Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu sunt de 4 ani in aceeasi situatie si am neglijat si am asteptat sa isi plateasca darile care intre timp au crescut la 3.800 ron.

Cu siguranta nu si le plateste nici acum....asadar am vb cu un avocat si urmeaza sa il dau in judecata.

Cel mai probabil va dura foarte mult ,poate chiar 1 an pana intra dosarul pe rol....pana voi fii chemat la prima infatisare si el la fel...nu stiu...sunt doar presupuneri , cert este ca asta urmeaza......as fii vrut sa il pun in vanzare dar cine cine ar cumpara un motor care nu il poate inscrie???? daca voi cei care stiti alte rezolvari decat cele cu spaga si ilegalitati...ascult....probabil sapt viitoare voi depune cu ajutorul avocatului acea plangere. Bafta celoe care sunt in aceeasi oala cu mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. a cumparat cineva recent o motocicleta din italia? am nevoie de niste informatii cum ar fi taxe sau alte chestii care trebuie platite. am auzit ca taxele de contract si radiere pt export pot ajunge si la 250 de euro. stie cineva de chestiile astea?

am aflat pe pielea mea. daca cumperi un motor din italia si vrei sa il trimiti la export, toata distractia de costa in jur de 70 de euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa iau un motor. dar situatia e un pic mai complicata.

 

Proprietarul de acum ,din cta , a luat-o de la cineva din buzau in toamna , dar n-a inmatriculat-o pe numele lui , moto avand tot numere de buzau .

El spune ca a luat-o in evidenta la fisc. pe talon apare doar vechiul proprietar .

 

Celalalt proprietar a fost cel care a adus-o din italia.

 

Nu am vazut contractul de vanzare cumparare intre actualul si fostul proprietar , dar el zice ca-l are , desi mi s-a parut cam defensiv ,in sensul ca n-ar vrea sa-l arate.

 

 

Ce recomandati sa fac in situatia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nimic...ia legatura cu el si daca iti convine utilajul, va opriti si faceti actele la primul birou ales de tine, daca este ok o sa faci un act de vanzare/cumparare si o sa iti dea si cetificatul fiscal(pe numele lui)...tu verifici doar seriile si mergi cu ea sa o inmatriculezi.Nu vad ce problema ar putea fi...banii is la tine in buzunar doara, are acte faci treaba...nu are ce ii trebuie nu faci, banuiesc ca locuiti in C-ta amandoi...deci relativ simplu de contactat.

Bafta la achizitie!

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa cauti un motor cu actele in regula :) Sunt o gramada de motoare pe piata in momentul asta, unele la preturi f bune, e pacat sa iei una cu complicatii de genul.

 

ps: acte in regula inseamna asa: contract intre ala din carte din BZ si asta din Ct, fiscal si fisa de inmatriculare de la asta din bz si semnata ca e luata in evidenta la asta din Ct, dupa, contract intre asta din CT si tine, fisa de inmatriculare si fiscal de la asta din Ct. + carte, talon.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa iau un motor. dar situatia e un pic mai complicata.

 

Proprietarul de acum ,din cta , a luat-o de la cineva din buzau in toamna , dar n-a inmatriculat-o pe numele lui , moto avand tot numere de buzau .

El spune ca a luat-o in evidenta la fisc. pe talon apare doar vechiul proprietar .

 

Celalalt proprietar a fost cel care a adus-o din italia.

 

Nu am vazut contractul de vanzare cumparare intre actualul si fostul proprietar , dar el zice ca-l are , desi mi s-a parut cam defensiv ,in sensul ca n-ar vrea sa-l arate.

 

 

Ce recomandati sa fac in situatia asta?

merge..sa-ti dea fiscal contracte tot si il rezolvi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel iti va trebui si contractul de vanzare cumparare dintre el si cel din buzau si act vanzare cumparare intre tine si cel din cta impreuna cu fiscalul Programare la rar si inaintare acte pentru inmatriculare Ii spui sa mearga cu tine cand imatriculezi motorul daca e si el din cta Verificare serii sa corespunda pe carte si multa bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: acte in regula inseamna asa: contract intre ala din carte din BZ si asta din Ct, fiscal si fisa de inmatriculare de la asta din bz si semnata ca e luata in evidenta la asta din Ct, dupa, contract intre asta din CT si tine, fisa de inmatriculare si fiscal de la asta din Ct. + carte, talon.

Corect, nu sunt probleme daca are toate actele...am mai intalnit situatia asta si lucrurile au decurs bine, conditia in plus este sa prezinte la inmatriculat si actele proprietarilor anteriori...cu fise fiscale cu tot, in rest ...toate bune si :alcy:

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact! Chestia e ca nu inteleg de ce se ascund unii. Am fost acum vreo 2 ani sa vad un zr750, dupa care imi pare rau si acum ca nu l-am luat, mi-a aratat omul toate actele, contract, fiscalul de la cel dinaintea lui, fisa de inmatriculare, cartea, am verificat seriile impreuna, omul foarte corect. Asa se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact! Chestia e ca nu inteleg de ce se ascund unii. Am fost acum vreo 2 ani sa vad un zr750, dupa care imi pare rau si acum ca nu l-am luat, mi-a aratat omul toate actele, contract, fiscalul de la cel dinaintea lui, fisa de inmatriculare, cartea, am verificat seriile impreuna, omul foarte corect. Asa se face.

Poate fi si ceva in neregule...sa lipseasca vreun act intermediar....dar asta nu poate sti decat dupa ce merge nu actualul proprietar sa intocmeasca actele, de obicei cei de se ocupa cu redactat acte stiu si ce este nevoie...din cauza asta am spus mai sus, daca are suspiciuni, sa "aleaga el biroul" si nu vechiul proprietar...

 

Nu confunda inregistrarea pe rol la primarie cu inmatricularea...teoretic ai 30 de zile (musai pentru fisc) in rest...e cam intre ape cu inmatricularea la politie...este al tau(prin declararea la fisc) si in talon si carte este vechiul proprietar care este respunzator pentru toate prostiile de le faci tu cu vehicolul care are numerele lui pe el inca.Daca nu a trecut pe talon cu minuta lui "instrainat catre...la data de..."poti circula pina la adanci batraneti cu el asa.. cam nu este in regula si e pasibil de amenda...daca in schimb ramaii fara talon tu...mai greu de recuperat...

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nici o problema...atat timp cat iti ofera fiscalul pe numele lui si actele atelajului in original este totul ok...contractul de v/c nu ti-l arata pentru ca probabil a dat mai putin pe moto decat iti cere tie...in 30 zile poti lua in evidenta la circa financiara orice bun..dupa cele 30 zile achiti o amenda de 35/70 ron...

Editat de iposteuca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nici o problema...atat timp cat iti ofera fiscalul pe numele lui si actele atelajului in original este totul ok...contractul de v/c nu ti-l arata pentru ca probabil a dat mai putin pe moto decat iti cere tie...in 30 zile poti lua in evidenta la circa financiara orice bun..dupa cele 30 zile achiti o amenda de 35/70 ron...

Trebuie acte care sa urmareasca tot traseul motoretei, de la proprietarul din carte, pana la cel la care se afla motoreta in prezent. Deci nu e valabila treaba cu fiscal doar pe numele ultimului, nu mai dati informatii de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie acte care sa urmareasca tot traseul motoretei, de la proprietarul din carte, pana la cel la care se afla motoreta in prezent. Deci nu e valabila treaba cu fiscal doar pe numele ultimului, nu mai dati informatii de genul.

Inca o data foarte buna informatia :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punct de vedere legal,pentru inmatriculare trebuie act v/c intre actualul proprietar si cumparator,cartea si talonul in original,fiscalul actualului proprietar si fisa de inmatriculare stampilata ...Daca este vreun dubiu cum ca ar fi furata sau mai stiu eu ce nu va convine puteti cere si alte acte de lamurire..dar proprietarul nu este obligat sa vi le ofere nici nu sunt necesare la inmatriculare...spun asta fara nici un fel de dubiu deoarece, doar ce am trecut prin aceasta procedura...Daschmutz daca poti oferi o informatie folositoare topicului esti binevenit dar nu ma contrazice si atat(e inutil)..ms..unchiu' 10 10 10 nu stiu pt ce dar imi place sa fac posturi...

Editat de iposteuca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai omule, tu nu auzi ca iti trebuie acte de la toti cei pe la care a umblat mobra? (in cazul expus de colegul de mai sus) Ai trecut prin procedura de inmatriculare avand contract doar cu proprietarul din carte, atat! Dar daca X1 vinde lui X2, (X2 o trece doar la fisc) iar X2 lui Y, ei bine amaratul ala de Y trebuie sa aibe contractele (ca deaia se fac in 3 exemplare) si dintre x1-x2 si x2-y. Deci nu merge cartea si talon pe numele lui X1 si contract si fiscal de la X2.

 

Situatia 2: daca X1 vinde lui X2, X2 inmatriculeaza mobra si la politie si dupa vinde lui Y, pai normal ca nu are de ce X2 sa ii dea lui Y si contractul cu X1, ca doar actele sunt pe numele lui.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa gandim logic.Atunci cand te duci la administratia financiara sa impui un bun pe numele tau in acest caz un motor iti trebuie:act v/c ,carte ,buletin vanzator si cumparator,fisa inmatriculare si fiscal vanzator...Toate aceste acte sunt obligatorii tocmai pentru a nu putea face nici o magarie cu un bun insusit prin metode neortodoxe..Asadar crede-ma in aceeasi postura am fost si eu(eu fiind y din ecuatia ta cu 3 necunoscute)..Daca x2 a fost la primarie si a trecut-o pe numele lui nu mai avea decat un pas pentru inmatriculare ,pas in care nu se mai verifica provenienta bunului...trebuiesc actele doar la numar ..la ghiseul de inmatriculari se verifica semnatura sa fie aceeasi pe toate exemplarele si cam atat....Dar cel mai sigur te duci la un birou de acte auto si ceri un sfat asa cum ai cerut aici...Sunt sigur ca te vor lamurii mult mai repede decat vom reusi noi pe forum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motivul pentru care oferiti informatii diferite este ca sunteti din orase diferite. Stiu sigur ca in Bucuresti nu ti se va cere la inmatriculare fiscalul de la X1 (cel din CIV) daca X2 a inregistrat-o cum trebuie la fisc. Dar, tot ai nevoie de CV intre X1 si X2 + CV intre X2 si Y + fisa de inmatriculare cu viza de la fisc intre X1 si X2 + fisa de inmatriculare intre X2 si Y + fiscalul de la X2. Asa se accepta in Bucuresti (la Pipera) dar in alte judete nu e destul. De exemplu, in Ploiesti (se pare ca si in CT) iti vor cere si fiscalul de la X1.

 

Mi se pare o mare tampenie sa ceara fiscalul din moment ce ai deja viza de la fisc pe fisa de inmatriculare dintre X1 si X2. Asta inseamna ca X2 a fost cu fiscalul de la X1 acolo si era in regula. Daca acel fiscal nu mai exista il obliga pe Y sa vina cu fiscalele de la X1 si X2 si creeaza o mare obligatie de a fi sigur ca un Gigel pe care nu-l cunosti si probabil nici nu poti gasi (X1) sa fie la zi cu platile impreuna cu X2.

 

Eu unul voi cand mi-oi lua urmatorul motor voi cauta doar cei care sunt inmatriculati si la politie si la fisc pe numele lor. Mi-am batut capul si pierdut o gramada de timp sa stau dupa un fiscal amarat pe care tot nu l-am putut lua pana la urma (evident ca X1 avea datorii la fisc) si pe care mie nici nu mi se parea logic sa fie cerut.

Editat de rockfest
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am mai uitat sa specific ceva. Ai sa-ti reduci grav sansele de a mai vinde motocicleta pe urma. Practic va trebui sa stai dupa cumparatori care vor fi ok sa nu inmatriculeze motorul la politie pe numele lor. Asta fiindca acum ti-e dificil sa le perfectionezi, cate sanse realiste crezi ca va mai avea urmatoarea mana prin care trece motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dar se poate merge cu el asa ? Stiam ca e o chestie cu cele 30 zile in care tre sa-l inmatriculezi sau sa-l treci in evidenta la primarie

Nu are nimic dacă nu este înmatriculat în 30 de zile, cel mult o sa plătească o amenda de vreo 30 de lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca vrei sa mergi cu el asa probabil nici inscris la primarie ca de, costa fiscul, de ce ne mai intrebi. Se intrec oamenii sa-ti dea sfaturi bune iar tu o dai de gard ca merge 30 zile pe urma luat in evidenta la primarie...boala lunga, moarte sigura, acte in regula cine stie daca vei avea. Ceva este putred in afacerea asta. Ori o iei asa cum este si-ti asumi riscurile unei greseli in acte, (pe care nu se stie cind si daca le vei mai putea indrepta) ori o lasi in plata domnului si cauti una cu proprietar si acte in regula. Toti trebuie sa intelegem un lucru. Nu conteaza daca junghiul functioneaza, este inmatriculat, are ITP, are asigurare s-au nu. FISCUL CONTEAZA adica primariile sa-si ia banii. De aceea in situatii din astea de vinzari succesive cer fiscal si de la cel inscris in CI + talon. Ai norocul sa fii ultimul intr-o succesiune...mai bine te lasi pagubas. Vasile, sa nu ajungi sa cauti FISCAL pe la Buzau. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Inmatriculare Yamaha YZF R125

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...