Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Eu unul nu am simtit nevoia de amortizor si nici nu am patit sa imi vobleze in vreo conditie. De ex am mai luat denivelari la viteza mai mare (chiar si pe curbe), am ridicat roata fata din acceleratie etc. Mobra a fost foarte stabila. Am incercat sa ii dau si eu socuri in ghidon in mers si tot degeaba :)

Adevarul este ca directia este foarte "light" , ceea ce s-ar putea ca la primele interactiuni sa para putin ciudatica (mie a inceput sa imi placa apoi). De asemenea pe curbe o culci foarte usor si trebuie sa te obisnuiesti cu feelingul. Dar e chestie de cateva sute de km cel mult.

 

Pana la urma, daca vrei, la un moment dat ii poti pune tu amortizor 3'rd party cu maxim 200-250€ care oricum e mai bun decat ala stock, cu reglaje and stuff.

 

Nu stiu ce drumuri (off) intentionezi/obisnuiesti sa parcurgiv dar eu am constat ca pe off uscat astea "mixte" merg decent. Pe asfalt, mai ales daca sunt unele bune, sunt excelente inclusiv pe ud.

Am tourance next acum pe ea. Nu le-as numi chiar mixte, ci mai mult 95% onroad :) Pe sosea imi plac foarte mult, au aderenta cacalau iar pe ploaie sunt lipite de drum (dar si arunca apa ca la nebuni).

Intr-adevar, daca nu tragi tare de mobra pe drumuri pietruite, batatorite etc sunt relativ decente. Dar daca intalnesc o balta cu noroi, cred ca fac stanga imprejur :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o dilema - sa astept 'forever' pt 2014 sau sa iau 2013-le acum. Merita amortizorul ala de ghidon asteptarea? Am gasit ceva discutii pe net legate de stabilitatea putin dubioasa a noului GS dar destul de putin. Ma gandesc ca daca erau ceva probleme serioase vuia netul.

 

Eu ti-as recomanda sa NU iei clar 2013 in conditiile in care poti opta pt. 2014. Ce inseamna "forever"? Oricum sezonul e gata. Faci comanda in ianuarie/februarie si in aprilie ar trebui sa-l ai deja.

Nu este vorba doar de acel amortizor, au mai fost alte mici chichite. Una mai importanta de exemplu ar fi o piesa de la cutie care a creat ceva uzura prematura si schimbare inexacta. A fost reproiectata.

Am gasit in Motorrad un articol detaliat bazat pe parerea a peste 400 utilizatori de GS LC dupa primul sezon, in care isi spun atat satisfactiile cat si problemele. O sa revin cu info dupa ce il citesc pe indelete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Cred ca o solutie mai fireasca ramane sa le pui atunci cand ai cu adevarat nevoie de ele ..

 

Mai este o solutie si mai eleganta - al doilea set de roti. Dureaza sub 10 min schimbarea...

 

Si eu recomand cu foarte mare caldura extensia de cric!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-as recomanda sa NU iei clar 2013 in conditiile in care poti opta pt. 2014. Ce inseamna "forever"? Oricum sezonul e gata. Faci comanda in ianuarie/februarie si in aprilie ar trebui sa-l ai deja.

Nu este vorba doar de acel amortizor, au mai fost alte mici chichite. Una mai importanta de exemplu ar fi o piesa de la cutie care a creat ceva uzura prematura si schimbare inexacta. A fost reproiectata.

Am gasit in Motorrad un articol detaliat bazat pe parerea a peste 400 utilizatori de GS LC dupa primul sezon, in care isi spun atat satisfactiile cat si problemele. O sa revin cu info dupa ce il citesc pe indelete.

 

Acum depinde si de "beneficiile" financiare (sau in produse) pe care le ofera cei de la Bavaria daca alege un '13 in loc sa astepte '14le :D

 

Eu pana acum nu prea am ce sa ii reprosez, sau nu ceva important.

Legat de chestia de la cutie, am inteles ca s-a manifestat la unele modele si era vorba de o "tija" pe care au facut-o mai lunga cu 1/10 de mm si care se inlocuieste pe garantie acolo unde este nevoie. La altii am inteles ca s-a rezolvat dupa ce au corectat nivelul lichidului din borcanelul ambreiajul hidraulic (care era suplaumplut din fabrica).

 

Mai este o solutie si mai eleganta - al doilea set de roti. Dureaza sub 10 min schimbarea...

 

Si eu recomand cu foarte mare caldura extensia de cric!

Da, ar fi o idee inca un set de roti, eventual spitate. Bine, nu stiu daca chiar va merita investitia in cazul meu, tinand cont ca voi merge relativ putin in off, dar e o varianta de luat in seama.

O sa ii pun si extensia de la TT pt cric. Merci!

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum depinde si de "beneficiile" financiare (sau in produse) pe care le ofera cei de la Bavaria daca alege un '13 in loc sa astepte '14le :D

 

Exact aici ma doare. :D Daca iau 14-le ma cam ling pe bot de bonus... Vor sa dea ce au pe stoc probabil si stimuleaza. Plus ca nu stiu daca voi beneficia de garantia de 4 ani daca mai astept.

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este o solutie si mai eleganta - al doilea set de roti. Dureaza sub 10 min schimbarea...

 

Dar asta nu inseamna si alte discuri? Trebuie sa ai si loc, scule... ca si pricepere sigur nu e rocket science.

Dar nu sunt convins ca merita dpdv economic, jantele nu sunt deloc ieftine (probabil min 1500€), discuri, scule etc. Doar daca mergi des in off si implicit schimbi des, bineinteles, si acasa ai si avantajul spontaneitatii. Eu nu am momentan in cap decat 2-3 locuri unde as vrea sa merg cu anvelope mai off iar astea ar trebui oricum programate mai din timp, deci la mine nu ar merita deloc investitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal este sa le ai complet echipate, altfel iti ia mai mult schimbarea: spontaneitatea e cuvantul cheie (nehotararea sau lipsa unei planificari riguroase la momentul achizitiei anvelopelor suna mai putin elegant).

 

Eu am prins o ocazie si am luat SH un set complet echipat (inclusiv senzori de presiune, incaltat cu TKC80 absolut noi) in stare excelenta. Iar sculele sunt banale - niste torxuri (pentru etrieri fata), o 'cheie speciala' (de 5 euro/net) pentru scoaterea axului fata si o cheie dinamometrica. Daca voi vinde motocicleta sunt convins ca pentru pretul corect voi avea cui sa le dau mai departe. Sau, daca o faram, macar al doilea set le ramane urmasilor, sa-si bata capul cu el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact aici ma doare. :D Daca iau 14-le ma cam ling pe bot de bonus... Vor sa dea ce au pe stoc probabil si stimuleaza.

 

Pe cei care l-au luat deja in 2013 si au si prins sezon sa se bucure de motocicleta, ii exclud bineinteles din discutie... dar sa iei cu buna stiinta de nou un model la care au existat niste probleme, nu-mi prea inchipui ce bonus te poate stimula, mai ales ca vorbim oricum de un pret de achizitie semnificativ. Si, chiar daca suna ca fiind candva departe in timp, va veni si momentul revanzarii cand toata lumea va lua in calcul ca e primul an si le va evita.

Bonus trebuiau sa dea oricum pt ca valoarea unei motociclete scade cand anul de fabricatie nu mai este cel actual, pe langa discutiile cu imbunatatirile de model, aspectul cu stocul etc. Evident, daca exista si acea garantie de 4 ani (in Austria de exemplu nu este, si este important de vazut daca cei doi ani suplimentari sunt tot garantie oficiala BMW, recunoscuta oriunde in Europa) mai "spala" putin din pacate dar totusi ce spune Bogdan mai sus ramane valabil. Si nu cred ca e visul cuiva sa dea vreo 15.000€ pe o motocicleta si apoi sa inceapa baietii de la Bavaria sa-si bage nasu sa desfaca de exemplu cutia de viteze.

 

Asadar, orice decizie ai lua, macar acum o iei mai in cunostinta de cauza ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cei care l-au luat deja in 2013 si au si prins sezon sa se bucure de motocicleta, ii exclud bineinteles din discutie... dar sa iei cu buna stiinta de nou un model la care au existat niste probleme, nu-mi prea inchipui ce bonus te poate stimula, mai ales ca vorbim oricum de un pret de achizitie semnificativ. Si, chiar daca suna ca fiind candva departe in timp, va veni si momentul revanzarii cand toata lumea va lua in calcul ca e primul an si le va evita.

Bonus trebuiau sa dea oricum pt ca valoarea unei motociclete scade cand anul de fabricatie nu mai este cel actual, pe langa discutiile cu imbunatatirile de model, aspectul cu stocul etc. Evident, daca exista si acea garantie de 4 ani (in Austria de exemplu nu este, si este important de vazut daca cei doi ani suplimentari sunt tot garantie oficiala BMW, recunoscuta oriunde in Europa) mai "spala" putin din pacate dar totusi ce spune Bogdan mai sus ramane valabil. Si nu cred ca e visul cuiva sa dea vreo 15.000€ pe o motocicleta si apoi sa inceapa baietii de la Bavaria sa-si bage nasu sa desfaca de exemplu cutia de viteze.

 

Asadar, orice decizie ai lua, macar acum o iei mai in cunostinta de cauza ;)

Ce este de remarcat, traditia BMW ramane. Isi propun teluri marete, propagate in media insistent, dupa care le realizeaza pripit, si muncesc inca cativa ani sa le remedieze pe timpul si banii primilor cumparatori, parca pt ai pedepsi, care in fapt sunt fanii cei mai infocati, dispusi sa cheltuiasca sume mari pt produse incerte. Garantia extinsa este valabila numai la noi, si vine din partea AB, pt a mai drege busuiocul, mototolit de multii client nemultumiti de serviciile prestate. Bravo lor!, si acum se constata ca, mai nou, in relatia BMW-bmwist veriga slaba nu mai sunt ei, ci chiar furnizorul. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bozo,poza e pe bune?Daca da, atunci gagiul a uitat sa isi cumpere o protectie Touratech anti-rupere jug si ce o mai fi pe acolo...Sau poate erau muuultele protectii prea grele....Baerischey Motoren Werkenson Ultra Glide....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e o functie suplimentara de facilitare a incalecarii vacii / trecerii pe sub podete putin inalte pe care se pare ca n-o stiati, sau poate fi ........mana concurentei ?(daca exista)

Sursa?

Editat de 66c-bmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Devine obositor.

Vine cate un frustrat arunca o poza dupa care vin si restul la bataia cu rahat.

Mi-a luat fix 2 min sa aflu ca in poza e o mobra care a fost implicata intr-un accident.

 

P.S.

A trecut deja suficient de multa vreme de cand Google stie sa caute dupa poze, incat sa fie jenant sa spui ca nu stiai.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam toate au fost implicate in accidente saracele. si tot asa de cam toate sunt suspect de intregi exceptand rupturile respective. :D da na acum va inteleg. e naspa sa mergi pe o mobra si sa strangi din bluci la fiecare groapa ca poate se frange ceva.

 

post-46933-0-92385500-1384898055_thumb.jpg

 

si asta tot fake e? o sudura ca asta si un copil o face mai bine.

 

ok admitand ca ce postam noi sunt falsuri, de o facem din invidie, dar oare si ce povestesc proprietarii de bmw pe advrider sau alte site-uri bemveiste cu tot felul de probleme si belele, tot fake-uri sant? :)

 

si spune-ne si noua o marca, una singura macar care sa aiba asa probleme structurale si/sau importante si de siguranta. :cheers:

 

seara buna

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam toate au fost implicate in accidente saracele. si tot asa de cam toate sunt suspect de intregi exceptand rupturile respective. :D da na acum va inteleg. e naspa sa mergi pe o mobra si sa strangi din bluci la fiecare groapa ca poate se frange ceva.

 

attachicon.gif1477970_599590683436957_953892290_n.jpg

 

si asta tot fake e? o sudura ca asta si un copil o face mai bine.

 

ok admitand ca ce postam noi sunt falsuri, de o facem din invidie, dar oare si ce povestesc proprietarii de bmw pe advrider sau alte site-uri bemveiste cu tot felul de probleme si belele, tot fake-uri sant? :)

 

si spune-ne si noua o marca, una singura macar care sa aiba asa probleme structurale si/sau importante si de siguranta. :cheers:

 

seara buna

 

Cam asa arata o mobra suspect de intreaga: http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4351155/

 

Pt azi ai 3 stai jos. Poti sa te duci sa-ti versi frustrarile in alta parte. Si ia-l si pe Harea cu tine .

 

ADVrider e site BMW-ist? M-am razgandit ai 2.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ERU, esti un tip istet; de ce oare te chinui sa-i raspunzi ...? chiar crezi ca merita?

 

Da imi cer scuze cred ca m-a luat valul. Nu stiu exact de ce, cred ca m-a deranjat faptul desi in general pe sectiunea asta a forumului este un climat civilizat sunt cativa trolli cu profil de clone care strica acest climat.

Ma intreb [pentru ca eu nici nu prea citesc alte topicuri dedicate cate unui model anume], exista posesori de BMW care troleaza pe alte topicuri dedicate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, exista. dar ideea e ca noi vrem doar sa intelegem fenomenul nu sa radem de voi sau altceva. personal asta nu inteleg: de ce sa dai bani sa faci pe cobaiul si de ce sa dai bani si sa mergi cu frica in san ca te poate lasa mobra in orice moment. si nu mai inteleg comportamentul firmei fata de aceste probleme, pe care le minimizeaza pana la ridicol.

 

@eru: nu era normal sa aibe si alte lovituri din moment ce a cedat bascula si a cazut??? sau dintr-o simpla cazatura se poate rupe bascula???

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam toate au fost implicate in accidente saracele. si tot asa de cam toate sunt suspect de intregi exceptand rupturile respective. :D da na acum va inteleg. e naspa sa mergi pe o mobra si sa strangi din bluci la fiecare groapa ca poate se frange ceva.

 

attachicon.gif1477970_599590683436957_953892290_n.jpg

 

si asta tot fake e? o sudura ca asta si un copil o face mai bine.

 

ok admitand ca ce postam noi sunt falsuri, de o facem din invidie, dar oare si ce povestesc proprietarii de bmw pe advrider sau alte site-uri bemveiste cu tot felul de probleme si belele, tot fake-uri sant? :)

 

si spune-ne si noua o marca, una singura macar care sa aiba asa probleme structurale si/sau importante si de siguranta. :cheers:

 

seara buna

bozoro din propria mea experianta( vazuta cateva uzine de asamblare auto) imi vine greu sa cred ca accea piesa cu sudura respectiva a trecut de toate controalele de caliate si a fost montat asa. Nici la hyundai sau fiat nu ar fi trecut de QC si dvs ziceti

ca la BMW da. Hmm....

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam toate au fost implicate in accidente saracele. si tot asa de cam toate sunt suspect de intregi exceptand rupturile respective. :D da na acum va inteleg. e naspa sa mergi pe o mobra si sa strangi din bluci la fiecare groapa ca poate se frange ceva.

 

attachicon.gif1477970_599590683436957_953892290_n.jpg

 

si asta tot fake e? o sudura ca asta si un copil o face mai bine.

 

ok admitand ca ce postam noi sunt falsuri, de o facem din invidie, dar oare si ce povestesc proprietarii de bmw pe advrider sau alte site-uri bemveiste cu tot felul de probleme si belele, tot fake-uri sant? :)

 

si spune-ne si noua o marca, una singura macar care sa aiba asa probleme structurale si/sau importante si de siguranta. :cheers:

 

seara buna

eu zic ca toate sunt doar antireclama, la fel cum sunt si toate pozele care impanzesc facebook-ul precum cele de mai jos,cineva le cauta cu lumanarea

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce este de remarcat, traditia BMW ramane. Isi propun teluri marete, propagate in media insistent, dupa care le realizeaza pripit, si muncesc inca cativa ani sa le remedieze pe timpul si banii primilor cumparatori, parca pt ai pedepsi, care in fapt sunt fanii cei mai infocati, dispusi sa cheltuiasca sume mari pt produse incerte. Garantia extinsa este valabila numai la noi, si vine din partea AB, pt a mai drege busuiocul, mototolit de multii client nemultumiti de serviciile prestate. Bravo lor!, si acum se constata ca, mai nou, in relatia BMW-bmwist veriga slaba nu mai sunt ei, ci chiar furnizorul.

Domnul Harea de recall -iuri la motociletele japoneze din cauza defectiuni de genul aceasta nu ati auzit niciodata? Sa va zic eu? Sunt! Si BMW-ul ar fi facut un recall daca era o problema datorita proiectariii sau asamblarii gresita.

 

Stit cum vad eu situatia cu cei care nu au BMW dar intra si comenteaza pe topicul de BMW. Ca si acel suporter care cauat ocazia sa vada si sa posteze cum Messi rateaza un penalty si poate inca una si sa zica ca dupa cea e un jucator de liga B

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...