bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Ianakim a avut dreptate, protectia la intemperii mai slabuta, coatele si genunchii fleasca, cel putin cu bucatica de parbriz din dotare. Editat Ianuarie 8, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) , Gabyshor Editat Ianuarie 8, 2013 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Un grafic senzational putere cuplu, care daca este si adevarat, va da fiori fericitilor proprietari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 " Parbrizul este clar copiat dupa al meu fabricat in garaj (model 2012), dar fara reglajul ultra facil de la Yamaha." In locul tau as patenta parbrizul viitorului ADV, sunt convins ca tu il ai deja gata facut in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Cand mi-am facut eu parbrizul la XT am studiat mai multe forme facute de specialisti. Am ales unul facut de Calsi, parca, scobit pe centru. Aveau ei o teorie legat de forma si s-a cam adeverit. Problema este ca toti cunoscutii imi imputau forma considerad-o neadecvata. Acum dupa ce l-am vazut pe cel nou de la GS, foarte aproape de al meu am mai prins si eu aripi. Nu e vorba ca m-as da mare, nu e genul meu, ba din contra, am mereu o gramada de indoieli legate de ceeace fac si incerc sa ma consult cu toti prietenii pana iau o hotarare. Regret ca unii interpreteaza gresit cele scrise de mine atribuindu-mi merite sau intentii care-mi sunt straine. Si daca este sa fiu carcotasi pana la capat parbrizul noului GS tot nu este perfect. Seamana cu al meu, dar probabil din ratiuni de design, are o cuta verticala chiar pe mijloc, care sigur va creea iluzii optice imaginii cel strabate. Si nici pe laterala nu este cine stie ce, oglinda nici nu se mai distinge prin el. Editat Ianuarie 8, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 8, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) cad despre forma...NASPA.. o sa o ingusteze..sa o faca ca pe vitezanadispare conforul seii si protectia la vant in laterale Coane..asta este tendinta, eu am spus mai demult referindu-ma la k1600 ca o dau in japonezisme dpdv al carenajului, iar la k16 este evidenta chestia asta, au subtiat oglinzile si le-au urcat sus pe carena de bot, ele nu mai vin in prelungirea carenajului de far in asa fel incat sa-ti arunce curentul peste maini, saua tare, ingusta, mobra nu mai are nici pe departe latimea carenajului suficienta incat sa-ti apere picioarele si mainile de vant, ploaie, parbrizul mizerabil..ma rog, cam asa este la orice mobra de serie.. Ideea este ca n-am sa inteleg niciodata de ce la nava amiral au renuntat la opulenta, masivitatea si confortul absolut al vechiului LT, schimbau putin la look, aruncau noul motor si aveai arma suprema..daca tot s-au luat dupa japonezi trebuiau sa ia exemplu de la Goldwind, o mobra aproape neschimbata de 13 ani. Iar tendinta se pare ca se duce si catre alte tipuri de mobre de la ei, in speta GS.. Parbrizul este clar copiat dupa al meu fabricat in garaj (model 2012), dar fara reglajul ultra facil de la Yamaha. Ianakim a avut dreptate, protectia la intemperii mai slabuta, coatele si genunchii fleasca, cel putin cu bucatica de parbriz din dotare. Interesant, sunt aproape identice..de aici deduc ca esti la fel de fleasca si pe XT12, nu? Nu e vorba ca m-as da mare, nu e genul meu, ba din contra, am mereu o gramada de indoieli legate de ceeace fac si incerc sa ma consult cu toti prietenii pana iau o hotarare. Regret ca unii interpreteaza gresit cele scrise de mine atribuindu-mi merite sau intentii care-mi sunt straine. Cunoscandu-te, iti dau dreptate.. Editat Ianuarie 8, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) GS-ul vechi desi greu pe fata( ? )se ridica prea usor pe o roata. Spectaculos pe You tube, dar periculos in viata reala. Acest aspect cred ca a fost luat in vedere, pt cresterea sigurantei. Ce lipseste deocamdata sunt datele despre ABS si TC. Un lucru slabut se intrezareste la ABS, care inca nu este nedecuplabil. In optiunea "enduro" roata spate este decuplata de la ABS, el ramanand activ numai pe fata. O bila neagra pt BMW, dar care va fi maronita de marketingul salvator, care va creea o teorie, care sa prosteasca pe cine trebuie. Intru la GS doar din politete pt a intoarce vizitele BMW-istilor de la XT1200Z si oricum e iarna! Bogdane stii ca sunt fan ABS, dar ideea cu setarea de enduro la care se decupleaza ABS-ul pe spate, mi se pare de exceptie. Vorbesc dpdv conceptual, intrucat mobra asta e prea mare si grea ca sa faci intoarceri in derapaj cu roata spate blocata, dar pentruacest sistem pus pe una mai mica, eventual aia de la Yama pe care mi-o doresc atat, mi-as da o jumate de rinichi sa se gandeasca niste ingineri sa puna asa ceva. In alta ordine de idei nu intrii si pe topicul de F800GS ca si ala e BMW si nu e nimeni pe acolo. cred ca inginerii de la bmw citesc forumul asta. cum altfel s-ar explica faptul ca au corectat o parte din problemele semnalate de harea de acum inca doi ani?!?!noroc cu reply-urile unora ca mai vad si eu ce scrie mister. i-am dat ignore de ceva vreme. atata geniu motociclistic, numa la el si la dan nastase mai vezi. am impresia ca incep sa se contopeasca si or sa devina aceeasi persoana. asta e, e pustiu dincolo si-i mai simplu sa frece lumea la cap pe topicurile dedicate. si mai intra cate un aplaudac sa ne spuna cat e de (cuvant urat) bmw-ul. noi sa fim sanatosi... Gabysor am incercat sa-ti dau pm si nu merge. Te rog zi-mi si mie cum se da ignore pe forumul asta ...deh am si eu cativa indezirabili. Scuze pt offtopic. Editat Ianuarie 8, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Interesant, sunt aproape identice..de aici deduc ca esti la fel de fleasca si pe XT12, nu? :laugh:Cunoscandu-te, iti dau dreptate.. Sunt identice ca forma nu si ca dimensiune. Protectia acum este de exceptie la mine. Nu ma ploua aproape de loc atata timp cat sunt in miscare. Bogdane stii ca sunt fan ABS dar ideea cu setarea de enduro la care se decupleaza ABS-ul pe spate mi se pare de exceptie. Vorbesc dpdv conceptual, intrucat mobra asta e prea mare si grea ca sa faci intoarceri in derapaj cu roata spate blocata dar pe una mai mica eventual aia de la Yama pe care mi-o doresc atat mi-as da o jumate de rinichi sa se gandeasca niste ingineri sa puna asa ceva. . Pastreaza-ti rinichiul. Nu intru prea mult in amanunte ca iar se interpreteaza. Pe scurt daca ABS-ul este suficient de sensibil si are timpul de raspuns mic, NU este nevoie sa-l decuplezi integral sau pe felii. XT1200X are un astfel de ABS. Noul ABS al GS este clar un pas inainte fata de cel vechi, dar din pacate nu atat de mare ca cel facut de Yamaha, sau mai exact de cei care le construiesc ABS-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Gabysor am incercat sa-ti dau pm si nu merge. Te rog zi-mi si mie cum se da ignore pe forumul asta ...deh am si eu cativa indezirabili.Scuze pt offtopic. nu i-am dat ignore decat mental, nu si pe forum, pentru ca in ultima perioada isi bate joc de multe chestii. in fine, asta e problema mea. so, sus daca dai click pe userul tau apare meniul asta: My Profile My Settings My Content Content I Follow Manage Friends Manage Ignore Prefs Personal Messenger intri in manage ignore prefs si te descurci tu de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Noul ABS al GS este clar un pas inainte fata de cel vechi, dar din pacate nu atat de mare ca cel facut de Yamaha, sau mai exact de cei care le construiesc ABS-urile. Adica? L-ai testat pe asta 'nou'? Unde, cum, detaliaza... da, stiu - sunt rau. Neputand fi acuzat de partinire BMW (ajunge o privire in stanga la ce am in ograda ...), nu gasesc chestii aiurea la ABS-ul BMW 'vechi'. Si am testat zic eu mai mult decat suficient ce era pe R12 si un pic ( probabil macar cam cat tine pe R12 ) pe 800. Si la asta singura obiectie ar fi ca se reactiveaza la taierea contactului. E drept ca nici pe ala de ST nu l-am testat... dar nu gasesc probleme cu ce-i pe BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Adica? L-ai testat pe asta 'nou'? Unde, cum, detaliaza... da, stiu - sunt rau. Neputand fi acuzat de partinire BMW (ajunge o privire in stanga la ce am in ograda ...), nu gasesc chestii aiurea la ABS-ul BMW 'vechi'. Si am testat zic eu mai mult decat suficient ce era pe R12 si un pic ( probabil macar cam cat tine pe R12 ) pe 800. Si la asta singura obiectie ar fi ca se reactiveaza la taierea contactului. E drept ca nici pe ala de ST nu l-am testat... dar nu gasesc probleme cu ce-i pe BMW. nu pricepi tu, dar a aparut yamaha st care nu-i copie dupa nimic. e totu original la ea. numa semeringurile la furca sunt copie dupa bmw (ca-s de (cuvant urat) si se strica imediat). si bineinteles are cel mai evoluat abs ever. sa fim seriosi, bmw a pus pentru prima data abs pe o motocicleta in 1988. am condus destui km un k100lt din 1989 si abs-ul merge brici ca in prima zi, dupa atatia ani. sunt unii pe forum asta care bat campii grav. stiu ca-i frig afara, da unii tre sa comprime furca la motor sa nu le crape semeringurile din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Bogdane sa.mi spui si mie cu ce fel de ABS oricat de fin bine reglat sa Yamaha poti sa iei un viraj cu derapaj roata spate adica foarte in scurt. Cum fac baietii la enduro si eu nu pot , intrucat nu vreau sa renunt la abs pe fata. Crede.ma mi.ar place mult sa pot sa decuplez roata spate doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 si-n ultima poza se vede dl harea incerc abs-ul la noul bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Bogdane sa.mi spui si mie cu ce fel de ABS oricat de fin bine reglat sa Yamaha poti sa iei un viraj cu derapaj roata spate adica foarte in scurt. Cum fac baietii la enduro si eu nu pot , intrucat nu vreau sa renunt la abs pe fata. Crede.ma mi.ar place mult sa pot sa decuplez roata spate doar. Ăla se face din accelerație, nu din frână... Editat Ianuarie 8, 2013 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Asta din poza lui gabysor da. Eu vorbeam de derapaje cu frana spate care nu se pot face cu nici un fel de abs indiferent ca e facut de yama bmw ktm sau harley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 ABS-ul pulseaza in maneta cand actioneaza = ABS vechi ABS-ul trebuie decuplat in unele situatii =ABS vechi Faptul ca este vechi dpdv conceptie nu inseamna ca nu functioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Derapajul rotii spate pe franare e deranjant chiar si la enduro. De obicei apare pe coborari si mobra se deplaseaza cu viteza mult mai mare cu roata spate blocata fata de situatia in care ar avea ABS. Eu, avand mobra 4T cu frana de motor puternica fata de un 2T, prefer la coborari abrupte sa tin mobra in treapta intai cu gazul inchis si sa controlez viteza coborarii doar din frana fata. Desigur, daca panta e foarte abrupta, apare panica si, din reflex, calc frana spate, blocand roata. Mobra capata viteza si mai mare si apar problemele, de obicei sub foarma de cazaturi. Prin urmare, pe mine unul, nu m-ar deranja catusi de putin ABS chiar si pe mobrele pur de enduro. Singurele probleme care ar apare la un ABS pe o mobra hard enduro ar fi surplusul de greutate al sistemului si rezistenta lui la trantele pe care le incaseaza o astfel de mobra. Controlul tractiunii, pe de alta parte, consider ca deranjeaza in enduro, chiar si la mobre de peste 200 kg. In afara de clasicul intors mobra pe loc din acceleratie (lucru mai greu realizabil cu vaci si elefanti), un derapaj din acceleratie al rotii spate te ajuta enorm in viraje, mai ales in cele pe coborare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 La coborâri foarte abrupte să mergi cu frâna față și frână de motor e crimă. Tot iei viteză și încingi discurile. Eu am oprit motorul de tot și am mers cu frână de motor oprit. Altfel n-avem nici o șansă să cobor de la cota 2000 la 1400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 9, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 9, 2013 Eu sunt putin nelamurit asupra acestui aspect, din ce stiu eu ABS-ul mai mult te incurca atunci cind ai de-a face cu coborarea unei pante abrupte, in sensul ca ambele roti se rotesc incontinuu si neblocandu-se prinzi viteza din ce in ce mai mare! Chiar era un filmulet cu un GS coborand la vale, se vedea ca a franat, prindea viteza din ce in ce mai mare si era gata sa cada.. Care-i treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 "Frana de motor oprit"! Bun topicul. Mai invat si io cateva fineturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 (editat) Acesta este clipul la care face referire Luigi : Urâtă situaţie, dar nu degeaba a fost înzestrat GSul cu două ancore laterale, numai bune de opriri în forţă Şi care sa fie problema cu "frâna de motor oprit" ? Numai atunci când este pornit se creează compresie ? O foloseşti şi tu, dar nu ţi-o fi explicat cineva de ce anume se lasă de obicei maşina oprită într-o treaptă de viteză. ( asta ca să fiu şi eu urâcios ) Editat Ianuarie 9, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 (editat) @luv: crede-ma, cu roata spate blocata cobori cu viteza mult mai mare. Pe coborari abrupte, o roata spate blocata va avea o viteza mai mare decat o roata fata tinuta cu frana de mana, rezultatul fiind pozitionarea mobrei de-a latul pantei si pierderea totala al controlului pe coborarea respectiva. @vis-a-vis: inseamna ca panta nu a fost destul de abrupta de vreme ce ai coborat-o doar cu frana de motor, si fara frana fata. Atat la vitezane cat si la motocross/enduro, frana fata e de baza. Instinctul de conservare te impiedica sa actionezi frana fata pe coborari offroad dar asta se depaseste cu antrenament, de preferat pe mobre usoare gen motocross sau enduro. Apoi poate fi aplicata tehnica si la vaci sau elefanti. PS Frana de motor oprit nu difera mult ca forta de frana de motor la relanti (in aceeasi treapta, desigur). Avantajul ne-opririi motorului e ca poti folosi acceleratia pe scurte portiuni unde situatia o impune (vezi cazul deraparii controlate din acceleratie intr-un ac de par pe coborare). Editat Ianuarie 9, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Eu sunt putin nelamurit asupra acestui aspect, din ce stiu eu ABS-ul mai mult te incurca atunci cind ai de-a face cu coborarea unei pante abrupte, in sensul ca ambele roti se rotesc incontinuu si neblocandu-se prinzi viteza din ce in ce mai mare!Chiar era un filmulet cu un GS coborand la vale, se vedea ca a franat, prindea viteza din ce in ce mai mare si era gata sa cada..Care-i treaba? Asta face diferenta intre un ABS de conceptie veche si unul nou. Schimbarea de filozofie in proiectarea ABS-ului s-a facut acum 3-4 ani. Intamplator atunci a aparut xtz-ul. BMW nu avea cum sa-l integreze decat la noul gs. Nici k1600 nu-l are. Ma asteptam ca noul GS sa vina din start cu un ABS nedecuplabil dar pt BMW trecerea trebuie facuta treptat, dupa ce au vandut gogosi cu butonul de decuplare, prezentand-ul ca pe o dotare suplimentara cand de fapt acoperea o lipsa in functionare. Acele pante coborate in fuga mare sunt si motivul prezentei celebrului buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 9, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2013 bogdan intrebare???? cat ai mers pe un GS/GSA ..vechi?SI DACA AI TESTAT ABS UL IN FRANARE PE ASFALT PE UMED PE PAMANT PE PEITRIS da ne te rog date tehnice scrise referitor la VECHIUL ABS SI NOUL ABS MERCI PS EU AM 135000 KM CU ABS VECHI SI NU AM INCERCAT INCA NOUL " ABS CA SA POT FACE COMPARATII ASA DE PROFUNDE mica mea experienta in off" daca i pot spune asa ca pe acolo treceau si vitezane si chopere este TRANSALPINA inainte sa cunoasca asfaltul era niste curbe de 180 grade in panta cu bolovani destul de mari si mult pietris a trebuit sa opresc motorul si sa decuplez prostia" ai de ABS VECHI" ca sa ma pot bucura de frana fata si spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.