Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Cred ca nici tu nu nu stii ce vrei..la inceput spuneai ca-l vrei chel, mai sus vrei sa-i montezi amortizoare Ohlins, protectii de cilindri crash bar si altele..dar nu te intereseaza ABS ca tu mergi linistit..de parca necazul te intreaba cind vine..hotareste-te..

PS;De ce nu iei in calcul un SH(vorba vine) cu 7-8000 km care este echipat full in 15.000 euro?

in banii astia isi ia un adventure chiar, echipat cu tot ce trebe, inclusiv cutii, sub 10.000 km.

ce nu inteleg eu, e altceva. n-ai condus niciodata un 1200 gs, dar vrei sa-i schimbi suspensia si sa-i pui ohlins. de ce? chiar nu pricep.

am 1150 gs adventure si suspensia e ceva de vis. ma gandesc ca la 1200 gs tre sa fie chiar si mai bine.

cu banii care i-ai da pe ohlins, pui multe pe motor. mai bine ti-ai lua motoru cu tot ce trebe pe el si in timp iti schimbi si suspensia, daca nu iti place.

si cu abs-ul... se vede ca n-ai condus motor echipat cu abs. pietris, nisip, asflat ud sau alunecos. tu crezi ca o sa ai timp toata viata sa opresti cu frana de motor?

ziceai mai inainte ca nu esti incepator. la cum vorbesti n-as zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu te zgarci la ABS si controlul tractiunii. Toate celelalte sunt optionale si mai putin importante. Gandeste-te ca nu totdeauna esti cu garda sus si in conditii de oboseala, drum alunecos, vizibilitate proasta, greutate, foarte usor poti fi prins descoperit si bufff. In plus pt placerea de a conduce pot fi decuplate decateori vrei, impreuna, sau separat.

 

Salutare Bogdane!

 

Cine nu are batrani, sa-i cumpere,cine are sa......nu asculte de ei.

Am cu RT-ul meu 115.000 km si a cuplat ABS-ul o singura data,cand mi-a intors unul in fata fara sa se asigure.

L-am lovit aproape perpendicular in usa soferului.Eu o vanataie,motorul 5.800 eur reparatia.

Cam cat valoreaza ABS-ul in astfel de situatii????

E peste puterea mea de intelegere cum se pot privi sistemele de siguranta ca pe un moft,ca pe ceva care e scump,ca pe ceva care nu merita sa platesti.

Dar un femur rupt cat valoreaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum vad eu omul in cauza vrea BMW

intrebarea mea este urmatoarea

DE CE VREA SA MEARGA PE BMW?

ca nu isi doreste nimic din ce ofera motocicletele BMW

de acord cu comp de bord dar in rest ABS ASC ETC e deja complet pe dinafara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum vad eu omul in cauza vrea BMW

intrebarea mea este urmatoarea

DE CE VREA SA MEARGA PE BMW?

ca nu isi doreste nimic din ce ofera motocicletele BMW

de acord cu comp de bord dar in rest ABS ASC ETC

 

Pai e o investitie sigura si cum am mai spus mai sus,vreau confortul maxim,deaia ma intereseaza Ohlins.Stiu ca amortizoarele de serie sunt ok,deaceea vreau sa le pastrez, si poate le voi monta vreodata.

 

Am operatie hernie de disc si nu mai sunt ca nou.

Unul din motive pentru care vreau cat mai putine electronice pe el este ca, cu cat mai putine,cu atat mai putine chestii care au ocazia sa se strice. Ma gandesc aici la perioada post garantie. Nu vreau sa am o moto care sa nu o pot duce la service din motive financiare. Nu stii ce iti rezerva viitorul,asa ca sunt precaut.

Am mers pe ideea asta pentru ca a functionat foarte bine pana acum pentru mine.

E important sa mearga,nu ce optionale are. Asa consider eu.

 

La AB preturile sunt expuse la sfarsitul datelor tehnice! :)) si ala e un detaliu doar, nu?

 

La multi ani de Sf. Nicolae!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa dai 15 mii pe-un motor dar nu vrei sisteme de siguranta pentru ca ti-e frica sa nu se strice si poate nu vei mai avea bani pentru service-ul post-garantie?

Chiar daca n-ai mers niciodata pe GS1200 dar ti-l doresti probabil pentru aspect, cred ca ar fi bine sa te mai gandesti o data inainte sa-l cumperi. Nu e o motocicleta pe care s-o repari singur in fata blocului cu piese luate din targ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai sa dai 15 mii pe-un motor dar nu vrei sisteme de siguranta pentru ca ti-e frica sa nu se strice si poate nu vei mai avea bani pentru service-ul post-garantie?

Chiar daca n-ai mers niciodata pe GS1200 dar ti-l doresti probabil pentru aspect, cred ca ar fi bine sa te mai gandesti o data inainte sa-l cumperi. Nu e o motocicleta pe care s-o repari singur in fata blocului cu piese luate din targ.

Da ai dreptate. Am gandit bine. Nu o repar in fata blocului..:) Nu asta am in minte.

Inteleg avansul tehnologic in BMW in fata "concurentei" , e logic.

In mintea mea incepe sa se contureze intrebarea : Voi aveti BMW GS doar pentru acele optiuni care ceilati nu le ofera? Daca nu erau astea,cati dintre voi ati mai fi ales BMW?

Cum ramane cu spiritul BMW,si greutatea acestei marci?

Recunoasteti tacit ca din punct de vedere mecanic, ceilalti sunt la fel?

Eu nu cred. BMW este BMW.

Eu toate aceste sisteme le vad doar ca si bonusuri optionale pe care ceilalti nu le ofera.

Dincolo de toate astea este o bijuterie mecanica si GS 1200 il vad ca si punctul cuminant al experientei bavareze in domeniul pe care ei l-au inventat,in limitele posibile unei productii de masa.

Deci exista naked,choppers,speed,BMW GS ,enduro,street etc

BMW GS este intr-o clasa a ei.

Restul se pot compara intre ei.

GS se pot compara doar intre ele.

 

E singura moto de serie pe care as da banii,noua. Si eu cred ca merita. Am avut SH. Sunt bune...o perioada. BMW e pe viata.

Astea sunt unele motive pentru care vreau BMW + motivele pe care au fost expuse aici de multi dintre voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind am luat motocicleta, am vrut neaparat ABS. A costat putin mai mult dar deh, asta e, safety first. Prefer sa stiu ABS-ul ala acolo, decit sa am un mare morcov de fiecare data cind apare ceva neprevazut. Nimeni nu cred ca poate concura la frinare mai bine decit un ABS.

Fiecare face cum crede.

De regula, opiniile se schimba dupa o cazatura care s-ar fi putut evita daca ar fi fost un ABS.

Oricum felicitari pentru optiune. BMW 1200 GS este superba, in opinia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind am luat motocicleta, am vrut neaparat ABS. A costat putin mai mult dar deh, asta e, safety first. Prefer sa stiu ABS-ul ala acolo, decit sa am un mare morcov de fiecare data cind apare ceva neprevazut. Nimeni nu cred ca poate concura la frinare mai bine decit un ABS.

Fiecare face cum crede.

De regula, opiniile se schimba dupa o cazatura care s-ar fi putut evita daca ar fi fost un ABS.

Oricum felicitari pentru optiune. BMW 1200 GS este superba, in opinia mea.

 

Danke!

Am avut situatii neprevazute,multe.Cu totii stim "arta de a conduce" a soferilor romani si nu numai.

In primul rand e o problema financiara acest ABS. Costul montarii plus intretinerea/service. Nu stiu sigur ca imi voi permite ABS daca privesc din acest unghi.

Nu zic ca voi refuza complet ,dar ma gandesc de 2 ori.

Bugetul e foarte limitat.

De 3 saptamani m-am hotarat la GS 1200. Nu mai dorm bine noaptea,ma framant si fac calcule.

Sa nu musc mai mult decat pot mesteca.

Vreau sa plec pe drumuri,nu sa strang bani pentru a-mi permite sa detin aceasta moto.

E mai important drumul,asta e esenta GS de fapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danke!

Am avut situatii neprevazute,multe.Cu totii stim "arta de a conduce" a soferilor romani si nu numai.

In primul rand e o problema financiara acest ABS. Costul montarii plus intretinerea/service. Nu stiu sigur ca imi voi permite ABS daca privesc din acest unghi.

Nu zic ca voi refuza complet ,dar ma gandesc de 2 ori.

Bugetul e foarte limitat.

De 3 saptamani m-am hotarat la GS 1200. Nu mai dorm bine noaptea,ma framant si fac calcule.

Sa nu musc mai mult decat pot mesteca.

Vreau sa plec pe drumuri,nu sa strang bani pentru a-mi permite sa detin aceasta moto.

E mai important drumul,asta e esenta GS de fapt.

 

Cand te-ai gandit la R 1200 GS ai gresit fiindca motocicleta asta are totusi destul de multa electrica si nu se repara in fata blocului.

 

Ceea ce cauti tu e mai degraba R 1100 GS: electrica putina, constructie mult mai simpla, se poate repara de catre tine daca ai o trusa de scule ok, exista multe modele fara ABS si motorul merge foarte multi km(in 300-400 de mii de km se duc mai multe perechi de cauciuri decat probleme care apar). In plus cu 5000e gasesti un model ca nou cu cutii, bari de cadere si alte extra'uri.

 

Acesta e adevarul...

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si bafta la implimirea unui vis.

ma bag un pic in discutie - spui de" buget"..

in mare din toate discutiile de pe aici si din "vazute" cred ca acest tip de moto nu este un exemplu dpdv al costurilor. Stii vorba aia - te intanzi cat ti e plapuma.

odata cochetam si eu cu un GS 1200 ( model 2004 - 2005 ) si fara sa imi pun in cap posesorii - alegerea personala a fost o japoneza. si n am regretat 1 secunda.

uita-te un picut pe aici - se vorbeste de "optionale" , echipamente,etc. bugetul nu prea este un paratmetru in majoritatea posesorilor de bavareze.

cum era gluma aia ? cea mai ieftina parte a unui BMW e rider-ul ?

bafta

Danke!

Am avut situatii neprevazute,multe.Cu totii stim "arta de a conduce" a soferilor romani si nu numai.

In primul rand e o problema financiara acest ABS. Costul montarii plus intretinerea/service. Nu stiu sigur ca imi voi permite ABS daca privesc din acest unghi.

Nu zic ca voi refuza complet ,dar ma gandesc de 2 ori.

Bugetul e foarte limitat.

De 3 saptamani m-am hotarat la GS 1200. Nu mai dorm bine noaptea,ma framant si fac calcule.

Sa nu musc mai mult decat pot mesteca.

Vreau sa plec pe drumuri,nu sa strang bani pentru a-mi permite sa detin aceasta moto.

E mai important drumul,asta e esenta GS de fapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordofchoppers@ ai reusit sa reinvii rubrica GS1200, dar trebuie neaparat sa-ti schimbi numele :) Din ce scrii este clar ca te-a muscat microbul BMW, dar lectura ta este destul de subtire si superficiala. Nu o lua ca o critica ci ca un sfat pt ca te pregatesti sa faci achizitia vietii tale si macar sa fii in cunostinta de cauza, cu bune si rele. In primul rand daca este ceva de imputat fiabilitatii BMW raportat la modelul GS1200 in nici un caz nu se refera la electronica. Dupa stiinta mea si pot fi contrazis de proprietari, singurele defectiuni in zona s-au semnalat la imobilizatorul electronic (rezolvat prin recaluri in garantie), suspensia reglabila electronic si indicatorul de benzina. In rest nu am auzit de ABS, TC sau alte electronice, care sa se strice. In schimb bubele aparute sunt mai degraba de natura mecanica: simeringuri care curg prea devreme, rulmenti gripati in cardane, articulatii ce capata joc, zgomote anormale aparute in cutii de viteze, anumite mici componente de cauciuc care crapa si proprietarii pot continua. Pt lamurirea ta completa studiaza temeinic ADVrider, atat la rubrica dedicata boxerelor, cat si in alte rubrici unde, actuali si mai ales fosti proprietari de GS1200, raporteaza problemele pe care le-au avut cu acest gen de motor. A citi, a te informa si despre lipsuri nu inseamna ca nu respecti sau apreciezi eforturile si realizarile unei firme, ci doar ca vrei stii exact pe ce dai banii. Legat de amortizorul spate original daca este de imputat, este tocmai faptul ca e moale, iar cele aftemarket au incercat sa intareasca suspensia in nici un caz s-o faca mai confortabila. O suspensie mai comoda decat cea originala de GS 1200 nu cred ca vei gasi in nici o alta parte. Evident comoditatea are si dezavantajele ei care tin de tinuta de drum, la limita, pe viraje sau teren accidentat, dar asta este alta poveste. Oricum problema ta de sanatate se rezolva prin fizioterapie si gimnastica pt intarirea musculaturii spatelui si mai putin prin suspensii. Ai cateva luni la dispozitie pt documentare. Nu te grabi sa arunci banii, alege configuratia cea mai buna a motocicletei pt tine. Spor!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu ti-as mai da un sfat:nu te arunca sa cumperi ceva de TOTI banii de care dispui.

Mai ales ca este o suma mare.

Cu 10-12.000 e iti iei ceva bun si-ti raman si bani.

Este drept ca nu-ti gadili orgoliul fiind SH.

Acum nu poti dormi ca de-abia astepti sa-l iei, iar dupa nu mai poti dormi la gandul ca nu mai ai bani de eventule reparatii :D

Cu atata nesomn vei fi stresat rau.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-as mai da un sfat:nu te arunca sa cumperi ceva de TOTI banii de care dispui.

 

Nici nu vreau sa ma gandesc ca-si da TOTI sau aproape toti banii pe un motor!

 

Lordofchoppers, daca ai de gand sa faci asta, permite-mi sa-ti spun ca esti un pic......prea pasionat (ca sa nu zic nebun :) )

Mesaj completat

Sper totusi sa nu fie asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lord, in total cele 2 GS-uri pe care le-am avut au insumat mai bine de 160.ooo km. in tot acest timp "electricele" care au picat au fost trei: potentiometru cutie viteze, controller pompa benzina si ring antenna. toate la un loc costa vreo 300 eur. te las pe tine sa estimezi cam ce inseamna asta raportat la pretul cauciucurilor uzate sau al schimburilor de ulei sau al benzinei arse. pe de alta parte, componentele mecanice care au TREBUIT schimbate au insumat vreo 2500 eur.

sigur, asta-i un caz singular si poate prea putin relevant insa cam asta-i raportul inte costurile cu necazurile mecanice si cele electrice/electronice. ah, si toate problemele electronice, dupa ce ai piesa noua in mana se rezolva in maxim juma' de ora fiecare cu maxim 3 scule. prin urmare nu-i dracul chiar atat de negru.

 

in contextul in care zici ca vrei sa bagi mult asfalt, sfatul meu e urmatorul: uita de ESA, uita de protectiile capacelor de cilindri, neaparat ABS, neaparat mansoane incalzite si optional computer de bord (asta-i distractiv la drumuri lungi si drepte). ah, da, si uita de crashbarul original (e un fel de gluma)! mergi pe varianta aftermarket Hepco&Becker sau SW-Motech! de asemeni poti sa te gandesti si la un alt parbriz.

 

in rest, voie buna si ierni domoale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lord, in total cele 2 GS-uri pe care le-am avut au insumat mai bine de 160.ooo km. in tot acest timp "electricele" care au picat au fost trei: potentiometru cutie viteze, controller pompa benzina si ring antenna. toate la un loc costa vreo 300 eur. te las pe tine sa estimezi cam ce inseamna asta raportat la pretul cauciucurilor uzate sau al schimburilor de ulei sau al benzinei arse. pe de alta parte, componentele mecanice care au TREBUIT schimbate au insumat vreo 2500 eur.

sigur, asta-i un caz singular si poate prea putin relevant insa cam asta-i raportul inte costurile cu necazurile mecanice si cele electrice/electronice. ah, si toate problemele electronice, dupa ce ai piesa noua in mana se rezolva in maxim juma' de ora fiecare cu maxim 3 scule. prin urmare nu-i dracul chiar atat de negru.

 

in contextul in care zici ca vrei sa bagi mult asfalt, sfatul meu e urmatorul: uita de ESA, uita de protectiile capacelor de cilindri, neaparat ABS, neaparat mansoane incalzite si optional computer de bord (asta-i distractiv la drumuri lungi si drepte). ah, da, si uita de crashbarul original (e un fel de gluma)! mergi pe varianta aftermarket Hepco&Becker sau SW-Motech! de asemeni poti sa te gandesti si la un alt parbriz.

 

in rest, voie buna si ierni domoale!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect si citesc fiecare post al fiecaruia si incerc sa fiu cat mai obiectiv si iau fiecare post ca pe un sfat.

Lord of choppers este user name care l-am pus acum vreo 7 sau 8 ani! eram mai tanar. Da, sunt cu curentul chooper in sange si asa am sa raman.

Doctorul mi-a spus sa fac fizio si masaj,nu mi-a spus sa nu mergu cu moto. Dar doctorul e si endurist si mi-a spus sa las chopperul :D

sa iau ceva enduro pentru mine,pentru ca pe asfalt un enduro nu o sa incante nici un endurist,dar e cel mai bun pentru mijlocul meu.

 

 

Nu pot sa ma las de moto. Daca am moto trebuie sa fac drum..eu asa inteleg.. pe fier fara suspensii nu mai pot sa fac multi km.. nu ma mai tine.

Asa ca am venit aici si va intreb pe voi retoric.. :) care e cea mai buna enduro touring?

Stim !!! GS de la BMW

Dau toti banii pe moto,in ideea ca daca fac un lucru macar sa-l fac bine. Nu cred ca o sa imi para rau.

Imi vor mai ramane doar pentru suspensii si cutii, eventual parbriz,poate si un ghidon SW . Intradevar ma gandeam la crashbars SW..desi am vazut ca din fabrica ei pun din inox,dar sunt mult prea scumpe si mi se par ca fac economie de inox.

Asadar ma gandesc ca e mai bine din Germania,poate ca pun fiare,duraluminiu,electronice mai bune pe el,daca e pentru piata lor.. La asta ma gandeam cand am intrebat cum si ce fel sa fac,si daca sa il iau de aici sau deacolo.

 

Discutiile de aici imi sunt de mare ajutor.

Ma gandesc si la un 800 dar e pe lant :( si nu vreau! Dar imi place roata aia spitata de 21" la nebunie!:)

 

Clar,cand voi pleca ,voi trece prin Bucuresti! Trebuie sa dau beri !! :)

 

PS - Da cred ca sunt dus putin,dar mi-au dat permis de conducere european.Atat am nevoie! :P

A,si un GS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect si citesc fiecare post al fiecaruia si incerc sa fiu cat mai obiectiv si iau fiecare post ca pe un sfat.

Lord of choppers este user name care l-am pus acum vreo 7 sau 8 ani! eram mai tanar. Da, sunt cu curentul chooper in sange si asa am sa raman.

Doctorul mi-a spus sa fac fizio si masaj,nu mi-a spus sa nu mergu cu moto. Dar doctorul e si endurist si mi-a spus sa las chopperul :D

sa iau ceva enduro pentru mine,pentru ca pe asfalt un enduro nu o sa incante nici un endurist,dar e cel mai bun pentru mijlocul meu.

 

 

Nu pot sa ma las de moto. Daca am moto trebuie sa fac drum..eu asa inteleg.. pe fier fara suspensii nu mai pot sa fac multi km.. nu ma mai tine.

Asa ca am venit aici si va intreb pe voi retoric.. :) care e cea mai buna enduro touring?

Stim !!! GS de la BMW

Dau toti banii pe moto,in ideea ca daca fac un lucru macar sa-l fac bine. Nu cred ca o sa imi para rau.

Imi vor mai ramane doar pentru suspensii si cutii, eventual parbriz,poate si un ghidon SW . Intradevar ma gandeam la crashbars SW..desi am vazut ca din fabrica ei pun din inox,dar sunt mult prea scumpe si mi se par ca fac economie de inox.

Asadar ma gandesc ca e mai bine din Germania,poate ca pun fiare,duraluminiu,electronice mai bune pe el,daca e pentru piata lor.. La asta ma gandeam cand am intrebat cum si ce fel sa fac,si daca sa il iau de aici sau deacolo.

 

Discutiile de aici imi sunt de mare ajutor.

Ma gandesc si la un 800 dar e pe lant :( si nu vreau! Dar imi place roata aia spitata de 21" la nebunie!:)

 

Clar,cand voi pleca ,voi trece prin Bucuresti! Trebuie sa dau beri !! :)

 

PS - Da cred ca sunt dus putin,dar mi-au dat permis de conducere european.Atat am nevoie! :P

A,si un GS!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,multumesc tuturor!

Discutii foarte constructive.

@ io bogo asa aveam si eu calculele. Tot la SW crashbar ma gandeam.

 

Mai stiti ceva de cel care spunea de BMW Valcea? S-a mai infiintat ceva? Ultima data plecasera la instructie in Germania..trebuia sa se fi intors deacum..nu? :)

Ar fi interesant de vazut si ce au ei de oferit

Mesaj completat

Da,multumesc tuturor!

Discutii foarte constructive.

@ io bogo asa aveam si eu calculele. Tot la SW crashbar ma gandeam.

 

Mai stiti ceva de cel care spunea de BMW Valcea? S-a mai infiintat ceva? Ultima data plecasera la instructie in Germania..trebuia sa se fi intors deacum..nu? :D

Ar fi interesant de vazut si ce au ei de oferit

 

Imi cer scuze! Merge prost netul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei 800 euro diferenta, acopera cheltuielile de transport si daca vremea este buna, te alegi si cu o plimbare. In plus cumparata din Germania sau Austria ai garantia calitatii maxime a componentelor din care este montat BMW-ul. Cumparata de la noi pot aparea surprize care in tarile mentionate nu s-au intamplat. Este un subiect sensibil printre posesorii de BMW, dar e bine sa-l ai in vedere.

acum 3 ani cand am luat GSA nu am gasit la nici o alta marca ceea ce mi.a putut oferi acest model

nu am avut pana atunci ABS ASC si sincer am folosit si m.a scos din rahat de mai multe ori ASC ul

pozitia de pilotaj ,ciclistica ,protectia la vant ,vol de bagaje m.au facut sa.mi dau seama ca NU are concurenta

insa sa spui ca e un motor pe viata e cam mult in anii prezenti

acum totul e facut ca in maxim 5 ani sa SCHIMBI

costurile aferente pieselor te vor face sa tinzi spre achizitia unui produs NOU

cat de bun ..... meserias ai fi.... piesele tot trebuie sa le iei de la O fabrica

si deci oricum depinzi de cineva

ce e ok la acest model putem spune ca NUMARUL de exemplare produs si vandut va face

ca nr pieselor de schimb sa fie mare pe piata

tu singur trebuie sa te hotarasti asupra celei mai bune motociclete pentru TINE

sfaturile sau experientele noastre sunt pur orientative

daca ai bani sa nu. ti pese de garantie ia o moto din extern

insa nu uita ca cel mai apropiat service e in budapesta daca fugi de bavaria

 

Mesaj completat

Cei 800 euro diferenta, acopera cheltuielile de transport si daca vremea este buna, te alegi si cu o plimbare. In plus cumparata din Germania sau Austria ai garantia calitatii maxime a componentelor din care este montat BMW-ul. Cumparata de la noi pot aparea surprize care in tarile mentionate nu s-au intamplat. Este un subiect sensibil printre posesorii de BMW, dar e bine sa-l ai in vedere.

acum 3 ani cand am luat GSA nu am gasit la nici o alta marca ceea ce mi.a putut oferi acest model

nu am avut pana atunci ABS ASC si sincer am folosit si m.a scos din rahat de mai multe ori ASC ul

pozitia de pilotaj ,ciclistica ,protectia la vant ,vol de bagaje m.au facut sa.mi dau seama ca NU are concurenta

insa sa spui ca e un motor pe viata e cam mult in anii prezenti

acum totul e facut ca in maxim 5 ani sa SCHIMBI

costurile aferente pieselor te vor face sa tinzi spre achizitia unui produs NOU

cat de bun ..... meserias ai fi.... piesele tot trebuie sa le iei de la O fabrica

si deci oricum depinzi de cineva

ce e ok la acest model putem spune ca NUMARUL de exemplare produs si vandut va face

ca nr pieselor de schimb sa fie mare pe piata

tu singur trebuie sa te hotarasti asupra celei mai bune motociclete pentru TINE

sfaturile sau experientele noastre sunt pur orientative

daca ai bani sa nu. ti pese de garantie ia o moto din extern

insa nu uita ca cel mai apropiat service e in budapesta daca fugi de bavaria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti lua prietene bmw . sunt niste panarame de mobre. eu abia astept sa implinesc vo suta si ceva de mii si dupa aia s-o schimb cu alta. acu am vreo 45de mii :)

 

Lasati fratilor omul in pace.

 

Oricate comentarii pro sau contra aducem, ..banii lui sunt banii lui...isi va cumpara acea motocicleta care-l asteapta...fie ca s-a fabricat ...fie ca urmeaza.

 

Din ce-am "patit" eu pot trage o singura concluzie:

-nu regret nici un banut din cei platiti pentru ditamai vaca,...basca cheltuielile ulterioare pe dotari suplimentare....care n-au fost putine...protectii suplimentare,dotari,jucarii,etc.

 

Singurul lucru pe care nu l-am facut a fost schimbarea de componente.

Prefer sa investesc in.. HID-uri de exemplu in loc sa visez la Ohlins-uri.

Am preferat sa-mi dotez mobra cu accesorii care sa-mi faca drumurile placute cu prietenii -statie PMR (sau CB) ,Zumo,...etc

E adevarat ca luata din Germania aduce un plus de siguranta in ceea ce priveste calitatea versus exemplarele exportate in tarile din Europa de est.

In 18000 de km n-am schimbat decat anvelope si ulei...in rest ...merge brici.

 

Austria e scumpa ...a punctat deja KHK.

Adusa pe remorca e mai ieftin si mai safety decat adusa pe roti...plus ca evita situatia de a face revizia de 1000 km undeva pe drum...unde ?

Nu e o mobra la care m-as incumeta sa umblu..cu exceptia schimbului de ulei.

ABS,ESA,..control tractiune,RDC,computer de bord...TOATE isi merita fiecare banut.

Iar daca 1200-GS-ul este mare...atunci de ce sa nu fie intr-adevar chiar mare ..adica de ce nu GSA ?...Ploiesti -Viena =2 alimentari ? ...sau 4 opriri ?

 

Asa ca , nene Lordofchoppers...incepe mai intai prin a trimite niste cereri de oferta.

Nu poti sti ce surprize poti avea:

Incearca si unde ti-am spus eu: adresa directorului de vanzari Karl Gerber [k.gerber@klaus-mayer-bmw.de]

 

Si vezi totusi ca si AB stiu sa negocieze...depinde ce au pe stoc...vorbeste si cu Emanuel Stefan: e.stefan@automobilebavaria.ro , 0723 275175...nu se stie de unde sare iepurele...sau macar asa ca termen de comparatie.

 

P.S.....nu renunta la ABS,....nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost cu niste picioare in ghips...de vreo cateva ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca nu ai avut probleme cu garantia la AB pt motorul tau nou luat din Germania? Parca si Plescoi spunea ca si-a facut reviziile in bucatica de garantie pe care a preluat-o odata cu SH-ul lui si chiar ca i-au schimbat niste piese moca. Acum sa nu sariti pe mine, dar nu va mai laudati cu fiabilitatea BMW la 18000 sau 40000km. Sunt scutere coreene de 50 cm in 4 timpi, folosite de curieri in Buc care rezista peste 40000km fara interventii. Daca este sa ne laudam, cred ca peste 100000km fara probleme, deja inseamna ceva. :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca nu ai avut probleme cu garantia la AB pt motorul tau nou luat din Germania? Parca si Plescoi spunea ca si-a facut reviziile in bucatica de garantie pe care a preluat-o odata cu SH-ul lui si chiar ca i-au schimbat niste piese moca. Acum sa nu sariti pe mine, dar nu va mai laudati cu fiabilitatea BMW la 18000 sau 40000km. Sunt scutere coreene de 50 cm in 4 timpi, folosite de curieri in Buc care rezista peste 40000km fara interventii. Daca este sa ne laudam, cred ca peste 100000km fara probleme, deja inseamna ceva. :)

 

Garantia o ofera producatorul,nu dealerul.

Eu am luat Rt-ul nou din Germania si nu am avut nici o problema de colaborare cu Contempo Brasov.

Si mie mi-au schimbat niste piese moca.

Apropo,la 115.000 pot lauda mobra?Sau Pompi la 126.000,Ianachim vreo 100.000? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garantia o ofera producatorul,nu dealerul.

Eu am luat Rt-ul nou din Germania si nu am avut nici o problema de colaborare cu Contempo Brasov.

Si mie mi-au schimbat niste piese moca.

Apropo,la 115.000 pot lauda mobra?Sau Pompi la 126.000,Ianachim vreo 100.000? :D

Cineva mai sus spunea ca ar fi probleme cu rezolvarea garantiilor daca motorul nu este cumparat de la AB. Si de laudat este la liber oricum, dar sa precizeze si piesele schimbate in acest timp, ca asa si scuterul, faci de doua ori RK si depaseste 100000. La tine nu stiu, dar la Pompi si Ianachim pot face eu lista :) . Cel mai bine sa spuna fiecare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata pentru mine este mai relevant topicul asta si mi-a fost mult mai de folos decat ADVrider.

Eu aici o sa calaresc si cu voi o sa imi impart parerile :D, deaceeam m-am adresat voua Domnilor!

 

 

Mesaj completat

De aceea nu mi-am schimbat parerea.

Vreau GS 1200 ...de la BMW..ca numai ei fac.. :(

@ bill o sa ne gasim sa iti arat si eu km mei..cand trec de 100.000. :) sunt sigur ca si al meu asa stricacios o sa treaca de 100 mii. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...