Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

bogdan.....

ca de obicei pe langa discutie mult de tot

 

te asteptam pe topicul de bmw GS sa ne aduci cifre cum ca v stromul este vandut in mai multe exemplare decat 1200 gs...asa cum afirmai......

 

ce are yamaha cu discutia noastra......pot sa pun pariu ca si LAOGANUL este mai vandut decat 1200 gs ..il cumpara mai ales pensionarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tu vrei totul mura-n gura. Ti-am dat niste directii, urmeaza-le daca esti interesat. Anul trecut DL 650 a fost cea mai vanduta motocicleta in Europa. Ti-am dat niste repere. BMW vinde putin peste 100000 buc/an japonezii 3-6 milioane fiecare in parte. Despre ce discutam.

Hai sa ne caram de aici ca vine guru de la schii si ne face varza.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane mai lasa naiba Strom-ul ala. Il lauzi asa de tare incat eu chiar am crezut ca e ceva de capul mobrei aleia ...cand de fapt e o mobra mediocra care nu face mai nimic bine ..poate un pic de touring dar asa mai pt pensionari. Stiu ca acum o sa-mi sara juma' de forum in cap .....dar asta e asa se vede realitatea de la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Esta adevarat nu exceleaza in nimic si totusi este suficient de buna la toate capitolele pt a fi perfecta, mai ales cea noua care-i da clasa celei vechi.

Hai sa nu exageram, in proportie de 95% este aceeasi motocicleta...s-a umblat putin la rapoarte si trage ceva mai bine + design, ca altceva nu stiu sa fie schimbat. Acelas motor, cadru, suspensii si cu toate astea vstroama se incadreaza si in preferintele mele.

Si apropo aici de ce nu spui ca la o mobra noua cu veleitati de touring 80% astia nu au schimbat nimic la motorul ala de 10 ani.....aici nu mai ai nevoie de CP? ca e cam gafaita cu bagaje si pasager pentru un touring.....

Scuze de off!

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa credeam si eu pana s-o studiez si s-o incalec. Este complet diferita. In afara de roti si cadru este modificata. Motorul este altul. Carterele, vibrochenul, pistoanele, supapele, axele cu came, arborele de echilibrare, injectia si CDI-ul. In plus ABS-ul complet nou, doar 700 gr ultima generatie, suspensia, farul, saua, semnalele, carenele. Dpdv functionare, evolutia este mai mult decat evidenta. Nu vibreaza in nici o turatie, pare electrica. Am probat-o in vit 6 de la 50 la 140, demareaza fara efort si fara balbaieli. Consumul real masurat de noi la pompa pana-n 4%, mai mic cu cel putin 0,5 decat suratele mai batrane. Foarte misto, practic la enduro-turing 650 nu are rival. Singura nasoleala se apropie de 8000 euro.



Nu o putem compara cu un motor de 1200 si peste 100CP, cand ai pasager si bagaje, dar singur pe noul DL esti rege si cu bani in buzunar. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asa credeam si eu pana s-o studiez si s-o incalec. Este complet diferita. In afara de roti si cadru este modificata. Motorul este altul. Carterele, vibrochenul, pistoanele, supapele, axele cu came, arborele de echilibrare, injectia si CDI-ul. In plus ABS-ul complet nou, doar 700 gr ultima generatie, suspensia, farul, saua, semnalele, carenele. Dpdv functionare, evolutia este mai mult decat evidenta. Nu vibreaza in nici o turatie, pare electrica. Am probat-o in vit 6 de la 50 la 140, demareaza fara efort si fara balbaieli. Consumul real masurat de noi la pompa pana-n 4%, mai mic cu cel putin 0,5 decat suratele mai batrane. Foarte misto, practic la enduro-turing 650 nu are rival. Singura nasoleala se apropie de 8000 euro.

 

Nu o putem compara cu un motor de 1200 si peste 100CP, cand ai pasager si bagaje, dar singur pe noul DL esti rege si cu bani in buzunar.

 

 

Pare ok din ce zici tu . Merge cu 140km/h consuma pana in 4% [cu siguranta nu la 140 ci probabil pe la 90] la 650 cmc ...si costa 8000 de euro .....hmm pai la 2500 de euro imi cumpar un BMW F650 GS si face aceleasi chestii daca imi iau varianta Dakar ma dau si pe off ceea ce cu Stroama nu prea merge . Da o sa-mi zici ca vibreaza mai tare ....da asa e dar de diferenta aia de bani plec in jurul lumii.

 

Oricum la asta cu consumul nu mai cred pana nu vad ....asa auzisem si de modelul vechi si am constatat ca 800-le meu consuma mai putin a si eram si singurul cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La max cea veche merge cu 185, asta noua tot pe acolo sau peste. De la Durau in Buc am pasat-o de la unul la altul intr-un grup de 10-12 motoare, majoritatea Vstroame. La pompa eram toti curiosi si diferenta a fost evidenta, asa cum am spus. 8000 e noua 0 km si garantie nu se pune cu un SH si monocilindru pe deasupra fie el chiar si Dakar.

 

Personal, desi am fost indragostit de F-ul meu, nu m-as mai urca pe un monocilindru mai mare de 400 si doar singur prin padure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane mai lasa naiba Strom-ul ala. Il lauzi asa de tare incat eu chiar am crezut ca e ceva de capul mobrei aleia ...cand de fapt e o mobra mediocra care nu face mai nimic bine ..poate un pic de touring dar asa mai pt pensionari. Stiu ca acum o sa-mi sara juma' de forum in cap .....dar asta e asa se vede realitatea de la mine.

 

Ai dreptate cu o mica observatie ;) cand vine vorba de fiabilitate exceleaza. 90000km am cu ea si are pana si simeringurile la furca originale, ambreiajul la fel, jocul la supape este inca in specificatii, nu are zgomote suspecte sau alte kkturi gen consum de ulei. Plm e facuta sa dureze!

Cel nou este alta mancare de peste chiar daca pe foaie apare foarte putin schimbat, insa nu cred ca te refereai la acela.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si al meu are 90000 km doar cu rulmentii de la roti schimbati preventiv, fara sa fie stricati. In rest totul original si 0 (zero) ulei papat. Ce ma enerveaza, supapele care le-am verificat de trei ori si sunt tot in cote.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu deviem topicul aiurea. Cine trebuie sa stie cu ce se mananca v-stromul stie. Este intradevar o mobra excelenta insa destul de plictisitoare ca de altfel ideea de touring....parerea mea, daca tot faci touring macar s-o faci cu una mai salbatica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu deviem topicul aiurea. Cine trebuie sa stie cu ce se mananca v-stromul stie. Este intradevar o mobra excelenta insa destul de plictisitoare ca de altfel ideea de touring....parerea mea, daca tot faci touring macar s-o faci cu una mai salbatica.

Din categoria asta nu gasesti ceva "salbatic" cauta la crossuri sau la supersporturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si al meu are 90000 km doar cu rulmentii de la roti schimbati preventiv, fara sa fie stricati. In rest totul original si 0 (zero) ulei papat. Ce ma enerveaza, supapele care le-am verificat de trei ori si sunt tot in cote.

 

Bogdan, tu te cam enervezi repede :)

Hai sa destindem un pic atmosfera cu o poza de la muzeul BMW din Muenchen. Cititi cu atentie textul

post-36983-0-48375000-1359317635_thumb.jpg

Editat de lenoyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Din categoria asta nu gasesti ceva "salbatic" cauta la crossuri sau la supersporturi

intamplator ma refer exact la modelul din titlul topicului, de la aceeasi categorie dar alta clasa....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca afara e alb si noutati cu GS nu apar, spargem seminte si barfim.



Hai sa nu deviem topicul aiurea. Cine trebuie sa stie cu ce se mananca v-stromul stie. Este intradevar o mobra excelenta insa destul de plictisitoare ca de altfel ideea de touring....parerea mea, daca tot faci touring macar s-o faci cu una mai salbatica.

Adica cu caracter si personalitate, sa porneasca cand vrea ea si sa se strice asisderea.



Pe surse a rasuflat, ambreiajul japonez. Deja mai putin caracter :eek:

They also note that their long term test Ducati has 50K KM's on the clutch with
no issues. They have been sourcing this clutch for the last three years from
Japanese OEM FCC. And guess what - this is the exact clutch that is in the new
GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane sunt la al doilea BMW [Xtrblack la fel cu mentiunea ca el intre cele 2 Bmw-uri a avut si un Strom] Nici una dintre mobrele mele nu se regaseste in descrierea ta.

Xtrblack daca a revenit la BMW dupa ce a detinut super mobra din discutia de mai sus o fi avut el niste motive. Tu de asemenea dupa ce ai avut mobra aia ai plecat in alta directie. Pe mine mobra aia nu m-a impresionat de loc. Ba chiar am avut o deziluzie dupa ce citisem pe toate forumurile ce misto/fiabila e ce putin consuma si am constatat direct ca nu e chiar asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca discuti de cea veche, gandeste-te ca este proiectata acum 10 ani, daca nu mai mult. A fost cea mai cea la vremea ei, fiind depasita acum de cea noua. Eu am parasit-o inainte sa apara cea noua si numai pt ca 90% mergeam cu pasager si radea Ianakim de mine ca nu pot sa ma tin de el :hug:

Urmatoarea mobra , daca va exista una, va fi noul DL 1000, inca nenascut, dar care promite multe la doar 10000 euro,... probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lumina alba in spatele unui vehicul e derutanta pt cei de pe acelasi sens. inca o chestie ar fi ca in afara de lumina proiectata de faruri nu prea vrei alte surse care sa lumineze pe langa tine pentru ca ochii tai se vor ajusta aiurea ( gandeste-te cum e sa mergi mai mult cu lumina aprinsa in habitaclu la masina sau cu farurile altcuiva in spate ). aspectul legal nu-l mai mentionez.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa i vad acum cum mai pot spune.......NU TE AM VAZUT......

Ai grija cand treci prin Otopeni sa nu aterizeze Boeing-ul pe tine!

 

sa i vad acum cum mai pot spune.......NU TE AM VAZUT......

nu merge sa faci chestia asta pe servietele buclucase? buleftrica va fi ceva mai jos si n-o sa te mai fu ta la ochii...zic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...