andreizalau Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salutare! Andrei.. stiu ca bursa e in alta parte, dar am si eu ceva de vanzare, care daca il pun pe bursa nu va stii lumea de el... Este vorba de racordul de la cablul de soc de la dominator (in cazul meu RD08) care la mine s-a rupt (cand inca il strangeam cu mana) In concluzie am dat comanda la un atelier sa imi faca altul din alama. Atata doar ca baietii au facut 2 bucati si in concluzie una este de vanzare. 04180015.JPG Pret 30 ron. Se potriveste foarte bine, deja am incercat (al meu e montat si merge) Ce nu se potriveste la fel este siguranta aia mica ce intra pe cablu, dar se rezolva cu un pic de sarma de otel de genul cu care sunt legate cablurile in ambalaje... (trimit si o bucata de sarma din-aia) Mihai, eu nu am nimic impotriva ofertelor de vanzare ori cumparare, ba din contra,,,, numa ca sunt de parere ca anuntul acela nu isi are locul aici aici sunt Dominatoare am bucata de cauciuc dintre carburator si motor putin crapata. imi trage aer fals pe acolo? cateodata se opreste motoru singur ai sanse mari sa traga aer fals pe acolo dar, asa cum am mai scris,,,,,,verifica si O-ringul dintre flansa de admisie si chiuloasa acu ceva vreme, la mine a fost facut praf de catre temperatura si vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 as vrea sa schimb simeringurile la furca la un Dominator de 250, si banuiesc ca este asemanator cu cel de 650, asa ca as vrea sa studiez un diy sau ceva de genu', cu poze si detalii, dar nu gasesc nicaieri la modele astea. ma puteti ajuta cu un link va rog, sau niste sfaturi de la cei care au facut treaba asta ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Salutare domnilor colegi! De ieri am devenit si eu mandrul posesoru al unui domi mai batraior RD 02 din 89. 65 mii km reali ceva clantanituri la rece care dispar aproape complet in cateva minute de functionare, in rest merge si trage ok fara fumuri de ulei sau alte hibe. Si noah, cam toate consumabilele trebuie schimbate. In schimb bicicleta, discurile de frana, rotile, suspensiile toate ok. Imi doream de mult un monocilindru cu care sa pot aborda traseele enduro mai dificile unde greutatea africanei este prohibitiva. Fara sa ma gandesc la hard enduro sau la cross. Asa ca doresc sa-l pregatesc pe Domi in consecinta si va cer voua, noilor mei colegi "de marca" cateva sfaturi : 1. Ce gume suparate se pot pune pe spate? Pe fata am pus deja o guma cross bunicica inca. Pe spate insa nu cunosc inca toate optiunile. Ma gandesc ca tkc80-ul de la continental 120X90X70 Twinduro ar corespunde, am vazut si ceva mitas la 130X70X17 care la fel cred ca merge. Cam ce puneti voi in teren pe roata din spate? 2. La cati km schimbati uleiul si ce tip folositi la o exploatare de munte? 3. Cum sta cu incalzirea in teren? Am inteles ca se poate monta un radiator de ulei suplimentar.Stiti ceva de asta? 4. Plasticurile cam suna urat in teren, mai ales zona bordului. Ce-i de facut? 5. De unde pot rostui oglinzi similare celor originale (ma tot gandesc sa nu pun poza sa nu radeti de mine ce oglinzi am) 6. Unde pot gasi manson compatibil de acceleratie (cel vechi e copt, atarna fasii din el) 7. Are careva de vanzare un crashbar pentru rd02? Alte "secrete" pentru adaptarea capritei la enduro merci anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 (editat) Salut. Vezi carenaju, rezervoru inclusiv shaua nu sunt de domi din 89.dupa cum arata asi zice 93 Oglinzi http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=20&products_id=69 Mansoane eu am luat de la MYMOTO acum 2 ani unele Progrip si sunt foarte multumit de ele. Editat Aprilie 28, 2013 de Simpson_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Se poate sa fi fost recarenata. Seria sasiu este HMRD02.... Merci fain de indicatii! Despre gume de teren spate pt domi ce stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 nu sunt carcotas,,,,dar nici motorul nu e din 89 nu are kickstart, deci este de dupa 92 dupa culoare, as zice ca numa cadrul este din 89 la gume, nu ma bag,,,,,depinde de gusturile si aptitudinile fiecaruia ulei, 10w40 de incalzit, se incalzeste, dar nu am simtit nevoia unui radiator eu mi-am confectionat un crash-bar, l-am folosit cateva zile, si acum e in cui in legatura cu acel clantanit, sunt 2 hibe posibile 1- lant de distributie uzat 2- uzura intre piston si cilindru depinde si cum se aude, ca s-ar putea trage niste concluzii mai multe,,,io stiu,,,,,, sa ai noroc de ea, si la multi kilometri era sa uit,,,,, am montat motorul cu piston si segmenti noi, luate de la Iasi, cu ajutorul userului Purice si am facut azi o prima tura prin imprejurimi saptamana viitoare or sa infloreasca narcisele in Poiana de la Racas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Ce sa zic! numai vesti bune! Se pare ca a fost refacut folosindu-se un "donator " din 94. Pai se aude la rece o plescaitura neregulata care se atenueaza in cateva minute la un nivel la care nu se mai percepe de pe motor. Probabil ceva la distributie, daca era pistonul clantanitura era regulata.Merci de urari! Bafta si tie cu narcisele alea! Pana vineri trebuie sa pun ceva guma suparata pe spate Am de facut ceva recunoasteri de traseu pentru intrunirea soft enduro-touring "Tara Motilor". Pun link-ul poate va intereseaza si pe voi. /index.php?/topic/694347-27-30-iunie-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/ Daca n-oi reusi, ma duc cu africana. Motorul asta l-am dobandit cumva neasteptat, n-am avut timp sa ma documentez. Citesc in draci topicul asta de sute de pagini inceput de prietenul Axa, inghit informatie ca un burete. Se pare ca sunt motoare foarte bune si fiabile pentru off si calaretii singuratici! Ai putea sa-mi trimiti o poza cu crashbarul? Pe africana folosesc singura guma all road eficienta pentru vaci de 250 kg, heidenau K60 scout, dar aici asi vrea ceva mai aspru pentru catarat prin rape. De aia imi trebuie si crashbar sa nu crap carenele.Ma gandesc tot mai mult la mitas-ul ala cross. Ramane sa vad de unde pot face rost de o guma, chiar seccond in cateva zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Parca erau niste discutii aici pe topic despre decompresorul automat la Dominatoare care face reglajul culbutorilor sa fie destul de laborios. Daca reglajul nu se face ca la carte, motorul va avea un tacanit la rece, sau ceva de genul asta. In ceea ce priveste cauciucuri suparate pentru dual-sport-uri, iti recomand Karoo, T63, Desert si E09. Tine-te departe de C02. Ar mai fi TKC80 si KarooT desi ultimul nu cred ca se gaseste pe dimensiuni corespunzatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Salutare domnilor colegi! De ieri am devenit si eu mandrul posesoru al unui domi mai batraior RD 02 din 89. 65 mii km reali ceva clantanituri la rece care dispar aproape complet in cateva minute de functionare, in rest merge si trage ok fara fumuri de ulei sau alte hibe. Si noah, cam toate consumabilele trebuie schimbate. In schimb bicicleta, discurile de frana, rotile, suspensiile toate ok. Imi doream de mult un monocilindru cu care sa pot aborda traseele enduro mai dificile unde greutatea africanei este prohibitiva. Fara sa ma gandesc la hard enduro sau la cross. Asa ca doresc sa-l pregatesc pe Domi in consecinta si va cer voua, noilor mei colegi "de marca" cateva sfaturi : 1. Ce gume suparate se pot pune pe spate? Pe fata am pus deja o guma cross bunicica inca. Pe spate insa nu cunosc inca toate optiunile. Ma gandesc ca tkc80-ul de la continental 120X90X70 Twinduro ar corespunde, am vazut si ceva mitas la 130X70X17 care la fel cred ca merge. Cam ce puneti voi in teren pe roata din spate? 2. La cati km schimbati uleiul si ce tip folositi la o exploatare de munte? 3. Cum sta cu incalzirea in teren? Am inteles ca se poate monta un radiator de ulei suplimentar.Stiti ceva de asta? 4. Plasticurile cam suna urat in teren, mai ales zona bordului. Ce-i de facut? 5. De unde pot rostui oglinzi similare celor originale (ma tot gandesc sa nu pun poza sa nu radeti de mine ce oglinzi am) 6. Unde pot gasi manson compatibil de acceleratie (cel vechi e copt, atarna fasii din el) 7. Are careva de vanzare un crashbar pentru rd02? Alte "secrete" pentru adaptarea capritei la enduro merci anticipat ! Ma bucur ca ai intrat in randurile dominatoristilor. Eu il am de 5 ani si nu m-am saturat inca de el era sa plece de la mine, dar s-a reintors. 1. Mitas E09, Heidenau K74 pe dimensiunea 120/90/17. 2. Uleiul la 3000lm - primele dati am folosit motul5100 (10W40 iarna si 15W50 vara), apoi am pus repsol rider 15W50 pana anul trecut cand mi se pare ca mergea rau cu repsol, acum am ulei de la louis Procycle 20W50, dar inca nu mi-am facut o parere ca l-am pus doar de 2-300km. 3. La urcari pe munte cu viteza 1-2 si turat se cam incinge. Eu am termometru de ulei si ajunge destul de usor la 120 grade. Ideea e ca daca ajung pe la 130grade ma opresc la o pauza de tigara ca nu-mi place sa-l chinui. Radiator suplimentar se poate monta - si-a pus userul switch. Este si un thread pe advrider, dar nu il gasesc acum. 4. Este cunoscut faptul ca zornaie plasticele - dupa un timp te obisnuiesti. 5. Oglinzi se gasesc si la Romi, la Achimoto - si la majoritatea care aduc de la motomike: http://www.motomike.eu/autonet/category/10210000000/vehicle/51320/?show=gallery - sunt de transalp, dar se potrivesc la Domi. 6. Mansoane poti pune standard pentru ghidon de 22 - eu am pus incalzite de la louis. 7. Domi nu prea sufera la cazaturi - pentru mine crash-bar-ul nu e necesar. Ca si modificari poti sa-i schimbi raportul de transmisie - sa-i pui pinion mai mare pe spate ca sa traga mai bine in Off - este la polo reducere la pinioane de 48 si 50 dinti pentru Domi. Asta e radiatorul de ulei - si se monteaza in locul trusei de scule. Eu am intrebat la 2 firme care fac radiatoare si mi-au cerut 200lei sa mi-l faca, dar pana la urma am renuntat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Daca tot iei alte oglinzi, macar ia-ti unele rabatabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Nu ma poate ajuta nimeni cu un sfat despre schimbarea simeringurilor la telescoape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Parca erau niste discutii aici pe topic despre decompresorul automat la Dominatoare care face reglajul culbutorilor sa fie destul de laborios. Daca reglajul nu se face ca la carte, motorul va avea un tacanit la rece, sau ceva de genul asta. In ceea ce priveste cauciucuri suparate pentru dual-sport-uri, iti recomand Karoo, T63, Desert si E09. Tine-te departe de C02. Ar mai fi TKC80 si KarooT desi ultimul nu cred ca se gaseste pe dimensiuni corespunzatoare. Merci Andrei, cam pe astea m-am axat si eu E09 si TKC 80. Prima ieftina, a doua excelenta. Clamapanitura aia vad eu ce-i cu ele la iarna daca nu se accentueaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Nu ma poate ajuta nimeni cu un sfat despre schimbarea simeringurilor la telescoape? Simeringuri pentru NX250, la polo sunt specificate astea: http://www.polo-motorrad.de/de/gabeldichtringe-ari-044-37-x-50-x-13.html Tutoriale, gasesti pe net - chiar si aici (pe motociclism) am vazut asa ceva Cauta pe youtube de exemplu: fork seal replacement Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Ma bucur ca ai intrat in randurile dominatoristilor. Eu il am de 5 ani si nu m-am saturat inca de el era sa plece de la mine, dar s-a reintors. 1. Mitas E09, Heidenau K74 pe dimensiunea 120/90/17. 2. Uleiul la 3000lm - primele dati am folosit motul5100 (10W40 iarna si 15W50 vara), apoi am pus repsol rider 15W50 pana anul trecut cand mi se pare ca mergea rau cu repsol, acum am ulei de la louis Procycle 20W50, dar inca nu mi-am facut o parere ca l-am pus doar de 2-300km. 3. La urcari pe munte cu viteza 1-2 si turat se cam incinge. Eu am termometru de ulei si ajunge destul de usor la 120 grade. Ideea e ca daca ajung pe la 130grade ma opresc la o pauza de tigara ca nu-mi place sa-l chinui. Radiator suplimentar se poate monta - si-a pus userul switch. Este si un thread pe advrider, dar nu il gasesc acum. 4. Este cunoscut faptul ca zornaie plasticele - dupa un timp te obisnuiesti. 5. Oglinzi se gasesc si la Romi, la Achimoto - si la majoritatea care aduc de la motomike: http://www.motomike.eu/autonet/category/10210000000/vehicle/51320/?show=gallery - sunt de transalp, dar se potrivesc la Domi. 6. Mansoane poti pune standard pentru ghidon de 22 - eu am pus incalzite de la louis. 7. Domi nu prea sufera la cazaturi - pentru mine crash-bar-ul nu e necesar. Ca si modificari poti sa-i schimbi raportul de transmisie - sa-i pui pinion mai mare pe spate ca sa traga mai bine in Off - este la polo reducere la pinioane de 48 si 50 dinti pentru Domi. domicooler.jpg Asta e radiatorul de ulei - si se monteaza in locul trusei de scule. Eu am intrebat la 2 firme care fac radiatoare si mi-au cerut 200lei sa mi-l faca, dar pana la urma am renuntat. Merci Emilian pentru sfaturi, am un radiator de ulei de africana, am sa vad daca il pot pune. Si dupa prima iesire decid si cu raportul de transmisie. Nu prea sunt genul care tavalesc motorul, dar uneori tre sa lasi motorul jos si mai sunt chestii contondente prin padure, ramuri, cioate, etc. Am sa vad cat de curand cum se comporta lasat jos. Macar pe asta pot sa-l ridic cu o mana, ca am manere si mai ales antrenament de la ridicatul africanei ) .Ai cumva un link pt termometrul de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 (editat) @Jhonny ce te doare mai exact? uite aici un tutorial dragut http://imageshack.us/photo/my-images/259/7uz.mp4/ cu poze si explicatii ai si aici http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=127 Constructiv sunt identice furcile, doar marimile unor piese difera Editat Aprilie 29, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Termometru de ulei pentru domi RD02 http://www.louis.de/_102d11c02dd50e82273014d2c22ece8017/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034127&typ_id=RD02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Pentru oglinzi le recomand şi eu pe cele de la JMT , le găseşti în multe locatii , de exemplu : http://piesemoto.achimoto.ro/oglinda-neagra---jmt-europe---dr-sau--stg---m10/299.htm . Le văzusem şi în oferta romimoto, că-s mai aproape de tine. Au fost ani la rând la preţul de 25 lei bucata, nu crede şmecheria de marketing cu "redus de la 55 lei". Le-am avut pe Transalp şi au fost foarte bune. Pentru cauciuc îţi recomand o variantă ieftină, cu crampoane de dimensiuni medii, nu precum la TKC80. Sunt de părere că E09 se descurcă mai bine în offroad decât TKC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 De la louis: 10034209 Eu l-am luat demult si am dat 20 sau 30 cand erau promotii la louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Ce sa zic! numai vesti bune! Se pare ca a fost refacut folosindu-se un "donator " din 94. Pai se aude la rece o plescaitura neregulata care se atenueaza in cateva minute la un nivel la care nu se mai percepe de pe motor. Probabil ceva la distributie, daca era pistonul clantanitura era regulata.Merci de urari! Bafta si tie cu narcisele alea! Pana vineri trebuie sa pun ceva guma suparata pe spate Am de facut ceva recunoasteri de traseu pentru intrunirea soft enduro-touring "Tara Motilor". Pun link-ul poate va intereseaza si pe voi. /index.php?/topic/694347-27-30-iunie-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/ Daca n-oi reusi, ma duc cu africana. Motorul asta l-am dobandit cumva neasteptat, n-am avut timp sa ma documentez. Citesc in draci topicul asta de sute de pagini inceput de prietenul Axa, inghit informatie ca un burete. Se pare ca sunt motoare foarte bune si fiabile pentru off si calaretii singuratici! Ai putea sa-mi trimiti o poza cu crashbarul? Pe africana folosesc singura guma all road eficienta pentru vaci de 250 kg, heidenau K60 scout, dar aici asi vrea ceva mai aspru pentru catarat prin rape. De aia imi trebuie si crashbar sa nu crap carenele.Ma gandesc tot mai mult la mitas-ul ala cross. Ramane sa vad de unde pot face rost de o guma, chiar seccond in cateva zile. pariez o bere pe uzura cilindru piston Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 pariez o bere pe uzura cilindru piston Ce o fi o fi! Vedem la iarna. Multumesc domnilor pentru ajutor! Momentan am rezolvat si problema gumei spate si mansoanele de la comenzi. Guma VEE - rubber 215 lei. Asa ca sunt gata de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 @Jhonny ce te doare mai exact? uite aici un tutorial dragut http://imageshack.us/photo/my-images/259/7uz.mp4/ cu poze si explicatii ai si aici http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=127 Constructiv sunt identice furcile, doar marimile unor piese difera multumesc tare mult. de asta aveam nevoie, ca nu am mai desfacut niciodata, si vroiam sa vad mai detaliat. e ceea ce imi trebuie. asfalt uscat la toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 As avea nevoie de un robinet de benzina de Dominator. Are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebeselea Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 daca dezmembreaza careva honda dominator asi avea nevoie de scarita spate stanga sau pereche si pedala schimbator de viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Salut, Am eu niste piese ramase dupa dezmembrarea unui Dominator, printre care si o pedala schimbator de viteze intreaga, putin indoita, varful pedalei nu culiseaza cum trebuie. Pret 55 lei, transport inclus. Nu am poze momentan, iti pot trimite cateva abia pe 7 Mai. Pentru cei interesati, mai am urmatoarele piese: o furca fata (2 amortizoare) - 450 lei scut motor - 40 lei 2 x relee de incarcare - 150 lei / bucata pompe frana spate - 50 lei / bucata etrier spate - 50 lei niste carene - aparatoare roata fata, carena frontala, o carena spate, aparatoare disc spate si altele - 50 lei toate - RD02 1993 un far cu prinderi rupte, sticla si oglinda intregi - 50 lei - RD08 1996 un bord cu carcasa sparta, nu stiu daca mai functioneaza - pe care il dau la schimb cu un suvenir din zona cumparatorului, valoare 5-10 lei - 33000 KM - model RD08 1996. aici se accepta si sticle de bautura sau alte piese. instalatie electrica completa RD02 1993 (cred) - 50 lei bloc comenzi (lumini) stanga RD02 1993 - 50 lei bloc comenzi dreapta (start stop) RD02 1993 - 40 lei Plus multe alte maruntisuri. Nu mai exista - motor, cadru, bascula, roti, amortizor spate, ghidon, oglinzi In mare parte, preturile pieselor second-hand sunt negociabile. Contact: 0741 095 483 - Daniel. Mai am urmatoarele piese noi, OEM: Garnitura chiulasa - 100 lei - 1 bucata disponibila http://www.cmsnl.com/products/gskt-cyln-head_12251mn9742/ Capace motor, pentru reglaj culbutori (tacheti) - 3 bucati disponibile - 40 lei / bucata - nu includ O-Ring Link: http://www.cmsnl.com/products/cap-tappet-adjust_12361kf0010/ Melc vitezometru - 80 lei / bucata - 3 bucati disponibile Link: http://www.cmsnl.com/products/gear-speedometer_44806kf0000/ Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 De vanzare filtru de ulei pentru Dominator, Hiflofiltro 12 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.