Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cutting corners in fabrication process. Mai sunt cativa care spun ca de cand BMW a intrat in bataia pentru cai putere a uitat esenta motocicletelor BMW. N-are rost sa enumar eu aici motivele pentru care BMW erau renumite.

Acum,la subiect, peste 90% din FD failures sunt la motoarele boxer,e acelasi cardan si la K series si cu toate astea nu se intampla chestiile astea.Oricum nu in aceeasi masura. Curat ghinion si mai ales,bine ca e OK omul. BMW ar trebui sa-i cumpere mobra noua.

si ce sa faca cu una noua? crezi ca omu ala o sa mai calareasca bmw-ul cu aceeasi incredere ca pana acu? i-a stricat omului toata placerea.

Mesaj completat

Fara discutie. Probabil in timpul manufacturii intr-un anumit punct s-a dezvoltat o mini crapatura care in timp s-a extins. Asta inseamna bad QC, o chestie pentru care BMW-urile se pare ca-s renumite acum :blink:

nu de aia sunt mai scumpe bmw-urile? nu cu asta se mandresc ei? (sau mai bine zis, se mandreau?) calitate si fiabilitate, nu?

de ce sa-si mai ia cineva in zilele noastre bmw? in speta 1200gs (adv)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, eu cred ca nu are nicio legatura cu cardanul si FD-ul ce s-a intamplat acolo, ci cu materialul care formeaza bratul basculei. Brat care a imbatranit prematur pentru ca nu a fost produs cum trebuie din fabrica.

Cand am spus cardan ma refeream (din motive de economie a fluxului de informatii si a bitilor de pe tzava net) la basculacardanfinaldrivepinionsuspensieinputshaftcoroanasemeringurigaiter. In concluzie,tot ansamblul spate. Carcotasii ar zic ca la K cardanul e pe stanga si la R e pe dreapta. Corect,e doar imaginea in oglinda a aceluiasi cardan. Poate ca asta e si solutia,mutatul de pe dreapta pe stanga :blink:.

Nota de subsol : la fel,cardan = tot ansamblul ca sa nu mai existe confuzii.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce sa faca cu una noua? crezi ca omu ala o sa mai calareasca bmw-ul cu aceeasi incredere ca pana acu? i-a stricat omului toata placerea.

Mesaj completat

 

nu de aia sunt mai scumpe bmw-urile? nu cu asta se mandresc ei? (sau mai bine zis, se mandreau?) calitate si fiabilitate, nu?

de ce sa-si mai ia cineva in zilele noastre bmw? in speta 1200gs (adv)?

 

 

he he

 

lasa ca sunt alte mobre din categoria asta care se duscurca la fel de bine dar nu au un marketing atat de puternic.

 

are de unde alege la banii care iar putea primi de la BMW

Mesaj completat

fratilor de unde v-ati tras acele proiectoare cu xenon? si cat au costat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Deja au aparut niste poze cu modelul 2010. Mici modificari cosmetice, dar motor DOHC preluat de pe HP2 Sport. Probabil va avea 120 CP.

 

Iar BMW a incercat boxer racit pe apa de mult timp, pe la jumatea anilor 90, pentru WSBK. Nu era suficient de puternic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speram sa nu ajung vreodata sa emit pareri avizate cu privire la siguranta oferita de R1200GS in caz de accident. Din pacate sunt in aceasta situatie acum.

Circumstante: drum asfaltat ingust (5m cu totul), vizibilitate foarte mica din cauza vegetatiei care ajunge pana in drum, curba periculoasa nesemnalizata la dreapta, logan taxi din sens opus in curba, incercare de evitare de ambele parti, coliziune frontala decalata cu suprapunere vreo 30 cm. Adica roata mea din fata a trecut si l-am lovit cu boxerul. Urmari:

1. logan: toata partea din stanga fata distrusa (aripa, contra-aripa, roata smulsa, prag, stalp. etc.); daca nu trageam de ea la service era duna totala

2. motocicleta: parea intreaga, dar la o inspectie mai atenta: motor crapat, cadru si amortizor spate usor indoite - banuiesc ca va fi dauna totala

3. eu: ligamente colaterale genunchi rupte (genunchiera mi s-a topit pe aripa masinii) si o taietura; zborul peste taxi 7-10m si aterizarea pe asfalt nu au lasat urme.

 

Concluzii: daca nu aveam boxer nu mai aveam (cel putin) picior.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speram sa nu ajung vreodata sa emit pareri avizate cu privire la siguranta oferita de R1200GS in caz de accident. Din pacate sunt in aceasta situatie acum.

Concluzii: daca nu aveam boxer nu mai aveam (cel putin) picior.

 

Of, of... imi pare rau! Cat se estimeaza ca va dura refacerea piciorului? In rest, chiar nimic? Eu vad partea plina a paharului si ma bucur ca ai scpat cu atat; desi sunt convins ca nu e usor...

 

Cum se pune problema cu vinovatia fiecaruia in acest caz? Tu ai casco?

Aveai si crash-bar, a avut vreun rol aici?

 

Iti doresc sa treci cat mai usor peste asta!

 

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat se estimeaza ca va dura refacerea piciorului? In rest, chiar nimic? Cum se pune problema cu vinovatia fiecaruia in acest caz? Tu ai casco?

Aveai si crash-bar, a avut vreun rol aici?

Piciorul - o luna. In rest niste zgarieturi superficiale la o mana, ca nu aveam manusi, ca de obicei.

Imi voi face motorul pe RCA logan. Aveam crash-bar. A preluat mult din forta impactului dar nu suficient sa protejeze cilindrul.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, nasoala rau treaba cu ligamentele. sper sa te pui pe picioare (si la propriu si la figurat) cat mai repede. o sa ai ceva de tras, crede-ma.

 

in ceea ce priveste protectia oferita de cilindri... pot sa spun ca de fiecare data cand ma dau cu o motocicleta cu alta configuratie a motorului ma simt cam... in c.urul gol. 'or fi cilindrii aia incomozi prin sleauri adanci insa cand e vorba de protectie nimic nu se compara cu ei.

 

recuperare rapida!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speram sa nu ajung vreodata sa emit pareri avizate cu privire la siguranta oferita de R1200GS in caz de accident. Din pacate sunt in aceasta situatie acum.

Circumstante: drum asfaltat ingust (5m cu totul), vizibilitate foarte mica din cauza vegetatiei care ajunge pana in drum, curba periculoasa nesemnalizata la dreapta, logan taxi din sens opus in curba, incercare de evitare de ambele parti, coliziune frontala decalata cu suprapunere vreo 30 cm. Adica roata mea din fata a trecut si l-am lovit cu boxerul. Urmari:

1. logan: toata partea din stanga fata distrusa (aripa, contra-aripa, roata smulsa, prag, stalp. etc.); daca nu trageam de ea la service era duna totala

2. motocicleta: parea intreaga, dar la o inspectie mai atenta: motor crapat, cadru si amortizor spate usor indoite - banuiesc ca va fi dauna totala

3. eu: ligamente colaterale genunchi rupte (genunchiera mi s-a topit pe aripa masinii) si o taietura; zborul peste taxi 7-10m si aterizarea pe asfalt nu au lasat urme.

 

Concluzii: daca nu aveam boxer nu mai aveam (cel putin) picior.

Spor

 

 

bafta la recuperare

fa si un rmn la picior totusi

 

eu am scos meniscul dupa o tranta similara

 

vorba optimistului bine ca a fost la sf de sezon

 

vorbim pe privat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.fa si un rmn la picior totusi

 

2.eu am scos meniscul dupa o tranta similara

 

3.vorba optimistului bine ca a fost la sf de sezon

1.RMN saptamana viitoare, dupa ce se trage apa de la genunchi.

 

2.Operatie de scos bucati rupte de menisc am facut la celalat acu vreo 5 ani.

 

3. Fix la fel gandesc si eu. Azi merg cu ea in service, dar nu am sperante, deoarece de la telefon s-au rostit cuvintele "dauna totala".

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bord de motocicleta

 

Normal mai, cand dai atatia bani pe o motocicleta ca iti permiti sa dai si multi bani pe accesorii d-astea, nu? :) :lol:

 

Are si buton de autodestroy in caz de urgenta? Dar launchcontrol?

 

Io acum am vazut... motocicleta ta baga doar 220 la ora?? Cat de naspa...

 

Si liniuta aia galbena la 180 inseamna ca acolo incep sa pice "device"-urile de pe ea?

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...