Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca eu sunt pupincurist tu esti gay .

 

du te n . .rossi :)

 

chiar vorbeam serios. " din afara" se vede altfel

 

nu stiu , abia ma misc, de 9 zile sunt invalid ( deh, varsta ) , spatele varza,

am vrut termale ( bg) Dar..nu pot! :(

 

vezi.....daca aveai BMW GS/GSA...... acum erai vioi

imi pare rau, daca vrei sa ti recomand ceva pt spate da un semn, eu deja luni am programare....

 

"insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul"

 

de aici se intelege ca la GSA poti sa iei curbele si fara sa te inclini :)) - io nu am bmw, ma gandeam ca la voi o fi diferit

in functie de cum am km rulati anul asat ma bate un ganda sa i fac o vizita in BARLOG lui CATA

poate ne dam pe la voi prin zona daca ai timp

 

si uite asa se mai aduna km cu km.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in functie de cum am km rulati anul asat ma bate un ganda sa i fac o vizita in BARLOG lui CATA

poate ne dam pe la voi prin zona daca ai timp

si uite asa se mai aduna km cu km.....

da un semn si pe aici cand te pornesti, poate ne miscam si noi fundurile incolo. garaju lu cata e mare, avem loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

acum fac si eu ca mc de la bavaria care m a chestionat ref la GS

dupa ce l am tot laudat pe GSA , ma intreaba si ce puncte negative ii gasesc......si i am raspuns: SERVICE.UL

 

IA ZI.NE TU ACUM DUPA CE L.AI PIPAIT .... CE NU.TI PLACE????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E misto mult mai misto decat vechea. Au dres-o aproape peste tot. Nu am sa insist pe calitati pt ca nu-mi sta in fire, dar am sa spun ce nu-mi place la ea. Parbrizul este un ras. Nu numai ca este foarte mic, dar si prost facut, numai din ratiuni de design si deloc functional. In off sau oras cand privesti in fata motocicletei pt a ocoli gropi, bolovani, baltoace sau sine de tranvai te pacaleste groaznic. Are atatea aberatii optice si deformari ale imaginii incat te ia ameteala. Pacat de sistemul de glisare. Sunt convins ca oricare dintre parbrizele mele, daca erau la fel de strambe, nu vindeam niciunul. Noul gs este un fel de Multistrada mai adventuroasa. Foarte complicata, multe butoane si functii electronice. Senzori finuti la vedere in calea bolovanilor si a noroiului, cutii si cutiute pline cu electronica, peste tot, agatate de suspensii la vedere. Discurile ABS, tot perforate si la vedere. Desi face si cartofi prajiti, nu stiu pt cat timp, daca o folosesti pe drumuri proaste, pt care chipurile a fost proiectata, desi vine cu cauciucuri de vitezana. Pretul incepe de la cca 14000 euro chiala, dar ajunge usor la 20000 echipata cu toate brizbrizurile. Intr-un cuvant nu as lua-o. Este un Supertenere si un Logan noi noute, intr-o singura motocicleta, dpdv pret. Prea mult, prea complicat. Sa dea Cel de Sus sa fie fiabila, dar privind in urma sunt slabe sperante, asa ca la 20000 mai trebuie cateva mii pt reparatii dupa garantie, probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"in functie de cum am km rulati anul asat ma bate un ganda sa i fac o vizita in BARLOG lui CATA

poate ne dam pe la voi prin zona daca ai timp"

 

daca e de facut km ma bag oricand :) atata ca viteza mea de croaziera e mai redusa.. altitudinea e la fel :D

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru mine seamana prea mult cu un cayenne.

scump, confortabil, nu e nici limo nici de teren. e ceea ce vrea piata acum. sa para "cool", "hey check it out, am bani, am motor enduro cu DRL, "angel's eye", cam cum erau radiocasetofoanele din 1980 cu multe leduri care se invarteau in mii de culori

prefer un 1970 defender

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru mine seamana prea mult cu un cayenne.

scump, confortabil, nu e nici limo nici de teren. e ceea ce vrea piata acum. sa para "cool", "hey check it out, am bani, am motor enduro cu DRL, "angel's eye", cam cum erau radiocasetofoanele din 1980 cu multe leduri care se invarteau in mii de culori

prefer un 1970 defender

e ciudat ca spui asta. ai 1150 gs ADVENTURE care n-a fost ieftin nici la lansare, dar nici cand l-ai cumparat tu. asta nu striga, hei am bani? pana la urma totul e relativ. daca ai bani ar trebui sa-ti iei ultima cazatura numai sa nu zica unii ca l-ai luat de impresie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băieţi, aţi auzit de Honda Africa Twin ? :crack: :tempted:

 

Asta-i trendul, cerinţa clientului. Vor vehicule impunătoare, cu nume sonore şi "macho" pentru a empata. Nu fac referire la niciunul dintre voi, ci în general la clienţii de pretutindeni, fie că doresc maşini sau motociclete.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

farul isi merita banii si asta e viitorul ce dracu vreti sa facem sa punem licurici?????

abs si asc egal siguranta

care nu si o doreste??????

aerodinamica imbunatatita clar fata de vechiul gs unde te cam sufla vantul......

pentru inceput ..... probleme cele mai mari raman la ....... fiabilitate si service...

 

iar asta cuBANII cam lasa de dorit

NU INSEAMNA CA AM BANI DACA CALARESC UN BMW..... ce dracu o fi in mintea unora

daca as avea bani si as fi baiat destept as fi pe un iaht ..... sau as zace intr un birou super mobilat cu 4 monitoare in jurul meu si cu frica in chiloti ca imi taxeaza cipriotii milioanele din banci....

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băieţi, aţi auzit de Honda Africa Twin ? :crack: :tempted:

 

Asta-i trendul, cerinţa clientului. Vor vehicule impunătoare, cu nume sonore şi "macho" pentru a empata. Nu fac referire la niciunul dintre voi, ci în general la clienţii de pretutindeni, fie că doresc maşini sau motociclete.

 

Ultimul exemplar de Africa Twin produs de Honda a iesit pe poarta fabricii acum 10 ani.

 

Si nu am incercat sa epatez cu aceasta afirmatie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ultimul exemplar de Africa Twin produs de Honda a iesit pe poarta fabricii acum 10 ani.

 

Si nu am incercat sa epatez cu aceasta afirmatie .

hai ma pleaca de aici......:-)

 

esti frustrat" ca nu ai si tu un TWIN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e ciudat ca spui asta. ai 1150 gs ADVENTURE care n-a fost ieftin nici la lansare, dar nici cand l-ai cumparat tu. asta nu striga, hei am bani? pana la urma totul e relativ. daca ai bani ar trebui sa-ti iei ultima cazatura numai sa nu zica unii ca l-ai luat de impresie?

 

am o tampenie in cap.

vroiam o motocicleta fara racire pe apa si fara lant si sa fie buna pe teren greu.

altfel un gs de 800 era numai buna.

 

asta a fost motivul pentru care am dat exemplul cu cayenn-ul si cu defenderul ala de baza.

mi-ar fi placut un gs1200dupa 2009 dar era mult prea scump. 1150-ul mi-a dat compromisul perfect.

 

asta ca sa ma justific de ce am ales motorul pe care-l am acum.

si vestea buna e ca aseara am gasit ca il pot lua cu mine inapoi in canada. asa ca poate-i fac un cadou cu xenon.. sa vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU INSEAMNA CA AM BANI DACA CALARESC UN BMW..... ce dracu o fi in mintea unora

 

Nu te mira. Tot din ciclul asta, era unu' pe aici care spunea ca cei care-si cumpara monocilindre de fapt nu au bani de bi sau multicilindre.

Daca stai sa-i asculti pe toti te apuca durerea de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

farul isi merita banii si asta e viitorul ce dracu vreti sa facem sa punem licurici?????

abs si asc egal siguranta

care nu si o doreste??????

aerodinamica imbunatatita clar fata de vechiul gs unde te cam sufla vantul......

pentru inceput ..... probleme cele mai mari raman la ....... fiabilitate si service....

Cu ce nu pot sa ma obisnuiesc este electronica bagata in suspensii pt moto. La o limizina, sau supercar merge, dar pe o motocicleta mi se pare excesiv. Probabil am sa accept, cand KTM, lider incontestabil al suspensiilor pe motoare de serie, le va introduce. Farul nou al noului GS este intradevar de exceptie, dar am inteles ca nu exista ca optiune separata, ci doar intr-un pachet mai gros.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am o tampenie in cap.

vroiam o motocicleta fara racire pe apa si fara lant si sa fie buna pe teren greu.

altfel un gs de 800 era numai buna.

 

asta a fost motivul pentru care am dat exemplul cu cayenn-ul si cu defenderul ala de baza.

mi-ar fi placut un gs1200dupa 2009 dar era mult prea scump. 1150-ul mi-a dat compromisul perfect.

 

asta ca sa ma justific de ce am ales motorul pe care-l am acum.

si vestea buna e ca aseara am gasit ca il pot lua cu mine inapoi in canada. asa ca poate-i fac un cadou cu xenon.. sa vedem

de ce iti doreai fara racire pe apa????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bogdan, benveul a fost si este un deschizator de drumuri in ceea ce priveste tehnologia de varf bagata in motociclete. Obisnuieste-te! :peace:

Textul asta il aud mereu, dar nu ma convins. Ce tehnologie de varf daca le-a trebuit 90 ani sa treaca boxerul pe apa. Vorbim de lucruri seriose nu de brizbrizuri cu multe leduri colorate.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...