusit prin metode neortodoxe..Asadar crede-ma in aceeasi postura am fost si eu(eu fiind y din ecuatia ta cu 3 necunoscute)..Daca x2 a fost la primarie si a trecut-o pe numele lui nu mai avea decat un pas pentru inmatriculare ,pas in care nu se mai verifica provenienta bunului...trebuiesc actele doar la numar ..la ghiseul de inmatriculari se verifica semnatura sa fie aceeasi pe toate exemplarele si cam atat....Dar cel mai sigur te duci la un birou de acte auto si ceri un sfat asa cum ai cerut aici...Sunt sigur ca te vor lamurii mult mai repede decat vom reusi noi pe forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockfest Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) Motivul pentru care oferiti informatii diferite este ca sunteti din orase diferite. Stiu sigur ca in Bucuresti nu ti se va cere la inmatriculare fiscalul de la X1 (cel din CIV) daca X2 a inregistrat-o cum trebuie la fisc. Dar, tot ai nevoie de CV intre X1 si X2 + CV intre X2 si Y + fisa de inmatriculare cu viza de la fisc intre X1 si X2 + fisa de inmatriculare intre X2 si Y + fiscalul de la X2. Asa se accepta in Bucuresti (la Pipera) dar in alte judete nu e destul. De exemplu, in Ploiesti (se pare ca si in CT) iti vor cere si fiscalul de la X1. Mi se pare o mare tampenie sa ceara fiscalul din moment ce ai deja viza de la fisc pe fisa de inmatriculare dintre X1 si X2. Asta inseamna ca X2 a fost cu fiscalul de la X1 acolo si era in regula. Daca acel fiscal nu mai exista il obliga pe Y sa vina cu fiscalele de la X1 si X2 si creeaza o mare obligatie de a fi sigur ca un Gigel pe care nu-l cunosti si probabil nici nu poti gasi (X1) sa fie la zi cu platile impreuna cu X2. Eu unul voi cand mi-oi lua urmatorul motor voi cauta doar cei care sunt inmatriculati si la politie si la fisc pe numele lor. Mi-am batut capul si pierdut o gramada de timp sa stau dupa un fiscal amarat pe care tot nu l-am putut lua pana la urma (evident ca X1 avea datorii la fisc) si pe care mie nici nu mi se parea logic sa fie cerut. Editat Februarie 14, 2014 de rockfest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 [...] Ce recomandati sa fac in situatia asta? Sa cauti alta mobra. Una cu actele in regula pe numele vanzatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockfest Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Si am mai uitat sa specific ceva. Ai sa-ti reduci grav sansele de a mai vinde motocicleta pe urma. Practic va trebui sa stai dupa cumparatori care vor fi ok sa nu inmatriculeze motorul la politie pe numele lor. Asta fiindca acum ti-e dificil sa le perfectionezi, cate sanse realiste crezi ca va mai avea urmatoarea mana prin care trece motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duDell Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Dar se poate merge cu el asa ? Stiam ca e o chestie cu cele 30 zile in care tre sa-l inmatriculezi sau sa-l treci in evidenta la primarie Nu are nimic dacă nu este înmatriculat în 30 de zile, cel mult o sa plătească o amenda de vreo 30 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Salut. Daca vrei sa mergi cu el asa probabil nici inscris la primarie ca de, costa fiscul, de ce ne mai intrebi. Se intrec oamenii sa-ti dea sfaturi bune iar tu o dai de gard ca merge 30 zile pe urma luat in evidenta la primarie...boala lunga, moarte sigura, acte in regula cine stie daca vei avea. Ceva este putred in afacerea asta. Ori o iei asa cum este si-ti asumi riscurile unei greseli in acte, (pe care nu se stie cind si daca le vei mai putea indrepta) ori o lasi in plata domnului si cauti una cu proprietar si acte in regula. Toti trebuie sa intelegem un lucru. Nu conteaza daca junghiul functioneaza, este inmatriculat, are ITP, are asigurare s-au nu. FISCUL CONTEAZA adica primariile sa-si ia banii. De aceea in situatii din astea de vinzari succesive cer fiscal si de la cel inscris in CI + talon. Ai norocul sa fii ultimul intr-o succesiune...mai bine te lasi pagubas. Vasile, sa nu ajungi sa cauti FISCAL pe la Buzau. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) Ca sa fii ok iti trebuie in afara de fise si contracte de care s-a discutat mai sus si Certificatul de Autentificare de la RAR. Fara asta nu o poti inmatricula. Editat Februarie 14, 2014 de tedted Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Mai , faceti-ma si pe mine sa inteleg un lucru ..Este vre-o problema daca circul cu ea pe numele celui de la care am luat mobra ?! Nu am vrut sa o trec la primarie si am lasat-o pe numele lui. m-a oprit politia de 3 ori cu mobra (control de rutina) si nu mi-a zis absolut nimic in legatura cu proprietarul din acte . Inca un lucru .. daca nu o am pe numele meu , pot iesi din tara cu ea ?! spre Grecia , spre exemplu ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Nu conteaza ca numarul e de Buzau si ca nu este proprietarul in acte (talon,carte)!Faci act de vanzare cumparare si fisa fiscala cu vanzatorul(cel din Constanta),mergeti la Circa financiara unde el scoate mobra de la fiscal si primeste stampila plus o hartie (care nu valoreaza mare branza dar e bine sa o ai),Atunci primesti de la vanzator:cartea,talonul,fisa fiscala (stampilata la rubrica lui),hartia de care vorbeam mai sus,cele doua pagini din contractul de vanzare ramase(una a ramas la vanzator) si dai banul!De ce e bine sa dai banul numai dupa ce primesti fiscalul:fara fiscal nu o sa o poti inregistra fiscal si automat nici inmatricula pe numele tau!Daca omul se fofileaza cu fiscalul inseamna ca ori nu a inregistrat-o(sunt mai multe motive) ori are amenzi,datorii si nu poate sa-l scoata!Atunci zi pas si cauti alta! Important verifica seriile cadru si motor sa corespunda! Da smutz:nu cere nimeni istoricul la politie daca exista fiscalul stampilat la vanzator si cumparator!Logica e simpla cumparatorul din Constanta(care acum e vanzator) nu putea sa inregistreze mobra la el in oras decat in baza unui act de vanzare cumparare si unei fise fiscale valide cu vanzatorul/proprietarul(din Buzau)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.