the insider Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 chiar merita un topic separat? nu se putea pune la subtopicul proprietarilor de BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Ieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 In principiu utila informatia. Dar ma intreb oare cati mecanici mioritici strang un surub cu cheia dinamometrica? Iar in plus sansa ca cei cativa care o fac sa mai aiba si o cheie americaneasca este aproape zero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Doreii mioritici folosesc doar chei... ”dinamânometrice”... In principiu, cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 15, 2016 Autor Share Postat Iulie 15, 2016 In principiu utila informatia. Dar ma intreb oare cati mecanici mioritici strang un surub cu cheia dinamometrica? Iar in plus sansa ca cei cativa care o fac sa mai aiba si o cheie americaneasca este aproape zero. ..... sefuu, matele ai tinut o gheie' din asta in mana???eu toate pe care le am butonat' aveau indicatii in 2 unitati de masura deci e buna info!!! am in talon un bilet cu diferite cote de strangere pe suruburile de la eteieri, roti, prezoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 .. am in talon un bilet cu diferite cote de strangere pe suruburile de la eteieri, roti, prezoane Ai si dinamometrica in topcase? Oricum din cate citesc si aud in ultima vreme se pare ca la BMW e indicat sa ai permanent la tine manualul complet de reparatie, trusa completa de scule si dispozitive + o duba de piese... Freude am fahren reparieren! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 15, 2016 Autor Share Postat Iulie 15, 2016 Ai si dinamometrica in topcase? Oricum din cate citesc si aud in ultima vreme se pare ca la BMW e indicat sa ai permanent la tine manualul complet de reparatie, trusa completa de scule si dispozitive + o duba de piese... Freude am fahren reparieren! la fiecare iesite din aria garajului plec cu SDV ul dupa mine si BALONUL cu ULEI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Ai si dinamometrica in topcase? Oricum din cate citesc si aud in ultima vreme se pare ca la BMW e indicat sa ai permanent la tine manualul complet de reparatie, trusa completa de scule si dispozitive + o duba de piese... Freude am fahren reparieren! N-a că și-a chemat Harea minionii în ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 N-a că și-a chemat Harea minionii în ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Mda my bad. Cred/sper că-i de la spelling, alfel cred că mă bate mama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 am fost nazi, recunosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Va purtati ca niste copii. Si unii, si altii. Unii nu pot dormi de grija fierului altuia iar ceilalti nu pot dormi de ce-a zis unu' de pe "strada" de fierul lor. Da-o-n rahat ca sunteti minori toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Minionul lu' Harea va saluta cu farul! De la canicula nu mai aveti simtul umorului sau? Pe bune acum, dupa ce am deshatat odata remorca fara sa scot stecherul si s-au smuls firele am umblat cu schema in talonul platformei. Dar ma gandesc eu ca mobra o verifici inainte de a pleca la drum, nu pleci cu placutele cat hartia si cu altele de schimb sub sha. Daca Doamne fereste se intampla ceva oricum faci o reparatie de urgenta la care dinamometrica e ultima unealta pe care o folosesti. My 2 cent opinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 (editat) Ideea nu e sa plimbi cheia dupa tine, ci sa stie ”doreii” valorile corecte. Editat Iulie 16, 2016 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Si sa gasesti Dorelul cu dinamometrica etalonata fix unde iti crapa mobra! Sau ma rog, poate merge omul la service autorizat si le tine doreilor un curs tehnic gratuit. La mine daca vine un client cu biletelul in mana cum sa fac x si y il dau fain frumos pe poarta afara si il poftesc sa-si faca singur (reparatia), dar poate ar avea succes la atelierul cu automotodata. Sa vezi hai daca difera valorile din program cu cele de pe biletel, telenovela iese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 16, 2016 Autor Share Postat Iulie 16, 2016 Si sa gasesti Dorelul cu dinamometrica etalonata fix unde iti crapa mobra! Sau ma rog, poate merge omul la service autorizat si le tine doreilor un curs tehnic gratuit. La mine daca vine un client cu biletelul in mana cum sa fac x si y il dau fain frumos pe poarta afara si il poftesc sa-si faca singur (reparatia), dar poate ar avea succes la atelierul cu automotodata. Sa vezi hai daca difera valorile din program cu cele de pe biletel, telenovela iese! MARE mester.... imi dau jos personal rotile de pe moto si tot personal le pun la loc cand merg sa schimb anvelopele la vulcanizare lista cu "cotele de strangere" o tin special pentru ca EU cu dinamometrica LUI pun suruburi si prezoane la loc cat despre cei care iti calca serviceul' problema lor cum te porti cu ei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 la astea cu "y" merge si fara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Eu am rupt un surub in blocul motor pentru ca am strans cu dinamometrica la cat ziceau ei (e bine etalonata - Proxxon MicroClick MC30). A fost prima data cand am zis sa pun cheia pe surubul ala, scria 10Nm, am pus 10Nm, si am rupt surubul de la capacul chiulasei in blocul motor. L-am scos, dar de atunci nu mai strang la cuplu capacul ala, strang "la mana". Astea fiind zise majoritatea celorlalte suruburi, mai ales alea "care conteaza", le strang la cuplu, de exemplu prezoanele rotilor, sau discul de frana/etrierii. Se intampla sa trebuiasca sa dau jos roata "in mijlocul drumului", nu am cheia cu mine si cand o pun la loc strang cat cred eu ca ar trebui, dar cand ajung acasa o strang la 60Nm. http://www.r1200gs.info/misc/torque.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 http://www.r1200gs.info/misc/torque.html Danke shoen ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 16, 2016 Autor Share Postat Iulie 16, 2016 Eu am rupt un surub in blocul motor pentru ca am strans cu dinamometrica la cat ziceau ei (e bine etalonata - Proxxon MicroClick MC30). A fost prima data cand am zis sa pun cheia pe surubul ala, scria 10Nm, am pus 10Nm, si am rupt surubul de la capacul chiulasei in blocul motor. L-am scos, dar de atunci nu mai strang la cuplu capacul ala, strang "la mana". Astea fiind zise majoritatea celorlalte suruburi, mai ales alea "care conteaza", le strang la cuplu, de exemplu prezoanele rotilor, sau discul de frana/etrierii. Se intampla sa trebuiasca sa dau jos roata "in mijlocul drumului", nu am cheia cu mine si cand o pun la loc strang cat cred eu ca ar trebui, dar cand ajung acasa o strang la 60Nm. http://www.r1200gs.info/misc/torque.html +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 (editat) @ ianachim , te votez la faza anului cu Balonul de ulei . Daca ai bea ulei ti-as da pana dincolo de semn ! Editat Iulie 16, 2016 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Care e faza cu balonul de ulei? Si eu car ulei dupa mine, cam tot timpul... Mobra nu a mancat ulei niciodata, diferenta intre semnul de OK si cel de minim e de cam un litru, ma indoiesc ca vreodata voi ajunge la minim, dar daca se intampla.... In cutii am tot timpul un sac de dormit, un cort mic, trusa de scule cu toate torxurile, cheie de bujii, vreo doua fixe, cateva tubulare, niste petece si in mic compresor (pe astea le-am inghesuit in cutia de la TT)... Nu se stie niciodata cand in loc sa ma intorc acasa de la munca ma duc la plimbare, e bine as fii pregatit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 16, 2016 Autor Share Postat Iulie 16, 2016 Care e faza cu balonul de ulei? Si eu car ulei dupa mine, cam tot timpul... Mobra nu a mancat ulei niciodata, diferenta intre semnul de OK si cel de minim e de cam un litru, ma indoiesc ca vreodata voi ajunge la minim, dar daca se intampla.... In cutii am tot timpul un sac de dormit, un cort mic, trusa de scule cu toate torxurile, cheie de bujii, vreo doua fixe, cateva tubulare, niste petece si in mic compresor (pe astea le-am inghesuit in cutia de la TT)... Nu se stie niciodata cand in loc sa ma intorc acasa de la munca ma duc la plimbare, e bine as fii pregatit... in 9000km a pus 500 ml iar regimul de mers nu fu ... AGALE insa nici bataie de joc 180km/h pe autostrada eu merg CIVILIZAT: 120-130 km/h MAXIM pe autostrada si 160 in curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Faza era cu un proprietar de Passat, care ar mai fi mers, mai avea 1/2 rezervor de motorina. Doar ca i s-a terminat uleiul Asta pt relaxarea posesorilor de bavareze. Ref la cupluri - e important sa fie si etalonata cheia service-ului, si am vazut destule cu certificat metrologic si abateri chiar de 30%... Daca trag doreii de ea cu teava si o arunca prin atelier mai bine strangi la mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.