Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 4 ore, Adi_DR800 a spus:

Salutare!

Un CDI de Dr800 mai găsesc pe undeva?

 

Salut, sunt mai multe feluri de CDIuri. Tu ce ai nevoie, si ce nu face al tau ?

1 oră în urmă, bursyllac a spus:

Salut. se incurca cineva de un Mikuni BST 40 pentru DR 650 SE?

Hai ca nu suntem gospodine ! zi-ne ce ai nevoie ? ce ai patit ? Pare drastic sa ai nevoie de un altul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

37 minutes ago, raducod said:

Hai ca nu suntem gospodine ! zi-ne ce ai nevoie ? ce ai patit ? Pare drastic sa ai nevoie de un altul ...

problema aia veche despre care cred ca am mai povestit: teava de la soc gaurita. am incercat sa o cositoresc in regie proprie si nu a iesit ce trebuie. Functioneaza decent, dar as prefera sa stiu ca e totul in regula acolo. In principiu, mi-ar trebui doar corpul carburatorului, ca oricum as pune internele de la carburatorul meu. (kit de la procycle cu alte jicloare, ac cu mai multe pozitii si un pic alta forma, slide-ul usor modificat)

2139562428_WhatsAppImage2025-02-28at22_06_46.thumb.jpeg.89d874419e43ef219aa611c8007061f2.jpeg

de fapt aveam doua probleme in cu acea teava:

1. pierdere de etansietate la insertia tevii de alama in corpul carburatorului (evidentiata cu cercul rosu)

2. o fisura a tevii chiar la cot (evidentiata cu punctul verde)

906889638_WhatsAppImage2025-02-28at22_08.09(1).thumb.jpeg.61fee94bac558551714b3344cc759c9f.jpeg

Eu am acoperit (sau am incercat sa acopar cat mai bine) toata zona aia. Initial puneam anual poxipol si il tot schimbam cand se degrada de la caldura. Ultima data am incercat cu cositor. a iesit destul de urat si nu sunt convins ca e exact ce trebuie. Nu mai am simptomele pe care le avea atunci cand nu era nimic, merge frumos, liniar, dar daca dau acolo cu spray de frana, moare motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 2/28/2025 at 9:23 PM, raducod said:

Salut, sunt mai multe feluri de CDIuri. Tu ce ai nevoie, si ce nu face al tau ?

Hai ca nu suntem gospodine ! zi-ne ce ai nevoie ? ce ai patit ? Pare drastic sa ai nevoie de un altul ...

Salut,

A pornit apoi a doua zi nu a mai vrut sa o ia. Dădea scânteie dar acum nu mai face nici asta. Am discutat cu un electrician si mi-a spus fa în proporție de 95% este cdi-ul. As fi pus cdi-ul meu pe un alt dr dar nu am la cine

Am uitat, dr-ul este SR42A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Am zis sa mai  schimb cate ceva la DR, asa ca am schimbat finala, e de F750 GS, la fel de silentioasa ca o toba sport. 😅

IMG_20250523_200307110_HDR_AE.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.05.2025 la 22:22, DKW a spus:

Am zis sa mai  schimb cate ceva la DR, asa ca am schimbat finala, e de F750 GS, la fel de silentioasa ca o toba sport. 😅

IMG_20250523_200307110_HDR_AE.jpg

sweet....

ai mai multe poze?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna dimineata domnilor,

 

Vin la voi cu o problema in speranta ca voi gasi o solutie sau macar o idee care sa ma duca in directia buna.

motocicleta in cauza DR 650 R 1993, filtru aer twin air, evacuare dominator, jicloare schimbate ,pilot - stock 47.5, inlocuit cu 52 ( nu am gasit de 50), main 137.5 (parca), inlocuit cu 150 , m-am inspirat dupa schema carburatorului de la DR 650 1990/1991.

Problema: la o turatie constanta intre 2500 - 3000 , motocicleta da rateuri si se "balbaie", de parca ar avea amestecul prea bogat (cel putin in mintea mea).

Initial am zis ca am prea multa benzina de la pilot si jet needle (2500- 3000 rpm) ,asa ca am decis sa cobor jet needle, pana sa fac acest lucru, am scos o bujie( cea din exterior) si parea ca merge cu amestec sarac   273461507_bujie1.thumb.jpg.e75eade3ef47c6218451a840bbab925c.jpg860051003_bujie1.1.thumb.jpg.16e8bfff592d15b8fd24ff29b19ca0cd.jpg

A urmat o pauza de tigara si un pahar de bere, ca nu stiam dac are rost sa umblu la jet needle.

Aveam prin magazie un compresmetru asa ca am decis sa ii iau o masuratoare, 115 bar, nu bag mana in foc pentru calitatea compresmetrului, l-amprins la reducere si a fost vreo 60 lei.

Motocicleta are o varsta, dar nu este lesinata, deschid gazul la maxim si precizez ca nu ezita, nu se balbaie( in configuratia actuala), trebuie sa ma tin de ghidon. de pornit, porneste relativ repede, 5 kick-uri de obicei.

A 2-a bujie, cea din interior este mult mai murdara, ce ar indica un amestec mai bogat.  Voi ce parere aveti ? 534811149_bujie2.thumb.jpg.1afa07c9622997f043f127f48a8f4b39.jpg

 

Intr-un final am scos jet needle-ul si i-am mutat siguranta pe ultima pozitie de sus, adica l-am coborat,pentru mai putina benzina.

Rezultatul, imi pare ca acum ezitarea si balbaiala motocicletei s-a mutat de la 2500-3000 , la 3000-3500.

Faptul ca am pornit motocicleta fara sa, mi-a permis sa observ ca atunci cand da cate un rateu, iese un suflu de aer din admisie.

 

Supapele le-am reglat anul trecut.CDI-ul nu este cel original

Nu prea mai tin bine aminte, dar parca sa zic ca problema asta a inceput cand am schimbat cdi-ul ,iar atunci facea asa la relanti, dupa care am schimbat jicloarele (fiind model de Germania, este "limitat", m-am gandit ca daca ii pun jicloarele mari, trezesc bestia din ea)

 

Problema este ca atunci cand merg si sunt in acea plaja de turatii, motorul da in nas si ma dezechilibreaza, m-a prins pe o curba la un moment dat si nu a fost un sentiment prea placut.

 

Astept cu interes parerile voastre.

O zi buna si o saptamana usoara ! 

 

Editat de ulei_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...