EsTeTicu Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 Am si eu o intrebare. Dca ITP -ul se face numai daca ai numar de inmatriculare cum se face la o motocicleta introdusa in tara care inca nu are numar de inmatriculare.(ITP-ul trebuie pt. dosar) Nu neaparat, iti da cartonashul ala galben cu data pana la care ai ITP-ul si la nr de inmatriculare nu scrie nimic. Pe ala il anexezi la dosar pt politie. P.S. cam vechi postul..dar poate foloseste cuiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EsTeTicu Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 Salut Am si eu o intrebare. Am cumparat o motocicleta cu motorul busit si urmeaza sa o repun in functiune cu un motor nou. Ce am nevoie pt acest lucru, cum se porcedeaza ? Actele au fost facute (vanzare/cumparare) pe motorul vechi. Motocicleta este radiata, numarul de inmatriculare a fost pastrat cel vechi ... deci din cate inteleg eu trebuie sa ii fac ITP-ul si inmatricularea.... de ce am nevoie, in cati bani ma duce toata aceasta poveste cu repunerea ei in circulatie ?? 1. ITP-ul doar daca nu mai e valabil.. 2. singura chestie cu motorul e seria.. daca in cartea de identitate ai seria la motorul busit, cred ca la RAR trebuie sa iti scrie in carte modificarea de serie. Plus de asta nu cred ca ai cum sa iei ITP cu motorul vechi, busit... ca sa zici ca poti sa scapi de schimbarea seriei Nush ce costuri sunt la RAR pt modificari sau la ITP, nu cred ca foarte mari.. Pt inmatriculare mai iti trebuie asa: - RCA valabil (Asirom pe 6 luni 72 RON) - cartea de identitate - ITP valabil - contract v-c - fisa de inmatriculare in care vechiul proprietar trebuie sa puna viza de la financiar ca nu mai are impozit de platit (ca vehiculul poate fi instrainat), si viza de la financiar din judetul tau ca ai luat-o tu pe impozit - dovada plata taxa de inmatriculare (26 RON la financiar) - dovada plata taxa talon (30 RON la CEC sau BCR) - actul de identitate proprietar original + copie - cerere inmatriculare de la politie - taxa placute cu numarul (32,5 RON pt preferentiale la ghiseu cand te duci cu dosarul) Sper ca nu am omis nimic, am trecut si eu de curand prin astea.. numai ca a fost adus de afara motorul si mai au trebuit cateva chestii, acte de provenientza traduse si legalizate etc. nu cred ca e cazul la tine daca zici ca a mai fost inmatriculata. Iti urez bafta.. e ceva sa faci toate astea pe caldurile de afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 Salut..Am gasit un Ij de prin 60 la un mos. Are actele si-i inmatriculata dar cu numerele vechi. Daca stie cineva sa-mi raspunda: are ceva vechimea? Se poate trece pe numele meu si facut numere noi? Cam cat m-ar costa?Va multumesc ai nevoie de proprietar, buletinul lui si de troaca cu seriile in regula. mergeti la rar si faceti carte de identitate. este primul pas, fara carte nu radiezi si nu inscrii nimic . mai departe afli pe parcurs. p.s. este posibil ca la rar sa nu mai trebuiasca sa vii si cu proprietarul, eu am fost cu motorul altcuiva odata si doar am completat o declaratie tipizata cum ca eu am venit cu fierul lui x, etc. p.s.2 vechimea e irelevanta. motorul meu e din '54, am numere noi pe numele meu acum fiind vorba de numere de leasing + talon de leasing ( cu valabilitate limitata ) nu mai este necesara radierea .Stiti careva daca se poate inmatriucula pe numele meu fara stampila de radiere ? nu cred ca ai cum sa o inscrii fara sa faci radierea de pe leasing. nu am mai auzit. salutare.ma zbat si eu ca o musca in lapte de bun timp.miam luat kawasaki el.250 din japonia.in 3 saptamani ma intorc acasa si nu ma decid ce sa fac.sa o trimit?pot circula cu numerele japoneze?vine si japonezul cu mine si circulam amandoi cu 2 motoare eliminator si honda steed.ce proceduri?cat pot amana inmatricularea?ce sa zic la vama?ajutoooooorrrrrrr...............a mai adus cineva din japonia? legea e contradictorie, ca d-aia e lege. e tocmeala. undeva scrie ca ai voie sa circuli in tara cu un vehicul inmatriculat in alt stat o singura perioada de 120 de zile de la intrare, daca ai carte verde valabila. in alta parte zice ca poti circula atat timp cat ai carte verde si atat. se circula cu numere straine in draci, si am vazut pe unii cu niste acte facute pe genunchi de m-a durut capul. daca esti in regula si fierul nu e radiat de afara, ai c verde si procura de la proprietar, si prezinti la control talonul sau ce au aia in japonia cu revizie valabila mergi pana imbatranesti. vezi ca asigurarea e foarte scumpa daca o faci aici pt ceva cu nr straine, la auto e peste 100e pe luna. daca vrei sa fii in regula Salut, Am si eu o intrebare: Cat se plateste exact la rar pentru CI&identificare&itp? Vreau sa aduc un ktm lc4 din germania si trebuie sa stiu la ce cheltuieli sa ma astept. gandeste-te la orice altceva decat la astea doua, ca sunt irelevante. m-ar mira daca ar trece de 1.5 mil. pe mine cartea m-a costat sub 500.000, deci.. Am cumparat o motocicleta cu motorul busit si urmeaza sa o repun in functiune cu un motor nou. Ce am nevoie pt acest lucru, cum se porcedeaza ? Actele au fost facute (vanzare/cumparare) pe motorul vechi. Motocicleta este radiata, numarul de inmatriculare a fost pastrat cel vechi ... deci din cate inteleg eu trebuie sa ii fac ITP-ul si inmatricularea.... mergi la rar sa faci schimbarea de motor, sa-ti treaca noua serie in carte. motorul vechi il arunci in rau, sau il ingropi in pamant, treaba ta. acolo iti vor face si revizia, la schimbarea de motor oricum iti verifica noxe si altele, mai bine faci tot odata. irelevant daca numarul a fost pastrat sau nu. deci: rar, schimbare de motor, revizie, apoi identificare, in aceeasi zi (daca treci de revizie) p.s. motorul trebuie sa fie identic cu cel care a fost dat jos, altfel intri la omologari si astea sunt mai scumpe. la rar mergi dupa ce iei numar rosu de la politie sau pe platforma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 1. ITP-ul doar daca nu mai e valabil.. 2. singura chestie cu motorul e seria.. daca in cartea de identitate ai seria la motorul busit, cred ca la RAR trebuie sa iti scrie in carte modificarea de serie. Plus de asta nu cred ca ai cum sa iei ITP cu motorul vechi, busit... ca sa zici ca poti sa scapi de schimbarea seriei Nush ce costuri sunt la RAR pt modificari sau la ITP, nu cred ca foarte mari.. Pt inmatriculare mai iti trebuie asa: - RCA valabil (Asirom pe 6 luni 72 RON) - cartea de identitate - ITP valabil - contract v-c - fisa de inmatriculare in care vechiul proprietar trebuie sa puna viza de la financiar ca nu mai are impozit de platit (ca vehiculul poate fi instrainat), si viza de la financiar din judetul tau ca ai luat-o tu pe impozit - dovada plata taxa de inmatriculare (26 RON la financiar) - dovada plata taxa talon (30 RON la CEC sau BCR) - actul de identitate proprietar original + copie - cerere inmatriculare de la politie - taxa placute cu numarul (32,5 RON pt preferentiale la ghiseu cand te duci cu dosarul) Sper ca nu am omis nimic, am trecut si eu de curand prin astea.. numai ca a fost adus de afara motorul si mai au trebuit cateva chestii, acte de provenientza traduse si legalizate etc. nu cred ca e cazul la tine daca zici ca a mai fost inmatriculata. Iti urez bafta.. e ceva sa faci toate astea pe caldurile de afara Salut Multumesc pentru ajutorul acordat. La aceasta motocicleta in momentul de fata a ramas urmatoarele modificari de facut: - RCA valabil (Asirom pe 6 luni 72 RON) - cartea de identitate - ITP valabil - contract v-c - fisa de inmatriculare in care vechiul proprietar trebuie sa puna viza de la financiar ca nu mai are impozit de platit (ca vehiculul poate fi instrainat), si viza de la financiar din judetul tau ca ai luat-o tu pe impozit - dovada plata taxa de inmatriculare (26 RON la financiar) - dovada plata taxa talon (30 RON la CEC sau BCR) - actul de identitate proprietar original + copie - cerere inmatriculare de la politie - taxa placute cu numarul (32,5 RON pt preferentiale la ghiseu cand te duci cu dosarul) (am pastrat numerele vechi deci nu o sa am nevoie de numere noi) Multumesc omule pentru ajutorul acordat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 sa nu uiti sa-ti faci copii, dupa buletin, asigurare, nu mai stiu daca si dupa altceva. sa nu te trezesti la ghiseu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 sa nu uiti sa-ti faci copii, dupa buletin, asigurare, nu mai stiu daca si dupa altceva. sa nu te trezesti la ghiseu... Cred ca intr`o saptamana ma duc cu ea ... Multumesc pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 Salut. Situatia in care sint eu e cam asa: De azi expira leasingul , eu locuiesc in Bucuresti dar sint din Ploiesti iar firma de leasing e din Tg. Mures... ok... Am vb. acolo si eu voi trimite la mures talonul, numerele si copie dupa buletin, ce acte trebuie sa imi trimita firma de acolo si in ce conditii pot ajunge apoi din Bucuresti in Ploiesti pt. a putea sa inscriu motocicleta? Imi trebuie nr. rosii presupun... Le pot lua din Bucuresti? Cat costa ? care e procedura pt. a le achizitiona? Mi se restituie banii in momentul expirarii valabilitatii lor. Sper ca nu v-am bulversat, am incercat sa fiu cat mai coerent in explicatii. Astept raspunsurile voastre. ASFALT USCAT!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubici Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 pentru numerele rosii de ce acte am nevoie. dupa ce facem radierea. si stie careva o modalitate sa evit cozile de la Udriste ca tre sa stau juma de zi acolo..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristo973 Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 am un scuter first-bike de 125 cc,am obtinut ieri nr.provizorii si stiu ca trebuie sa-i fac identificarea la R.A.R dar nu stiu ce acte trebuie duse si daca nu cumva inainte sa ajung la R.A.R.,trebuie sa merg intai la financiar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 Da, trebuie sa mergi la Sectia financiara sa il ia in evidenta si sa puna stampila pe fisa de inmatriculare, altfel nu iti da identificarea de la RAR. Eu am fost intai la RAR si mi=au facut identificarea, dar nu mi-au dat hartia respectiva pana nu am fost sa vizez fisa de inmatriculare la Sectia Financiara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 pentru numerele rosii de ce acte am nevoie. dupa ce facem radierea. si stie careva o modalitate sa evit cozile de la Udriste ca tre sa stau juma de zi acolo..... nu mai stiu pe dinafara ce acte trebuie la numere rosii. daca nu vrei sa stai la coada mergi aproape de ora inchiderii sau dimineata, sau sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 Am fost azi la RAR sa-mi fac identificarea. Dupa ce am stat 2 ore in plus fata de ora programata ( ), mi-a zis ca nu imi face identificarea pentru ca nu am dispersor (capac) la semnalul dreapta fata. I-am explicat omului ca mi-au dat-o jos in parcare, ca nu am gasit inca semnale noi, etc., insa fara nici un efect. La un moment dat mi-a spus ca daca sunt incapatanat (ca asa eram - eu vroiam sa nu plec fara identificare de-acolo) o sa-mi faca anularea inspectiei tehnice (care e valabila pana in 2007)! La intrebarea "in baza carei legi, articol, etc." mi-a spus ca "in baza regulamentului intern RAR", iar la intrebarea "de unde fac si eu rost de acesta" mi s-a raspuns simplu: NU aveti cum sa-l vedeti, pentru ca este intern! Poate sa-mi explice cineva, cu suport legal (o lege, o hotarare, un articol dintr-o ordonanta - ceva) daca: 1. Are dreptul RAR-ul sa nu-mi faca identificarea daca imi lipseste dispersorul de la semnal (becul este functional). 2. Are dreptul RAR-ul sa-mi anuleze inspectia tehnica in momentul cand eu vin sa fac identificarea motorului? P.S.: De ce am stat 2 ore in plus? E simplu - pentru ca timp de 1 ora domnu` (unicul mecanic pentru motociclete - lucru pe care nu-l inteleg) a disparut pur si simplu. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 10, 2006 Share Postat August 10, 2006 (editat) Mama ce ghinion ai avut! L-ai prins pe Dinicutu in pasa proasta! Mai, cred ca fara semnal ar trebui sa ti-l dea, ptr ca nu e ITP, ci autentificarea motocicletei (serii, modificari survenite, etc). Iar ITP-ul ti-l poate taia daca constata ca motocicleta nu corespunde din punct de vedere tehnic (curge ulei, sau mai stiu eu ce), desi nu trebuie sa pornesti motorul ptr autentificare. Concluzia: l-ai prins pe Dinicutu in pasa foarte proasta (presupun ca ori l-au _futut la icre sefii, ori a avut cativa in fata ta care l-au enervat). Naspa e ca te-ai luat in gura cu el, ca altfel... Oricum, din auzite, are boala pe astia cu japoneze, ca a facut o duma care l-a costat. Eu cu Nipra n-am avut nici o problema, desi aveam alta culare, alt rezervor, sissy bar, ceas presiune ulei electric, etc, si m-am mai dus si dimineata la prima ora, desi eram programat la 14 si m-a luat primul. Da, trebuie sa mergi la Sectia financiara sa il ia in evidenta si sa puna stampila pe fisa de inmatriculare, altfel nu iti da identificarea de la RAR. Eu am fost intai la RAR si mi=au facut identificarea, dar nu mi-au dat hartia respectiva pana nu am fost sa vizez fisa de inmatriculare la Sectia Financiara. Eu am mers intai la autentificare la RAR si apoi m-am dus la financiar, dar eu am facut actele fara a trece prin numere rosii (procura notariala cu vanzatorul prin care il puteam reprezenta oriunde). Ma bine dati oameni buni un telefon acolo unde aveti nevoie, ca si eu era sa o dau in bara la RAR cu culoarea. Desi sfaturile sunt bine venite, unele pot fi eronate neintentionat. S-au mai schimbat multe pe la RAR . nu mai stiu pe dinafara ce acte trebuie la numere rosii. daca nu vrei sa stai la coada mergi aproape de ora inchiderii sau dimineata, sau sambata. wrong: pe 1 aug am fost la Udriste in timpul zilei ca sa vad ce acte mai imi trebuiesc, sa achit ce e de achitat, urmand sa revin la 6 juma, ca de, am timp pana la 8 si e mai liber. Surpriza: era la fel de aglomerat la 18:30. Mai ales acuma, vara, oamenii prefera sa mearga mai pe seara la Udriste, ca e mai racoare. Cand am ajuns la ghiseu era 8 fara 3 minute si politistii au anuntat ca mai iau doar 3 persoane dupa mine, desi mai erau vreo 7-8 la coada. Unii oameni vb la coada cum ca si sambata ar fi omor. apropo de acte: http://www.prefecturabucuresti.ro/eKontent...auto/index.html Editat August 10, 2006 de legionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs1 Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 Salutare! Am si eu o intrebare, nu stiu sigur daca s-a mai vorbit de asa ceva pana acum pt ca sunt noua pe forum. Ce trebuie facut pentru eliberarea cartii de identitate a unei motociclete importate din franta (si ma refer la acte necesare, la proceduri de urmat, stiti voi mai bine... )? Va multumesc frumos anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 16, 2006 Share Postat August 16, 2006 Salutare! Are cineva un update la sumele care trebuie platite pentru inmatriculare? Am facut azi identificarea la RAR care costa 285.000, ce taxe mai sunt de platit si cat costa in total - taxa talon - taxa inmatriculare - taxe numere - circa financiara,impozit - rca nou obligatoriu sau merge si cel vechi daca e valabil? Vreu sa-mi fac o idee la cat ajunge totul global. Daca a fost cineva de curand va rog niste informatii Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faby Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 (editat) ce acte imi trebui daca aduc un scuter din italia ca sa il pot inmatricula aici Editat August 24, 2006 de faby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubici Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 ARE CINEVA IDEE IN CAT TIMP ITI DA NUMERELE SI CERTIFICATUL DE IMATRICULARE DIN MOMENTUL DEPUNERII ACTELOR??? SI CU SI FARA ATENTIE?? MULTAM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 Teoretic max. 3 zile. Practic, intre 2 ore si 2 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubici Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Teoretic max. 3 zile. Practic, intre 2 ore si 2 luni hmmm that sucks ass.... partea cu 2 ore suna bine, dar cat o fi "atentia"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Imi cer mii de scuze daca s-a mai discutat dar am si eu o problema. Am un motor (perfecta stare) dar la care fostul proprietar a murit de curand. Actele si numerele de inmatriculare sunt vechi dar perfect legale. Exista vreo sansa sa-l pot inmatricula si trece pe numele meu. Am auzit fel de fel de zvonuri dar as dori o parere avizata. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 ARE CINEVA IDEE IN CAT TIMP ITI DA NUMERELE SI CERTIFICATUL DE IMATRICULARE DIN MOMENTUL DEPUNERII ACTELOR??? SI CU SI FARA ATENTIE?? MULTAM Eu luni acum am depus dosarul si mi-am luat numerele azi, miercuri. Asadar, inca o zi dupa ce depui actele. A, si n-am dat nicio "atentie". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubici Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Eu luni acum am depus dosarul si mi-am luat numerele azi, miercuri. Asadar, inca o zi dupa ce depui actele. A, si n-am dat nicio "atentie". faza e ca eu trebuie sa ajung din bucuresti la piatra neamt ca motorul mi l-am luat pe firma mea care are sediul acolo.... si daca tre sa dau o fuga sa depun actele si mai fuck inca 2 zile pe acolo ca sa imi iau numere nu e tocmai ok..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 faza e ca eu trebuie sa ajung din bucuresti la piatra neamt ca motorul mi l-am luat pe firma mea care are sediul acolo.... si daca tre sa dau o fuga sa depun actele si mai fuck inca 2 zile pe acolo ca sa imi iau numere nu e tocmai ok..... Depui dosarul si apoi ii faci cuiva de acolo o procura cu care sa iti ridice numerele. La Buc. merge si asa. Probabil si acolo e la fel. Apoi ti le poate trimite prin Cargus sau ceva asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faby Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 (editat) ms pentru ca mi-ati raspuns si mie la intrebare!! Editat Septembrie 3, 2006 de faby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 Salut Daca am un motor luat din alt judet, radiat si totul in regula, ce trebuie sa fac prima data la mine in judet? Sa merg la administratia financiara sau la identificare? Viza de la administratie am citit pe aici ca e valabila 48 de ore. Asta ce inseamna, ca la max 48 de ore dupa ce merg la finante sa depun dosarul la politie sau cum? PLS help...I'm alittle lost here... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.