Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

(HSS) dar nici ala nu e un aliaj slab, chiar dimpotriva.

aliajul valoreaza fix cat tratamentul termic care i-a fost aplicat.

dar banuiesc ca mergi pe ideea ca metalul a fost tratat termic corect.

aporpo, ai de unde sa imi faci si mie rost de o platbanda de O1 (latime 30 mm, grosime 5 mm si vreo 300 lungime?) - multumesc.

Editat de COObra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aliajul valoreaza fix cat tratamentul termic care i-a fost aplicat.

 

Toate sculele facute din HSS se pot ascuti deci nu vorbim despre tratamente termice superficiale. Daca imi aduc aminte bine se face calire si revenire in mai multe etape.

Posibil sa gasesti la depozitele de metal si sa le poti cumpara "resturi" la pret mic.

http://amari.ro/en/contact.html

http://color-metal.ro/date-de-contact

http://www.finemetal.ro/ - astia sunt cam scumpi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa gasesti la depozitele de metal si sa le poti cumpara "resturi" la pret mic.

http://amari.ro/en/contact.html

http://color-metal.ro/date-de-contact

http://www.finemetal.ro/ - astia sunt cam scumpi

pe primul link nu pot intra de aici, iar urmatoarelele le stiam si nu au ce imi trebuie. :(

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am si eu o problema si as vrea sa va cer un sfat.

Am 1,73 si moto din semnatura. Am saua standard si sunt cam balerin pe la semafoare. Ating la limita cu o talpa intreaga si un varf.

Prin octombrie am incercat sa modific saua la Dan la Timisoara si am obtinut o sa muuult mai confortabila dar la fel de inalta ...

Lucrarea este impecabila, materialul este acelasi, cel original.

 

Ma gandesc sa-mi cumpar o sa joasa, noua sau sh si sa o vand pe cea pe care o am acum.

Intrebarea este: unde si ce sanse am sa vand o sa standard, 840/860 mm?

Editat de dellnegro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca atingi cu o talpa intreaga si un vârf esti super safe. Eu ating cu un vârf si aproape si cu celalat. Daca am pasager ating cu ambele :).

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am saua originala cea mai joasa, pe care am folosit-o vreo 1000 km si care a fost modificata de Darian (a mai luat din laterale, sa o ingusteze). Intre timp insa trecusem la una XLow de la TT (cu inca 2 cm in jos) si m-am obisnuit cu ea. Pen'ca sta degeaba, putem face un schimb. Sau sa o vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un suport de sidecase vario de vanzare cu 30 de euro, si telescoapele fata si spate wp cu 100 euro negociabil (r1200gs 2004-2006), daca intereseaza pe cineva.Mersi.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am saua originala cea mai joasa, pe care am folosit-o vreo 1000 km si care a fost modificata de Darian (a mai luat din laterale, sa o ingusteze). Intre timp insa trecusem la una XLow de la TT (cu inca 2 cm in jos) si m-am obisnuit cu ea. Pen'ca sta degeaba, putem face un schimb. Sau sa o vand.

» Post actualizat in 10 Jan 2015 21:00

Salut,

 

Am saua originala cea mai joasa, pe care am folosit-o vreo 1000 km si care a fost modificata de Darian (a mai luat din laterale, sa o ingusteze). Intre timp insa trecusem la una XLow de la TT (cu inca 2 cm in jos) si m-am obisnuit cu ea. Pen'ca sta degeaba, putem face un schimb. Sau sa o vand.

» Post actualizat in 10 Jan 2015 21:01

Robert, ma intereseaza schimbul.

Esti din Bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un suport de sidecase vario de vanzare cu 30 de euro, si telescoapele fata si spate wp cu 100 euro negociabil (r1200gs 2004-2006), daca intereseaza pe cineva.Mersi.

Helllloooo. Am si eu o cAprilia, o dau la schimb pe doua GS-uri. Dar numai daca sunt din 2010 incoace, fara pb tehnice, cu consumabilele schimbate ieri si..... plinul facut! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Helllloooo. Am si eu o cAprilia, o dau la schimb pe doua GS-uri. Dar numai daca sunt din 2010 incoace, fara pb tehnice, cu consumabilele schimbate ieri si..... plinul facut! :P

 

:offtopic:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:offtopic:

Scuze shpixy, dar se mai intampla ca un negru prapadit ca mine sa scape capra pe plantatia albilor bogati.... Si daca tot am ajuns pe aici, am zis sa-i fac un pic de reclama nababului adimotor.

 

P.S. Faine ture prezentati pe aici....Cand o sa cresc mare, poate ajung si eu prin Alpi. Dar pana atunci, sarumana boierilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Helllloooo. Am si eu o cAprilia, o dau la schimb pe doua GS-uri. Dar numai daca sunt din 2010 incoace, fara pb tehnice, cu consumabilele schimbate ieri si..... plinul facut! :P

LOL, cred ca beenzina din-un rezervor de GSA face cam cat una din Apriliile alea. Cu cealalta platesti asigurarea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca s-a discutat fff mult pe tema cauciucurilor dar tot nu stiu cu ce sa schimb anakee 3. Am citit de tourance next si din ce am inteles eu pe topicurile straine necesita o perioada de acomodare dar nu am inteles prea bine de ce. As opta totusi pentru ele, asa ca ceva pareri de la cei care au mobrele incaltate cu asa ceva,ar fi binevenite.Eu as fi vrut dunlop trailmax tr 91 dar vad ca pentru lc nu au dimensiunile. Mersi.

Depinde ce vrei sa faci cu ele. Daca te gandesti la chestii mai serioase in afara asfaltului, noroi and stuff, n-ai ce face cu Next.

Daca faci mai mult asfalt si in rest forestiere si chestii asemanatoare mai light, atunci nextul mi se pare the one in momentul asta. Super aderenta in mai orice conditii, feedback foarte bun, durata lunga de viata (spatele m-a dus vreo 19k)

 

Hai cu caldura :)

DSC00688.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as fi vrut dunlop trailmax tr 91 dar vad ca pentru lc nu au dimensiunile.

 

Cu ocazia asta am aflat si eu ca nu exista TR91 pt. LC... pacat, mie mi s-au parut clar cele mai bune la fostul GS. Intr-adevar se tocesc mai repede dar nu e cap de tara, nu asta este primul meu criteriu.

Asadar, pentru anvelope asa-zis mixte, Tourance Next raman cea mai buna varianta. De Anakee 3 nici nu vreau sa aud, motocicleta imi venise noua cu asa ceva si le-am schimbat imediat cu Next.

 

De la Dunlop insa exista pentru LC anvelope mai sportive, pur de strada, Sportmax Roadsmart 2.

Iar strict pentru de touring ar mai fi Michelin Pilot Road 4 Trail care, din ceea ce am citit, par a fi ok pe uscat si excelente pe ud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba de cauciucuri, a mers cineva cu ContiTrailAttack 2 ?

 

Da, Marcel ca asa i-a venit moto de noua. Daca imi aduc aminte corect, cand a trecut la Next zicea ca e diferenta clara.

 

Eu am avut pe GS-ul anterior si mai ales pe ploaie (dar nu numai) nu-mi placeau deloc, cand am trecut la TR 91 era alta motocicleta.

Mi s-au parut insa cele mai decente, din ce am avut eu, pe off. Dar e prea putin relevant cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru sfaturi. Capone, fac si eu drumuri de genul celor din poze, deci o sa imi iau next. Acum alta chestie, sa mai animam topicul ca e cam mort de ceva timp, deh extra sezon.In judetul meu, respectiv HD, nu am cunostinta sa existe vreun service care sa aiba utilajul necesar pentru echilibrat roti de moto si mie cam teama un pic sa imi schimb cauciucurile la un service auto si pe considerentul ca am rdc. Ma intreb, daca as merge la un service auto exista un risc foarte mare ca mecanicul sa imi strice senzorii aia, pentru ca banuiesc ca sunt pusi intr-o pozitie si cred ca trebuie lucrat mai cu grija, sau se schimba cauciucurile fara nicio problema pentru senzori.Si inca ceva, daca stiti un service prin zona HD, sau mai aproape, care sa aiba masinaria pentru echilibrat roti moto. Nu de alta, dar sa merg pana la Oradea vreo 180 km mi se pare mult, dar oricum o fac daca nu am alta solutie. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce solutie de side case ar fi pentru moto cu suporti din fabrica?

 

pai... cum adica? Nu se potrivesc altele pe sporturile originale. Doar cele Vario originale care sunt foarte bune si practice, se (de)monteaza foarte usor si repede cu cheia motocicletei, se extind in caz de nevoie, arata de departe cel mai bine pe GS.

Bineinteles ca exista si variante de sidecases de la alti poducatori dar nu se potrivesc pe suporturile discrete originale, trebuie sa pui bare d-alea naspa.

 

Si spre deosebire de fosta generatie, cel putin dpdv oficial, la GS LC nu se mai pun sidecase-urile de la Adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...