Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

am terminat montajul motorului se pare ca i-a priit schimbarea arcului la frei, ca a pornit mai usor ca niciodata

vrand sa menajez bateria, m-am hotarat sa dau pedale ce sa vezi? a pornit la prima pedala ciudat,,,,,,,nu mi s-a mai intamplat,,,,,

care mai aveti de mesterit, trageti tare ca vara e aproape

numa bine

Andrei

Editat de andreizalau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am incalzit si eu motorul lui Domi in seara asta,sa-l mai aud pornit.

Speram sa ma apuc de frana fata maine,dar are fi-miu din nou meci la fotbal..

Sper sa ii dau de cap dupa ce demontez / curat pompa de frana si etrierul.

» Post actualizat in 13 Feb 2015 19:21

Salutare din nou.

Saptamana asta am rezolvat si frana fata.

Am chemat la mine acasa un prieten mecanic si i-a dat de cap dupa 3 ore de munca.

Problema a fost tot din aerisire.

Sa ne auzim sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

intentionez sa renunt la carenajul frontal+far la Dominator...il trantesc cam mult si ca urmare se sparge frecvent....

vreau sa-i montez un far mai mic...gen DR, XR...ceva care sa nu fie afectat de fiecare data cand trantesc motorul.

A mai facut careva aceasta modificare?....care ar fii cel mai bun far?...ar trebui sa aiba si ceva loc in spate....pt diferite cabluri...ce bord ati folosit?...ma gandesc sa renunt si la bord...ii prea voluminos si nu stiu daca va incapea in spatele unei masti mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-nx%20650%20dominator-din-1990-596634.html


» Post actualizat in 02 Mar 2015 14:35

Concluzie : cand vrei sa vinzi ceva piese din dezmembrari, trebuie sa ai rabdare sa gasesti clientul potrivit. Daca vinzi prea ieftin, piesele vor ajunge la un smecher care la va revinde la suprapret. Daca vinzi prea scump , nu gasesti client ( poate doar unul disperat ) . Pretul corect este greu de estimat.. Unele piese mai bine nu le vinzi ( vorba unui prieten ) , ca ai mari sanse sa-ti fie de folos chiar tie.

Grea "meserie" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Cum pentru mine a inceput sezonul de aproape o luna,am facut aproape 300 de km cu Domi,doar cu drumuri acasa-serviciu.

Am comandat si mi-au ajuns deja semeringuri si ulei de furca 10w,Repsol.

Astept sa se mai incalzeasca putin sa ma apuc de lucru.

 

Am o intrebare la voi:ce tipuri de cauciucuri folositi?

As vrea sa le schimb cat de curand.

Pe fata am un Avon Mastergrip imbatranit,dar cu aderenta buna si pe ud si pe noroi,iar pe curbe se comporta excelent.

Pe spate am un Mitas E07 carnos,dar rupe aderenta la udatura si pe gheata/mazga,mai mult pe franare.Ca tractiune,mi se pare ok.

 

Ideea e ca vreau sa respect dimensiunile din talon (90/90/21 si 120/90/17).

La Pegaso am Heidenau K76,care se comporta foarte bine pe asfalt si pe ploaie. Pe macadam e ok,insa la noroaie se incarca si incep sa patineze/alunece.

 

Ma gandeam la un set Heidenau K60 (nu Scout),care mi se par accesibile si de anduranta.

 

http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=401

 

 

http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=402

 

Aveam in minte sa pun un Mitas E09 pe spate,sa pot iesi si la un forestier,dar costa mai mult decat un set de Heidenau K60,pe care le pot folosi pe asfalt sau la drum lung.

 

http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000024131101

 

http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000024644101

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand si eu K60 pe fata si E09 pe spate.

 

La mine pe Domi K60 tinea spatele 10-11oookm, iar fata dublu.

In 2013 am pus E09 Dakar, dar fata nu mergea bine.

Fata am schimbat-o pe la 9500 cu un K60 uzat , dar spatele mai duce - are cam 10ooo acum, eu zic ca merge 12-13oookm.

Cu K60 fata si E09 spate merge brici.

 

Nu inteleg dilema ta, E09 e 240,25 iar K60 e 306,00:

 

Cod: 11140034

Ron:306.00

Cantitate:
120/90 - 17 68T K60

 

90/90-21 54R E-09 DAKAR TL240,25 lei

cu toate taxele incluse

0.png
0 dB
.png
240,25 lei

cu toate taxele incluse

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand si eu K60 pe fata si E09 pe spate.

 

La mine pe Domi K60 tinea spatele 10-11oookm, iar fata dublu.

In 2013 am pus E09 Dakar, dar fata nu mergea bine.

Fata am schimbat-o pe la 9500 cu un K60 uzat , dar spatele mai duce - are cam 10ooo acum, eu zic ca merge 12-13oookm.

Cu K60 fata si E09 spate merge brici.

 

Nu inteleg dilema ta, E09 e 240,25 iar K60 e 306,00:

 

Cod: 11140034

Ron:306.00

Cantitate:

120/90 - 17 68T K60cu toate taxele incluse

Problema cu K60 e durabilitatea. Din cate stiu la dimensiunile "de carte" de domi, nu este disponibila varianta scout, unde problema durabilitatii a fost rezolvata (ma rog prin scaderea cu ceva a capabilitatii "off"). Ai putea incerca insa heidenau scout 130/80-17 pe spate si heidenau k60 pe fata. Gume excelente ca aderenta pe orice vreme utilizabile 50%-/50% on-off. Scout-ul are avantajul ca se comporta similar k60 cei 10k km dupa care banda centrala devine continua si merge in continuare cu performante scazute off, dar la fel "on" inca cel putin 10k km. La dimensiunile " de fabrica" mai ales daca esti orientat spre "off" varianta postata de Emilian este optima. Cu E09 pe spate va trebui sa fii foarte atent pe asfalt la viraje pe umed si ploaie, altfel ca durabilitate si comportament in teren e optima.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc amandorura.

Bun,cred ca voi merge pe varianta Mitas E09 pe spate (oricum nu fac mai mult de 2500-3000 de km pe an) si ma gandesc la K60 Front pe fata.

La Pegaso am mai avut un set de roti cu Metzeler Karoo / Karoo 2. Ma obisnuisem cu ele,dar la viteze peste 120,valsa stanga-dreapta din cauza profilului in zig-zag.

 

Am crezut ca nu mai posteaza nimeni aici. :P

Ma bucur ca mai am "confrati".

 

Maine imi vine si voltmetrul pe care vreau sa il leg undeva sa mearga pe contact. Inca nu stiu la ce siguranta sa fac legatura,dar parca scrie pe capacul sigurantelor.

 

Mai am apoi de lucru la decompresor,ca a inceput sa "tzacane".

Am inteles ca e 80 de euro unul nou pe OEM.

Mai am rabdare,ca luna asta am avut investitii in ITP,asigurare,maine o inscriu la financiar,saptamana viitoare Identificarea RAR,apoi trecerea pe numele meu la Politie..

Poate reusesc sa il reconditionez pe asta.

 

Inca ceva:initial reglasem surubul de aer de la carburator la 3 ture. L-am pus la 3 ture si 1/2 acum si parca miroase mai bine la evacuare (gaze mai arse,fara miros de benzina)..

 

Azi i-am dat o spalatura,ca am un spray de lant cam gras..am luat tot ieri un alt spray Repsol,dar inca nu l-am incercat.

post-74306-0-28302100-1426519041_thumb.jpg

post-74306-0-61192800-1426519124_thumb.jpg

post-74306-0-90332100-1426519206_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere, bafta la reparatii si upgrade-uri. Cu surubul de dozaj (pilot screw) nu ai prea nimerit-o. Prin desfiletare amestecul se imbogateste. Initial am pus si eu 3 ture ca la carte, dar am avut consum mare si motorul mergea clar inecat. In final 2,5 ture a fost reglajul optim. Mergea bine si cu doua ture dar pana nu se incalzea ca lumea nu tinea ralentiul, se oprea.

 

Reglajele difera de la carb la carb functie de anul fabricatiei (zicea cineva ) si normal functie de uzura.Poti sa incerci succesiv cu mai multe reglaje. Sau mergi la sigur in felul urmator: incalzesti bine motorul, apoi incepi cu 3,5 ture si apoi infiletezi lent surubul. Ai nevoie de o surubelnita minuscula ca lungime, sau de un bit pentru asta. Ai sa observi cum creste turatia si apoi se plafoneaza inainte sa scada. De la punctul respectiv (de platou) desfiletezi o jumatate de tura si e ok.

 

Cu decompresorul vezi, du-te la cineva care cunoaste. Sunt multe alte motive de tacaneli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super.

Multumesc.

Tot cu un bit de surubelnita am ajuns sa reglez si eu,dupa ce prima data a trebuit sa demontez capsula vacuumatica de sub rezervor.

Tacanitul se aude de la tachetul de admisie din dreapta.

La inceput nu facea,dar acum se aude.

 

O sa vad cum fac un reglaj de tacheti,mai ales ca cel legat de decompresor e mai delicat la punerea pe pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles.

Cupla in mers intre 2800-3000 de ture cand trageam tare de gaz.Se auzea destul de tare.Si la relanti cateodata mai cupla.

Acum e demontat si nu-mi dau seama ce poate sa fie uzat.Arata toate piesele foarte bine.Insa cama decompresorului are joc destul de mare fata de ax.Asa trebuie sa joace si sa umble in toate directiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt curios cum se poate repara / reconditiona.

 

Azi am rezolvat si eu cu furca fata,schimbat ulei,semeringuri si burdufuri cauciuc (cele vechi erau jerpelite,dar la culoare).

Spre rusinea mea,am lucrat si nu m-am mai apucat eu. Am lasat-o la un prieten aseara,mai priceput decat mine. Mi-a trimis cateva poze.

 

Saptamana viitoare imi vine si priza de 12 volti,pe care o voi monta odata cu voltmetrul waterproof cumparat azi.

 

Mai raman cauciucurile, ceva suporti de side case-uri si crash bar.

 

La sfatul lui Galen,am strans surubul de aer la carburator la 2 1/2. Miroase mai bine pe evacuare,lucreaza rotund,dar nu mai are viata ca la 3 - 3 1/2 ture.

Voi pune in balanta consum mic versus cuplu / putere / demaraj mai bun..

» Post actualizat in 26 Mar 2015 20:23

Azi am montat pe Domi priza 12 volti,voltmetru si aripa de cross pe fata.

Reglat si carburatorul dupa sfaturile lui Galen,motor cald,strans surubul pana incepe sa se balbaie si desfacut jumatate de tura.

Merge rotund si se tureaza bine. O sa vad consumul cun iese acum.

post-74306-0-17083900-1426883561_thumb.jpeg

post-74306-0-52743600-1426883576_thumb.jpeg

post-74306-0-84504300-1426883589_thumb.jpeg

post-74306-0-31018600-1426883607_thumb.jpeg

post-74306-0-47828300-1426883628_thumb.jpeg

post-74306-0-98918000-1426883645_thumb.jpeg

post-74306-0-65661400-1427401392_thumb.jpg

post-74306-0-49135200-1427401410_thumb.jpg

post-74306-0-85513400-1427401429_thumb.jpg

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Fratilor , donez un bord , not new but in good shape . Nu stiu daca functioneaza toate aparatele din el pentru ca nu am avut motocicleta asta ever . Nu inteleg ce cauta piesa asta la mine . Daca il doreste cineva sa fie din Bucuresti ca nu il trimit in alta parte decat daca va intelegeti cu cineva de aici sa il ia si sa vi-l trimita . Iata si cum arata .

 

post-2197-0-80336800-1429718635_thumb.jpg

post-2197-0-94770800-1429718657_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.

Respect decizia si mi se pare corecta.

Multumesc inca o data pentru rulmentul unisens de Pegaso. Din pacate,m-am bucurat de el doar 50 de kilometri,pentru ca a crapat altceva.

 

Sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...