declspec Postat Aprilie 3, 2006 Share Postat Aprilie 3, 2006 Felicitari si bine ai venit in "club"! Sa aveti grija unul de celalalt. Asteptam poze! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Warrior Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Buna am si io un GPZ proaspat achizitionat, as dori o lamurire.... Oare se poate curata lantu cu WD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveGSXR Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 (editat) Buna am si io un GPZ proaspat achizitionat, as dori o lamurire.... Oare se poate curata lantu cu WD Pretene, nu stiu ce sa zic, daca e spray de curatat lantul, marca WD, se poate, altfel, sa iti raspunda baietii cu vechime... Asa cum am promis, cateva poze, trase la repezeala si fara lumina, in "garaj". In weekend poate am timp sa trag niste poze pe lumina naturala. MA "UCIDE" ATATEA TAXE SI TAXULETE dupa ce in vama am dat 1 milion pe un petec de hartie cu denumire pompoasa "tranzit vamal", azi am mai cotizat cu 500.000 si la rar pe "constatare vamala" Iar marlania imensa e pretinderea unui asa-numit "certificat de conformitate" (numit in continuare COC) pe care daca nu il ai (si daca ai motor mai vechi de 2000, nici nu ai cum sa il faci rost) dai in plus la rar-ul pt inmatriculare finala 1,9 milioane... HUOOOOO, BANDITII, TALHARII, PUNGASII, MISEII In prima poza Musashi este la sfat de taina cu Adolf (Simsonica al meu de care cred ca ma voi desparti cu durere in suflet la vara), se remarca si un GS500 al unui vecin, GS care sta suparat deoparte pt ca asteapta niste piese la care a facut comanda. In a doua Musashi se odihneste dupa plimbarea de azi la rar si prin traficul lejer de la Armeneasca si Universitate, iar in a treia kilometrajul, poza martor pe cand o sa il vand Editat Aprilie 5, 2006 de RaveGSXR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flx Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 Are cineva idee unde pot gasi un cablu de kilometraj pentru GPZ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.silviu Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 salutare!!! m-ar arde si pe mine sa-mi iau un GPZ si as vrea sa stiu cat este grosimea minima la discurile de frana, si cam cat m-ar costa un set de discuri si placutele aferente. si daca cineva are un manual in format electronic poate ma ajuta si pe mine. numai bine!!! sper sa ne vedem cat de curand pe drumurile patriei!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yad Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 care este grosimea minima pt discurile de frana de pe GPZ 500??? numai bine!!! Daca nu scrie pe ele, 4,5 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 cred ca se gasesc manuale garla pe net pt acest model... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 Se gasesc, dar in germana din pacate. Conform Clymer, discul de frana trebuie sa aiba 4.8-5.1 milimetri grosime ca nou, si limita de uzura este 4.5 milimetri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.silviu Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Se gasesc, dar in germana din pacate. Conform Clymer, discul de frana trebuie sa aiba 4.8-5.1 milimetri grosime ca nou, si limita de uzura este 4.5 milimetri. multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hussa Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 (editat) Shi "JE" are o nervoasa de Kawa GPZ 500 ....Foarte mandru de rachetutza.Dar.....SUNT TOTAL INCEPATOR.Abia azi am aflat ce-i ala relanti.Carnetu nu l-am luat inca dar frumushik sta in curte shi ma ashteapta...numai pot .Vreau shi eu ceva informatzii de la voi....cum facetzi ceea ce facetzi cu micutzele voastre de la pornire pana la oprire...shtiu e motiv de ras asha ca suport glumele. Editat Aprilie 18, 2006 de hussa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Aprilie 18, 2006 Share Postat Aprilie 18, 2006 Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el... Este intr-adevar o motocicleta buna shi care daca ai un pic grija de ea nu te lasa la greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nobloody Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Am si eu o problema la GPZ-ul meu. Imi ramane becul martor din bord de la Neutral tot timpul aprins, indiferent de viteza in care sunt, de punctul mort, de turatie, etc. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 19, 2006 Share Postat Aprilie 19, 2006 Nu, dar uite ce zice in Clymer: 1. Motoreta pe cricul central 2. Scoateti capacul de la lant 3. Deconectati mufa de la switchul de neutral (eh, si aici e o poza ... incearca sa vezi in imaginea atasata) 4. indepartati switchul 5. instalati noul switch (mda, usor de zis, cand il ai...) 6. montati o noua garnitura in jurul switchului, verificand ca zona este curatata de praf si mizerie 7. strangeti switchul la cuplu de 15Nm poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 In sfarsit a venit un pic primavara (cu toate ca astia "zice" ca spre sfarsitul saptamanii o sa se raceasca si chiar o sa ninga ) si cu aceasta ocazie felicit toti motociclistii si posesorii de GPZ in special! Pana la urma tot la bricostore orhideea am facut. 130.000 ROL m-a costat E foarte buna motocicleta. Mie imi place enorm. Nu este prima mea motocicleta (am mai condus un Minsk si o Jawa) dar cu siguranta nu se compara cu celelalte. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Asfalt uscat! mi-am facut dublura pt DR pe Mosilor cu 95 (sau 97) de mii lei. cum vii dinspre foisor faci stanga (unde e si magazinul cu rulmenti si suruburi) si mai mergi ceva spre carol atelierul e pe trotuarul stang (daca vii asa cum am spus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nobloody Postat Aprilie 20, 2006 Share Postat Aprilie 20, 2006 @UncleFester: Thanks so much man! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Aprilie 25, 2006 Autor Share Postat Aprilie 25, 2006 (editat) salut, Ai cumva idee cum arata o schema de la robinetul de la rezervor, ma intereeaza exact partea unde e membra vacumatica... vreau sa stiu si eu cam cum arata arculetu'... care e ianuntru, eu l'am pierdut si nu stiu nici macar cum arata ca sa stiu cu ce sa il inlocuiesc. thanks Editat Aprilie 25, 2006 de Ablenick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 Din pacate nu, astia dau doar instructiuni de schimbat cu totul. Nici pe ex500riders.com nu am gasit nimic relevant in sensul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 buna ce stiti despre acest gpz? se poate vedea pe site-ul Euro leasing, din medias, merita bani? Numarul de km nu e specificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 Cind am fost eu pe data de 04.04.2006, cind am luat un KAWASAKI GPX de 750 nu era. Deci presupun ca era vindut. Nu stiu deca e corect sau nu. Dar la data respectiva nu mai era la Medeias!! Cei care au GPX - uri pot face parte din marea familie a GPZ - urilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 pe site nu scrie ca e vandut, iar un prieten de vreo 2 sapt o luat cbr 900, de la ei, si e scris pe site ca e vandut, deci ma gandesc ca inca o au, plus ca i-am scris si @mail so inca mai exista pe stoc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 Ce pareri ai vrea sa primesti dintr-o poza cat un timbru ? poa' sa fie terminata, poa' sa fie impecabila, dar asta vezi la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 25, 2006 Share Postat Aprilie 25, 2006 daca l-a vazut careva live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ablenick Postat Aprilie 26, 2006 Autor Share Postat Aprilie 26, 2006 Pot cumva sa am si eu instructiunile, poate imi dau seama din context ? A desfacut careva robinetu de la rezervor la GPZ ? Poate s'a jucat careva pe acolo si imi poate da o descriere "ochiometrica" a mecanismului, arculetului (comparat cu un arculet de pix, ceva.. orice ) Din pacate nu, astia dau doar instructiuni de schimbat cu totul. Nici pe ex500riders.com nu am gasit nimic relevant in sensul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Aprilie 26, 2006 Share Postat Aprilie 26, 2006 Din pacate, instructiunile sunt ceva de genul "remove fuel tank, disconnect fuel lines, replace petcock". Incearca pe forumul ex500riders.com, sunt cativa pe-acolo care si-au desfacut motocicletele cap-coada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 1, 2006 Share Postat Mai 1, 2006 Vezi pe louis codul 10007953 arcul respectiv este cam de un cm diametru si cu doar 2-3 spire... Nu il poti inlocui cu unul de pix... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.