Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Va multumesc amandorura.

Bun,cred ca voi merge pe varianta Mitas E09 pe spate (oricum nu fac mai mult de 2500-3000 de km pe an) si ma gandesc la K60 Front pe fata.

La Pegaso am mai avut un set de roti cu Metzeler Karoo / Karoo 2. Ma obisnuisem cu ele,dar la viteze peste 120,valsa stanga-dreapta din cauza profilului in zig-zag.

 

Am crezut ca nu mai posteaza nimeni aici. :P

Ma bucur ca mai am "confrati".

 

Maine imi vine si voltmetrul pe care vreau sa il leg undeva sa mearga pe contact. Inca nu stiu la ce siguranta sa fac legatura,dar parca scrie pe capacul sigurantelor.

 

Mai am apoi de lucru la decompresor,ca a inceput sa "tzacane".

Am inteles ca e 80 de euro unul nou pe OEM.

Mai am rabdare,ca luna asta am avut investitii in ITP,asigurare,maine o inscriu la financiar,saptamana viitoare Identificarea RAR,apoi trecerea pe numele meu la Politie..

Poate reusesc sa il reconditionez pe asta.

 

Inca ceva:initial reglasem surubul de aer de la carburator la 3 ture. L-am pus la 3 ture si 1/2 acum si parca miroase mai bine la evacuare (gaze mai arse,fara miros de benzina)..

 

Azi i-am dat o spalatura,ca am un spray de lant cam gras..am luat tot ieri un alt spray Repsol,dar inca nu l-am incercat.

post-74306-0-28302100-1426519041_thumb.jpg

post-74306-0-61192800-1426519124_thumb.jpg

post-74306-0-90332100-1426519206_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu placere, bafta la reparatii si upgrade-uri. Cu surubul de dozaj (pilot screw) nu ai prea nimerit-o. Prin desfiletare amestecul se imbogateste. Initial am pus si eu 3 ture ca la carte, dar am avut consum mare si motorul mergea clar inecat. In final 2,5 ture a fost reglajul optim. Mergea bine si cu doua ture dar pana nu se incalzea ca lumea nu tinea ralentiul, se oprea.

 

Reglajele difera de la carb la carb functie de anul fabricatiei (zicea cineva ) si normal functie de uzura.Poti sa incerci succesiv cu mai multe reglaje. Sau mergi la sigur in felul urmator: incalzesti bine motorul, apoi incepi cu 3,5 ture si apoi infiletezi lent surubul. Ai nevoie de o surubelnita minuscula ca lungime, sau de un bit pentru asta. Ai sa observi cum creste turatia si apoi se plafoneaza inainte sa scada. De la punctul respectiv (de platou) desfiletezi o jumatate de tura si e ok.

 

Cu decompresorul vezi, du-te la cineva care cunoaste. Sunt multe alte motive de tacaneli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super.

Multumesc.

Tot cu un bit de surubelnita am ajuns sa reglez si eu,dupa ce prima data a trebuit sa demontez capsula vacuumatica de sub rezervor.

Tacanitul se aude de la tachetul de admisie din dreapta.

La inceput nu facea,dar acum se aude.

 

O sa vad cum fac un reglaj de tacheti,mai ales ca cel legat de decompresor e mai delicat la punerea pe pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.

Cupla in mers intre 2800-3000 de ture cand trageam tare de gaz.Se auzea destul de tare.Si la relanti cateodata mai cupla.

Acum e demontat si nu-mi dau seama ce poate sa fie uzat.Arata toate piesele foarte bine.Insa cama decompresorului are joc destul de mare fata de ax.Asa trebuie sa joace si sa umble in toate directiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt curios cum se poate repara / reconditiona.

 

Azi am rezolvat si eu cu furca fata,schimbat ulei,semeringuri si burdufuri cauciuc (cele vechi erau jerpelite,dar la culoare).

Spre rusinea mea,am lucrat si nu m-am mai apucat eu. Am lasat-o la un prieten aseara,mai priceput decat mine. Mi-a trimis cateva poze.

 

Saptamana viitoare imi vine si priza de 12 volti,pe care o voi monta odata cu voltmetrul waterproof cumparat azi.

 

Mai raman cauciucurile, ceva suporti de side case-uri si crash bar.

 

La sfatul lui Galen,am strans surubul de aer la carburator la 2 1/2. Miroase mai bine pe evacuare,lucreaza rotund,dar nu mai are viata ca la 3 - 3 1/2 ture.

Voi pune in balanta consum mic versus cuplu / putere / demaraj mai bun..

» Post actualizat in 26 Mar 2015 20:23

Azi am montat pe Domi priza 12 volti,voltmetru si aripa de cross pe fata.

Reglat si carburatorul dupa sfaturile lui Galen,motor cald,strans surubul pana incepe sa se balbaie si desfacut jumatate de tura.

Merge rotund si se tureaza bine. O sa vad consumul cun iese acum.

post-74306-0-17083900-1426883561_thumb.jpeg

post-74306-0-52743600-1426883576_thumb.jpeg

post-74306-0-84504300-1426883589_thumb.jpeg

post-74306-0-31018600-1426883607_thumb.jpeg

post-74306-0-47828300-1426883628_thumb.jpeg

post-74306-0-98918000-1426883645_thumb.jpeg

post-74306-0-65661400-1427401392_thumb.jpg

post-74306-0-49135200-1427401410_thumb.jpg

post-74306-0-85513400-1427401429_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Fratilor , donez un bord , not new but in good shape . Nu stiu daca functioneaza toate aparatele din el pentru ca nu am avut motocicleta asta ever . Nu inteleg ce cauta piesa asta la mine . Daca il doreste cineva sa fie din Bucuresti ca nu il trimit in alta parte decat daca va intelegeti cu cineva de aici sa il ia si sa vi-l trimita . Iata si cum arata .

 

post-2197-0-80336800-1429718635_thumb.jpg

post-2197-0-94770800-1429718657_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.

Respect decizia si mi se pare corecta.

Multumesc inca o data pentru rulmentul unisens de Pegaso. Din pacate,m-am bucurat de el doar 50 de kilometri,pentru ca a crapat altceva.

 

Sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 31 Jan 2015 18:54

Aseara ma delectam cu paginile din topic de la intrunirea Dominatorilor din 2010 si partea cu incercarea de a va procura crick central si parbriz inalt sau crashbar.. Crick-ul central e foarte folositor, vad asta la Pegaso pentru diferite operatiuni, gen curatare / gresare lant, spălat, demontat roti..

 

 

Crashbar daca iti pui, ai grija ca iti trebuie si pe spate (la nivel de carenaj) altfel se fac praf alea cand se lipesc de toba.

 

Cu cricu central nu e mai jmecherie, iar la domi e foarte greu de facut unul calumea. Eu sunt ala care s-a dat peste cap sa-si faca si tot eu l-am dat jos si pasat mai departe mult inainte sa dau mobra. Probleme principale:

- fixare instabila (desi asta se aplica mai mult la cadru RD08 iar tu vad ca ai RD02)

- dificultate in gasirea unui unghi de deschidere optim, astfel incat sa nu bata lantul in el si sa nu racaie pe jos inaintea scaritei la inclinari moderate

- dificultate in gasirea unui punct de sprijin astfel incat cricul sa salte in mod stabil roata spate (in general vei fi aproape de echilibru cu cricul, deci daca ai rezervorul gol se poate balansa)

- incompatibil cu pornire la pedala

 

Personal am preferat intotdeauna lada de bere: scoti berile din ea, bagi lada sub motor, apoi surubaresti iar la final dai jos motorul si bagi berile (acum goale) inapoi in lada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crashbar daca iti pui, ai grija ca iti trebuie si pe spate (la nivel de carenaj) altfel se fac praf alea cand se lipesc de toba.

 

Personal am preferat intotdeauna lada de bere: scoti berile din ea, bagi lada sub motor, apoi surubaresti iar la final dai jos motorul si bagi berile (acum goale) inapoi in lada.

Foarte corect, mobra necesita crash-uri fata/spate. Alea din spate le faci sa si poti lega chestii de ele, ale mele sunt exagerate, da noah, omul care le-a facut era incepator. M-am stresat si eu la inceput sa-mi pun cricuri centrale, la africana in primul rand. L-am dat insa mai departe, deoarece in primul rand imi scadea garda la sol ceea ce era inacceptabil in regim "off". Daca folosesti domi "off' uita de cricul central, e o porcarie. In privinta lazii de bere, cand esti in teren o inlocuiesti cu o bucata de craca taiata la lungime astfel incat sa incapa intre semibascula spate opusa cricului lateral si sol astfel incat roata spate sa ramana ridicata. Apoi pui mobra pe cricul lateral, o inclini catre tine in timp ce un prieten pune craca cum am descris anterior.

 

Daca esti singur (nerecomandabil din multe alte motive) solutia e un bolovan (boc de lemn) sau mai multi care sa inlocuiasca lada de bere. In acest ultim caz te multumesti cu o inghititura de palinca (daca ti-ai pus) daca nu taci si rabzi! Bere dupa, normal daca ajungi acasa! :crack:

 

post-4028-0-86423300-1430383530_thumb.jpg

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi.

Am mai investit in Domi,una-alta: pompa frana fata de Pegaso (Brembo,cu maneta reglabila),aripa cross pe fata,voltmetru si priza,Kenda 270 pe fata,cutii laterale aluminiu si suporti,protectie ghidon,parbriz original,curatat etrier si schimbat placute Goldfren pe fata..mai am de luat un Mitas E09 pe spate.

Va las,ca sunt intre ture de noapte.

 

Sa auzim de bine.

post-74306-0-27587300-1430405379_thumb.jpg

post-74306-0-97437200-1430405434_thumb.jpg

post-74306-0-28937200-1430405488_thumb.jpg

post-74306-0-55957200-1430405512_thumb.jpg

post-74306-0-82237300-1430405541_thumb.jpg

post-74306-0-74890500-1430405560_thumb.jpg

post-74306-0-98069000-1430405595_thumb.jpg

post-74306-0-03393000-1430405630_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. I-am luat sotiei un Nx250 si trebuie sa incep sa o pun pe picioare. Incep cu un stop spate cu tot cu oglinda. Din poze vad ca codita spate la 650 seamana cu 250. Daca nu gasesc dezmembrari de 250 sa iau unul, ma orientez la unul de 650. Daca stiti ceva...

Va multumesc

» Post actualizat in 04 May 2015 05:10

Inca o intrebare. Unde gasesc un site pe care sa vad coduri de piese originale, cote la diverse simeringuri ( carb de preferinta), dimensiuni rulmenti... De unde va comandati piese. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama da ce faci cu alea? Prinzi lazile mele de bere? :)

 

Iote asa aveam eu (primu post)

/index.php?/topic/18117-honda-nx650-dominator/page-371#

 

...ca fapt divers aia chiar e fost mea mobra. Sunt absolut mandru de sigla aia de Rammstein de pe ea :D

N-am gasit postul. Mai nou nu poti cita posturi, se duce link-ul aiurea. Spune mai bine pagina si al catelea post ii ;).

» Post actualizat in 04 May 2015 09:44

Am schimbat uleiul si se pare ca am pus prea mult. Am pus cat zice cartea (schimbasem si filtrul) si dupa cateva minute de functionare nivelul era prea jos, la capatul tijei. Am mai pus circa 1/2 l si nivelul s-a urcat la maximul jojei. Pana aici totul ok, dar dupa prima tura enduro mai precis la jumatea ei (pornire la 2-3 grade peste 0) a afumat serios la pornire (in special evacuarea din stanga). Dupa incalzire, absokut ok, fara gram de fum sau miros de ulei ars. Imi zic totusi ca s-a apucat sa consume ulei (cu cel vechi am mers 3000 si nu lipsea nimic basca mai si arata bine ). Ajuns acasa (dupa tura mai mult hard enduro de 300km-tras ca lumea de el) ma uit la ulei, joja tot la maximum, nu lipseste sesizabil, uleiul impecabil. Sa fi pus prea mult ulei sau consuma cat ii rece?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau prin epuratorul de gaze uleiul a ajuns in carburator si apoi in cilindru. Asta daca epuratorul se varsa in carb. Daca se varsa in air box ar imbiba cu ulei filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...