akkimo Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 buna, pentru cei care si-au comandat bmw r 1200 gs lc nou , de la dealeri bmw din Romania......in cat timp a fost livrat din momentul comenzii? multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 29, 2014 Autor Share Postat Aprilie 29, 2014 buna, pentru cei care si-au comandat bmw r 1200 gs lc nou , de la dealeri bmw din Romania......in cat timp a fost livrat din momentul comenzii? multumesc, avand in vedere fluctuatia pietei in fct si de anotimp dar si de productie nu poate nimeni sa ti dea o perioada fixa din ce am inteles sunt vandute TOATE pana prin iunie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi N Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 buna, pentru cei care si-au comandat bmw r 1200 gs lc nou , de la dealeri bmw din Romania......in cat timp a fost livrat din momentul comenzii? multumesc, anul trecut a durat cam 2 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 avand in vedere fluctuatia pietei in fct si de anotimp dar si de productie nu poate nimeni sa ti dea o perioada fixa din ce am inteles sunt vandute TOATE pana prin iunie.... al naibii motor. se sta si la coada? oare dincolo la yamaha cat e coada de lunga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 N-ai mai sunat sambata! Io m-am dat ca un dement, creca o sa fie o relatie indelungata! BTW pe valea prahovei - 6-7 grade si am avut noroc sa nu prind decat cativa stropi de ploaie, dar am mers pe ud si m-am facut ca un porc... M-am trezit tarziu ca am fost petrecaret si am plecat si mai tarziu asa ca n-am mai dat cu telu ca mi-am inchipuit ca ai fugit deja (pe la 3 am ajuns acolo...). Sa inteleg ca iti plac Tourance-urile Dexxter, capacele laterale de la Touratech rezolva perfect problema. Testate de mine, in cca 50.000 km Pentru GS LC arata un pic altfel, dar par a fi la fel de eficiente. Ma tot uitam si eu la cele de la TT. Dar astept sa fie disponibil Mudsling-ul de la Machineart. Mi se pare ca protejeaza cel mai bine de mizerie. al naibii motor. se sta si la coada? oare dincolo la yamaha cat e coada de lunga? Da intreaba la Honda Iasi cat se sta la coada Io, avand in vedere crashbar-ul cuprinzator, nu ma gandeam chiar asa departe (cataroi/impins), ma gandeam la zgarieturi... asa, orice este posibil. Gen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Dexxter, capacele laterale de la Touratech rezolva perfect problema. Testate de mine, in cca 50.000 km Pentru GS LC arata un pic altfel, dar par a fi la fel de eficiente. http://shop.touratech.com/side-covers-for-the-bmw-r1200gs-from-2013-bmw-r1200gs-adventure-from-2014-set-left-and-right.html#!prettyPhoto Saru' mana de pont! Doar ca io n'am lc, e un dohc din 2013. Le trec pe lista de "maybe". Multam'! M-am trezit tarziu ca am fost petrecaret si am plecat si mai tarziu asa ca n-am mai dat cu telu ca mi-am inchipuit ca ai fugit deja (pe la 3 am ajuns acolo...). Sa inteleg ca iti plac Tourance-urile Is mai faine decat m'am asteptat, obisnuit fiind cu pilot road 3 pana acum pe rt. Mai am un pic pana in buza, am zis sa nu exagerez din a doua zi!Daca ajungi in zona (bucovina included) da un tzar! Editat Aprilie 29, 2014 de dexxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Dexxter, daca e DOHC din 2013 arata fix ca al meu, cu capace. Spor la mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Salut, Am "sarit" niste linii de tramvai si cutia din spate a decolat, acum am nevoie de niste balamale. La bavaria nu raspunde nimeni, unde as putea comanda? Am codurile, imi trebuie sa le cumpar de undeva Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Incearca la Oradea. Eu cu ei mi-am rezolvat multe lucruri. (null) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 un nr de tel? mersi i-am gasit, mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 5, 2014 Autor Share Postat Mai 5, 2014 ALB ...sau....ROSU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Fie vreme buna, fie vreme rea Alb-rosu pana la moarte Si poate vedem ce e dincolo de ea.... surpriza: Steaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Lasa ca data viitoare in locul celui alb ma duc eu cu albastrul Fain, pe unde v-ati plimbarit ? Ca norii aia arata total diferit de astia care ma bantuie de 3 zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 6, 2014 Autor Share Postat Mai 6, 2014 Lasa ca data viitoare in locul celui alb ma duc eu cu albastrul Fain, pe unde v-ati plimbarit ? Ca norii aia arata total diferit de astia care ma bantuie de 3 zile... DE LA RUSI ...VINE PLOAIA...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Daca cineva este interesat, am de vanzare de la fostul meu GS urmatoarele accesorii (folosite dar in perfecta stare): - saua Touratech Comfort inalta: http://shop.touratech.com/comfort-rider-seat-ldc-bmw-r1200gs-up-to-2012-r1200gs-adventure-up-to-2013-high.html (pt. toate R1200GS/Adv pana in 2012/13) - parbrizul Wunderlich Touring Sport: http://www.wunderlich.de/shop/en/touren-sportscheibe.html (pt. toate R1200GS/Adv pana in 2012/13) - tankbag BMW GS, mic (pt. 1200GS 2008-2012), total rezistent la ploaie fara alta husa suplimentara: http://www.bmw-motorrad-store.de/bmw-tankrucksack-fuer-die-bmw-r1200gs-2008-2012.html Mai am ramase: scaritele originale (aproape noi), spoilerele de handguard si scutul motor originale (noi noute). Pret si alte detalii numai pe PM, ca nu vreau sa facem talcioc pe topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Vlad, pune'le si pe bursa dedicata! Vezi ca linkul de la saua TT nu merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 tovarasi, are cineva RDC? aveti idee ce baterie este in valva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 tovarasi, are cineva RDC? aveti idee ce baterie este in valva?Tovarasu', e vorba despre CR2032. Costa 8 lei una buna (varta). Eu am luat de la Altex. Uite si tutorial de inlocuire: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 salutare! noul GS/GSA se mai incinge asa tare pe offroad? cand e f cald si trebuie sa mergi cu viteza mica.n-am gasit informatia asta nicaieri si eram curios cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Nu am observat sa se supraincinga in zonele in care am mers foarte incet. Creste putin temperatura, dar nu cat sa intre ventilatorul atatat timp cat exista un mic flux de aer. De asemenea in oras, prin aglomeratie and stuff unde stai mult pe loc, la 99° intra ventilatorul si scade imediat pana pe la 90. Aveti un astfel de antifurt pe mobra ? Oare merita achizitionat ? Ma gandesc doar ca daca vreau sa imi fac o mini trusa pe care sa o tin cu mine, va trebui sa am si grija adaptorului, plus sa ma car cu inca o cheie dupa mine... http://www.wunderlich.de/shop/en/radachs-schraube-diebstahlsicher-m10x40-4988.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Dezavantajul de a avea bascula monobrat In alta ordine de idei ce societate de rahat in care trebuie sa-ti iei suruburi antifurt la roti...wtf... Crezi ca se baga cineva la desurubat roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 ALB ...sau....ROSU Daca ar fi urcat si CristiN, faceam steagul Austriei (rosu-alb-rosu) Fain, pe unde v-ati plimbarit ? Ca norii aia arata total diferit de astia care ma bantuie de 3 zile... Sus pe Ypsarion, cel mai inalt varf de pe Thassos (1204m). In caz ca ajungi p-acolo, este rost de ceva km de off-road. --------------------------------------- Primele mele impresii dupa +4.000km in cele nici doua saptamani de cand am luat-o: - per total, imi place foarte tare; trage clar altfel decat dohc-ul, sta clar mai bine pe curbe, se simte mai usoara, franele la fel de bune; acceleratia si ambreiajul foarte usor de actionat; o mare placere de condus in orice conditii! sia asta in conditiile in care nici precedentei nu prea aveam ce-i reprosa, dar a fost loc si de mai bine; - ergonomie/functionalitate pozitiv: tempomatul este de vis, reglarea parbrizului, reglarea manetelor (inclusiv in mers daca este cazul) super! Saua standard mi se pare foarte rezonabila, am facut 1400km intr-o zi (Thassos-Viena) si nu ma pot plange. Chestia cu riding-modes mi se pare de asemenea extraordinara, desi nu am folosit decat enduro, rain si road. De dynamic nu am simtit inca nevoia dar o sa incerc. De asemena, computerul de bord Pro imi place tare mult, putand arata mai multe informatii, pe doua linii distincte cu actionare separata. De asemenea, ceasul este acum separat/permanent. Faptul ca acum sculele si micul spatiu de depozitare sunt sub saua din spate, deci nu mai trebuiesc scoase ambele, este binevenit. - ergonomie/functionalitate negativ: actionarea samnalizarii de tot rahatul comparativ cu sistemul BMW anterior. Sunt genul care semnalizeaza de fel orice schimbare de directie/banda dar la asta imi este lehamite, mai ales cand trebuie sa faci mai multe chestii in acelasi timp, de exemplu sa actionezi ambeiajul si sa semnalizezi. Nu cred ca se pune problema de obisnuinta, am mers destul pe asta, am mers si pe altele inainte. M-am dat acum in Thassos cu un 1200RT cativa km si ma ungea la suflet sistemul precedent, indiscutabil mai usor de actionat si mai la indemana. Stiu ca vorbesc degeaba, nu am cum schimba dar este pacat sa strici ceva ce era bun. Alt aspect negativ este tahometrul care prin design-ul cu banda gri spre exteriorul "ceasului" a devenit inghesuit si pierde mult la capitolul lizibilitate, cel anterior era mult mai clar/usor de citit rapid in mers. Chestia asta este insa partial compensata de faptul ca vezi mereu (si mai sus) pe navigator, alaturi de viteza legala pe acea portiune de drum. Mi-ar fi placut si ca becul verde de neutral sa fie cumva mai mare/puternic, sa sara mai usor in ochi. De partea cu stropitul de la roata din spate nu mai e nimci de spus, se stie deja si trebuiesc luate masuri Cutia de viteze nu este perfecta dar s-a imbuntatit cosiderabil dupa rodaj, nu am insa motive seriose/concrete da care sa ma plang. Poate doar ca la precedenta puteam baga in a1-a la semafor total discret, fara zgomotul specific de cuplare, la asta nu mai merge. La inceput gaseam neutralul cam greu, acum este ok. Revenind la chestiile pozitive, accesoriile: - scaritele reglabile (cele aurii) sunt excelente, alta viata decat cele de Adv care mai vibreaza cand tii piciorul direct pe metal, sunt foarte cu cap facute; de cele standard nu am ce discuta ca sunt total nepotrivite ca si stil si dimensiuni pt GS; - toba Akrapovic - suna excelent, si este vorba in primul rand de CUM suna si nu de cat de TARE; iar cu aportul clapetei electronice nu este deranjanta deloc la mers normal/constant; - Navi 5, si in combinatie cu cotroller-ul de pe ghidon, cum am mai spus, excelent; diferenta mare fata de Zumo 660 anterior, ecranul mai mare, alta grafica, mai multe functii utile, mult mai rapid procesorul, excelent, rapid si util jocul cu zoom-ul (din controller); apoi toate functiile preluate din sistemul electronic al motocicletei. Mi se pare tare pacat sa nu fie achizitionat, cu atat mai mult daca motocicleta are deja sistemul pregatit, inclusiv cu consola care se incuie cu cheia motocicletei. Bineinteles, combinatia cu un sistem bluetooth de comunicatie in casca aduce aduce un mare plus, pt. muzica, navigatie, telefon. - cutiile vario, de care am fost foarte multumit si la GS-ul anterior, acum au sistemul de prindere mai simplu si mai rapid, in acelasi timp pare si mai robust. Topcase-ul este ceva mai mare, acum intra foarte usor orice casca (extins). - farul cu led, mai ales in combinatie cu proiectoarele aditionale cu led, pe langa efectul estetic, isi face excelent treaba noaptea. Asistentul Pro de schimbare a treptelor nu mi-a fost inca montat, se pare ca am fost primul client de la BMW Viena care l-a comandat si intai au primit unul pe care sa-l testeze ei, sa vada "cu ce se mananca" siapoi sa imi monteze si mie. Abia astept. Ca si la precedentul, nu regret niciun moment ca nu am ales sa-mi iau varianta Adventure. Inainte de a semna contractul ma uitam in showroom la un Adv si reprezentantul de vanzari m-a rugat sa fac un test de vreo doua ore (despre care parca am povestit cu cateva pagini in urma) ca sa fiu convins, sa nu-mi para rau si se pare ca am luat decizia buna pt. gusturile mele. Evident, este ceva subiectiv si tine de asteptarile fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Daca ar fi urcat si CristiN, faceam steagul Austriei (rosu-alb-rosu) Sus pe Ypsarion, cel mai inalt varf de pe Thassos (1204m). In caz ca ajungi p-acolo, este rost de ceva km de off-road. --------------------------------------- Primele mele impresii dupa +4.000km in cele nici doua saptamani de cand am luat-o: - per total, imi place foarte tare; trage clar altfel decat dohc-ul, sta clar mai bine pe curbe, se simte mai usoara, franele la fel de bune; acceleratia si ambreiajul foarte usor de actionat; o mare placere de condus in orice conditii! sia asta in conditiile in care nici precedentei nu prea aveam ce-i reprosa, dar a fost loc si de mai bine; - ergonomie/functionalitate pozitiv: tempomatul este de vis, reglarea parbrizului, reglarea manetelor (inclusiv in mers daca este cazul) super! Saua standard mi se pare foarte rezonabila, am facut 1400km intr-o zi (Thassos-Viena) si nu ma pot plange. Chestia cu riding-modes mi se pare de asemenea extraordinara, desi nu am folosit decat enduro, rain si road. De dynamic nu am simtit inca nevoia dar o sa incerc. De asemena, computerul de bord Pro imi place tare mult, putand arata mai multe informatii, pe doua linii distincte cu actionare separata. De asemenea, ceasul este acum separat/permanent. Faptul ca acum sculele si micul spatiu de depozitare sunt sub saua din spate, deci nu mai trebuiesc scoase ambele, este binevenit. - ergonomie/functionalitate negativ: actionarea samnalizarii de tot rahatul comparativ cu sistemul BMW anterior. Sunt genul care semnalizeaza de fel orice schimbare de directie/banda dar la asta imi este lehamite, mai ales cand trebuie sa faci mai multe chestii in acelasi timp, de exemplu sa actionezi ambeiajul si sa semnalizezi. Nu cred ca se pune problema de obisnuinta, am mers destul pe asta, am mers si pe altele inainte. M-am dat acum in Thassos cu un 1200RT cativa km si ma ungea la suflet sistemul precedent, indiscutabil mai usor de actionat si mai la indemana. Stiu ca vorbesc degeaba, nu am cum schimba dar este pacat sa strici ceva ce era bun. Alt aspect negativ este tahometrul care prin design-ul cu banda gri spre exteriorul "ceasului" a devenit inghesuit si pierde mult la capitolul lizibilitate, cel anterior era mult mai clar/usor de citit rapid in mers. Chestia asta este insa partial compensata de faptul ca vezi mereu (si mai sus) pe navigator, alaturi de viteza legala pe acea portiune de drum. Mi-ar fi placut si ca becul verde de neutral sa fie cumva mai mare/puternic, sa sara mai usor in ochi. De partea cu stropitul de la roata din spate nu mai e nimci de spus, se stie deja si trebuiesc luate masuri Cutia de viteze nu este perfecta dar s-a imbuntatit cosiderabil dupa rodaj, nu am insa motive seriose/concrete da care sa ma plang. Poate doar ca la precedenta puteam baga in a1-a la semafor total discret, fara zgomotul specific de cuplare, la asta nu mai merge. La inceput gaseam neutralul cam greu, acum este ok. Revenind la chestiile pozitive, accesoriile: - scaritele reglabile (cele aurii) sunt excelente, alta viata decat cele de Adv care mai vibreaza cand tii piciorul direct pe metal, sunt foarte cu cap facute; de cele standard nu am ce discuta ca sunt total nepotrivite ca si stil si dimensiuni pt GS; - toba Akrapovic - suna excelent, si este vorba in primul rand de CUM suna si nu de cat de TARE; iar cu aportul clapetei electronice nu este deranjanta deloc la mers normal/constant; - Navi 5, si in combinatie cu cotroller-ul de pe ghidon, cum am mai spus, excelent; diferenta mare fata de Zumo 660 anterior, ecranul mai mare, alta grafica, mai multe functii utile, mult mai rapid procesorul, excelent, rapid si util jocul cu zoom-ul (din controller); apoi toate functiile preluate din sistemul electronic al motocicletei. Mi se pare tare pacat sa nu fie achizitionat, cu atat mai mult daca motocicleta are deja sistemul pregatit, inclusiv cu consola care se incuie cu cheia motocicletei. Bineinteles, combinatia cu un sistem bluetooth de comunicatie in casca aduce aduce un mare plus, pt. muzica, navigatie, telefon. - cutiile vario, de care am fost foarte multumit si la GS-ul anterior, acum au sistemul de prindere mai simplu si mai rapid, in acelasi timp pare si mai robust. Topcase-ul este ceva mai mare, acum intra foarte usor orice casca (extins). - farul cu led, mai ales in combinatie cu proiectoarele aditionale cu led, pe langa efectul estetic, isi face excelent treaba noaptea. Asistentul Pro de schimbare a treptelor nu mi-a fost inca montat, se pare ca am fost primul client de la BMW Viena care l-a comandat si intai au primit unul pe care sa-l testeze ei, sa vada "cu ce se mananca" siapoi sa imi monteze si mie. Abia astept. Ca si la precedentul, nu regret niciun moment ca nu am ales sa-mi iau varianta Adventure. Inainte de a semna contractul ma uitam in showroom la un Adv si reprezentantul de vanzari m-a rugat sa fac un test de vreo doua ore (despre care parca am povestit cu cateva pagini in urma) ca sa fiu convins, sa nu-mi para rau si se pare ca am luat decizia buna pt. gusturile mele. Evident, este ceva subiectiv si tine de asteptarile fiecaruia. SUPER !!! ...Multumim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Caut un disc de frana spate pt 1200gsa dupa 2008. Stie cineva cum functioneaza citirea ABS fata si spate la 1200gsa 2009? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.