Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

"insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul"

 

de aici se intelege ca la GSA poti sa iei curbele si fara sa te inclini :)) - io nu am bmw, ma gandeam ca la voi o fi diferit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai sa nu ne dam cu parerea despre proprietar daca nu stim despre cine este vorba.

 

pai din cate vad, Iulian doar a intrebat, nu a dat cu paru' ;)

Alex cine e?

 

Abia astept sa pun xt-ul side by side cu gs-ul 2013 :)

 

Te astept si eu cu o parere obiectiva.

 

In testele comparative de anu' trecut, desi GS-ul (aparut pe piata cu muulti ani in urma) nu mai excela la anumite capitole, reusea totusi sa castige prin suma calitatilor sale.

In testul comparativ de luna asta, GS-ul 2013 a castigat iar XT a reusit un loc patru, fiind mai bun decat Crosstourer si Stelvio.

Pe doi a iesit KTM Adventure iar pe trei Tiger-ul.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In testul comparativ de luna asta, GS-ul 2013 a castigat iar XT a reusit un loc patru, fiind mai bun decat Crosstourer si Stelvio.

Pe doi a iesit KTM Adventure iar pe trei Tiger-ul.

 

 

As zice ca este chiar corect clasamentul. KTM-ul insa,fiind pe lant, este un pic diferit de celelalte trei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca topicul asta e cel mai"hot", si s-au ajuns la comparatii.... asa ca postez aici in legatura cu fiabilitatea la KTM 1190(ca doar la modelele anterioare se spunea ca nu-s fiabile, de-si fiind un proprietar nu sant in totalitate de acord cu aceste afirmatii):

stie cineva daca se afla la teste si cam la cati km?....am inteles ca GS-ul era undeva la 60.000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vad ca topicul asta e cel mai"hot", si s-au ajuns la comparatii.... asa ca postez aici in legatura cu fiabilitatea la KTM 1190(ca doar la modelele anterioare se spunea ca nu-s fiabile, de-si fiind un proprietar nu sant in totalitate de acord cu aceste afirmatii):

stie cineva daca se afla la teste si cam la cati km?....am inteles ca GS-ul era undeva la 60.000

 

Ca e cel mai hot, e normal! Dar fiabilitatea KTM nu prea este unul dintre subiecte p-aici...

 

Nu stiu ce ai inteles tu cu cei 60.000km dar era vorba de UNA DINTRE motocicletele testate pe bancul de probe care la acel kilometraj a aratat acea slabiciune. Nu inseamna ca nu s-au testat si alte motociclete mult mai mult, asa cum se pare ca altii au inteles gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis nimi rau de BMW..................OK, inteleg.......WTF....cum am spus am intrebat pe acest topic deoarece e cel mai hot si aici se fac tot feluri de comparatii....poate sa mute un moderator postul meu la 1190 adv,

 

 

asta e, scuzati-ma...........vroiam sa aflu si eu o informatie......

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zis nimi rau de BMW...

 

N-a zis nimeni asta!

Incercam doar sa lamuresc "povestea" cu cei 60.000km care am vazut ca a mai fost gresit inteleasa.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-a zis nimeni asta!

Incercam doar sa lamuresc "povestea" cu cei 60.000km care am vazut ca a mai fost gresit inteleasa.

Ok, eu nu m-am referit la chestia aia.... :peace: chiar vroiam sa aflu o informatie si mi-am amintit ca era ceva cu 60.000 de km teste la BMW...atat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, eu nu m-am referit la chestia aia.... :peace: chiar vroiam sa aflu o informatie si mi-am amintit ca era ceva cu 60.000 de km teste la BMW...atat :)

 

Nu, la cca "60.000km" pe bancul de probe a fost momentul cand la unul dintre GS-uri s-a vazut acea slabiciune conceptuala. Nu inseamna ca se fac teste de 60.000 sau ca toate firmele fac la fel.

Cel putin eu, daca o sa citesc ceva deosebit despre 1190, o sa postez acolo.

O sa incerc, dupa ce vremea se va imbunatati, sa si fac un test pt. curiozitatea mea personala, sa vad cum se simte motocicleta la drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, la cca "60.000km" pe bancul de probe a fost momentul cand la unul dintre GS-uri s-a vazut acea slabiciune conceptuala. Nu inseamna ca se fac teste de 60.000 sau ca toate firmele fac la fel.

Cel putin eu, daca o sa citesc ceva deosebit despre 1190, o sa postez acolo.

O sa incerc, dupa ce vremea se va imbunatati, sa si fac un test pt. curiozitatea mea personala, sa vad cum se simte motocicleta la drum.

Ok, poate ma duc si eu la teste.....oricum, o sa verific posturile acolo....

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

pai din cate vad, Iulian doar a intrebat, nu a dat cu paru' ;)

Alex cine e?

 

 

 

Te astept si eu cu o parere obiectiva.

 

In testele comparative de anu' trecut, desi GS-ul (aparut pe piata cu muulti ani in urma) nu mai excela la anumite capitole, reusea totusi sa castige prin suma calitatilor sale.

In testul comparativ de luna asta, GS-ul 2013 a castigat iar XT a reusit un loc patru, fiind mai bun decat Crosstourer si Stelvio.

Pe doi a iesit KTM Adventure iar pe trei Tiger-ul.

Imi cer scuze, aveam impresia ca este Fox-ul d'aia am spus Alex :).

Cand am spus side by side ma refeream la plimbari si nu intreceri.

Eu sunt curios daca este asa mare diferenta intre ele ca si diferenta de pret...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, la cca "60.000km" pe bancul de probe a fost momentul cand la unul dintre GS-uri s-a vazut acea slabiciune conceptuala. Nu inseamna ca se fac teste de 60.000 sau ca toate firmele fac la fel.

Cel putin eu, daca o sa citesc ceva deosebit despre 1190, o sa postez acolo.

O sa incerc, dupa ce vremea se va imbunatati, sa si fac un test pt. curiozitatea mea personala, sa vad cum se simte motocicleta la drum.

 

Parerea mea este ca n-a fost gata de vanzare la timp.

N-are nici un sens ce-au declarat ei cu locktita.

 

Testele de multe ori cele de anduranta pe strada sau camp nu se termina pana vehiculul incepe vanzarea.

Asta nu inseamna ca subansamblele nu sunt testate.

Nu-i poti cere unui furnizor sa-ti dea un ansamblu de suspensie care sa reziste la 60,000km.

Furnizorului ii dai specificatia de care ai nevoie, si anume, conditiile de calitate (acum se lucreaza in PPM) si conditiile de performanta in care intra si testele de durabilitate sau anduranta, cum vreti sa le ziceti.

Trebuie ca subansamblul sa corespunda perioadei de garantie.

E treaba inginerilor de la compania de-ti vinde tie vehiculul sa transpuna cei 60,000km si/sau 5 ani sau poate 100,000km in conditiile de exploatare (antarctica si/sau columbia si/sau iran) in teste accelerate care cumuleaza ciclul la solicitarii a 80,000km in 4-5 zile.

De multe ori se fac compromisuri si se mai fac si recalls-uri sau se lasa si se asteapta vehiculul la garantie, depinde cum e mai ieftin.

 

In cazul suspensiei cu lipici, cred ca ori furnizorul n-a avut timp sa termine implementarea pe linie a solutiei fara lipici, ori constructorul a schimbat ceva sau a modificat si au ales o solutie de compromis pana cand sistemul de productie se corecteaza.

Se intampla si la Yamaha si la Toyota si la Dacia.

 

Dupa validarea "de banc" de la furnizor, au loc si teste de performanta la constructor si, in paralel se scot zeci de vehicule pentru teste de anduranta in viata reala, vehicule monitorizate, ceva mai agresiv folosite.

In functie de rezultate, se ia decizia daca se va inlocui vreun subansamblu sau daca se va modifica design-ul la vreun furnizor.

Nu de putine ori sunt probleme de comunicatie intre furnizor si constructor, cum ar fi, ingineria schimba o piesa si linia de comunicare cu furnizorul unei alt ansamblu care e in legatura cu piesa modificata sa nu fie anuntat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am spus side by side ma refeream la plimbari si nu intreceri.

Eu sunt curios daca este asa mare diferenta intre ele ca si diferenta de pret...

Pai daca ar fi vorba de intreceri, altceva decat spatele BMW-ului (si asta doar pt cateva secunde) n-ai avea ce sa vezi :D

Diferentele de acceleratii (de genul 0-160/200km/h) si reprize as zice ca sunt destul de mari. Vezi in tabelul de mai jos. Capul de tabel nu se vede dar sunt in ordine alfabetica: BMW, KTM, Honda, Moto Guzzi, Triumph, Yamaha)

 

Cu pretruile iar o dai iar in bara; si asta e pe cifre, nu pe pareri... vorbim evident de preturile firesti, cand merg la dealer si-mi comand motocicleta 2013, nu de ce a ramas nevandut pe stoc. Pretul modelelelor standard oricum e cam pe la 14.000€ pt. toate.

Iar daca iar te uiti in tabelul de mai jos, pentru modelele testate, si vezi si notele din josul paginii (da, din pacate in germana) as zice ca BMW este chiar foarte ok prin comparatie, avand in vedere ca in acel pret, pe langa cai putere in plus si alte chestii de finete, ai dotari certe (multe inca SF pt Yamaha) cum ar fi dynamic ESA, tempomat, semnalizatoare cu LED, manere incalzite, pregatire pt navi, lumini de zi cu LED, toba cromata etc. (pachete in valoare de peste 2300€). La Yamaha, fiind pret de Worldcrosser, ai in plus un scut (care ar fi vreo 200€ la bmw) si multe abtibilduri cu galben.

 

Eu nu vreau sa zic ca BMW e mai cu mot, asa cum multi mereu intepreteaza, dar atata timp cat vorbim pe un topic specializat, simt nevoia sa combat afirmatiile gresite, cat exista argumente concrete.

Sursa tabelului sunt rezultatele testului cu enduro-touring din ultimul numar al revistei Motorrad.

 

post-9546-0-88877500-1363960235_thumb.jpg

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca eu sunt pupincurist tu esti gay .

 

du te n . .rossi :)

 

chiar vorbeam serios. " din afara" se vede altfel

 

nu stiu , abia ma misc, de 9 zile sunt invalid ( deh, varsta ) , spatele varza,

am vrut termale ( bg) Dar..nu pot! :(

 

vezi.....daca aveai BMW GS/GSA...... acum erai vioi

imi pare rau, daca vrei sa ti recomand ceva pt spate da un semn, eu deja luni am programare....

 

"insa acolo curba trebuie sa o iei prin inclinarea motocicletei iar la gsa te poti si juca cu ghidonul"

 

de aici se intelege ca la GSA poti sa iei curbele si fara sa te inclini :)) - io nu am bmw, ma gandeam ca la voi o fi diferit

in functie de cum am km rulati anul asat ma bate un ganda sa i fac o vizita in BARLOG lui CATA

poate ne dam pe la voi prin zona daca ai timp

 

si uite asa se mai aduna km cu km.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in functie de cum am km rulati anul asat ma bate un ganda sa i fac o vizita in BARLOG lui CATA

poate ne dam pe la voi prin zona daca ai timp

si uite asa se mai aduna km cu km.....

da un semn si pe aici cand te pornesti, poate ne miscam si noi fundurile incolo. garaju lu cata e mare, avem loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

acum fac si eu ca mc de la bavaria care m a chestionat ref la GS

dupa ce l am tot laudat pe GSA , ma intreaba si ce puncte negative ii gasesc......si i am raspuns: SERVICE.UL

 

IA ZI.NE TU ACUM DUPA CE L.AI PIPAIT .... CE NU.TI PLACE????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E misto mult mai misto decat vechea. Au dres-o aproape peste tot. Nu am sa insist pe calitati pt ca nu-mi sta in fire, dar am sa spun ce nu-mi place la ea. Parbrizul este un ras. Nu numai ca este foarte mic, dar si prost facut, numai din ratiuni de design si deloc functional. In off sau oras cand privesti in fata motocicletei pt a ocoli gropi, bolovani, baltoace sau sine de tranvai te pacaleste groaznic. Are atatea aberatii optice si deformari ale imaginii incat te ia ameteala. Pacat de sistemul de glisare. Sunt convins ca oricare dintre parbrizele mele, daca erau la fel de strambe, nu vindeam niciunul. Noul gs este un fel de Multistrada mai adventuroasa. Foarte complicata, multe butoane si functii electronice. Senzori finuti la vedere in calea bolovanilor si a noroiului, cutii si cutiute pline cu electronica, peste tot, agatate de suspensii la vedere. Discurile ABS, tot perforate si la vedere. Desi face si cartofi prajiti, nu stiu pt cat timp, daca o folosesti pe drumuri proaste, pt care chipurile a fost proiectata, desi vine cu cauciucuri de vitezana. Pretul incepe de la cca 14000 euro chiala, dar ajunge usor la 20000 echipata cu toate brizbrizurile. Intr-un cuvant nu as lua-o. Este un Supertenere si un Logan noi noute, intr-o singura motocicleta, dpdv pret. Prea mult, prea complicat. Sa dea Cel de Sus sa fie fiabila, dar privind in urma sunt slabe sperante, asa ca la 20000 mai trebuie cateva mii pt reparatii dupa garantie, probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"in functie de cum am km rulati anul asat ma bate un ganda sa i fac o vizita in BARLOG lui CATA

poate ne dam pe la voi prin zona daca ai timp"

 

daca e de facut km ma bag oricand :) atata ca viteza mea de croaziera e mai redusa.. altitudinea e la fel :D

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...