Sari la conținut

BMW GS vs HONDA AFRICA TWIN


sherky
 Share

Postări Recomandate

da’ bmw si restu’ producatorilor unde are camionu’ de asistenta ? … in fatza? Stii tu vre’o echipa care s-a dus la Dakar fara camion de asistentza?? Oricum ce se intampla in competitii n-are nici o treaba cu topicul asta indifferent ca-i vorba de ktm, bmw, ‘onda, etc. Voi va luatzi in serios cand aduceti drept argument pro bmw un film? Parerile astea partizane unui brand, cu argumente din filme, fac discutia futila. Intr-un singur fel potzi sa stii daca un motor (mai ales daca nu e nou) este ce cauti tu: testandu-l!

Parerea si sfatul meu pentru deschizatoru’ topicului este ca nici un incepator n’ar trebui sa se urce pe motoare scumpe si/sau de ~100 cp indiferent ce scrie pe el si pe unde ar vrea sa se plimbe.

As putea avea o parere si despre mitul cu „ktm nu e fiabil” si n’ar fi din filme ci din experientza si s-ar referi strict la 990 efi... da’ nu vreau sa fac polemica cu domnu’ Angi ca el stie ca are si bmw si ktm.

 

 

-Nick28 a spus ca daca se merge cu ktm-ul la dakar inseamna c-ar fi putut si aia sa mearga in jurul lumii. Normal ca toate echipele de uzina au camioane de asistenta, orice firma. Daca erai mai atent, vedeai ca legat de competitia dakar se vorbea doar de ktm. Eu am spus ca la dakar ktm-ul merge cu camionul in spate DEOARECE DE KTM ERA VORBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Intr-adevar, am si una si alta, monocilindre ambele (gs 650 si lc4 640). Daca nu le-ai avut si tu pe ambele (bmw + ktm), chiar n-are rost sa intri intr-o polemica cu mine. Eu pot vorbi din proprie experienta. Tu nu (n-am vazut in profilul tau vreun bmw).

Acuzi ca s-a adus in discutie un film. Tu ce argumente pro ktm aduci? Cuvantul tau? Asta-i egal cu 0, mai ales ca habar n-ai ce-i aia bmw. Dupa ce vei conduce multi km un bmw, atunci mai discutam.

Ce spun eu: In primul rand subliniez ca nu sunt partizanul niciunei firme. Am avut mai multe si pe toate le-am "iubit" in mod egal. In acelasi timp, am putut observa, la fiecare, calitati si defecte.

Legat de ktm si bmw pot spun asa: Iubesc performantele ktm-ului dar urasc fiabilitatea egala cu 0 (si te-mbeti cu apa chioara daca chiar crezi ca motocicletele ktm sunt fiabile, comparativ cu alte firme)

Iubesc bmw-ul deoarece am incredere ca m-ar putea duce pana la capatul lumii si inapoi fara nicio problema.

 

Iar din ardoarea cu care aperi firma ktm, iti pot spune o singura chestie: PARTIZANULEEEEEEE!!!!!!!!

 

bafta :kick:

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 132
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da’ bmw si restu’ producatorilor unde are camionu’ de asistenta ? … in fatza? Stii tu vre’o echipa care s-a dus la Dakar fara camion de asistentza?? Oricum ce se intampla in competitii n-are nici o treaba cu topicul asta indifferent ca-i vorba de ktm, bmw, ‘onda, etc. Voi va luatzi in serios cand aduceti drept argument pro bmw un film? Parerile astea partizane unui brand, cu argumente din filme, fac discutia futila. Intr-un singur fel potzi sa stii daca un motor (mai ales daca nu e nou) este ce cauti tu: testandu-l!

Parerea si sfatul meu pentru deschizatoru’ topicului este ca nici un incepator n’ar trebui sa se urce pe motoare scumpe si/sau de ~100 cp indiferent ce scrie pe el si pe unde ar vrea sa se plimbe.

As putea avea o parere si despre mitul cu „ktm nu e fiabil” si n’ar fi din filme ci din experientza si s-ar referi strict la 990 efi... da’ nu vreau sa fac polemica cu domnu’ Angi ca el stie ca are si bmw si ktm.

io am mers si cu bmw si cu ktm si cu honda...deci chiar nu vorbesc din vise...iar faptul k am adus in discutie un documentar , a fost datorita uimirii mele ,cauzate de refuzul unui brand (ktm) de a furniza 3 mobre celor din documentar!!...si asta e un fapt ,nu o chestie auzita de mine pe la garaj!!..acu conduc o afrikana...de care sunt f multumit in comparatie cu ktm ( la ce'mi trebe mie)...insa deviem oleaca discutia!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Nick28 a spus ca daca se merge cu ktm-ul la dakar inseamna c-ar fi putut si aia sa mearga in jurul lumii. Normal ca toate echipele de uzina au camioane de asistenta, orice firma. Daca erai mai atent, vedeai ca legat de competitia dakar se vorbea doar de ktm. Eu am spus ca la dakar ktm-ul merge cu camionul in spate DEOARECE DE KTM ERA VORBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Intr-adevar, am si una si alta, monocilindre ambele (gs 650 si lc4 640). Daca nu le-ai avut si tu pe ambele (bmw + ktm), chiar n-are rost sa intri intr-o polemica cu mine. Eu pot vorbi din proprie experienta. Tu nu (n-am vazut in profilul tau vreun bmw).

Acuzi ca s-a adus in discutie un film. Tu ce argumente pro ktm aduci? Cuvantul tau? Asta-i egal cu 0, mai ales ca habar n-ai ce-i aia bmw. Dupa ce vei conduce multi km un bmw, atunci mai discutam.

Ce spun eu: In primul rand subliniez ca nu sunt partizanul niciunei firme. Am avut mai multe si pe toate le-am "iubit" in mod egal. In acelasi timp, am putut observa, la fiecare, calitati si defecte.

Legat de ktm si bmw pot spun asa: Iubesc performantele ktm-ului dar urasc fiabilitatea egala cu 0 (si te-mbeti cu apa chioara daca chiar crezi ca motocicletele ktm sunt fiabile, comparativ cu alte firme)

Iubesc bmw-ul deoarece am incredere ca m-ar putea duce pana la capatul lumii si inapoi fara nicio problema.

 

Iar din ardoarea cu care aperi firma ktm, iti pot spune o singura chestie: PARTIZANULEEEEEEE!!!!!!!!

 

bafta :kick:

 

Nu este nici politicos nici inteligent sa-i spui unui necunoscut chestii de genu „Cuvantul tau? Asta-i egal cu 0, mai ales ca habar n-ai ce-i aia bmw”, „te-mbeti cu apa chioara daca”, „PARTIZANULEEEEEEE!!!!!!!!”; probabil cele 283 de posturi pe forumu’ asta (fatza de 7 ale mele) itzi dau un fel de „curaj”... mi-as dori sa stam fatza in fatza in realitate sa vad daca esti tot asa liber in exprimare. Pana atunci ramanem niste domni, da?

Ma bucur ca am stabilit care-i treaba cu camionu’ de asistentza... ideea mea era ca, ce se intampla la Dakar si/sau ce se intampla in filme nu ar trebui sa constituie argumente serioase in alegerea unui motor. In primul caz este vorba de un sport cu toate rigorile lui, in al doilea caz, filmele, chiar si documentare, au scopuri evidente de marketing. Daca nu esti de acord cu ideea mea te rog sa o combatzi civilizat.

Probabil ai mers un nr. suficienti de km pe 650gs si lc4 ca sa potzi face o comparatie pertinenta intre modelele astea doua, iar concluzia ta merita luata in seama mai ales ca cele doua sunt din aceaasi clasa; dar asta nu’tzi da dreptul sa extrapolezi concluzia ta la toate modelele brandului respectiv.

Nu are importantza in discutia noasta, dar am impumutat la un moment dat un 650gs si am mers cu el suficient ca sa-mi dau seama ca nu-i ce-mi trebuie mie, iar lc4 stiu sigur ca nu-mi trebuie; da’ aveam impresia ca pe topicu asta se discuta despre motoare enduro-touring (sau dual-sport, sau cum vrei tu) MARI, de aia ce-am scris mai sus se refera la 990 EFI de la ktm.

Vrei un argument pro in ceea ce priveste fiabilitatea KTM 990 EFI model 2007? Poftim: din martie pana acum peste 16 mii de km, majoritatea cu pasagera si 3 case-uri pline, pe tot felul de drumuri inclusiv forestiere si carari, motorul a functionat excelent si in totzi parametrii; o singura exceptie a fost si atunci din vina mea ca nu am respectat ce scrie in cartea tehnica cu privire la umplerea rezervoarelor. Asta ma face sa spun (dupa un sezon, e drept) ca e un model fiabil, care-si merita banii iar producatoru’ lui poa’ sa se laude cu el. Cum se va comporta de acu incolo nu stie nimeni, nici macar tu, probabil ca orice masinarie... daca o intretii isi face treaba. Deci DA, as putea fi numit „partizan” da numa daca te referi la modelul asta, nu la tot brandul ktm. Cand bmw o sa faca ceva asemanator sau mai bun in banii astia probabil o sa fiu „partizan” modelu’ respectiv da’ deocamdata nu e cazu’.

Vrei mai multe pareri, eventual comparatii LC8 – 1200GS, apleaca'te cu interes peste www.advrider.com. Diferentza dintre noi si aia, e ca multzi care scriu acolo traiesc in tzari civilizate unde se pot testa modelele inainte de cumparare, si in general isi manifesta convingerile despre motoare mult mai relaxat.

 

„Iubesc bmw-ul deoarece am incredere ca m-ar putea duce pana la capatul lumii si inapoi fara nicio problema.” – uite genu asta de afirmatii de o exaltare aproape religioasa ma enerveaza pe mine si ma fac sa scriu pe un forum mai mult decat mi-as dori. Iti doresc sa ajungi la capatul lumii da’ pentru asta itzi trebuiesc mai multe lucruri pe langa motoreta (fie ea si bmw), stii care’s, nu’i asa?

 

Bafta si tzie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne lasi ??...nu degeaba au renuntat a furniza, cei de la KTM ,mobre celor de facura" long way round"...si acu "long way down"...nu compara mere coapte cu mere verzi...adica ..zic..frate de esti tare pe motoarele tare nu renunti...asa cum n-au facut cei de la bmw!! right?...si nu o zic io,se vede in serial!... :kick: si paradoxal e faptul, k baietilor chiar le placura mobrele 990 adv..si cand ,ce sa vezi?..hop tzop.."nu putem sa va furnizam mobre,k nu credem k o sa reusiti cu ele, atata drum!!"..marketing de bullshit!!..

 

Dl.Cocaine, a fost doar o opinie, sper ca avem dreptul la asa ceva pe site-ul asta, nu?! n-am spus nimic rau de honda sau bmw; fiecare dintre noi considera ca are cea mai misto motoreta, etc, etc.

dar, lwr si lwd sunt filme, cu actori! chiar daca documentare. ok, ktm a gresit dpmdv ca nu le-a dat motorete, insa asta-i treaba lor, ei au pierdut imagine, profit, blabla. acuma, ce sa-ti zic, vazand filmele, parca nici eu nu le-as fi dat motoare moka (doi din trei nu stiau offroad). btw, cate bmw-uri au terminat lwr? 2 din 3. asta inseamna ca gs-ul nu-i bun? nicidecum, pt ca prea multa lume cumpara si merg peste tot.

insa, ce vreau sa zic cu toata logoreea asta? ne incrancenam prea mult pe ceea ce stim noi, in loc sa respectam opiniile altora...

 

si ca sa nu deviem de la subiect, pt Sherky: acuma, serios, oricine stie ca daca vrea sa-si ia un dual-sport mare, are de ales intre doua bike-uri: gs sau adv. dupa ceva ani pe motor si ceva motoare detinute eu la asta am ajuns si am ales adv pt ca-i mai ieftin (muuult - 7000eur din 2005 cu 10000km) ca bmw. daca o sa se strice, de diferenta de bani o sa-l repar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nici politicos nici inteligent sa-i spui unui necunoscut chestii de genu „Cuvantul tau? Asta-i egal cu 0, mai ales ca habar n-ai ce-i aia bmw”, „te-mbeti cu apa chioara daca”, „PARTIZANULEEEEEEE!!!!!!!!”; probabil cele 283 de posturi pe forumu’ asta (fatza de 7 ale mele) itzi dau un fel de „curaj”... mi-as dori sa stam fatza in fatza in realitate sa vad daca esti tot asa liber in exprimare. Pana atunci ramanem niste domni, da?

Ma bucur ca am stabilit care-i treaba cu camionu’ de asistentza... ideea mea era ca, ce se intampla la Dakar si/sau ce se intampla in filme nu ar trebui sa constituie argumente serioase in alegerea unui motor. In primul caz este vorba de un sport cu toate rigorile lui, in al doilea caz, filmele, chiar si documentare, au scopuri evidente de marketing. Daca nu esti de acord cu ideea mea te rog sa o combatzi civilizat.

Probabil ai mers un nr. suficienti de km pe 650gs si lc4 ca sa potzi face o comparatie pertinenta intre modelele astea doua, iar concluzia ta merita luata in seama mai ales ca cele doua sunt din aceaasi clasa; dar asta nu’tzi da dreptul sa extrapolezi concluzia ta la toate modelele brandului respectiv.

Nu are importantza in discutia noasta, dar am impumutat la un moment dat un 650gs si am mers cu el suficient ca sa-mi dau seama ca nu-i ce-mi trebuie mie, iar lc4 stiu sigur ca nu-mi trebuie; da’ aveam impresia ca pe topicu asta se discuta despre motoare enduro-touring (sau dual-sport, sau cum vrei tu) MARI, de aia ce-am scris mai sus se refera la 990 EFI de la ktm.

Vrei un argument pro in ceea ce priveste fiabilitatea KTM 990 EFI model 2007? Poftim: din martie pana acum peste 16 mii de km, majoritatea cu pasagera si 3 case-uri pline, pe tot felul de drumuri inclusiv forestiere si carari, motorul a functionat excelent si in totzi parametrii; o singura exceptie a fost si atunci din vina mea ca nu am respectat ce scrie in cartea tehnica cu privire la umplerea rezervoarelor. Asta ma face sa spun (dupa un sezon, e drept) ca e un model fiabil, care-si merita banii iar producatoru’ lui poa’ sa se laude cu el. Cum se va comporta de acu incolo nu stie nimeni, nici macar tu, probabil ca orice masinarie... daca o intretii isi face treaba. Deci DA, as putea fi numit „partizan” da numa daca te referi la modelul asta, nu la tot brandul ktm. Cand bmw o sa faca ceva asemanator sau mai bun in banii astia probabil o sa fiu „partizan” modelu’ respectiv da’ deocamdata nu e cazu’.

Vrei mai multe pareri, eventual comparatii LC8 – 1200GS, apleaca'te cu interes peste www.advrider.com. Diferentza dintre noi si aia, e ca multzi care scriu acolo traiesc in tzari civilizate unde se pot testa modelele inainte de cumparare, si in general isi manifesta convingerile despre motoare mult mai relaxat.

 

„Iubesc bmw-ul deoarece am incredere ca m-ar putea duce pana la capatul lumii si inapoi fara nicio problema.” – uite genu asta de afirmatii de o exaltare aproape religioasa ma enerveaza pe mine si ma fac sa scriu pe un forum mai mult decat mi-as dori. Iti doresc sa ajungi la capatul lumii da’ pentru asta itzi trebuiesc mai multe lucruri pe langa motoreta (fie ea si bmw), stii care’s, nu’i asa?

 

Bafta si tzie...

 

In primul rand, nu mi-am propus sa fiu politicos cu tine. M-am saturat sa tot fiu politicos. Ma exprim cum simt. Asta e. Cele nu stiu cate posturi ale mele nu valoreaza nici cat o ceapa degerata. Nu stiu de unde ai tras tu concluzia asta. Pentru mine conteaza doar argumentele. Daca ma iei cu fata-n fata, ne putem vedea probabil la arc. Intrebi de angi si poate dai chiar de mine. Vedem atunci cine esti tu. Postul tau anterior m-a iritat putin, si ti-am raspuns ca atare. Cand ma iei cu: "voi va luati in serios?, Parerile astea partizane unui brand, cu argumente din filme, fac discutia futila", asteapta-te sa ti se raspunda ca atare. Cand semeni vant culegi furtuna (iar aici se poate aplica si faza cu: "fata-n fata"). Domni nu stiu daca ramanem, dupa cum am inceput.

Spui de combatut civilizat, fa-o tu primul si vei vedea ca tot asta vei primi.

Cand am spus de cele doua firme, m-am referit la modul general, nu anumite modele. Cei 17.000 de km pe care-i ai tu cu lc8-ul tau nu inseamna nimic. Vorbim cand vei avea 100.000. Iar bmw-uri cu peste 100.000 (fara motoare desfacute) gasesti peste tot. Cand imi vei arata un lc8 cu peste suta-n bord, fara motor desfacut, abia atunci ai putea spune ca ai argumente vizavi de fiabilitatea acestui model. Pana atunci......vorbesti si tu doar ca sa te auzi.

Mai vine cate unu' si spune c-a mers el "10.000" cu motoreta lui si clar "e cea mai tare". E, uite, genul asta de afirmatii ma enerveaza pe mine, si ma fac sa pierd timpul cu toti pe acest site.

Iar legat de urarea ta, multumesc. Ma pregatesc si incerc sa aflu cat mai multe. Nu mai e mult pana voi pleca la un drum foarte lung. Asta-i si motivul pentru care m-am intors la bmw.

 

bafta

 

 

 

--- Mesaj completat în 14 Dec 2007 19:03 -------------
Imi cer scuze fata de toti ceilalti care sunt nevoiti sa asiste la astfel de discutii orgolioase si inutile.

Daca exista cineva care doreste sa ma injure, va rog faceti-o pe PM. Voi incerca sa raman pe cat posibil "on topic", si sa nu mai am astfel de conversatii.

 

bafta tuturor :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei un argument pro in ceea ce priveste fiabilitatea KTM 990 EFI model 2007? Poftim: din martie pana acum peste 16 mii de km, majoritatea cu pasagera si 3 case-uri pline, pe tot felul de drumuri inclusiv forestiere si carari, motorul a functionat excelent si in totzi parametrii; o singura exceptie a fost si atunci din vina mea ca nu am respectat ce scrie in cartea tehnica cu privire la umplerea rezervoarelor. Asta ma face sa spun (dupa un sezon, e drept) ca e un model fiabil, care-si merita banii iar producatoru’ lui poa’ sa se laude cu el.

 

 

:kick: :crack: :crack: :cheers: :P Asta este o afirmatie de cazut pe spate de ras "17.000 km" nu o s a denote fiabilitatea unui motor niciodata poate doar de mers cu un schimb de ulei :lol: :D :crack: :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

btw, cate bmw-uri au terminat lwr? 2 din 3. asta inseamna ca gs-ul nu-i bun? nicidecum, pt ca prea multa lume cumpara si merg peste tot.

insa, ce vreau sa zic cu toata logoreea asta? ne incrancenam prea mult pe ceea ce stim noi, in loc sa respectam opiniile altora...

 

 

Ai dreptul la o parere ,asta nu inseamna k trebuie sa o si accept!!...cat dspre mobre ,au mers la un moment dat 2 bmw si un ij...insa tot 3 au terminat(bmw-uri)...

discutia ,oricum a deviat..sherky o fi luat o decizie in urma discutiilor noastre?? as fi curios!!

 

 

sherky,ai legatura :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

Eu nu inteleg... cum poate un incepator sa se gandeasca la un motor asa mare, greu si puternic? Care este rostul??

 

In lege nu exista nici o reglementare legat de puterea pt incepatori? Sau nu conteaza?

In tarile mai civilizate este restrictionata in primul an la 34cp... si nu degeaba!

 

Recomand pt inceput BMW F650, mi se pare ideal. Si, de preferinta, cu ABS (incepand din 2000)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Eu nu inteleg... cum poate un incepator sa se gandeasca la un motor asa mare, greu si puternic? Care este rostul??

 

In lege nu exista nici o reglementare legat de puterea pt incepatori? Sau nu conteaza?

In tarile mai civilizate este restrictionata in primul an la 34cp... si nu degeaba!

 

Recomand pt inceput BMW F650, mi se pare ideal. Si, de preferinta, cu ABS (incepand din 2000)

[/qu

 

Art. 38

Posesorul permisului de conducere pentru categoria A are dreptul sa conduca o motocicleta cu o putere care depaseste 25 kW sau un raport putere/greutate care depaseste 0, 16 kW/kg ori o motocicleta cu atas cu un raport putere/greutate care depaseste 0, 16 kW/kg, numai daca are o experienta de minimum 2 ani pe o motocicleta cu specificatii tehnice inferioare sau daca persoana are 21 de ani si promoveaza un test specific de cunostinte si comportament.

asta ar fi valabil pt Romania.....da inca nu am auzit pe nimeni s-a aiba probleme pt asta..... :crack:

ps....deci si noi santem o tara civilizata :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ttk72:

 

Salut!

 

Da, banuiam ca e si la noi in lege ceva dar civilizatie inseamna si sa respecti legea (care, culmea, e facuta sa te protejeze) sau daca nu o respecti, sa fie altii care sa te oblige/ sanctioneze.

 

Mai important mi se pare insa ca un incepator vrea sa-si ia ditamai motorul si in cazul de fata, cei cu experienta ar fi trebuit in primul rand sa incerce sa-l convinga ca inca nu este cazul, nu sa se ajunga la discutii aiurea si contraziceri pe care e mai buna.

 

Off-topic: poate iti faci timp sa vii pe 22mai la Kaprun cu Daniel :crack:

 

 

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

iar o dam in polemici...la urma urmei era vorba de bmw si africa twin...nu ca aia le face varza pe celalalte...

cel ce are honda zice honda, cel ce are bmw zice bmw.

off-road, un oarecare avantaj il are honda

on-road, avantaj clar bmw.

per total bmw ar fi ideal.

daca ar alege cineva sa faca un drum lung, mai mult de 20% nu mergi pe off-road. si ala in 80% poate forestier. :bigstar:

asa ca nu este nevoie sa iti sacrifici confortul pe asfalt mergand cu o africana.

daca este sa vorbim de dakar & shit, se schimba situatia.

fiti obiectii fratilor, nu subiectivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am si eu o intrebare, nu vreau sa provoc si mai multe dispute, am 1,87m si cam 100 kg, si as vrea sa imi iau o Africa, de 600 (zic eu ca as putea sa o stapanesc). Precizez ca sunt incepator nu am mai mult de 1000km facuti pana acum...

 

Credeti ca as putea stapanii Africana? Nu vreau sa o duc doar pe coclauri asa ca o sa fie aprox 70% pe asfalt...

Cam in 3000euro zic ca m-as incadra, voi ce parere aveti?

Multzam! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare om are anumite calitati. Unii invata si se adapteaza mai repede, mai ales la mersul pe doua roti. Daca stii sa mergi bine pe bicicleta, daca ai cateva zeci de mii de kilometri in spate cu ceva motorizat (scuter, masina...) eu zic ca nu-i o problema. Dar daca te sui direct pe un monstru d-asta, eu nu te vad bine.

_________________________________

 

Niste bijuterii preparate pntru "enduro" :friends:

 

Africa Twin

 

hpim5111my2.jpg

 

R1100GS

 

hp2ko16ss6.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

my friend, nu cred ca ai vazut filmul. daca l-ai fi vazut, ai fi inteles din ce cauza s-a rupt cadrul. si s-a rupt cadrul tip scara, cel de sub sa. la prima s-a rupt din cauza unei cazaturi pe un bolovan, iar la a 2- a din cauza ca motoreta a fost pupata din spate de o masina. asta se intampla in canada pe autostrada. drept urmare masina a ramas fara bara, capota varza, farurile la fel. deci cand faceti afirmatii, explicati tot. nu aruncati o galusca ca aia de la stirile de la ora 5.

KTM a fost de-a lungul timpului o marca la care se urmarea doar performantele, fara prea multa fiabilitate. de aceea se mai numesc si fabrica de span. la fiecare schimb de ulei, scoteai si ceva pilitura de metal din motor. asta vazut si cu ochii mei. de abia acum au inceput sa atace si categoria enduro-touring, si or sa mai treaca ani de zile pana publicul larg o sa capete incredere in aceste motorete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] iar la a 2- a din cauza ca motoreta a fost pupata din spate de o masina. asta se intampla in canada pe autostrada. drept urmare masina a ramas fara bara, capota varza, farurile la fel. deci cand faceti afirmatii, explicati tot. [...]

 

Gresit :friends: A doua oara s-a rupt cadrul la motoreta lu' McGregor si s-a intamplat in Siberia, atunci cand a trebuit sa opreasca un camion sa-i duca inapoi la Tynda, sa caute un sudor. Pe autostrada aia n-au patit nimic, decat gentile indoite.

 

In ambele cazuri, eu personal, ca posesor de BMW, consider ca incredibila masinarie germana nu trebuia sa crape. La fel cum in "Long Way Down" nu trebuia sa crape amortizorul spate de atatea ori. Treaba interesanta e de ce a lasat sponsorul BMW treburile astea in filme? Ma intreb. Ca sa inteleaga omul ca totusi niste mici defectiuni ca un amortizor spart sau un cadru crapat tot n-au oprit motoreta asta din mers?

 

Si ca sa fiu on-topic, daca as compara ATwin cu F650GS Dakar as lua Dakar-ul. Pentru ca am eu o slabiciune pentru el, si nu din alt motiv. In rest, ATwin e muuuuuult mai bine facuta decat BMW-ul de 650. Dar daca as compara ATwin cu 1200 GS-ul adv n-as sta pe ganduri, BMW clar. Cu alte cuvinte ati inteles: ar fi misto sa le am pe toate in garaj.

 

EDIT: @jumbo: aici de fapt ai gresit, cand ai spus ca la KTM nu se rupe cadrul. Baietilor de la motosyberia li s-a intamplat exact chestia aia rusinoasa. Citez: "suddenly Safran's bike stopped; and his seat was somehow strange, up on the front and down on the back; we looked closer and we could see that the frame has broken; it looked like the bolts were loose and the rear freame was working on the loose bolts untill the hole was so big to crack;"

 

link pe advrider

Editat de bizoo_n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bizoo n. nu mai stiu exact de cate ori s-a rupt cadrul, dar iti zic sigur ca in Canada i s-a rupt cadrul, insa au vazut prea tarziu. si era de la accident.

in legatura cu defectiunile, nu cred ca BMW si-a batut capul prea mult. motoretele au "cedat" in conditii foarte grele, si nu din cauza vreunui defect de fabricatie. asa ca nu cred ca s-au rusinat la vreuna din problemele astea. pana la urma nu-i o problema sa ai parte de defectiuni. e o rusine sa le ignori.

long way down nu l-am vazut, dar urmeaza... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat KTM-ul cat si BMW-ul sunt in stare sa construiasca motoare care sa reziste unei ture prin Siberia desi ambele tipuri au intampinat probleme care ar fi putut pune capat calatoriei in lipsa norocului (ma intreb ce ar fi facut Safran daca nu-i gaseau pe aia cu podul sau Ewan daca nu avea ditamai echipa de suport in spate, sau daca nu gasea camion). Nici KTM-urile nici BMW-urile nu au dus calatoria pana la capat fara nici un fel de probleme, deci nu se poate afirma despre nici una dintre marci ca a fost fiabila pana la capat. Problema tine si de rider. Suruburile alea de la KTM se desfac cand ii faci carburatia, daca Safran nu le-a strans bine a patit-o, e vina lui in nici un caz a producatorului. Totul tine de ce faci cu fierul, cum il ingrijesti. La KTM e stiut, ori ii pui loctite pe fiecare surub si le verifici periodic, ori risti sa se dezmembreze de la vibratii. In carte iti indica ce tip de loctite sa pui pe fiecare surub, si cat sa-l strangi cu dinamometrica.

La BMW ii las pe altii mai priceputi ca mine sa spuna o parere mai avizata despre motivele pentru care s-a rupt cadrul lui McGregor in Siberia.

Ideea e ca suntem offtopic si iar am inceput sa comparam mere cu pere. Nu cred ca exista nici un motor sa te urci pe el, sa-i dai cheie si sa faci turul lumii fara probleme. Fiabilitatea asta legendara e cam din lumea basmului. E dovedit de altii mai curajosi ca orice motor ai avea, daca ai grija de el si stii ce sa-i faci si unde sa-l gadili te duce pana la capatul lumii. Inainte de KTM sau BMW probabil Neprele faceau legea in Siberia. Respect oricum pentru toti rideri pomeniti mai sus si curajul lor de a se inhama la o astfel de tura.

Editat de jumbo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare ... sortii au decis in final ... am achizitionat un Africa Twin RD04 '91 cu 38 de mii de km la bord ... am facut pana acum cateva drumuri de asfalt cu ea si e: Suuuuuuuuperrrrr :huh: :huh: ;) ... urmeaza sa postez si cateva fotografii ...

vreau sa multumesc tuturor celor care au postat, va rog sa o faceti in continuare ... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit cu atentie topicul si am tras concluzia ca R 1100 GS ar fi urmatoarea motocicleta pe care o voi achizitiona :)

Intrebarea mea pentru posesori este : cat de mult costa o revizie la bavaria si la cati km se face, care sunt preturile la piese de schimb si eventualele probleme care pot aparea la acest model, daca exista :P

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am vorbit astazi pe mess?

Daca da,atunci mare parte din raspunsuri le ai.

Daca nu:Revizia la fiecare 10.000 km la Bavaria(se regleaza tachetii+balansul injectiei),pret in jur de 250 ron.

Preturile la piese e schimb sunt destul de mari,insa motoreta este superfiabila si nu ai probleme.Motoarele duc spre 250/300.000 km fara griji,daca sunt intretinute.

In ce consta asta?

Mai bine zis cum procedez eu!

La fiecare 5000 km ulei 20W50+filtru+filtru aer,la 10.000 km un litru de ulei Hypoid(750 ml cutie/250 ml diferential),la 30/40.000 km filtrul de benzina si cam odata pe an lichidul de frana(avind in vedere ca merg cam 30.000 km pe an.

Reglajul tachetilor si al injectiei il fac doar la Bavaria,iar celelalte in garaj,eu cu mina mea.

Cam asta ar fi.

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...