Sari la conținut

moshulik
 Share

Postări Recomandate

Probabilitatea este una foarte mare, fiindca dupa 01 iulie va fi obligatoriu acel stand pe care se va face testul de frinare, stand pe care putini si-l permit (undeva la vreo 10.000 euro)...caz in care acestia vor fi singurii abilitati si autorizati ca sa mai faca ITP-ul la motociclete... :crack:

Si la noi se stie prea bine ca daca exista exclusivitate, e normal ca sa practice si niste tarife pe masura, ca deh...oamenii trebuie sa-si scoata banii investiti cit mai repede! :crack:

Si mie mi se expira ITP-ul prin iulie, dar la sfirsitul lui iunie voi face ITP-ul la tarif vechi si fara batai de cap. :)

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 979
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Probabilitatea este una foarte mare, fiindca dupa 01 iulie va fi obligatoriu acel stand pe care se va face testul de frinare, stand pe care putini si-l permit (undeva la vreo 10.000 euro)...caz in care acestia vor fi singurii abilitati si autorizati ca sa mai faca ITP-ul la motociclete... :crack:

Si la noi se stie prea bine ca daca exista exclusivitate, e normal ca sa practice si niste tarife pe masura, ca deh...oamenii trebuie sa-si scoata banii investiti cit mai repede! :crack:

Si mie mi se expira ITP-ul prin iulie, dar la sfirsitul lui iunie voi face ITP-ul la tarif vechi si fara batai de cap. :)

 

10.000 euro e cam mult.... preturile pentru standurile de frana moto pleaca de pe la 6.000. Si mai exista si kituri pentru adaptarea standurilor de frana auto pentru a putea verifica si mobre. Nu se pune problema de de exclusivitate, doar ca RAR-ul a trebuit sa le implementeze primul. Ar fi fost aiurea sa se ceara standuri moto, dar RAR-ul sa nu le aiba.¨;) Despre marirea taxei de ITP nu stiu ce sa zic, exista si o posibilitate ca pretul ei sa nu fie influentat de introducerea standurilor moto. Tu platesti o inspectie, nu numarul de proceduri din inspectie. Cel mai sigur afli dand un telefon la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma cunosc foarte bine cu patronul unei statii ITP si de la el am aflat cele de mai sus. El chiar nu vrea, fiindca nu are putere financiara, ca sa-si doteze atelierul cu un astfel de stand si daca prin absurd si-ar lua unul, sigur ar mari pretul la o verificare pentru moto, incit sa-si scoata banii investiti in stand. Repet, toate astea le stiu de la el, iar daca m-a mintit, e normal ca informatia mea sa nu fie cea corecta. Lucru pe care io nu-l cred! Sa dea Domnu' ca tarifele sa ramina aceleasi si calitatea serviciilor sa creasca! Voi credeti asta? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma cunosc foarte bine cu patronul unei statii ITP si de la el am aflat cele de mai sus. El chiar nu vrea, fiindca nu are putere financiara, ca sa-si doteze atelierul cu un astfel de stand si daca prin absurd si-ar lua unul, sigur ar mari pretul la o verificare pentru moto, incit sa-si scoata banii investiti in stand. Repet, toate astea le stiu de la el, iar daca m-a mintit, e normal ca informatia mea sa nu fie cea corecta. Lucru pe care io nu-l cred! Sa dea Domnu' ca tarifele sa ramina aceleasi si calitatea serviciilor sa creasca! Voi credeti asta? :)

 

E posibil sa avem amandoi dreptate. Pentru ca oricum din cate stiu pretul unui ITP variaza mai mult sau mai putin chiar daca ti-l faci la RAR sau la un SITP. Mi se pare normal ce-a zis amicul tau, pentru ca face o investitie in ceva...care trebuie sa produca niste bani pentru amortizarea investitii. RAR-ul e altceva. :crack: Cand o sa se anunte ceva exact iti dau de veste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit un articol foarte interesant , care ma face sa-mi reafirm convingerea ca legiuitorii nostri au multe de invatat despre aplicarea unor reguli si depre impactul deciziilor lor.

 

 

Periodical Inspection of Motorcycles

 

voi pune aici doar doua citate din acel text :

 

There is no link between the technical condition of vehicles and accidents:

technical failure is the primary cause of motorcycle accidents in only 0.7% of all

cases. Periodical inspections would not produce additional safety benefits

 

 

However, the implementation of periodical inspections of motorcycles would only achieve

marginal benefits, while the economic burden created would by far outweigh the positive

aspects. The costs would affect both the motorcyclists and the taxpayers.

 

 

 

ar fi interesant de facut traducerea si inmanata ca un memoriu oficial celor in masura sa influenteze anumite decizii.

Editat de MihaiM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit un articol foarte interesant , care ma face sa-mi reafirm convingerea ca legiuitorii nostri au multe de invatat despre aplicarea unor reguli si depre impactul deciziilor lor.

Si tu ce ai vrea, sa nu mai faca statul un ban "cinstit"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu ce ai vrea, sa nu mai faca statul un ban "cinstit"?

Nu uita ca statul este cel care te pacaleste, tot el este cel care te fura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am aflat si eu ca nu se mai face ITP_ul decat la RAR. Partea buna este ca nu este atat de scump precum auzisem...Cei de la imformatii mi-au spus ca este in jur de 70 ron . Partea rea este ca nu cred ca voi trece ITP-ul la RAR din cauza tobelor :cheers:

Mesaj completat

Astazi am aflat si eu ca nu se mai face ITP_ul decat la RAR. Partea buna este ca nu este atat de scump precum auzisem...Cei de la imformatii mi-au spus ca este in jur de 70 ron . Partea rea este ca nu cred ca voi trece ITP-ul la RAR din cauza tobelor :(

 

 

Am fost la ITP, si cum am banuit, am fost respins desi am tobe omolagate , dar mai galagioase decat cele stock . M-au respins si pentru ghidonul mai inalt, care depaseste inaltimea scrisa in carte , si pentru ca am nr lateral .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce se mai uita? cauciucuri...daca ai parbriz zice ceva?!

 

 

Daca pe mine m-a respins pt ghidon, in mod normal ar trebuii sa respinga si parbrizul daca depaseste inaltimea scrisa in carte...

Dar am auzit ca exista deja un service in Mogosoaia care si-a luat stand de frane..fa ITP-ul acolo :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: pai..parbrizul nu depaseste linia oglinzilor :what: daca zice ceva, il scot pe loc ...

 

PS: Nu-s din Bucuresti, iar sa bag 300 km pt un ITP nu e chiar ieftin :lol:

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut programare la ITP in Mogosoaia la Samtradi. Din cate am inteles momentan se face doar la RAR si la ei ca au stand de testat frana pentru moto. Sper sa nu dureze mult :D.

 

ITP moto presupune acum si verificarea franelor pe stand, deci se face acolo unde au si stand {RAR si SITP autorizate}, si este si omologat. RAR-ul are in Grivita, Vlountari, Giurgiu, Prahova si Mehedinti instalate. Saptamana asta s-au dat drumul si la Cluj si Bistrita. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ITP moto presupune acum si verificarea franelor pe stand, deci se face acolo unde au si stand {RAR si SITP autorizate}, si este si omologat. RAR-ul are in Grivita, Vlountari, Giurgiu, Prahova si Mehedinti instalate. Saptamana asta s-au dat drumul si la Cluj si Bistrita. :ok:

 

Acum 10 minute m-am intors din Mogosoaia, acolo unde mi-am facut ITP-ul. Sincer, decat sa ma duc la un bulangiu cu mofturi de la RAR, mai bine bat drumul pana acolo. A durat putin, desi nu aveam programare, a decurs fara probleme totul. Si costa la fel, adica 150 RON. La fel ca la RAR, I mean.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se verifica mai exact la ITP ? As vrea sa ma duc maine in mogosoaia si as vrea sa verific intai sa vad daca sunt ok, sa nu bat drumul pana acolo degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se verifica mai exact la ITP ? As vrea sa ma duc maine in mogosoaia si as vrea sa verific intai sa vad daca sunt ok, sa nu bat drumul pana acolo degeaba.

Serii, frane, far, semnalizatoare, dimensiuni gume, toba (vizual, cel putin la mine, ca si-asa am stock), poza din spate cu placuta de inmatriculare. Cam atat...

Am fost acu' doua zile. A durat cam 40 de minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute m-am intors din Mogosoaia, acolo unde mi-am facut ITP-ul. Sincer, decat sa ma duc la un bulangiu cu mofturi de la RAR, mai bine bat drumul pana acolo. A durat putin, desi nu aveam programare, a decurs fara probleme totul. Si costa la fel, adica 150 RON. La fel ca la RAR, I mean.

 

cum plm*&!#Y!BD!IJB acu' 2 saptamani se facea ITP-ul cu 50 lei si acum e 150?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil acum 2 sapt nu era necesara testul ala de frane. Pretul banuiesc ca justifica cheltuiala necesara achizitiei unu banc de proba pentru frane moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va astept la mine in zona, tariful este neschimbat inca (50 lei) si serviciile prompte, fara sicane sau probleme gen "tobe zgomotoase, frine, semnalizari, parbriz prea inalt...etc." Problema este doar de serii si culoare, acte complete si introduse in baza de date a RAR-ului, in rest, bem un suc si ITP-ul este rezolvat!

Timpul in care se face ITP-ul nu depaseste 20-25 min.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serii, frane, far, semnalizatoare, dimensiuni gume, toba (vizual, cel putin la mine, ca si-asa am stock), poza din spate cu placuta de inmatriculare. Cam atat...

Am fost acu' doua zile. A durat cam 40 de minute.

daca nu mai am numarul ce trebuiie sa fac?

cel de la care am luat-o a facut accident cu ea si numai are numarul de inmatriculare, in rest am toate actele/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...