Jump to content

Recommended Posts

azi la arc am ramas surprins de cate 1200 si adv am vazut

se pare ca segmentul de piata big a inceput sa prinda si la noi

 

oricum nu am vazut "piloti" copiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

marea majoritatea trecuti de 30 de ani

deci incepe sa "apara" si pe la noi motociclismul "adevarat"

 

 

felicitari tuturor posesorilor si cati mai multi km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am observat abundenta lor. Sper ca la anu sa fac si eu pasul spre 1200GS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce de pasi as face io catre un big trail de genu ... da nah ... sa treaca mai 10 ani ( sau cel putin studentia )

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
azi la arc am ramas surprins de cate 1200 si adv am vazut

se pare ca segmentul de piata big a inceput sa prinda si la noi

 

oricum nu am vazut "piloti" copiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

marea majoritatea trecuti de 30 de ani

deci incepe sa "apara" si pe la noi motociclismul "adevarat"

 

 

felicitari tuturor posesorilor si cati mai multi km

 

Ai fi surprins si mai mult daca ai afla ca la Arc se strang doar cei din Bucuresti si din imprejurimi !

In tara sunt mult mai multi !

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ii mobra de oameni mari pt ca la ce pret are ai nevoie de vreo 10 ani sa economisest destui bani in tara asta.

Si copiii cu parinti cu bani, mai repede au rachete gen R1 &CO.

Eu fac parte din categoria 1: mi-ar placea unul, dar bani...cam greu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu o sa merg in curand la o intrunire BMW prin Alpi. Abia astept sa ma imprietenesc cu un nemtzalau, poate imi da si mie o tura dihania. Sunt curios sa vad cum e in mers, si cum i se simte greutatea. Cred ca asta ar putea sa fie singura motocicleta care m-ar putea convinge sa trec Afrikana pe locul II. Dar fara sa renuntz la ea...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ii mobra de oameni mari pt ca la ce pret are ai nevoie de vreo 10 ani sa economisest destui bani in tara asta.

Si copiii cu parinti cu bani, mai repede au rachete gen R1 &CO.

Eu fac parte din categoria 1: mi-ar placea unul, dar bani...cam greu.

 

 

man

alerg la 4 joburi sa platesc ratele deci

 

"DARE TO DREAM"

 

lasa-ma sa te ating.... sunt deja primul tau fan... esti cel mai adevart motociclist...

FI CAPITANU NOSTRU

 

 

RAU ESTI MA ...................... ;)

 

NU MAI ARE SENS SA.TI EXPLIC IN PM CE INSEAMNA PT MINE ADEVARAT

ASA CA DESCHID LISTA DE IDOLI :whip:

MACAR SA FII SI TU PRIMUL LA CEVA

 

NAMOLOSULE :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am luat motocicleta pentru:

 

- drumuri lungi

- drumuri scurte si foarte scurte

- aventura (desi parca cu bicicleta am ajuns prin locuri unde 1200 GSA nici in visele lui cele mai umede nu ajunge)

- trafic mai lejer

- ture cu remorca in spate, desi la Sinaia n-am ajuns inca

 

Legatura intre cele de mai sus si o capacitate cilindrica din patru cifre este... ?

Deci eu sunt "pe bune"?

 

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ma terminati cu prostiile astea cu motociclist adevarat si motociclist .. fals.

Visez si eu la un 1200 pentru ca am mers de cateva ori pe unu (ii multumesc lui stilgar pe aceasta cale, asta nu inseamna ca da motorul oricui, ci doar la motociclisti prieteni foarte experimentati cum sunt eu :D ). Adica, i`ve been there, i`ve done that ... dar in oras nu as mai merge cu nimic. Fac 30 minute pana la serviciu si am parte de cel putin 2-3 tentative de omor calificat, nu mai suport, am incercat toate stilurile de mers, cred ca acum cel mai sigur e sa circuli pe trotuar. Care e aventura ?? Pe de alta parte, 1200 e un motor mare pt oras, misto e sa iesi cu el .. cat mai departe, eventual un "Long Way..." pentru cine stie despre ce vorbesc ... :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites
...... pe tine unde vrei sa te atinga?.......................... :D

 

In cel de-al doilea "i" de la "Fii capitanul nostru"??? ;) :whip:

Acu pe bune, calaritul urban/utilitar facut de nevoie, ca si cel "la moda" tributar imaginii de macho in constructie, sunt o specie de motociclism "speciala". Prefer scuterul pt oras ("sportul" respectiv nu poarta un nume), autoturismul pt transport utilitar ... iar motocicleta/motociclismul pt suflet si eliberarea lui temporara (ca mai trebuie sa ne si intoarcem din noroaie, paduri, praf, munti, tari straine, etc).

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
"ADEVARAT"

 

- drumuri lungi

- aventura

- si cum bine au realizat unii mai putin "carcotasi" oameni trecuti de prima tinerete

 

 

stiu o multime care si.au luat motor pentru:

 

- trafic mai lejer

- numai in oras

- ture cu remorca in spate dar drumuri pana la sinaia

 

aste eu nu le consider motociclism adevarat

 

bafta

 

Singurii pe care nu ii consider eu motociclisti sunt cei care 3 ore pe noapte (23 - 02) 3 nopti pe saptamana (vineri, sambata si duminica), 3 luni pe an (iunie, iulie, august), merg la ture de maxim 3 km (oriunde se poate bea suc ieftin). As putea sa continui cu descrierea, dar nu e in spiritul topicului. Aici suntem toti prieteni :D chiar si cei trecuti de prima tinerete.

De cealalta parte, cei care isi cumpara motocicleta doar pentru hobby, nu sunt nici ei cei mai motociclisti.

 

Deci motociclist adevarat inseamna:

 

- drumuri lungi (touring sau enduro touring sau sport touring)

- aventura (poate sa fie de diverse tipuri)

- oameni trecuti de prima tinerete (pentru ca multi nu prind a doua tinerete => nu au fost adevarati)

- trafic mai lejer (un motociclist adevarat nu o sa mearga cu masina prin bucuresti, mai ales cand e traficul de varf)

- mers mult in oras (e mai greu decat mersul 200km/h constant pe autostrada si dezvolta multe aptitudini)

- ture cu remorca in spate dar drumuri pana la sinaia (pentru ca mai departe de sinaia e scumpa benzina)

 

Deci cine intruneste macar 3 din astea, poate sa stea linistit :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu respect pt toti cei ce au doua roti, dar ce cautati voi cei ce sunteti rautaciosi?daca e un topic pt o anume motocicleta, de ce nu cititi si sa dati mai departe la alta pagina sau alt topic?cata lume tot atata parere. altu are mai putin, altu are mai mult, altu poate ma putin altu poate mai mult, altul vrea mai mult, altul se multumeste cu putin :)

 

 

SAU ALTUL SE BAGA CU TUPEU IN RATE...

Edited by bill

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asta e mobra de oameni mari, poate chiar trecuti de a doua tinerete :)

Eu am doar 20 de ani, dar asta ar fi singura motocicleta care as vrea-o...bine, si ceva mai mic pentru coclauri (gen DR 350, XR, etc) :moto:

Edited by susu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eu am doar 20 de ani, dar asta ar fi singura motocicleta care as vrea-o...bine, si ceva mai mic pentru coclauri (gen DR 350, XR, etc) :)

 

Si mie imi face cu ochiul, si eu sunt si mai tanar.

Din pacate, este mult prea scumpa ca sa fie practica (si piesele, din cate am inteles, sunt scumpe, de optionale si aftermarketuri nu mai zic). Imi place conceptul de motocicleta universala, dar nu se poate spune ca este tocmai flexibila in privinta modului de utilizare. Pentru mine este un touring (ceea ce nu ma intereseaza momentan, si cred ca nici pe viitor) care are oarecare veleitati de mers pe drumuri neasflatate sau, hai sa zic, forestiere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Si mie imi face cu ochiul, si eu sunt si mai tanar.

Din pacate, este mult prea scumpa ca sa fie practica (si piesele, din cate am inteles, sunt scumpe, de optionale si aftermarketuri nu mai zic). Imi place conceptul de motocicleta universala, dar nu se poate spune ca este tocmai flexibila in privinta modului de utilizare. Pentru mine este un touring (ceea ce nu ma intereseaza momentan, si cred ca nici pe viitor) care are oarecare veleitati de mers pe drumuri neasflatate sau, hai sa zic, forestiere.

 

motorul este foarte manevrabil , prima senzatie este ca e ireal de manevrabil iar zgomot cat o masina de cusut. urca linistit pe trotuar si ignora gropile . ramai uimit daca=l duci pe circuit ca nu te face de ras la vitezane cu pretentii si se inclina super . ca enduro daca inveti sa-l exploatezi face fata aproape la orice dar in limita greutatii adica daca cade il lasi sa cada ca nu are rost sa te opintesti. pe sosea libera sau autostrada poti sa mergi elegant si in reprize de 200 la ora.este scumpa dar constati ca merita . pozitia este ff comoda si protectia la curenti indeajuns.am parcurs de la trasee semiaccidentate la cate trecatori dini Alpi am reusit pana la 1200 km zi Garmisch -Lugoj . after market am scihmbat pedalele si mai inlocuiesc ecranul de protectie si toba .anul trecut am facut cca 10000 km pe an din care 3000 in tara din care 1000 in oras . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Culmea, chiar nu a fost o observatie facuta cu rautate... pur si simplu' m-a amuzat exprimarea :)

 

de regula sant mai atent
oops.gif

 

Si ca sa fiu "la subiect", ma doare faptul ca o astfel de motocicleta ajunge sa faca trasee pana la munte pe DN1 sau pe autostrada, pana la mare si proprietarul (care in continuare mi-e simpatic si imi starneste invidie, pentru ca stie ce vrea de la viata) sa aibe pretentia de "motociclist adevarat". Eu as spune acestui fenomen, "fitzo-touring", nu "adventure".

De aceea cred ca topicul asta este mult prea... "balcanic" pentru o motocicleta atat de serioasa. :moto:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Culmea, chiar nu a fost o observatie facuta cu rautate... pur si simplu' m-a amuzat exprimarea :)

 

oops.gif

 

Si ca sa fiu "la subiect", ma doare faptul ca o astfel de motocicleta ajunge sa faca trasee pana la munte pe DN1 sau pe autostrada, pana la mare si proprietarul (care in continuare mi-e simpatic si imi starneste invidie, pentru ca stie ce vrea de la viata) sa aibe pretentia de "motociclist adevarat". Eu as spune acestui fenomen, "fitzo-touring", nu "adventure".

De aceea cred ca topicul asta este mult prea... "balcanic" pentru o motocicleta atat de serioasa. :moto:

 

sal man

daca ai fi urmarit mai toate posturile ai fi vazut pe unde "alearga" aceasta moto

 

daca tu mai stii si alte trasee spre munte fara dn1/cheia/targoviste pe unde sa nu omor toata gama de animale pe care romanul le lasa pe strada astept propuneri

 

daca tu o poti stapani prin noroi si sa rupi 17000 euro prin padure have fun

 

eu cu meniscul scos nu pot

 

si atunci am luat animalul pt protectie la vant/viteza de croaziera/anduranta

oricum din ceea ce am vazut si pe afara putini baga asa motocicleta la arat

daca drumul este ok si se afunda 300 de kg merita daca nu esti masochist

 

tocmai de aceea am deschis acest topic pt a vedea ce fac BALCANICI romani cu ea

si sa nu uit daca vrei coclauri ia un KTM 990 ADV eu vreau asfalt

 

bafta

Edited by ianachim

Share this post


Link to post
Share on other sites
poate ajungem impreuna , mai avem un camarad pasionat . mi-a fost recomandata malta si avem contacte in zona . daca vrei pot sa-ti trimit un filmulet cu cultima scufundare pe care am facut-o

 

"harunca" un link

 

am "tunat" tevile de esapament

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut...

o intrebare ptr bmw-isti...ce inseamna G-Cat ?...ma gindesc ca este vreo optiune ptr motociclete bmw...stie cineva sa imi spuna...?

merci...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut...

o intrebare ptr bmw-isti...ce inseamna G-Cat ?...ma gindesc ca este vreo optiune ptr motociclete bmw...stie cineva sa imi spuna...?

merci...

 

G-Kat = Gergelte Katalysator (GERMANĂ)

 

PS. Iertare că intru și io' la topicul vostru, ăstora mari... :) :(

Edited by RobbieB

Share this post


Link to post
Share on other sites
G-Kat = Gergelte Katalysator (GERMANĂ)

 

PS. Iertare că intru și io' la topicul vostru, ăstora mari... :) :(

 

 

merci @RobbieB...mai simplu catalizator...adica toate au...

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Kat Geregelter Katalysator (German: catalytic converter)

..exact..catalizator..asta inseamna..confirm si eu ce spune robbieB

luigi vicol

Share this post


Link to post
Share on other sites

dap...merci...si eu care eram gata sa bat vreo 600km in plus sa o iau "paia" cu G-Kat...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) :(..merita drumul in plus.. Edited by l.u.v

Share this post


Link to post
Share on other sites
:) :(..merita drumul in plus..

 

pai merita...dar mai am vreo doua optiuni si nu stiam la care sa ma impart...dar cred ca o sa fac vreo 3 rezervari si ma duc sa le vad pe toate...poi vad care imi face cu ochi dulci... :moto:

oricum in perioada in care o sa fiti voi la Kaprun cred ca o sa va fac o vizita(sa ne cunoastem)...in drum spre casa si poate gasesc un pat de inchiriat ptr o noapte...

numai bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...