Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Am vz la BMW deutschland k varianta de baza e 13.000 cu taxe incluse.

La noi e 13.800 cu tva.

In cei 800 eur ma plimb,si nici nu le dau satisfactie la AB.

 

Nici mie nu imi plac cei ce reprezinta BMW in Romania, dar ar trebui sa te gandesti pana la capat. Motocicleta nu cred ca o vei teleporta de acolo asa ca mai scade din diferenta de 800e.

Nu stiu daca o vei putea aduce calare de acolo pentru ca daca nu a fost inmatriculata nu am idee daca nemtii elibereaza numere de tranzit(vorbeste cu un dealer de acolo si vezi ce zice).

Deci, un drum pana in Germania(fie bilet de avion, fie combustibil+taxe de drum), poate o cazare sau mai multe(in mod normal poti dormi in masina, dar inca in martie e rece - de asemenea si cu avionul, chiar daca ajungi dimineata si pana la pranz o cumperi si ii pui numar de tranzit, totusi, pana la bucuresti sunt niste km si cred ca vrei sa ajungi intreg), plus combustibil pentru drumul de intoarcere, toate sunt bani. Daca nu ai masina necesara sau un prieten bun care sa te ajute si nu o poti aduce pe roti, costa si transportul ceva... Sincer, eu as pune pe hartie costurile si m-as mai gandi.

 

PS: nu inteleg de ce nu vrei varianta cu ABS. Am avut placerea sa ma dau atat pe GS simplu cat si varianta Adventure, dar la cat de mari sunt motocicletele, ABS'ul mi se pare o necesitate fiindca la un moment de stres trebuie sa ai mult sange rece ca se le poti opri in siguranta.

 

Sper ca nu te-ai suparat pe mine daca te-am pus pe ganduri. Mult noroc la achizitie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am citit toate cele 176 pagini.Mi-am facut sigur parerea despre BMW si ce se intampla la noi.

Tocmai deaia o vreau cheala,poate doar ceva fiare deale lor montate ca si optionale, dar atat.

Nu vreau sa fiu dependent de nici un service. Am cunostinte si scule sa imi fac singur tot ce imi trebuie la moto mai putin acele blestemate de sisteme comandate de CAN. De aceea ma feresc de ele,asa cum bine spunea cineva aici : cat e in garantie e ok,dar dupa.... Dumnezeu cu mila!

Multumesc KHK ,nu stiam k iulian a luat un model care iesise din productie.

Am vz la BMW deutschland k varianta de baza e 13.000 cu taxe incluse.

La noi e 13.800 cu tva.

In cei 800 eur ma plimb,si nici nu le dau satisfactie la AB.

Dupa ce iau moto vreau plec intr-o excursie de vreo 2-3 luni cu ea. Doar pentru asta e facuta,nu?

Chiar credeti ca am vreo sansa sa vin pe ea? Ar fi grozav! :)

Tot respectul pentru tine, ca nu ne cunoastem, dar eu cred ca n-ai citit destul.

Ini primul rand, daca tu crezi ca luandu-ti 1200 gs o sa scapi de service si o sa te descurci tu cu reparatiile, esti naiv.

In al doilea rand, daca banii nu sunt o problema, de ce ai refuza sa ai ABS, ASR, ESA??!!?? Toate astea iti fac viata usoara. Ai condus un 1200 gs? L-ai vazut cat e de mare si de greu?

De venit pe el tocmai din Germania, nu-ti recomand. E iarna totusi si Doamne fereste.

Parerea mea ar fi sa mai astepti cu achizitionarea. Sa-l iei la anu, dupa ce trece zapada. Daca il iei acum, nu stiu cat ai putea sa te plimbi cu el. Cand e frig si zapada pe jos, eventual si polei, nu cred ca-i prea distractiv. Sa-l iei acu si sa-l tii in garaj vreo 2-3 luni si sa te dai eventual de 2 ori pe luna cu el, nu stiu daca se merita. Tu stii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei 800 euro diferenta, acopera cheltuielile de transport si daca vremea este buna, te alegi si cu o plimbare. In plus cumparata din Germania sau Austria ai garantia calitatii maxime a componentelor din care este montat BMW-ul. Cumparata de la noi pot aparea surprize care in tarile mentionate nu s-au intamplat. Este un subiect sensibil printre posesorii de BMW, dar e bine sa-l ai in vedere.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei 800 euro diferenta, acopera cheltuielile de transport si daca vremea este buna, te alegi si cu o plimbare. In plus cumparata din Germania sau Austria ai garantia calitatii maxime a componentelor din care este montat BMW-ul. Cumparata de la noi pot aparea surprize care in tarile mentionate nu s-au intamplat. Este un subiect sensibil printre posesorii de BMW, dar e bine sa-l ai in vedere.

da si daca-l cumperi de aici e calitatea minima a componentelor din care este montat bmw-ul. au ei o linie de asamblare si toate ciurucurile si rebuturile se pun pe motoarele comandate din Romania. :)

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au fost situatii cand anumite piese si subansamble la motoare cumparate de la noi s-au defectat inexplicabil. Am mai spus, subiectul este sensibil printre posesorii de BMW-uri si nu este discutat in public. Totusi chiar si reprezentantii BMW au recunoscut ca la multe componente folosesc si trei furnizori care nu ofera aceeasi calitate si oricum cele mai bune sunt montate pt piata lor de suflet.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei sa le dai satisfactie celor de la AB cumparand-ul de la ei,nici ei n-o sa-ti dea tie vreo satisfactie mergand la ei ptr orice problema in garantie,dupa ce l-ai cumparat de dincolo.

Poate are si Bogdan dreptate,dar numai pe jumatate. In 2007 mi-am cumparat un VW Golf nou de aici si a costat 19400 euro fara TVA ,in acelesi timp un prieten bun din Germania si-a cumparat si el un Golf nou de acolo. Al lui a costat 26000 fara TVA! Cand ne-am intalnit dupa accea am vazut si de ce,sunt diferente peste tot,parca era alta masina!

La ale noastre se pun alte piese,materiale,dotari de serie,etc si de aceea probabil ies si mai ieftine,sa poata fi cumparate!

Daca se intampla acelasi lucru si la moto trebuiau sa fie mai ieftine la noi ca la ei si nu mai scumpe

L-as cumpara(si l-am cumparat de aici) dintr-un singur motiv al garantiei,daca cumparat de la ei te trateaza cu curu dar cu insistente pana la urma le rezolvi,daca nici nu e luat de la ei si ai probleme in garantie ,sa te fereasca D-zeu mai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici mie nu imi plac cei ce reprezinta BMW in Romania, dar ar trebui sa te gandesti pana la capat. Motocicleta nu cred ca o vei teleporta de acolo asa ca mai scade din diferenta de 800e.

Nu stiu daca o vei putea aduce calare de acolo pentru ca daca nu a fost inmatriculata nu am idee daca nemtii elibereaza numere de tranzit(vorbeste cu un dealer de acolo si vezi ce zice).

Deci, un drum pana in Germania(fie bilet de avion, fie combustibil+taxe de drum), poate o cazare sau mai multe(in mod normal poti dormi in masina, dar inca in martie e rece - de asemenea si cu avionul, chiar daca ajungi dimineata si pana la pranz o cumperi si ii pui numar de tranzit, totusi, pana la bucuresti sunt niste km si cred ca vrei sa ajungi intreg), plus combustibil pentru drumul de intoarcere, toate sunt bani. Daca nu ai masina necesara sau un prieten bun care sa te ajute si nu o poti aduce pe roti, costa si transportul ceva... Sincer, eu as pune pe hartie costurile si m-as mai gandi.

 

PS: nu inteleg de ce nu vrei varianta cu ABS. Am avut placerea sa ma dau atat pe GS simplu cat si varianta Adventure, dar la cat de mari sunt motocicletele, ABS'ul mi se pare o necesitate fiindca la un moment de stres trebuie sa ai mult sange rece ca se le poti opri in siguranta.

 

Sper ca nu te-ai suparat pe mine daca te-am pus pe ganduri. Mult noroc la achizitie :D

 

Sa stii ca spui foarte bine ce spui. Kiar puneam si asta la socoteala si cred ca transportul plus diferenta de tva fac cei 800 eur.

Stiu ce inseamna ABS. Ideea e ca eu conduc f prudent si nici vitezoman nu sunt. Nu contest ca este folositor,dar nu imi surade ideea de a da atatia bani pe un feature care probabil ca nu il voi folosi.

Ma gandesc sa iau aceasta moto in ideea ca nu am sa o vand.Asa spun acum pentru ca sun t aici sa vb de asta.

Pana acum 30 de ani si 5 luni nici nu m-a gandeam k o sa am vreodata BMW.

Nu am de gand sa mai astept inca peatat sa imi iau altul.

Oricum ai punctat f bine. Am sa ma mai gandesc.

Mesaj completat

Tot respectul pentru tine, ca nu ne cunoastem, dar eu cred ca n-ai citit destul.

Ini primul rand, daca tu crezi ca luandu-ti 1200 gs o sa scapi de service si o sa te descurci tu cu reparatiile, esti naiv.

In al doilea rand, daca banii nu sunt o problema, de ce ai refuza sa ai ABS, ASR, ESA??!!?? Toate astea iti fac viata usoara. Ai condus un 1200 gs? L-ai vazut cat e de mare si de greu?

De venit pe el tocmai din Germania, nu-ti recomand. E iarna totusi si Doamne fereste.

Parerea mea ar fi sa mai astepti cu achizitionarea. Sa-l iei la anu, dupa ce trece zapada. Daca il iei acum, nu stiu cat ai putea sa te plimbi cu el. Cand e frig si zapada pe jos, eventual si polei, nu cred ca-i prea distractiv. Sa-l iei acu si sa-l tii in garaj vreo 2-3 luni si sa te dai eventual de 2 ori pe luna cu el, nu stiu daca se merita. Tu stii.

 

 

Da m-am gandit si la asta,dar asa cum am vazut pe aici pe nimeni care are GS nu ai sperie ploaia si frigul. Echipament am.

Stiu si ai dreptate cand spui de anul asta. Asa era si planul,sa il iau la anul,si oricum voi sta in garaj vreo luna ca sa-l pun gata de drum pentru ca vreau sa plec o tura prin europa.

Cine a spus ca la mn banii nu sunt o problema?! :(

Cine nu are pb cu banii in ziua de azi?

Dar niste batrani spuneau ca in criza e perioada optima sa investesti.

Vreau aceasta moto si o sa o cumpar cu gandul ca e pe viata.

Nu am mers niciodata pe un bmw. Niciodata pe GS. Nu m-au interesat decat de la distanta si admirativ,negandiduma niciodata ca imi voi permite una.

Dar ziua aia a venit. :)

Si nu sunt naiv cu service-ul, ci incerc sa dau pe la service doar ptr ce nu pot face eu. Si stiu ca sunt multe care nu le pot face eu... din pacate..

:)

 

 

Mesaj completat

Cei 800 euro diferenta, acopera cheltuielile de transport si daca vremea este buna, te alegi si cu o plimbare. In plus cumparata din Germania sau Austria ai garantia calitatii maxime a componentelor din care este montat BMW-ul. Cumparata de la noi pot aparea surprize care in tarile mentionate nu s-au intamplat. Este un subiect sensibil printre posesorii de BMW, dar e bine sa-l ai in vedere.

Da am vazut subiectul discutat pe aici. Cred ca ai dreptate. Asta era alt punct de vedere pentru care vroiam sa il iau deacolo.

Am pe cineva in Austria si a fot la BMW. e mult mai scump acolo,multe optionale de la noi,sunt standard la ei.

Mesaj completat

Posibila diferenta de pret are grija AB sa nu o scape din mana, dar problema servisarii in RO a motoarelor noi cumparate de afara ramane. Nu stiu cum s-a descurcat Iulian.

Da . Am vazut asta si am vazut si nepregatirea totala de la AB.

Deci am citit aici si sunt convins ca sunt multi posesori BMW GS care stiu mult mai bine decat un rep.vanzari de la AB, sau cei care lucreaza la service.

Noi laudam marfa,nu ei, dar ei privesc si iau chestia asta ca pe un lucru gratuit,in totala necunostinta de cauza , abia daca au o vaga ideea ce e un boxer.

Cand am intrebat de computer de bord, ca si optional,l-am invitat pe om sa ma convinga sa-l pun pe moto si el a spus ca e bun. ATAT!

Nici o descriere,la ce e bun,ce functii are,care e rolul lui pe moto.. nimic.

SIncer? nici acum nu stiu cu ce se ocupa computerul de bord dar am de gand sa-l iau. Nu stiu ce e CAN dar stiu ca de asta nu scap.

TC nu vreau. Atat sa imi ramana si mie din placerea de a conduce.

 

 

Va multumesc tuturor. Stiam ca sunt baieti peaici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te zgarci la ABS si controlul tractiunii. Toate celelalte sunt optionale si mai putin importante. Gandeste-te ca nu totdeauna esti cu garda sus si in conditii de oboseala, drum alunecos, vizibilitate proasta, greutate, foarte usor poti fi prins descoperit si bufff. In plus pt placerea de a conduce pot fi decuplate decateori vrei, impreuna, sau separat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te zgarci la ABS si controlul tractiunii. Toate celelalte sunt optionale si mai putin importante. Gandeste-te ca nu totdeauna esti cu garda sus si in conditii de oboseala, drum alunecos, vizibilitate proasta, greutate, foarte usor poti fi prins descoperit si bufff. In plus pt placerea de a conduce pot fi decuplate decateori vrei, impreuna, sau separat.

[/quiote]

 

Tu te minunai ca nu am pb cu banii,nu? :D

Bugetul maxim e de 15.000 E nu stiu daca incape ABS si in plus nu stiu cu ce se ocupa acest ABS...!!!!!!!!! Cel de la AB nu a stiu sa-mi spuna tehnic cu, la c imi foloseste!

Folosesc frana de motor,ca si stil de condus. De fapt deasta nu imi plac astea de viteza,k au o frana de motor ca o p...a bleaga!

Stim c frana d motor are boxerul.Oricum nu cred ca am nevoie..

 

Oricum trebuie sa ma incadrez in buget.. :) sincer? SPER!!! Sper sa imi iau gs1200.

 

Am uitat sa specific. As vrea sa-i pun si amortizoare OHLINS. sau ceva aemanator ,pentru confort maxim.

Mai trebuie si topcase,sidecases,crashbars, protectii capace chiulasa etc... si nu stiu daca ma incadrez..

 

C e sigur e ca un GS 800 full option cu amortizoare aftermarket am bani. Sper sa fie 1200 totusi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre calculator de bord + schimbare amortizor vs ABS+ TC as alege fara sa ezit a doua varianta. Calculatorul da niste informatii, dar care nu au legatura cu siguranta deplasarii pe cand ABS+TC sunt strict legate de aceasta. Amortizorul spate desi nu este perfect nu este nici pe departe atat de prost incat sa necesite schimbarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti bati joc asa subtil cand zici ca nu stii ce e ABS ul,nu?

 

 

NU imi bat joc!

Stiu c e abs. Dar am vrut sa ma convinga cel de la AB, cu argumente pro pentru ca eu le am pe cele contra, si sa imi explice clar de ce am nevoie de acest ABS! Deci pentru ce sa dau banii pe ceva care nu stiu ce anume imi face mie pe BMW R 1200 GS !?

A, ca aflu prin intermediul vostru aici.. e una! Si va foarte multumesc pe aceasta cale...dar eu nu il consider atat de importat pentru mine! Repet ,pentru mine!

Poate ca o sa ma siexplic mai detaliat de ce nu il consider atat de necesar si ca pot trai si fara ABS.

 

In alta ordine de idei Bogdan, danke pentru advice,dar nu ,multumesc!

Asa cu spunea GIV 32 intr-un post.. am trecut de la Simson la Suzuki. Acum vreau BMW.

 

Cred ca nimeni nu le-a spus inginerilor astia care tot fac R-uri ca razboiul s-a terminat si ca nu mai e nevoie de motorete care sa care tot ce ai nevoie oriunde in lume.

Eu zic sa-i lasam in pace in nebunia lor.

 

 

Mesaj completat

Intre calculator de bord + schimbare amortizor vs ABS+ TC as alege fara sa ezit a doua varianta. Calculatorul da niste informatii, dar care nu au legatura cu siguranta deplasarii pe cand ABS+TC sunt strict legate de aceasta. Amortizorul spate desi nu este perfect nu este nici pe departe atat de prost incat sa necesite schimbarea.

 

 

Hernie de disc operat. NU pot sa ma risc. Nu iau GS ca sa il tin in garaj si sa ies duminica cu el. Il iau sa ma dau prin lume.

 

A, si nu sunt incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca se poate veni pe el din germania pentru ca nu cred k imi vor da vreun numar? Sau imi dau un numar mai mic asa, :) ca pentru mine,numai cat sa ajung in ro.?

 

Mai, tu de fapt vrei sa-ti dea cineva un numar, nu? :(

 

Nomal ca poti lua foarte usor numar temporar pe 15 sau 30zile, si cu asiguraea aferenta...

 

p.s. las-o si tu mai usor cu limbajul asta de mirk ("k", "kiar" etc.) bmwistii sunt oameni seriosi :D

Mesaj completat

@khk Am studiat tot site-ul celor de la AB si am zis k e ok...la inceput.Dupaia cand am intrat la BMW deutsch am ramas masca de diferenta de preturi si de nivelul de actualizare/prezentare al siteului. Asta romanesc mi se pare nemuncit si privit de AB ca pe o investitie fara folos si impusa probabil de BMW.

 

dar tu cum ai comparat preturile? au am aruncat un ochi pe site si nu am reusit sa gasesc preturile la moto noi...

 

Oricum, am vazut ca se vorbea de 800 euro diferenta; mi se pare de inteles si oarecum logic ca nu pot fi exact preturile ca in Germania. Si in Austria, pretul de baza e cam 13700... deci cam cat in Ro; iar in Austria, daca o inmaticulezi aici, mai dai inca 16% taxe... asa ca se poate si mai rau.

 

Si eu am zis candva aici pe forum ca de banii aia mergi si ti-l iei singur din Germania, mai te si plimbi etc. Dar nu e chiar asa, inseamna totusi si niste riscuri, si timp pe drum, alte cheltuieli etc. Asta apreciaza fiecare.

Singura varianta care din punctul meu de vedere sta in picioare, este cea ca la felul in care se vorbeste ca sunt tratati clientii (si site-ul este una dintre dovezi) nu merita sa le faci vanzarea AB.

Mesaj completat

Am fost la show room si tipul de acolo mi-a prezentat un BMW (nu era GS) si am zis k e ok. P urma am cercetat si am vz k are o groaza de optionale pe care eu le gasesc inutile pentru uzul meu personal. Si am vrut una fara nimic pe ea.

Ei atunci sa vezi oferta peste oferta si incercari sa imi bage pe gat cel ABS,ASC si etc ce mai avea pe el.. si foarte mirat ca de ce nu le vreau,k multi care iau BMW le iau tocmai pentru aceste optionale etc... blabla.

 

Asta cu optionalele este adevarata; majoritatea cumparatorilor de BMW cumpara cu cat mai multe optionale si evident ca pe stoc se aduc asemenea.

In plus, pe langa multe atuuri, posibilitatea de a avea atatea optionale la care alte firme nici nu viseaza inca, reprezinta unul din marile atuuri BMW.

Faptul ca tu consideri inutile toate optionalele este cam aberant. Parerea ta, ti-o respect, dar am voie s-o comentez, ca d-aia e forum public :)

ABS, pe langa siguranta pe care ti-o confera indiscutabil, daca nu-l comenzi, o s-o mai vinzi la Pastele cailor.

As intelege ca nu vrei semnalizatoare albe, toba cromata etc.

 

ASC se poate monta usor si ieftin ulterior (doar daca are deja ABS). Manrele incalzite, o alta necesitate, mai greu sau foarte scump.

Mesaj completat

Eu am primit un discount de 8% de la AB constand intr-un voucher din care mi-am luat cutiile lat.,top-case-ul,tang-bag-ul,si mai multe pe care oricum le voiam.

 

Este diferenta intre a primi discount concret (cum a primit Iulian) si ati oferi discount "in natura", adica banii de fapt tot la ei ajung.

In plus, pinzi gustul accesoriilor si echipamentelor de calitate si bine gandite si o sa vii iar sa cheltui bani. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cred ca nici tu nu nu stii ce vrei..la inceput spuneai ca-l vrei chel, mai sus vrei sa-i montezi amortizoare Ohlins, protectii de cilindri crash bar si altele..dar nu te intereseaza ABS ca tu mergi linistit..de parca necazul te intreaba cind vine..hotareste-te..

PS;De ce nu iei in calcul un SH(vorba vine) cu 7-8000 km care este echipat full in 15.000 euro?

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nici tu nu nu stii ce vrei..la inceput spuneai ca-l vrei chel, mai sus vrei sa-i montezi amortizoare Ohlins, protectii de cilindri crash bar si altele..dar nu te intereseaza ABS ca tu mergi linistit..de parca necazul te intreaba cind vine..hotareste-te..

PS;De ce nu iei in calcul un SH(vorba vine) cu 7-8000 km care este echipat full in 15.000 euro?

in banii astia isi ia un adventure chiar, echipat cu tot ce trebe, inclusiv cutii, sub 10.000 km.

ce nu inteleg eu, e altceva. n-ai condus niciodata un 1200 gs, dar vrei sa-i schimbi suspensia si sa-i pui ohlins. de ce? chiar nu pricep.

am 1150 gs adventure si suspensia e ceva de vis. ma gandesc ca la 1200 gs tre sa fie chiar si mai bine.

cu banii care i-ai da pe ohlins, pui multe pe motor. mai bine ti-ai lua motoru cu tot ce trebe pe el si in timp iti schimbi si suspensia, daca nu iti place.

si cu abs-ul... se vede ca n-ai condus motor echipat cu abs. pietris, nisip, asflat ud sau alunecos. tu crezi ca o sa ai timp toata viata sa opresti cu frana de motor?

ziceai mai inainte ca nu esti incepator. la cum vorbesti n-as zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te zgarci la ABS si controlul tractiunii. Toate celelalte sunt optionale si mai putin importante. Gandeste-te ca nu totdeauna esti cu garda sus si in conditii de oboseala, drum alunecos, vizibilitate proasta, greutate, foarte usor poti fi prins descoperit si bufff. In plus pt placerea de a conduce pot fi decuplate decateori vrei, impreuna, sau separat.

 

Salutare Bogdane!

 

Cine nu are batrani, sa-i cumpere,cine are sa......nu asculte de ei.

Am cu RT-ul meu 115.000 km si a cuplat ABS-ul o singura data,cand mi-a intors unul in fata fara sa se asigure.

L-am lovit aproape perpendicular in usa soferului.Eu o vanataie,motorul 5.800 eur reparatia.

Cam cat valoreaza ABS-ul in astfel de situatii????

E peste puterea mea de intelegere cum se pot privi sistemele de siguranta ca pe un moft,ca pe ceva care e scump,ca pe ceva care nu merita sa platesti.

Dar un femur rupt cat valoreaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum vad eu omul in cauza vrea BMW

intrebarea mea este urmatoarea

DE CE VREA SA MEARGA PE BMW?

ca nu isi doreste nimic din ce ofera motocicletele BMW

de acord cu comp de bord dar in rest ABS ASC ETC e deja complet pe dinafara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum vad eu omul in cauza vrea BMW

intrebarea mea este urmatoarea

DE CE VREA SA MEARGA PE BMW?

ca nu isi doreste nimic din ce ofera motocicletele BMW

de acord cu comp de bord dar in rest ABS ASC ETC

 

Pai e o investitie sigura si cum am mai spus mai sus,vreau confortul maxim,deaia ma intereseaza Ohlins.Stiu ca amortizoarele de serie sunt ok,deaceea vreau sa le pastrez, si poate le voi monta vreodata.

 

Am operatie hernie de disc si nu mai sunt ca nou.

Unul din motive pentru care vreau cat mai putine electronice pe el este ca, cu cat mai putine,cu atat mai putine chestii care au ocazia sa se strice. Ma gandesc aici la perioada post garantie. Nu vreau sa am o moto care sa nu o pot duce la service din motive financiare. Nu stii ce iti rezerva viitorul,asa ca sunt precaut.

Am mers pe ideea asta pentru ca a functionat foarte bine pana acum pentru mine.

E important sa mearga,nu ce optionale are. Asa consider eu.

 

La AB preturile sunt expuse la sfarsitul datelor tehnice! :)) si ala e un detaliu doar, nu?

 

La multi ani de Sf. Nicolae!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa dai 15 mii pe-un motor dar nu vrei sisteme de siguranta pentru ca ti-e frica sa nu se strice si poate nu vei mai avea bani pentru service-ul post-garantie?

Chiar daca n-ai mers niciodata pe GS1200 dar ti-l doresti probabil pentru aspect, cred ca ar fi bine sa te mai gandesti o data inainte sa-l cumperi. Nu e o motocicleta pe care s-o repari singur in fata blocului cu piese luate din targ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa dai 15 mii pe-un motor dar nu vrei sisteme de siguranta pentru ca ti-e frica sa nu se strice si poate nu vei mai avea bani pentru service-ul post-garantie?

Chiar daca n-ai mers niciodata pe GS1200 dar ti-l doresti probabil pentru aspect, cred ca ar fi bine sa te mai gandesti o data inainte sa-l cumperi. Nu e o motocicleta pe care s-o repari singur in fata blocului cu piese luate din targ.

Da ai dreptate. Am gandit bine. Nu o repar in fata blocului..:) Nu asta am in minte.

Inteleg avansul tehnologic in BMW in fata "concurentei" , e logic.

In mintea mea incepe sa se contureze intrebarea : Voi aveti BMW GS doar pentru acele optiuni care ceilati nu le ofera? Daca nu erau astea,cati dintre voi ati mai fi ales BMW?

Cum ramane cu spiritul BMW,si greutatea acestei marci?

Recunoasteti tacit ca din punct de vedere mecanic, ceilalti sunt la fel?

Eu nu cred. BMW este BMW.

Eu toate aceste sisteme le vad doar ca si bonusuri optionale pe care ceilalti nu le ofera.

Dincolo de toate astea este o bijuterie mecanica si GS 1200 il vad ca si punctul cuminant al experientei bavareze in domeniul pe care ei l-au inventat,in limitele posibile unei productii de masa.

Deci exista naked,choppers,speed,BMW GS ,enduro,street etc

BMW GS este intr-o clasa a ei.

Restul se pot compara intre ei.

GS se pot compara doar intre ele.

 

E singura moto de serie pe care as da banii,noua. Si eu cred ca merita. Am avut SH. Sunt bune...o perioada. BMW e pe viata.

Astea sunt unele motive pentru care vreau BMW + motivele pe care au fost expuse aici de multi dintre voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind am luat motocicleta, am vrut neaparat ABS. A costat putin mai mult dar deh, asta e, safety first. Prefer sa stiu ABS-ul ala acolo, decit sa am un mare morcov de fiecare data cind apare ceva neprevazut. Nimeni nu cred ca poate concura la frinare mai bine decit un ABS.

Fiecare face cum crede.

De regula, opiniile se schimba dupa o cazatura care s-ar fi putut evita daca ar fi fost un ABS.

Oricum felicitari pentru optiune. BMW 1200 GS este superba, in opinia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind am luat motocicleta, am vrut neaparat ABS. A costat putin mai mult dar deh, asta e, safety first. Prefer sa stiu ABS-ul ala acolo, decit sa am un mare morcov de fiecare data cind apare ceva neprevazut. Nimeni nu cred ca poate concura la frinare mai bine decit un ABS.

Fiecare face cum crede.

De regula, opiniile se schimba dupa o cazatura care s-ar fi putut evita daca ar fi fost un ABS.

Oricum felicitari pentru optiune. BMW 1200 GS este superba, in opinia mea.

 

Danke!

Am avut situatii neprevazute,multe.Cu totii stim "arta de a conduce" a soferilor romani si nu numai.

In primul rand e o problema financiara acest ABS. Costul montarii plus intretinerea/service. Nu stiu sigur ca imi voi permite ABS daca privesc din acest unghi.

Nu zic ca voi refuza complet ,dar ma gandesc de 2 ori.

Bugetul e foarte limitat.

De 3 saptamani m-am hotarat la GS 1200. Nu mai dorm bine noaptea,ma framant si fac calcule.

Sa nu musc mai mult decat pot mesteca.

Vreau sa plec pe drumuri,nu sa strang bani pentru a-mi permite sa detin aceasta moto.

E mai important drumul,asta e esenta GS de fapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danke!

Am avut situatii neprevazute,multe.Cu totii stim "arta de a conduce" a soferilor romani si nu numai.

In primul rand e o problema financiara acest ABS. Costul montarii plus intretinerea/service. Nu stiu sigur ca imi voi permite ABS daca privesc din acest unghi.

Nu zic ca voi refuza complet ,dar ma gandesc de 2 ori.

Bugetul e foarte limitat.

De 3 saptamani m-am hotarat la GS 1200. Nu mai dorm bine noaptea,ma framant si fac calcule.

Sa nu musc mai mult decat pot mesteca.

Vreau sa plec pe drumuri,nu sa strang bani pentru a-mi permite sa detin aceasta moto.

E mai important drumul,asta e esenta GS de fapt.

 

Cand te-ai gandit la R 1200 GS ai gresit fiindca motocicleta asta are totusi destul de multa electrica si nu se repara in fata blocului.

 

Ceea ce cauti tu e mai degraba R 1100 GS: electrica putina, constructie mult mai simpla, se poate repara de catre tine daca ai o trusa de scule ok, exista multe modele fara ABS si motorul merge foarte multi km(in 300-400 de mii de km se duc mai multe perechi de cauciuri decat probleme care apar). In plus cu 5000e gasesti un model ca nou cu cutii, bari de cadere si alte extra'uri.

 

Acesta e adevarul...

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si bafta la implimirea unui vis.

ma bag un pic in discutie - spui de" buget"..

in mare din toate discutiile de pe aici si din "vazute" cred ca acest tip de moto nu este un exemplu dpdv al costurilor. Stii vorba aia - te intanzi cat ti e plapuma.

odata cochetam si eu cu un GS 1200 ( model 2004 - 2005 ) si fara sa imi pun in cap posesorii - alegerea personala a fost o japoneza. si n am regretat 1 secunda.

uita-te un picut pe aici - se vorbeste de "optionale" , echipamente,etc. bugetul nu prea este un paratmetru in majoritatea posesorilor de bavareze.

cum era gluma aia ? cea mai ieftina parte a unui BMW e rider-ul ?

bafta

Danke!

Am avut situatii neprevazute,multe.Cu totii stim "arta de a conduce" a soferilor romani si nu numai.

In primul rand e o problema financiara acest ABS. Costul montarii plus intretinerea/service. Nu stiu sigur ca imi voi permite ABS daca privesc din acest unghi.

Nu zic ca voi refuza complet ,dar ma gandesc de 2 ori.

Bugetul e foarte limitat.

De 3 saptamani m-am hotarat la GS 1200. Nu mai dorm bine noaptea,ma framant si fac calcule.

Sa nu musc mai mult decat pot mesteca.

Vreau sa plec pe drumuri,nu sa strang bani pentru a-mi permite sa detin aceasta moto.

E mai important drumul,asta e esenta GS de fapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...