gabyshor Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 1. e o idee cel putin la fel de buna ca 1200 gsa folosit doar pe sosea. 2. majoritatea iesirilor "enduro touring si adventure" au o componenta mare de strada, iar crampoanele se duc repede. 3. nu am remarcat. in general te dezbraci cand ti-e cald, nu cand vezi noroi. 4. nu se vede cum a ajuns unde a ajuns. poate fi viteza (sau lipsa ei), lipsa de vizibilitate, lipsa de atentie, oboseala. faptul ca a culcat o vaca incaltata cu gume de strada nu inseamna ca nu are treaba cu offroadul. Intre timp am observat ca omul nu e roman. Ma miram eu... nu vrei tu sa bati campii in alta parte? nu de alta, da deja imi spui ce e comic sau nu. indata n-o sa-mi mai dai voie nici sa rad. e clar ca omu a pus clipu pentru amuzament (muzica si felul in care e realizat clipul dovedesc asta). l-am pus si aici la fel, pentru amuzament, pentru destindere, relaxare, etc, nu sa starnesc polemici. am 1150 gsa, care e putin mai greu decat 1200-le si cam stiu ce inseamna cauciucuri de strada prin noroaie. pe de alta parte, nu stiu cate 1200 gsa ai condus tu de ne spui noua cat e de potrivit pe strada sau offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 motorul mi s-a parut putin cam lenes... dar deh... vin de pe un Triumph Speed Triple 1050 care era bomba! Nu cumva mergi putin subturat? Este posibil ca regimurile de turatie cu care erai obisnuit la Triumph sa fie un pic altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzw Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Nu cumva mergi putin subturat? Este posibil ca regimurile de turatie cu care erai obisnuit la Triumph sa fie un pic altele...nu cred ca merg subturat... adica schimb intre 4000-6000 rpm... la speed triple oricum se tureaza mai mult deci sunt obisnuit cu turele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 nu vrei tu sa bati campii in alta parte? nu de alta, da deja imi spui ce e comic sau nu. indata n-o sa-mi mai dai voie nici sa rad. e clar ca omu a pus clipu pentru amuzament (muzica si felul in care e realizat clipul dovedesc asta). l-am pus si aici la fel, pentru amuzament, pentru destindere, relaxare, etc, nu sa starnesc polemici. am 1150 gsa, care e putin mai greu decat 1200-le si cam stiu ce inseamna cauciucuri de strada prin noroaie. pe de alta parte, nu stiu cate 1200 gsa ai condus tu de ne spui noua cat e de potrivit pe strada sau offroad. Inainte sa te bagi tu complet aiurea si semi-offtopic, purtam o discutie civilizata cu ERU pe marginea unui videoclip ontopic. Nu inteleg care e problema ta, de ce te ataci, de ce te justifici (vis a vis de cauciucuri de strada pe noroaie) si de ce consideri ca orice schimb de replici e o polemica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 27, 2013 Autor Share Postat Septembrie 27, 2013 Inainte sa te bagi tu complet aiurea si semi-offtopic, purtam o discutie civilizata cu ERU pe marginea unui videoclip ontopic. Nu inteleg care e problema ta, de ce te ataci, de ce te justifici (vis a vis de cauciucuri de strada pe noroaie) si de ce consideri ca orice schimb de replici e o polemica. pentru ca sunteti o multime care nu ati condus un gs /gsa si nu ma refer aici la un amarat de drivetest de 1 ora si va dati autostiutori in domeniu nu am comentat NCIODATA la vitezane sau la chopere PENTRU CA NU AM CODUS asa ceva..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 nu am comentat NCIODATA la vitezane recunoaste ca undeva in adancurile adancurilor tale, iti doresti un R1 sa te dai pe magheru la impresionat de demoazele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 27, 2013 Autor Share Postat Septembrie 27, 2013 oricum TU nu intelegi rostul la gs/gsa nici in alpi ORICUM E MAI BINE ASA decat sa te tot IMPIEDICI de BMW pe trotuar SUNT NISTE MOTOCICLETE INEFICIENTE, PROASTE si SCUMPE recunoaste ca undeva in adancurile adancurilor tale, iti doresti un R1 sa te dai pe magheru la impresionat de demoazele. ma gandeam sa schim K UL pe R1 DAR NU STIU ..... PE CATE UNITATI...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Pai iata formula: K12 = 12 x R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 27, 2013 Autor Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) Inainte sa te bagi tu complet aiurea si semi-offtopic, purtam o discutie civilizata cu ERU pe marginea unui videoclip ontopic. Nu inteleg care e problema ta, de ce te ataci, de ce te justifici (vis a vis de cauciucuri de strada pe noroaie) si de ce consideri ca orice schimb de replici e o polemica. poti sta linistit la cei 200 ron pe care mi i ai dat pe ea nu te am tepuit..... eu am primit o cand mi am luat o motocicleta de la ei deci nu stiu sigur pretul insa uite pe net...... Editat Septembrie 27, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Misto jaca, mai ai? Vreau si io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 eu am primit o cand mi am luat o motocicleta de la ei deci nu stiu sigur pretul insa uite pe net...... Noua era vreo 250-300€ din cate imi aduc aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Poate e cineva interesat de The The Art of BMW.pdf . Un prieten mi-a dat link-ul zice el "pentru fanii adevarati" http://www.share-byte.net/Pb05f5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Frumoase vechiturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 la mine fisierul are extensia .7z. fac ceva gresit sau asa trebe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Noul Adv: Il vad cu Anakee 3. Sa fi schimbat de la Continental? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Turela si tunul lipsesc. S-au anuntat si ceva date? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Da, un singur parametru s-a anuntat - "cel mai bun" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Fereasca Sfantu' te lasa fara obiectu' munci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Ca exercitiu de imagine este admirabil, un tanc pe doua roti. Pare absolut gigantic cu rezervorul la fel de lat precum cilindrii. Totusi, pentru un utilizator normal, nu cel din brosuri, cat va cantari bestia cu plinul facut? Vreo sansa de a-l ridica de jos sau de a-l tine daca pe loc in inclini mai mult de... 5 grade de la verticala? Centrul de greutate pare undeva la nivelul buricului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Adevarul e ca nici alea din 2007 nu is tocmai ca un bax de polistiren... Asta e ADV-ul. Is ferm convins ca si ciclistica a ramas la fel, daca nu cumva si mai buna ca la predecesoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Doamne, da' zău că urâte le mai fac! Linii curbe peste linii drepte peste unghiuri ascuţite peste cercuri... o zăpăceală completă, iscată parcă de mâzgăliturile copchiilor la ora de desen! Nu mă-ndoiesc că-i culmea tehnicii, că-i proiectată ţinând cont de şapte milioane de factori, că toate piesele-s gândite pentru un maxim de eficienţă şi că poate să meargă şi pe suprafaţa unei stele de neutroni, dar ca estetică nu are nicio noimă! Încropelile mele din fiare vechi erau de-a dreptul armonioase prin comparaţie... Cât despre masivitate şi centrul de greutate, şi R 1150 GS-ul mi s-a părut la răstimpuri greoi şi "înalt", mai ales cu toate cutiile încărcate. Şi dureros pentru ms-dos, obligându-mă să mă vait de dureri de bucă / noadă după fiecare 30 km. Mă hazardez să afirm că părea totuşi să fie ceva mai armonios ca design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 1, 2013 Admin Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) La design iti dau dreptate, observ si vad ca asta-i tendinta la sasalai. Si noul RT arata la fel, plin de unghiuri drepte, s-a dus dracului silueta armonioasa si curbele calde ale celor vechi, ma refer la 1100/1150.. Evident, chestie de gusturi.. Editat Octombrie 1, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 De gustibus. Imi plac liniile "calde" si armonioase la un chopper. Pe asta cred ca o prinde stilul asta mai "badass". Ma duce cu gandul la transformers, la fel ca si modelul nou Zici ca acu' se face robotel si ii fote una peste ceafa conservarului care ti-a taiat calea. Deci ca design mie imi pare foarte faina. In schimb observ niste lipsuri pe care ma asteptam sa le includa in ADV, gen protectii radiator, scut mai mare etc. Dar trebuie sa manance si partenerii lor o paine Sau poate asta nu e varianta finala sau vor exista doar ca extra. Ciclistica presupun ca este in mare cea de la noul model, adica foarte ok odata pusa in miscare hardughia. Pe loc sau prin trafic de Bucuresti nu cred ca va fi chiar o placere dar... nu le poate avea pe toate. Pe rezervor mi se pare mie sau are ceva gen fante pt incalzire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 1, 2013 Admin Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) Bineinteles, fiind o mobra care necesita protectii peste protectii la protectiile protectiilor (mobra fiind ADV, propietarii sunt consecventi, merg 98% pe asfalt.. ), acestea se vor gasi la preturi omenesti si cumsecade la Wunderlich, Touratech, etc.. Editat Octombrie 1, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) Cred ca va avea min 260 la gol, deci cam 300 cu toate plinurile. Centrul de greutate la GS-ul nou mi s-a parut mai jos decat la cel vechi si asta de o maniera evidenta. Probabil ca si la ADV se va pastra diferenta tot in bine. Mie mi se pare spectaculos dpdv design. Sigur asistenta va intoarce capu'. La cat de inalta si masiva este, rotile, desi un pic mai groase, par de scuter. Foarte inalta la sa si garda pt cat este de lunga. Editat Octombrie 1, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.