cnairda Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 ... nu vreau sa te bag in sperieti inutil, dar trateaza cu atentie treaba asta. in locul tau m-as duce la dan cata sau cine e specialistul la bavarezele voastre am fost si eu pe la diversi mecanici si mi-au "servisat" franele de m-am trezit cu roata blocata cand mi-era lumea mai draga. du-te la sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Mai oamenii buni chiar sa ma duc pana la Cluj pt un schimb de lichide .....................nu comentez cunostintele/ dotarea lui Cata dar chiar imi pare aiurea sa faci un drum pt o operatiune de srevice de 1 ora pana la Cluj , este de rasul curcilor ................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 avand in vedere ca FRANELE/abs reprezinta 90% din sistemul de salvare al vietii unui motociclist ITI RECOMAMD SA O FACI LA UN SERVICE MOTO........... NU IN GARAJE SUB BLOC SAU IN FATA BLOCULUI FA UN DRUM LA DAN CATA.... E LUNG DRUMUL DAR .....MERITA Hai sa fim seriosi, un drum de 900 km pt schimbarea unor lichide ??? Lichidul de frana in GS sau GSA fabricate dupa 2006 (adica fara servo - aka. amplificator de frana) se schimba extrem de simplu, fix ca la Dacia 1300 (sau 1100 ). Nu este nicio smecherie, tot ce ai nevoie este o cheie inelara de 8 sau 10 mm (nu mai stiu exact) si un furtun transparent de 20 cm, cu diametru interior de 3-4 mm, respectiv un ajutor (poate fi si prietena/nevasta ) Operatiunea consta in: - se baga furtunul peste niplul de aerisire, iar capatul liber se baga intr-un borcanas transparent, cu 2-3 cm de lichid de frana pe fund (furtunul trebuie sa aiba capatul imersat) - se desface capacul butoiasului de pe ghidon (atentie capacul de plastic are o "siguranta"), se trage frana si jos se da drumul la surubul de aerisire si se strange imediat dupa ce a iesit lichidul (inainte sa se dea drumul la maneta de frana) - se toarna lichid proaspat sus in butoias si se tot repeta operatiunea pana cand jos incepe sa curga lichid curat (are o culoare diferita de cel uzat) - dupa ce se termina la un etrier, se continua cu celalalt - spatele idem - toata operatiunea (fata - spate) dureaza max 30 de minute, cu tot cu pregatiri - este nevoie de 2 persoane, una care pompeaza si una care umbla la surubul de aerisire - nu este nevoie de pricepere sau experienta deosebita, doar atentie sa nu se dea drumul la maneta (sau pedala) pana cand surubul de aerisire nu este strans - mai trebuie avut grija ca butoiasul sa nu ramana fara lichid, ca intra aer in instalatie. - daca cumva instalatia prinde aer, aerisirea este foarte simpla, prin pompare si aerisire se evacueaza aerul Iar pt schimbarea uleiului din cutie ai nevoie de o cheie de 17 sau 19 (nu mai stiu exact) si un imbus de 10 mm (parca), respectiv o oala de gatit sarmale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 12, 2013 Admin Share Postat Martie 12, 2013 daca nu vrei meri la Tibi la bavaria. Tibi are cel putin un an, daca nu mai bine, de cind nu mai lucreaza la Bavaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Mai oamenii buni chiar sa ma duc pana la Cluj pt un schimb de lichide .....................nu comentez cunostintele/ dotarea lui Cata dar chiar imi pare aiurea sa faci un drum pt o operatiune de srevice de 1 ora pana la Cluj , este de rasul curcilor ................ Sincer sa fiu, si mie mi se pare cam de rasul curcilor sa ai RT 2008 si la o treaba atat de importanta pt siguranta ta si care nu este la indemana oricui de facut, sa-ti gasesti scuze sa nu mergi la Bavaria. Cat naiba poate sa-ti ceara?? Atentie doar ca, daca am perceput bine factura cuiva de p-aici, factureaza mult mai mult lichid decat trebuie si asta mi se pare intr-adevar de rahat. Editat Martie 12, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Incearca si la Brasov,Contempo.Reprezentanta BMW. Este si service moto,recomand cu caldura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 12, 2013 Autor Share Postat Martie 12, 2013 nu stiu de ce unii privesc 900 km asa ....... te bagi la un drum de 2 zile plimbarica faci o prog la dan mai si inveti una alta da.... de ce va bat eu la cap o cratita un furtun de la damigeana si have fun.... spor la serpentine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Incearca si la Brasov,Contempo.Reprezentanta BMW. Este si service moto,recomand cu caldura! Ovidiu am scris cateva randurii pe Pm cred ca trebuia . Tibi are cel putin un an, daca nu mai bine, de cind nu mai lucreaza la Bavaria. Sal Luigi . Daca te referi la Tiberiu de la receptie acesta este ........ mie mi se pare un tip OK , nu face el politica firmei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Am si eu o intrebare pt voi....? unde in afara de Bavaria normal [ nu pot sa deranjez pt asemenea nimicurii ] in Bucuresti mai este vreun service / mecanic care se pricepe la BMW -uri sa imi Vik. *moto [ Bmw / R 1200 Rt 2008 ] . ** lichid frana *** lichid ambreiaj ****ulei cutie Multam . da` bavaria ce are? nu se pricep? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 12, 2013 Admin Share Postat Martie 12, 2013 Presupun ca se refera la Tibi fostul mecanic, nu cel nou de la receptie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 la receptie, nu la mecanic. pe mecanic nu-l cunosc, daca vrei ma uit la factura sa-ti zic cat mi-a luat mie. @khk, de rasul curcilor e sa nu gasesti in toata romania un centru sa-ti poti echilibra rotile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) da` bavaria ce are? nu se pricep?E buna si Bavaria, numai sa-ti numeri suruburile inainte sa pleci de la ei si sa le verifici strangerea.Un traseu pe unde GS-ul nu trece decat demontat. Editat Martie 13, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Sal . Fratilor vad ca lumea tot infierbantata este , nu ati iesit cu motoarele sa va mai goliti de stresul acumulat in iarna ...........? Am si eu o intrebare pt voi....? unde in afara de Bavaria normal [ nu pot sa deranjez pt asemenea nimicurii ] in Bucuresti mai este vreun service / mecanic care se pricepe la BMW -uri sa imi schimbe si mie lichidul de frana fata /spate si sa raman si cu ABS dupa aceasta operatiune si uleiul de la cutie . Din pacate am gasit / incercat si pe aici pe site niste mecanici care se autointitulau mecanici cu service , ducundu-ma pana acolo am fost nevoit sa intorc repede si sa plec , cred a si eu care sunt un novice am acsa in debara niste scule mai profesionale ................. Astept recomnadarile celor cunoscatori . Toate cele bune . Vik. *moto [ Bmw / R 1200 Rt 2008 ] . ** lichid frana *** lichid ambreiaj ****ulei cutie Multam . Salut. Eu mi-am schimbat lichidul de frana si uleiul din furca aici : /index.php?/topic/672247-cosmetica-service-si-vopsitorie-moto/ Tin sa mentionez ca : Am avut ABS sii dupa interventie. Florin are pompa pt schimbarea lichidului de frana [desi personal nu am vazut-o]. In general mi-a facut impresia unui mecanic serios [poze la schimbarea uleiului din furca etc] spre deosebire de Bavaria. Are garajul la subsolul unui bloc [asta ca sa poata cartii uni]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Un traseu pe unde GS-ul nu trece decat demontat. vrajeli, tipul ala din poza ta e la toaleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Nu pot sa inteleg de ce va feriti de Bavaria (exceptand acele cateva cazuri de neglijenta, dar spre deosebire de alte marci care au doar 2-3 mobre pentru care fac service, astia repara cateva sute). Au mecanici ok, iar preturile nu sunt chiar asa de exagerate cum se crede. Eu imi mai fac revizia acasa doar pentru ca imi e sila sa fac patru drumuri pana in Baneasa (odata s-o duc si s-o las acolo, iar apoi sa o iau). Aaa, am mai fost si la cei de la Brasov, foarte serios baiatul ala, mai ales ca-mi face revizia in aceasi zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) E buna si Bavaria, numai sa-ti numeri suruburile inainte sa pleci de la ei si sa le verifici strangerea. Un traseu pe unde GS-ul nu trece decat demontat. Bogdane te inseli rau. Sunt mai multe GS-uri [plecand de la 650 mono pana la 1200]. Al meu sigur trece pe acolo si cred ca imi ramane loc sa stau cu picioarele in scarite. Daca te uiti bine la poza aia ramane suficient loc in partea de jos pt boxer. In plus tereenul e nisipos asa ca nu ar fi o problema daca atingi cu boxerul. In cazul in care iar ai inceput sa crezi ca ST1200 are veleitati offroad, iti mai pun niste linkuri cu filmulete facute de baietii aia din Ungaria sa o vezi prin com paratie cu KTM 950 , 800 GS, Africa Twin, KTM 990 Pt cazul in care trece neobservat. Intre primul si al doilea filmulet carenele de pe ST1200 s-au facut din albastre rosii. Hmmm oare de ce ? Editat Martie 13, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Sal . Fratilor vad ca lumea tot infierbantata este , nu ati iesit cu motoarele sa va mai goliti de stresul acumulat in iarna ...........? Am si eu o intrebare pt voi....? unde in afara de Bavaria normal [ nu pot sa deranjez pt asemenea nimicurii ] in Bucuresti mai este vreun service / mecanic care se pricepe la BMW -uri sa imi schimbe si mie lichidul de frana fata /spate si sa raman si cu ABS dupa aceasta operatiune si uleiul de la cutie . Din pacate am gasit / incercat si pe aici pe site niste mecanici care se autointitulau mecanici cu service , ducundu-ma pana acolo am fost nevoit sa intorc repede si sa plec , cred a si eu care sunt un novice am acsa in debara niste scule mai profesionale ................. Astept recomnadarile celor cunoscatori . Toate cele bune . Vik. *moto [ Bmw / R 1200 Rt 2008 ] . ** lichid frana *** lichid ambreiaj ****ulei cutie Multam . Daca tii la siguranta ta dar si la motocicleta, mergi omule la Bavaria! Eu am avut trei motociclete luate de la ei si am fost multumit de prestatia celor de la service. Ti se par preturile mari? Pai ti-ai cumparat o motocicleta premium, unde vrei sa-i faci service-ul, in fata blocului ...? Mergi si intreaba la United Motors, KTM si Honda cat ar costa aceeasi operatie si ai sa vezi ca Bavaria este ok! Mi se pare total aiurea sa te duci la Cluj doar pentru a schimba lichidul de frana! Ti-ai facut un calcul sa vezi cat te-ar costa deplasarea asta - benzina, timp, mancare, service-ul in sine, uzura, poate chiar si o noapte de cazare? Pacat de motocicleta ca o tratezi astfel, nu o sa te mai iubeasca ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) Daca te referi la Tiberiu de la receptie acesta este ........ mie mi se pare un tip OK , nu face el politica firmei . Daca nu vrei la mecanicul recomandat de ERU (care sigur ar costa la jumatate de pret fata de Bavaria), poti sa mergi linistit la Bavaria, nu este o operatiune dificila, care sa le depaseasca cunostintele sau priceperea. Anul trecut am schimbat lichidul de frana si pe cel de ambreiaj la ei si m-a costat in jur de 300,-RON. Tinand cont ca 250 ml de lichid DOT 4 costa intre 30-50 RON iar mai mult de 1 ora de manopera (frana+ambreiaj) nu este necesar, pretul este destul de mare. Cel de ambreiaj este Vitamol V10 si costa mai mult (nici nu stiu unde altundeva se gaseste), dar sigur gasesti la dealerii care vand Putoline: http://www.putoline.com/en/products/catalogue/segp_maint/pmp/545/maintenance-products/maintenance-products/hydraulic-clutch-fluid/ Editat Martie 13, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Daca tii la siguranta ta dar si la motocicleta, mergi omule la Bavaria! Eu am avut trei motociclete luate de la ei si am fost multumit de prestatia celor de la service. Ti se par preturile mari? Pai ti-ai cumparat o motocicleta premium, unde vrei sa-i faci service-ul, in fata blocului ...? Mergi si intreaba la United Motors, KTM si Honda cat ar costa aceeasi operatie si ai sa vezi ca Bavaria este ok! Mi se pare total aiurea sa te duci la Cluj doar pentru a schimba lichidul de frana! Ti-ai facut un calcul sa vezi cat te-ar costa deplasarea asta - benzina, timp, mancare, service-ul in sine, uzura, poate chiar si o noapte de cazare? Pacat de motocicleta ca o tratezi astfel, nu o sa te mai iubeasca ...! as da oricand bavaria pe un drum la cluj. si la cluj nu mergi doar pentru a schimba lichidul de frana apoi, de ce mai ai motocicleta daca o plimbare te costa, si citez, .. benzina, timp, mancare, service-ul in sine, uzura, poate chiar si o noapte de cazare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Daca tii la siguranta ta dar si la motocicleta, mergi omule la Bavaria! Eu am avut trei motociclete luate de la ei si am fost multumit de prestatia celor de la service. ..! Poate te-au tratat preferential ca esti prieten cu sefu'. Pe ceilalti ii rasolesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 as da oricand bavaria pe un drum la cluj. si la cluj nu mergi doar pentru a schimba lichidul de frana apoi, de ce mai ai motocicleta daca o plimbare te costa, si citez, BRAVO LOREDANA!!!!! ZI LE MAI CU FOC ASTIA NU VAD PLIMBAREA DELOC SUNT NISTE DRUMURI PANA LA CLUJ O NEBUNIE DECAT SA BANTUI PANA LA PREDEAL DE 2 ORI SI FOCOASE RAU FETELE IN ZONA...... DE CE SA STIE ...OAMNEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Daca nu vrei la mecanicul recomandat de ERU (care sigur ar costa la jumatate de pret fata de Bavaria), poti sa mergi linistit la Bavaria, nu este o operatiune dificila, care sa le depaseasca cunostintele sau priceperea. Anul trecut am schimbat lichidul de frana si pe cel de ambreiaj la ei si m-a costat in jur de 300,-RON. Tinand cont ca 250 ml de lichid DOT 4 costa intre 30-50 RON iar mai mult de 1 ora de manopera (frana+ambreiaj) nu este necesar, pretul este destul de mare. Cel de ambreiaj este Vitamol V10 si costa mai mult (nici nu stiu unde altundeva se gaseste), dar sigur gasesti la dealerii care vand Putoline: http://www.putoline.com/en/products/catalogue/segp_maint/pmp/545/maintenance-products/maintenance-products/hydraulic-clutch-fluid/ Nu sunt convins ca pretul a fost la jumate. Nici nu sunt convins ca a fost mai ieftin. De fapt nu am apelat la Florin pt pret, ci pentru ca se misca acum si nu in reluare si pentru ca am avut niste experiente nu foarte dragute cu Bavaria. Mai e un pic si se face anul de cand astept sa imi comunice un pret si asta e doar un exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Chiar nu inteleg ce va complicati cu repreznetanta. Credeti ca mecanici de acolo fac minuni. Orice mecanic serios sau persoana care are cunostinte in domeniu si sculele necesare schimba lichidul de frana foarte repede. E un pic mai greu cu srevo frana si cu sistem combinat dar restul e simplu. Eu nu sunt mecanic de meserie dar am cunostintele mecanice necesare si am schimbat lichidul de frana ata la BMW-uri cat si la Honda ( CBS). Si am facut mai ok decat mecanicii. Si apoi ne mai miram( vorbesc de motociclistii mai vechi care au inceput cu motoare comuniste) ca vedem pe marginea drumului cate un posesor de avion ( adventure) si nu stie de ce s-a oprit utilajul. ca doar el duce la service si stie doar ca trebuie apasat butonul ala rosu pe care scrie start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) ...Si apoi ne mai miram... ca vedem pe marginea drumului cate un posesor... ca stie de ce s-a oprit utilajul. ca doar el duce la service si stie doar ca trebuie apasat butonul ala rosu pe care scrie start. Asa e, Ridere... Dar cioclofenderu' poate sa repare oameni! ...Si iti dai seama... ca dupa ce i-a reparat... nu mai stie pe buton sa apese pentru START !... Editat Martie 13, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 pentru petarde si cocardele MOS.cicliste nu mi am luat motor sa repar NU MA PRICEP MI AM LUAT MOTOR SA APAS BUTONUL ROSU SI SA PLIMB... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.