toply Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 Gata de azi fac si eu parte din grupul posesorilor de Suzuki GS500. Am si motorul si permisul. Poza cu ea am pus-o aici: /index.php?...=0entry268180 Asfalt uscat, daca se mai poate pe vremea asta si bafta la toata lumea...si sper sa ma acceptati si pe mine in grupul vostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 O sa te confunde lumea cu mine, avem exact aceeasi culoare la moto!!! S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri la anul de ea! anul asta se cam futu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 (editat) O sa te confunde lumea cu mine, avem exact aceeasi culoare la moto!!! S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri la anul de ea! anul asta se cam futu!! Multumesc si poate vreodata ne intilnim la o bere si confundam motoarele Spuneti-mi si mie cate atmosfere trebuie bagate in pneuri si in ce pozitie trebuie tinut intrerupatorul acela din stanga (cred ca e cel cu benzina - rezerva), are trei pozitii, acum merg cu el in jos, e bine asa? Editat Noiembrie 3, 2005 de toply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Noiembrie 3, 2005 Share Postat Noiembrie 3, 2005 Vezi ca scrie sub sha cat aer sa bagi in cauciucuri, de regula, daca mergi mai mult singur 2,5 spate si 2,3 fata e foarte bine. Daca mergi mai mult cu pasager parca era recomandat sa bagi 2,8 pe spate. Da, partea mai lunga a robinetului are o sageata care indica ce ai ales: res, rezerva, on, cand ai rezervorul plin, off inchis si pri e pozitia care-ti baga benzina prin cadere libera in camera din carburator pana inchide cuiul. Numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Noiembrie 4, 2005 Share Postat Noiembrie 4, 2005 Spuneti-mi si mie cate atmosfere trebuie bagate in pneuri si in ce pozitie trebuie tinut intrerupatorul acela din stanga (cred ca e cel cu benzina - rezerva), are trei pozitii, acum merg cu el in jos, e bine asa? presiunea in pneuri: fata: 2.25 spate: 2.5 singur, 2.8 cu pasager referitor la robinet, la GS 500 E nu ai Off - pentru asta e un alt robinet, la care ai acces cu o surubelnita demontant rezervorul. Cel putin asa e la a mea si asa spune si manualul pentru modelele 89-97. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Noiembrie 4, 2005 Share Postat Noiembrie 4, 2005 Ok va multumesc pentru ajutor si cred ca daca nu mai stiu ceva o sa va intreb si pe viitor ca nu prea am de unde sa aflu toate chestiile aste, eu fiind la inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Noiembrie 4, 2005 Share Postat Noiembrie 4, 2005 Asa e cu OFF-ul, are un alt surub; acolo unde pleaca tevile din rezervor e OFF-ul. Dar m-am gandit sa nu las vreo pozitie a robinetului de benzina nefolosita! La fel de exact e si presiunea pe fata de 2,25, insa eu bag 2,5, sa fie cifra rotunda!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur85 Postat Noiembrie 5, 2005 Share Postat Noiembrie 5, 2005 Salutare posesori de gs 500. sunt si eu posesor gs 500 da nam aflat de prea mult timp de site asa k nam postat prea mult iar aici nam postat pt k mam tot chinuit sa citesc paginile de la infiintarea forumului pana in prezent sa intru in tema. E acum dupa accident am timp berechet app pe unde gasesc un service sa bag motoru care sa accepte sa tina motoru pana platesc asigurarile ca no sa am banii jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Noiembrie 5, 2005 Share Postat Noiembrie 5, 2005 Da ce ai patit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur85 Postat Noiembrie 6, 2005 Share Postat Noiembrie 6, 2005 e in sectia accidente gasesti mai multe detalii in topicul 'accident in regie miercurea trecuta' sanatate si numai bafta sa nu dati de conservari jegosi in treafic ca ma uit cu jint pe geam cat poate sa fie de frumos buna vreme de motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 8, 2005 Share Postat Noiembrie 8, 2005 anul viitor mai pe vara-toamna ar trebui sa am si io banii pt un gs 500. am vazut ca sunt 2 versiuni de motorizare (deshi e aceeasi cilindree imi inchipui ca e vorba de un reglaj al carburatoarelor). intreb si io ca omu' care vine dupa ce s-a dat pe ij: exista mari diferentze mari de acceleratzie intre cele doua puteri oferite de motoare (25 kW (34 CP) sau 34 kW (46 CP) )? nu intzeleg de ce au scos motoare cu 2 puteri de aceeasi cilindree pe acelasi model. nu sare toata lumea in shaua celui mai puternic? sper ca nu am fost prea off-topic si nici prea stupid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 Am observat si eu chestia asta. Este foarte posibil ca alea care au 25 kw sa fie limitate pentru a putea fi conduse de incepatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 Limitate, 25 KW se conduc si cu A1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Noiembrie 9, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2005 pe unde gasesc un service sa bag motoru care sa accepte sa tina motoru pana platesc asigurarile ca no sa am banii jos? SERVICE TANGA - in spatele la AGIP Colentina - 0744.795.822 Doru (transmite-i cele bune de la mine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur85 Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 SERVICE TANGA - in spatele la AGIP Colentina - 0744.795.822 Doru (transmite-i cele bune de la mine) mersi mult de tot o sa vb cu el. Sper sa faca treaba buna si sa ne vedem pe strazi in primavara intregi si cu motorele gata de drum. Sanatate maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 subcategoria A1: motocicleta usoara cu o capacitate care nu depaseste 125 cm3 si o putere care nu depaseste 11 Kw am pus intrebarea pt ca vroiam sa shtiu dak limitarea se poate scoate sau sunt modificari mai mari, permanente: marimea carburatoarelor, dimensiunea supapelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 Nu cred ca intra la A1 pentru ca e peste 125cmc. In schimb la A trebuie sa conduci primii doi ani <34 CP (25kW), de aia vine limitata din fabrica. Limitarea e un simplu capac pe admisia la carburator (sper sa nu ma insel) care limiteaza debitul benzinei. Un mecanic priceput o va scoate in jumatate de ora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat Noiembrie 10, 2005 Share Postat Noiembrie 10, 2005 Nici nu stiam ca sunt de doo soiuri. Se vede ce mecanic iese din mine?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Noiembrie 10, 2005 Share Postat Noiembrie 10, 2005 Da, sunt si limitatoare cu 'shaibe', cum le zic unii. Si mai sunt limitatoare care se pun pe carburator. Cele de primul tip au un efect detrimental asupra consumului. Unii dintre cei ce au avut limitarea spun cum ai zis tu, ca nu se simte decat la turatii ridicate, iar altii au spus ca dupa ce au dat jos kitul de limitare nu au observat nici o diferenta. Probabil ca nu depaseau 8000 ture... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Noiembrie 10, 2005 Share Postat Noiembrie 10, 2005 Sigur sunt 2 versiuni pt ca pe talonul meu este trecuta puterea de 25kw, adicalea 34CP, adica varianta restrictionata. Ca ea nu e restrictionata....asta e alta treaba! Si eu stiam varianta cu pastile de marimi diferite la supape, insa nu stiu exact cum e facuta restrictionarea. La fel de usor o faci pe admisie...poate chiar mai usor. Oricum diferenta principala ar fi viteza maxima atinsa, 180 vs. 160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Noiembrie 10, 2005 Share Postat Noiembrie 10, 2005 Piese GS!!! Sper sa nu aveti nevoie, dar nu se stie niciodata. /index.php?showtopic=30053 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 Gata...mai avem un membru in grup...am convins un prieten sa isi ia GS. Azi am venit de la Satu Mare cu motorul lui in duba si abia am dat o tura cu el prin oras (brrr...cam frig). A luat un motor super (din 2001), este ca din magazin (nou). Pun aici si doua poze cu el. Am postat eu deoarece el nu prea are timp de net. Bafta la toata lumea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Noiembrie 11, 2005 Share Postat Noiembrie 11, 2005 Sa-l poarte sanatos! Frumos animal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sader Postat Noiembrie 12, 2005 Share Postat Noiembrie 12, 2005 Gata...mai avem un membru in grup...am convins un prieten sa isi ia GS. Azi am venit de la Satu Mare cu motorul lui in duba si abia am dat o tura cu el prin oras (brrr...cam frig). A luat un motor super (din 2001), este ca din magazin (nou). Pun aici si doua poze cu el. Am postat eu deoarece el nu prea are timp de net. Bafta la toata lumea ! Abia astept sa le vad...ambele motoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Noiembrie 12, 2005 Share Postat Noiembrie 12, 2005 astazi o sa le vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.