Sari la conținut

Cine A Trantit Cazanu Si Nu S-a "laudat" Pe Nici Un Forum, D


AK_Raptor
 Share

Postări Recomandate

Incep eu. . :bigstar:

 

Am cazut de 4 ori. .din vina proprie. .de doua ori pe circuit si de doua ori pe strada. Noroc ca era viteza mica. .ma rog 80 la ora pe Serres, dar am cazut pe iarba :bigstar:.

 

1. Prima oara din joaca cu gazul pe pietris la Cuba

 

2. A doua oara din prea mult somn pe AMK. ratat viraj, iesit la pascut mega-tumba in cap.

 

3. A treia oara din blocat roata fatza aiurea (placutze noi de R1, sub 100 km rodaj) . .pe la Baneasa. .tot somn la volan. :bigstar:

 

4. A patra oara pe Serres. Urmat trasa altuia, neatentie, iesit pe linia alba de la marginea virajului bengos, iesit la pascut, mega-tumba.

 

Apropos, cine mai merge in martie la Serres???????? :bigstar:

 

Va rog, fara sabloane "bine ca esti tu sanatos" si "fierul se repara" si "asfalt uscat".

 

 

PS: Ce e fascinant este ca majoritatea evita sa povesteasca cand busesc pe circuit. .sau pe strada. .din vina proprie,, , ,scriu doar cand e de vina conserva.

 

Deci: topicul este pentru cei care au cazut dar nu au recunoscut pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 90
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am cazut de 2 ori in peco de pe loc...atentie! nu uitati de cricul lateral cand vreti sa parasiti mobrele :bigstar: prima oara cel putin a fost rasul lumii ca mi-a prins si un picior si m-am intins pe jos in mijlocul Petromului la Ploiesti, am dat cu casca de pamant de a sarit in sus...ce mai, am ras o saptamana cand imi aminteam...

Si o data am cazut pe langa Russe, oboseala, niste gropi super dese si adanci pana am ratat o iesire laterala dintr-un crater si m-am tavalit pe sub rotile unui bulgar cu un camion. Norocul meu a fost ca se mergea doar cu 20-30 km/h si bulgarul a oprit pe loc, altfel nu mai povesteam eu azi...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei si eu ceva trante.usoaare!

 

1. prin 99, in Baneasa! primul meu drum cu moto! experienta 800metri! m am pierdut pur si simplu prin trafic cand mi a taiat fata o masina..buff..lovitura usoara la genunchi!

 

2. gume de enduro pe asfalt umed, eu am verde! vine ambulanta cu viteza si blochez roata fata pe linia de tramwai! noroc cu genunchierele! CUMPARA TI ECHIPAMENT! mai ales GENUNCHIERE!

 

3. in noaptea de revelion 2006-2007! era sa zbor in ceruri sau sa ma ia Satana...nu sunt sigur de judecata!.....in spatele blokului , am ridicat pe o roata in stil lumanare, dar fara sa vreau! am dat cu fata de asfalt, bine ca am avut casca! genunchi julit!...nu aveam genunchiere! repet GENUNCHIERE! cumparati va..doare rau de tot!...

 

4. la padure cu enduro..dar nu se pune!

 

5. in benzinarie!. mare atentie....ulei mult pe akolo prin benizarii de la masini..etc!

 

sper sa ma opresc aici!

Editat de MotoPlus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-i vorba d'ase...2 cazaturi (si singurele pana acum).

Prima: Dorinta: viraj la dreapta pe o strada neasfaltata. Fapt: oprit motorul in mers...eram in a I-a. Idee: bag a doua si dau drumul la ambreaiaj sau apas botonul pentru a o porni din mers. Raspuns la idee: nici una pusa in aplicare...roata fata ajunsa pe pietris...dezechilibrat si sarit de pe moto. Rezultat: moto cu rotile in sus in sant cu parbrizul spart...eu pe propiile picioare fluierand a paguba.

A doua: Dorinta: curatat bujia din mers. Idee: o tura de parcare cu turatia maxima a motorului (echivalenta cu cea a melcului). Fapt: se vede un taxi venind din stanga cu viteza. Idee 2: frana inainte de a ajunge in intersectie. Neprevazut: s-a curatat bujia...dublarea fortei motorului si o gropa cu noroi. Raspuns la idee: blocare roti in conditiile de mai sus, derapaj si tarat aprox 6-7 m pe genunchiul meu. Rezultat: moto polizata, a doua oara parbrizul spart, eu plina de sange schipoatand si razand in hohote...tot de paguba si ptr ca in momentul planarii gandeam "oare asa cad motociclistii?"

Rezultat final: moto in reparatii capitale...acum plans...tot de paguba si ptr faptul ca nu pot sa ies la o tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-i vorba d'ase...2 cazaturi (si singurele pana acum).

Prima: Dorinta: viraj la dreapta pe o strada neasfaltata. Fapt: oprit motorul in mers...eram in a I-a. Idee: bag a doua si dau drumul la ambreaiaj sau apas botonul pentru a o porni din mers. Raspuns la idee: nici una pusa in aplicare...roata fata ajunsa pe pietris...dezechilibrat si sarit de pe moto. Rezultat: moto cu rotile in sus in sant cu parbrizul spart...eu pe propiile picioare fluierand a paguba.

A doua: Dorinta: curatat bujia din mers. Idee: o tura de parcare cu turatia maxima a motorului (echivalenta cu cea a melcului). Fapt: se vede un taxi venind din stanga cu viteza. Idee 2: frana inainte de a ajunge in intersectie. Neprevazut: s-a curatat bujia...dublarea fortei motorului si o gropa cu noroi. Raspuns la idee: blocare roti in conditiile de mai sus, derapaj si tarat aprox 6-7 m pe genunchiul meu. Rezultat: moto polizata, a doua oara parbrizul spart, eu plina de sange schipoatand si razand in hohote...tot de paguba si ptr ca in momentul planarii gandeam "oare asa cad motociclistii?"

Rezultat final: moto in reparatii capitale...acum plans...tot de paguba si ptr faptul ca nu pot sa ies la o tura.

 

 

:bigstar: ! nu te supara, rad de faptul cum ai povestit! vad ca si tu ai avut probleme tot cu genunchiul..! GENUNCHIERE!

 

in orice caz...toti bikerii or sa cada la un moment dat....sa avem parte numai de cazaturi din astea usoare si copilaresti...! ideal ar fi sa nu pikam niciodata! ! dar...!

Editat de MotoPlus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. prima oara cand m-am urcat pe ea m'am plimbat nitel vreo 500 m, dup'aia vroiam sa invat sa o pun pe cricu central. ma chinui eu ceva timp reusesc sa o pun pe cric fumez o tigara dup'aia sa o dau jos..incep sa trag de ea racai asfaltu ca o trageam cu totu, dup'aia idee geniala: trebuie impinsa ! o imping vad ca se da jos usor imi pun mainile in cap si incep "doamne ce prost sunt" si motorul il las asa :bigstar: motoru se duce eu ma arunc sa il trag ma duc cu motor cu tot :bigstar:. rezultat : ghidon putin zgariat (aveam crash paduri imi anticipasem prostia de incepator :bigstar: )

2.aveam pasager ma plimbam in poligon merg usor usor dau sa intorc pasageru se gandeste sa puna piciorul jos sa ma ajute. si pasageru era mai mare decat mine :bigstar:

3. pe autostrada dau sa intorc motoru pe cric ca ma intorsesem sa ii dau cuiva benzina, il intorc pe jumate ca m'am dezechilibrat, roata din fata a nimerit exact intr'o gaura pe acolo si buf usurel de asfalt.

4. eu opresc la semafor, cel din spate opreste in curu meu. rezultat : pasagera s'a ales cu o bucata din carena din spate infipta in fund :bigstar: :bigstar: :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bigstar: ! nu te supara, rad de faptul cum ai povestit! vad ca si tu ai avut probleme tot cu genunchiul..! GENUNCHIERE!

 

in orice caz...toti bikerii or sa cada la un moment dat....sa avem parte numai de cazaturi din astea usoare si copilaresti...! ideal ar fi sa nu pikam niciodata! ! dar...!

 

Nu e nici o suparare. In cazuri dintr-astea motoreta nu-i niciodata vinovata...ci doar driver-ul :bigstar: . Si am sa tin cont...direct la magazin ma opresc sa-mi iau genunchiere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. In prima saptamana cand am luat motorul, in intersectie la Baba Novac cu Mihai Bravu. Aplecat prea mult pe dreapta, nisip pe jos. BUF! 40km/h

 

2. Linie de tramvai - daca se mai poate spune asa. Nu mai avea deloc sina de tramvai si am intrat cu gumele exact in santul liniei. BUF! 15km/h

 

3. Accident cu motorul in intersectie la unirii, a dat unu peste mine.

 

4. Scapat motorul in spalatorie. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

1. Cam la 180 am intrat in voblaj fatza...am incetinit putin, am pus frana fata de prost/incepator ce am fost shi a inceput spatele... se apropia din fatza un camion, si am decis sa trag de motor dreapta sa ies in camp, am atins un copac, l-am frecat, dupa care s-a rupt filmul si m-am trezit la realitate dupa vreo 30 min intr-o mashina care ma ducea spre Baia Mare catre casa...urmari: cu genunchiul stang sunt un meteorolog foarte bun acu, iar motorul a fost praf atunci , aveam un bandit de 400...

2. Am tzucat un bora la 10 km/h ..urmari nimic grav...motor s-a julit putin de bara astuia, dar am avut "noroc" ca mi-a prins piciorul intre carena si bara fatza...

 

Sper sa nu mai fie altele...dupa 15k km inca sper...

 

Numai bine,

Si asfalt uscat,

Raul

Editat de raulciurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima mea cazatura a fost chiar in fata la rar (in fata usii glisante) . Dau eu sa bag motoru la Dinicuta (sau cum il cheama) si poc mi se opreste motoru (neexperimentat + motor rece) (2-3km/h):D .

 

A 2-a cazatura a fost pe piatra cubica la Charles de Gaulle (5km/h)

 

Si ultima pe Calea Plevnei , un taximetrist mi-a franat in fata in ideea sa faca stanga . Vazandu-l prea tarziu am dat around 50 m de` dara de frana (sol rece) si m-am infipt in stopul lui dreapta(viteza impactului < 10km/h). Aici ma consider vinovat deoarece am mers cu casti (muzica) ceea ce nu recomand nimanui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci am patit aproape la fel ca "mih":

 

1. am cazut chiar in fata la ITP, cand am oprit (pe marginea soselei, mult nisip). evident, in loc de ITP, m-au ajutat baietii sa indrept schimbatorul de viteza si oglinzile...

 

2. pe gresia de la mall vitan, cand sa opresc motorul

 

3. noaptea un logan a picat intr-un sant in fata mea, am decelerat + ocolit pe contrasens (nu venea nimeni), cand ajung in dreptul lui cred ca a vrut sa-mi faca loc or smth, ca ma trezes ca vine dupa mine pe contra sens. experienta de incepator, culcat motorul (decat sa ma calce el, adica sa ma loveasca in picior).

 

la primele 2 nu (mai) aveam viteza, a cazut doar motorul sub mine, pe o parte; la al 3-lea, spitalizarea motorului. erau bune niste genunchere (pe care le-am luat dupa, evident).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. prima mea tranta - pe plaja in Turcia cu un suzi DR350 parca / o epava de inchiriat - plecare de pe loc mai grabita da' nisipul m-a dovedit si a vrut neaparat sa puna rabla jos ...cu esapamentul pe piciorul meu! care s-a rumenit bine! (vara la peste 30 de grade , pe plaja, evident fara nici un echipament! ...- oricum acolo nu poarta nimeni asa ceva! ) ... discomfortul arsurii s-a stins cu bere ... :D

2. pe barbu vacarescu acu un an - un pusti cu o conserva untoarce brusc in fatza mea - eu echipat dar totusi turtit bine cu mana si picior operat :hug: , motor nou turtit bine pe fatza si schimbat de casco cu ceva alergatura! ... :D :D

3. pe cheia - in curba larga cu vizibilitate ok, am intrat in depasirea unui tir care alerga ca descreieratul si care a hotarat sa mearga pe contrasens exact cand eram in dreptul lui - asa ca m-a scos de pe trasa si am vizitat pietrisul de pe marginea drumului - eu ok , motor culcat pe o parte, julit binisor da'un bun motiv de tunning :hug:

4. de pe o alee laterala , oprit la cedeaza in intrare in bulevard , da' exact unde dom primar a ras cam 10cm de asfalt - iar la plecare mobra nu s-a inteles cu diferenta de nivel si s-a hotarat sa se culce pe o parte - hmmmm, noroc ca am oprit-o sa se culce in praf!...

 

.....sa speram ca au fost de ajuns, ca eu cred ca am inteles mesajul! :D

 

....ahh, si sa nu incercati sa va suiti cu roata fata pe mingea unor pusti care se joaca in mijlocul drumului ca e cam instabila pozitia si mobra s-ar putea sa vrea sa se aseze ! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de off dar va rog eu sa specificati cu aproximatie, cam dupa cati km ati cazut prima oara .Nu de alta dar eu am around 300 km (oras + inafara orasului) si sincer tin sa contrazic vorba aia din batrani cu "exista 2 feluri de mobristi".Asa am eu impresia: Ca nu o sa cad never din vina mea :kiss: .As muri de ciuda sa-mi vad julit, motorasul mult iubit.Nu prea am auzit de chopperisti sa cada :hug: .

 

Asfalt fara gropi si gropite ,cratere si toate derivatele din cele mentionate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asfalt rece, ma dadeam pe curbe tare (placerea mea), evident am pierdut aderenta, cam 110 km/h. Eu am avut 2 gauri in genunchi (da, luati-va genunchiere cum zicea cineva mai sus), in rest nimic, dar am facut praf echipamentul (geaca imi placea mult :D). Motor: parbriz, oglinda, carena frontala, carena laterala, semnalizare, levier frana, maneta frana, capat chidon, scarita, suport scarita, ax roata spate.

 

P.S. Pt cei care n-au patit inca. Cauciucurile erau foarte calde, dar nu m-au ajutat cu nimic asfaltul fiind foarte rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu....

prima zi cand am mers pe NSR-u, prima zi l-am trantit.... inca nu se stie prin zona de nimic, ca lam si refacut peste 3 zile(slefuit+chituit+vopsit+stikere noi)

 

 

experienta 50 km, blocat fata dintro sperietura... mi-a fost taiat un bou calea can a iesit din parcare...

 

urmari... putine :D

Editat de sil3nt_control
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum, fiecare mobra pe care am avut-o s-a gandit sa fie un pic naravasa:

1. prin 2005. Eu incepator, ea, Yamaha TZR 250 motor 2T (120 kg, 50 cai). Intru in "curba mortii" de pe linia lui 41 de la Pod Ciurel (Lacul Morii, eu venind dinspre Plaza si mergand spre Podul Grand). Viteza cam 40 km/h. Inclin mobra sa iau virajul, ea se incapatzaneaza sa o tina cam drept, desi era destul de mult inclinata. Mi-a fost frica sa o inclin mai mult si nici vorba de countersteering, ca eram prea incepator (ma consider si acum incepator desi au trecut peste 2 ani de atunci). Ma apropii vertiginos de parapet, franez si indrept mobra. Aveam cam 20 la ora. Sterg bine de praf gardul ce desparte carosabilul de linia de tramvai. Rezultate: oasele pumnului stang facute ghem, desi aveam protectii kevlar, sau poate tocmai din cauza ca le aveam, plus julit picior stang.

 

CAUZE PROBABILE: cauciuc fatza dezumflat + placutze frana tocite pana la metal. Tziganu de la care am cumparat-o s-a jurat ca are placutze bune. Prostia mea ca nu am verificat.

 

2. Kawa ER5 - 500. In parcare, stau in picioare langa ea, pe stanga, ridic cricul fara sa ma urc pe ea, iar mobra bineinteles ca face un pic nani pe partea dreapta, desi ma tineam ca inecatul de ea.

 

Rezultate: ea, plina de praf pe partea dreapta, eu cu pulsu la 120 si orgoliul ranit

CAUZE: Dorintza de verifica daca mobra fara cric se afla intr-un echilibru stabil sau nu. Se pare ca nu.

 

3. Scuter maxi Burgman 250 AN. Pe linia de tramvai de la Doamna Ghica, mergeam spre Obor cu pasager in spate, pe ploaie torentiala. Trebuia sa virez stanga, pentru a intra spre o stradutza. Incetinesc pana pe la 10 kmh, trec cu roata fatza linia de tramvai, vad ca era departe o masina pe contrasens si accelerez usor tocmai cand roata spate era pe linie. Fuge de spate 20 de sc pe linie si se inclina scuteru. Fiind greu fieru (180 de kile) pun picioru jos si ma tin bine de coarne, bineintele turandul si mai mult.

 

Intrucat pasagerul fusese clar instruit ca in curbe sa nu puna piciorul jos si sa nu se miste de capul lui, a stat zteapan si drept pe sa eu trebuind sa sustin 180 de kile ale Burg-ului plus vreo 65 ale pasagerului. Bineinteles ca l-am culcat pe partea stanga, scuterul mai descrind la orizontala un arc de cerc de vreo 180 de grade.

 

Rezultate: Sputerul a scapat lejer, eu si pasagerul am aduat cateva pietricele mici in palme si am avut cracu stang de la pantaloni udat pe jumate.

Cauze: Abordat aiurea linia de tramvai, accelerat pe linie, tinut mana si tras de gaz tocmai cand se inclina.

 

4. Suza SV 650S. Stiind inclinatia predecesoarelor, am luat-o frumos in parcare, am pus-o eu jos de pe loc si am intrebat-o daca ii place acolo. Mi-a zis ca nu, si de atunci nu m-a dat jos. Sper sa nu fie bagaboanta sa ii placa o "tavaleala mica". Pana acum a fost abstinenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima oara la 2 saptamani de la obtinerea A-ului, mi-a dat un prieten Transalpul, asa, ca sa vad cum ma simt pe el, o tura mica printre blocuri, evitat o groapa la 5km/h, luat total stanga de ghidon dar, fiind fara experienta, am uitat mana dreapta inclestat pe acceleratie: Rezultatul a fost o acceleratie instantanee, motorul pe jos, eu am reusit sa raman in picioare pe langa el (instinct de autoconservare, i-am dat drumul instantaneu).

A doua oara a fost pe sine de tramvai ude, cu experienta de 7000km, clasica incalecare a sinelor sub un unghi ascutit, plus sina iesita 2-3cm peste asfalt, care mi-a deviat roata spate. Viteza: cam 10-15km/h.

Mentionez ca la prima busitura aveam doar casca, dar eu am sarit de pe mobra si am aterizat in picioare, iar la a doua aveam echipament full, deci nu am avut nici o zgarietura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de off dar va rog eu sa specificati cu aproximatie, cam dupa cati km ati cazut prima oara .Nu de alta dar eu am around 300 km (oras + inafara orasului) si sincer tin sa contrazic vorba aia din batrani cu "exista 2 feluri de mobristi".Asa am eu impresia: Ca nu o sa cad never din vina mea :kiss: .As muri de ciuda sa-mi vad julit, motorasul mult iubit.Nu prea am auzit de chopperisti sa cada :hug: .

 

Asfalt fara gropi si gropite ,cratere si toate derivatele din cele mentionate :D

 

Nu conteaza foarte mult experienta. Poti sa cazi si dupa 1 km...dar poti sa cazi si dupa 5000 km. Depinde si de ghinionul fiecaruia. Cum n-ai auzit ca n-a picat nimeni cu chopper? Dar Tariceanu?...ca doar a fost un subiect super-mediatizat iar omul cu experienta in ale motociclismului...Si plus de asta la orice chopper trebuie sa ia mare grija cum iei curbele si cum tragi de ghidon...

 

 

Iarna scurta!

Editat de Pegasus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cazut de 2 ori pana acum:

 

1. 80km/h a franat unu brust in fata, am franat si eu,s.a blocat roata spate si bum :kiss: Nimic grav, doar carena fata sparta si farul...

 

2. 10km/h in piata, ud pe jos am franat usor si a fugit spatele...Carena laterala zgariata si eu murdar :D

 

!!!ASFALT USCAT!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cazut de 2 ori pana acum:

 

1. 80km/h a franat unu brust in fata, am franat si eu,s.a blocat roata spate si bum :kiss: Nimic grav, doar carena fata sparta si farul...

 

2. 10km/h in piata, ud pe jos am franat usor si a fugit spatele...Carena laterala zgariata si eu murdar :D

 

!!!ASFALT USCAT!!!!

 

 

:hug: .... concluzia:"nu stii sa franezi bine".... nu ca eu as sti pentru ca sunt si eu incepator dar ... exerseaza mai mult si nu prea te aventura pe mazga pt ca esti incepator, franeaza spatele tare si fata cat de cat ca sa nu o blochezi.... si eu am patit exact ca tine numai ca eu am blocat fata si am cazut ceva mai grav dar m-am invatat mine.. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de doua ori pana acum

 

Prima oara pe serpentine, imediat dupa ploaie torentiala, frig, pe la 2000m altitudine am intrat cu frica intr-un ac de par, pana sa ies din viraj viteza a scazut prea mult pentru inclinatia pe care o aveam, accelerez sa o indrept si rup aderenta; rezultat cadere la 10km/h, fara julituri. Concluzia e ca daca mergi cu frica o incasezi.

 

Numaru 2, intr'un viraj pe care il luam in fiecare zi cu 40km/h am intrat ca de obicei numai ca era ceata, ceata care s'a condensat pe marcajele de circulatie. Am luat un marcaj (probabil) am cazut instant, m'am dus taras cu o jerba de scantei care iesea din pedala cricului central :-D Fara urmari grave, cricul a protejat motorul, am avut ceva julituri usoare la genunchi ca eram in blugi.

 

Off: fantastic cat de mult se inclina Suzuki Freewind in curbe, dadeam dstul de des cu scaritele de asfalt ceea ce nu am reusit cu Fazerul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1: dupa aprx 100km facuti (incepator) intr-o curba cu zxr400, din cauza nisipului,nexperienta,incepator bla bla bla

2: tot cu zxr400 dupa aprx 500km ,eram intre liniile de tranvai,ploua ,80-100km/h, cand sa trec inapoi pe partea mea am piscat frana fata:deci linia de tranvai si minus experienta

3:astea sunt toate, aaaaaa am uitat , o data de pe loc .chiar la inceput 0km....acum am peste 10.000 km indeajuns sa nu-mi mai permit greselii doar in cazurile in care ceilalti participantii la trafic ma dau pe jos.(c e edrept nu am patit.o pana acum, dar mi-e teama de momentul knd o sa vina:concluzia prea multi soferii indisciplinati,si nu au nimic in comun cu sofatu, multi au dat banii ptr plastic ,doar traim in ro ..) p.s purtati echipamentul indiferent unde plecati..va poate ajuta o bucata din viata.cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca am mai povestit pe un forum anul trecut, dar aici cu siguranta nu am apucat sa zic...

 

In zona Eroii Revolutiei...

La vreo 10 km/h am facut pe viteazul si am dat sa urc pe trotuar ca nu mai aveam rabdare sa stau la semafor. Nu am "abordat" bine urcusul, astfel ca roata aproape ca a fost paralela cu bordura si am derapat. Am cazut pe partea dreapta sub... un autobuz. :D Bine ca nu dadea cu spatele, altfel ma rip-uiati pe aici. M-am ridicat intr-o fractiune de secunda si mi-am vazut de drum, pe trotuar.. ca tot vroiam sa fentez stopul. Cei din mijlocul de transport in comun zambeau un pic sadic, iar soferul pe care l-am vazut in oglinda... mi-a facut un semn parinteste cam de acest gen... :D In fine... M-a durut genunghiul vreo 2 sapt.

 

Concluzia... mergeti pe strada, nu pe trotuare... Prostia se plateste.

 

A doua oara si probabil nu ultima... pe Calea Vacaresti. Am depasit alt autobuz care intentiona sa opreaca in statie dar mi-am dat seama prea tarziu ca nu mai aveam loc, deoarece pe banda a doua se infipsese un Tico. Daca autobuzul ar fi ocupat regulamentar doar banda 1, poate nu se intampla nimic, dar probabil avea masina "cracanata" si rotile din stanga erau deja pe banda 2. In fine... Am franat cu roata fata dar la fel ca si un coleg de mai devreme, am uitat mana pe acceleratie si m-am dus un pic taras, cu ghidonul "stramb" dand peste cap oglinda soferului de Tico. Am sters un pic masina cu piciorul stang, m-am speriat si apoi am mai mers vreo 2 metri pana am ajuns in fata conservei proaspat "zgaltzaite" de subsemnatul. Ridic viziera (in timpul asta cel de la volan deschide geamul sa indrepte oglinda), ii fac omeneste semn din degete daca se pune cumva problema unei despagubiri financiare... :hug: tipul da din mana in semn de "noi sa fim sanatosi"... :D imi cer scuze si apoi ii multumesc (tot prin semne) :hug: si plec... :D

 

Concluzia, nu uitati mana pe acceleratie... :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu Eliminatorul am cazut in Bucuresti intr-o bifurcatie de sine de tramvai :D apoi de vreo 2 ori in padure(categoric nu aveam ce cauta cu un asemenea motor pe coclauri :hug: ), cu fejerica niciodata, desi am avut o sperietura zdravana in tur, m-am tamponat cu cealalta motocicleta :kiss: insa si eu si celalalt am tinut bine de coarne :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...