bursyllac Postat Februarie 28 Share Postat Februarie 28 Salut. se incurca cineva de un Mikuni BST 40 pentru DR 650 SE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 28 Share Postat Februarie 28 Acum 4 ore, Adi_DR800 a spus: Salutare! Un CDI de Dr800 mai găsesc pe undeva? Salut, sunt mai multe feluri de CDIuri. Tu ce ai nevoie, si ce nu face al tau ? 1 oră în urmă, bursyllac a spus: Salut. se incurca cineva de un Mikuni BST 40 pentru DR 650 SE? Hai ca nu suntem gospodine ! zi-ne ce ai nevoie ? ce ai patit ? Pare drastic sa ai nevoie de un altul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Februarie 28 Share Postat Februarie 28 37 minutes ago, raducod said: Hai ca nu suntem gospodine ! zi-ne ce ai nevoie ? ce ai patit ? Pare drastic sa ai nevoie de un altul ... problema aia veche despre care cred ca am mai povestit: teava de la soc gaurita. am incercat sa o cositoresc in regie proprie si nu a iesit ce trebuie. Functioneaza decent, dar as prefera sa stiu ca e totul in regula acolo. In principiu, mi-ar trebui doar corpul carburatorului, ca oricum as pune internele de la carburatorul meu. (kit de la procycle cu alte jicloare, ac cu mai multe pozitii si un pic alta forma, slide-ul usor modificat) de fapt aveam doua probleme in cu acea teava: 1. pierdere de etansietate la insertia tevii de alama in corpul carburatorului (evidentiata cu cercul rosu) 2. o fisura a tevii chiar la cot (evidentiata cu punctul verde) Eu am acoperit (sau am incercat sa acopar cat mai bine) toata zona aia. Initial puneam anual poxipol si il tot schimbam cand se degrada de la caldura. Ultima data am incercat cu cositor. a iesit destul de urat si nu sunt convins ca e exact ce trebuie. Nu mai am simptomele pe care le avea atunci cand nu era nimic, merge frumos, liniar, dar daca dau acolo cu spray de frana, moare motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Martie 1 Share Postat Martie 1 trimitemi-l ... in perioada vietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi_DR800 Postat Martie 3 Share Postat Martie 3 On 2/28/2025 at 9:23 PM, raducod said: Salut, sunt mai multe feluri de CDIuri. Tu ce ai nevoie, si ce nu face al tau ? Hai ca nu suntem gospodine ! zi-ne ce ai nevoie ? ce ai patit ? Pare drastic sa ai nevoie de un altul ... Salut, A pornit apoi a doua zi nu a mai vrut sa o ia. Dădea scânteie dar acum nu mai face nici asta. Am discutat cu un electrician si mi-a spus fa în proporție de 95% este cdi-ul. As fi pus cdi-ul meu pe un alt dr dar nu am la cine Am uitat, dr-ul este SR42A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 LMA si sanatate @chucki si bineinteles, tarie in putz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 29 Share Postat Mai 29 Am zis sa mai schimb cate ceva la DR, asa ca am schimbat finala, e de F750 GS, la fel de silentioasa ca o toba sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15151515 Postat Iunie 3 Share Postat Iunie 3 La 29.05.2025 la 22:22, DKW a spus: Am zis sa mai schimb cate ceva la DR, asa ca am schimbat finala, e de F750 GS, la fel de silentioasa ca o toba sport. sweet.... ai mai multe poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat 23 ore în urmă Share Postat 23 ore în urmă (editat) buna dimineata domnilor, Vin la voi cu o problema in speranta ca voi gasi o solutie sau macar o idee care sa ma duca in directia buna. motocicleta in cauza DR 650 R 1993, filtru aer twin air, evacuare dominator, jicloare schimbate ,pilot - stock 47.5, inlocuit cu 52 ( nu am gasit de 50), main 137.5 (parca), inlocuit cu 150 , m-am inspirat dupa schema carburatorului de la DR 650 1990/1991. Problema: la o turatie constanta intre 2500 - 3000 , motocicleta da rateuri si se "balbaie", de parca ar avea amestecul prea bogat (cel putin in mintea mea). Initial am zis ca am prea multa benzina de la pilot si jet needle (2500- 3000 rpm) ,asa ca am decis sa cobor jet needle, pana sa fac acest lucru, am scos o bujie( cea din exterior) si parea ca merge cu amestec sarac A urmat o pauza de tigara si un pahar de bere, ca nu stiam dac are rost sa umblu la jet needle. Aveam prin magazie un compresmetru asa ca am decis sa ii iau o masuratoare, 115 bar, nu bag mana in foc pentru calitatea compresmetrului, l-amprins la reducere si a fost vreo 60 lei. Motocicleta are o varsta, dar nu este lesinata, deschid gazul la maxim si precizez ca nu ezita, nu se balbaie( in configuratia actuala), trebuie sa ma tin de ghidon. de pornit, porneste relativ repede, 5 kick-uri de obicei. A 2-a bujie, cea din interior este mult mai murdara, ce ar indica un amestec mai bogat. Voi ce parere aveti ? Intr-un final am scos jet needle-ul si i-am mutat siguranta pe ultima pozitie de sus, adica l-am coborat,pentru mai putina benzina. Rezultatul, imi pare ca acum ezitarea si balbaiala motocicletei s-a mutat de la 2500-3000 , la 3000-3500. Faptul ca am pornit motocicleta fara sa, mi-a permis sa observ ca atunci cand da cate un rateu, iese un suflu de aer din admisie. video_2025-06-10_08-23-53.mp4 Supapele le-am reglat anul trecut.CDI-ul nu este cel original Nu prea mai tin bine aminte, dar parca sa zic ca problema asta a inceput cand am schimbat cdi-ul ,iar atunci facea asa la relanti, dupa care am schimbat jicloarele (fiind model de Germania, este "limitat", m-am gandit ca daca ii pun jicloarele mari, trezesc bestia din ea) Problema este ca atunci cand merg si sunt in acea plaja de turatii, motorul da in nas si ma dezechilibreaza, m-a prins pe o curba la un moment dat si nu a fost un sentiment prea placut. Astept cu interes parerile voastre. O zi buna si o saptamana usoara ! Editat 23 ore în urmă de ulei_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă Eu as merge pe un amestec cat mai bogat iar dupa aceea as umbla sa mai saracesc amestecul dar nu foarte mult. Mobrele astea racite pe aer merg mai bine cu amestec bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat 19 ore în urmă Share Postat 19 ore în urmă Pipa e bine? Izoleaza bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.