Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Nimic nou!

Asa e, esti predictibil. Prea usor de descifrat.

 

Plin forumul cu preturile pieselor de mentenanta la BMW!

Ai inteles acum in ce consta popularitatea lor? Oricine le poate repara,oricine le poate face piese si exista mii si mii de fabricanti after market. Nu cred sa existe vreo alta marca cu atat de multe optiuni.

 

Motociclist adevarat care cunoaste perfect modelele dupa anul 2002,atunci cand s-a inceput motociclismul!

Whatever rocks your boat.

 

Sper sa nu gresesc dar dupa numarul de inmatriculare locuiti intr-o tara unde exista ceva ce la noi lipseste cu desavarsire.

De cand este BMW bun doar in tarile unde apa calda e mai des intalnita? Nu inteleg de ce discriminarea. In ziua de azi comertul nu se face doar la tejghea. Nu stiu daca ai aflat dar in 1989 a cazut comunismul in Romania si (teoretic) s-a deschis si piata. Deschide geamul si uitat-te afara. Ai sa fii surprins de cate chestii noi ai sa vezi.

 

Cultura tehnica!

Adica surubul si piulita?

 

Bun si calculatorul asta cu wikipedia lui precum si televizorul insa stam mai prost cu pusul mana efectiv.Asta e!

Speak for yourself!

 

Nimeni nu-i perfect!

Vezi mai sus.

 

Totusi daca ma hotarasac sa vand africa twin am rugamintea sa ma ajuti sa stabilesc anul de fabricatie!

Wiki comes again to the rescue : VIN. :)

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Prea ironic pentru mine!

Eh,diferenta de stil.

 

iti scriu seria sasiului la honda frica twin si daca poti sa-mi spui anul de fabricatie trec pe BMW

Ai grija ce-ti doresti. Nu e chiar imposibil.

 

daca mai scriu mult aici cred ca pana la urma imi cumpar si eu un gs adv

Vezi ca te repeti.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea ironic pentru mine!

 

 

iti scriu seria sasiului la honda frica twin si daca poti sa-mi spui anul de fabricatie trec pe BMW

 

 

daca mai scriu mult aici cred ca pana la urma imi cumpar si eu un gs adv

 

 

CU OCAZIA SARBATORILOR DE IARNA

GRUPUL DE COLINDATORI BMW

VREA SA TE COLINDE

 

:) :) :D :D

 

la anul si la multi km

 

ps

TE RUGAM SA NU TRECI PE BMW CA O SA TE FACI DE RAS

NU DE ALTA DAR SE STRICA REPEDE SI COSTA MULT

SI SINCER NU VREM SA FIM MULTI LA CODA IN SERVICE SI PRIN ALPI

Mesaj completat

SI NU MAI COMENTA LA ....POVESTILE MELE CU CATI KM /H MA DAU CAND UITE SI TU CE SCRIAI PRIN SEPT 2009...

 

Salut tuturor

 

Sunt si eu poserorul unei Africane RD04,oarecum noua....26 000 km reali

 

Revin cu niste poze ,dar pana atunci,un pliant cu motocicleta din 1990 gasite pe advrider.com

enjoy!

Mesaj completat

....si poze cu motocicleta!

Merge foarte bine,nu consuma ulei deloc desi o folosesc predominant off road si pe sosea nu prea o iert...140-150kmHare un sunet ciudat la jug cand trec peste denivelari mai mari,dar se rezolva cu un set de rulmenti noi(de directie;jug)

Uleiul pe care-l folosesc este RockOil 15W-50,schimbat cam la 6-7000 km

Motocicleta era apraoape noua cand am cumparat-o ,doar 9500 km(nici mie nu mi-a venit sa cred) si acum are aproape 27000km

pozele nu sunt foarte clare dar revin cu altele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai scriu mult aici cred ca pana la urma imi cumpar si eu un gs adv

...nuuu, te rog eu nu-ti lua!...nu esti pregatit inca de un gs!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CU OCAZIA SARBATORILOR DE IARNA

GRUPUL DE COLINDATORI BMW

VREA SA TE COLINDE

 

:) :) :D :D

 

la anul si la multi km

 

ps

TE RUGAM SA NU TRECI PE BMW CA O SA TE FACI DE RAS

NU DE ALTA DAR SE STRICA REPEDE SI COSTA MULT

SI SINCER NU VREM SA FIM MULTI LA CODA IN SERVICE SI PRIN ALPI

Mesaj completat

SI NU MAI COMENTA LA ....POVESTILE MELE CU CATI KM /H MA DAU CAND UITE SI TU CE SCRIAI PRIN SEPT 2009...

 

Salut tuturor

 

Sunt si eu poserorul unei Africane RD04,oarecum noua....26 000 km reali

 

Revin cu niste poze ,dar pana atunci,un pliant cu motocicleta din 1990 gasite pe advrider.com

enjoy!

Mesaj completat

....si poze cu motocicleta!

Merge foarte bine,nu consuma ulei deloc desi o folosesc predominant off road si pe sosea nu prea o iert...140-150kmHare un sunet ciudat la jug cand trec peste denivelari mai mari,dar se rezolva cu un set de rulmenti noi(de directie;jug)

Uleiul pe care-l folosesc este RockOil 15W-50,schimbat cam la 6-7000 km

Motocicleta era apraoape noua cand am cumparat-o ,doar 9500 km(nici mie nu mi-a venit sa cred) si acum are aproape 27000km

pozele nu sunt foarte clare dar revin cu altele

 

 

 

 

Poate si mai tare de atat!

 

 

 

Ce trebuie sa fac sa-mi pot cupara si eu un Gs??

 

Exista un ritual de initiere in tainele bmw-ului?

 

 

 

 

 

 

 

Un an nou cu multi kilometri in sa! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@radu85- legat de discutia tehnica...un inginer sau un mester turnator(cum au fost bunicii mei) s-ar putea sa dea o explicatie pentru pozele tale. din ce imi aduc aminte de la cursul de materiale tehnologice sau cum darc io zis si din ce mi-a povestit bunica cu privire la procesul tehnologic implicat in turnare plus docu natgeo megafactories as zice ca lotul de material sau procesul de turnare nu a respectat niste factori cheie(oarecum secreti ,ca nimeni nu da compozitia aliajului de al) sau cel mai plauzibil ...asa cum un co-forumist a spus... incarcatura mult prea mare coroborat cu/sau un soc mecanic ce a facut ca materialul sa cedeze. la asta se poate adauga si un lot de aliaj de al ce nu respecta specificatiile(se intampla si la case mai mari) sau defect de turnare(o fisura minuscula in timp scurt la cerinte ridicate creste exponential, nu e chiar ca la avioane inspectia pieselor) .

asadar drept si prin urmare cam astea ar fi cauzele accidentelor nefaste

e intradevar oarecum inadmisibil ce s-a intamplat ,desi nici la sudurile gixerelor k8(parca)nu ar fi loc de scuza, dar sa nu uitam ca ce iese din mana unei fiinte imperfecte nu are cum sa iasa perfect(asta pentru mult prea zelosii posesori de bmw )

sa va spun patania mea cu bmw. bucuros nevoie mare ca am motocicleta, ba chiar bmw (f650clasic) care ..vb aia sa dam al cezarului ce e al cezarului(cam des folosesc expresia, sper sa nu devina tic) a fost , este si va fi deschizator de drumuri in lumea picioroangelor cu 2 roti ,m-a dezamagit ca si-a pus sigla pe carene si in rest made in italy, rotax engine..etc...and fucking siguranta cu urechi ext. pe axul pinionului de atac care sare si fute meciu mie si sotiei dupa un fdrum de 100km catre casa. bhuun..politica firmei nu se discuta, sigla a fost pusa de ei, asadar drept si prin urmare un bmw este bmw..si ca sa fiu ontopic la viteza aia de 100km cand a sarit siguranta bascula a inacasat o forta f mare si nu s-a fisurat in nici un loc(inca o mai am)

/index.php?...#entry2429484...

deci ... nu ar avea voie sa se intample ceea ce mi s-a intamplat mie or sa se fisureze bratul(daca e sa iau in calcul forma bratului si dispersiile fortelor de torsiune/forfecare nu ar avea voie deloc sa se intample ce s-a intamplat decat in cazul existentei unei fisuri) sau bascula la modele bmw mai noi din pozele postate de tine. concluzia...cred ca toti au bagat la cap ce era de bagat si anume ca nimik nu e perfect si grija e mama portelanului

sper ca nu am suparat vreun motociclist cu punctul meu de vedere, punct pe care am dreptul sa mi-l exprim liber datorita art4 din declaratia de independenta...ohhh...vinu de la blaj mi-a luat mintile :) (doua puncet gluma)

ps: @radu85 ca viitor posesor de at cum de ai o at din 82 cand ele au inceput sa fie fabricate dupa renumitul nsx750 castigator de paris-dakar rally . cam prin 88! vreo greseala la vin(ca observ ca ai mentionat)

pps: nu pot sa nu-mi exprim admiratia pentru maiestria cu care sunt concepute si gandite jucariile bmw pe doua roti! de o fi sa fie ...candva mi-ar placea sa am in garaj si un motor boxer marca bmw , poate chiar 1200gs(desi..,sa recunoastem, reclama a determinat multi posesori sa o aleaga...oare daca charlie si ewan ar fi folosit ktm sau honda ...sau chiar motoguzzi...ca parca in garaj la ei(in timpul emisiunii evoident)am recunoscut un model , cum ar fi stat ratingul )

sarbatori fericite si imi doresc din tot sufletul sa nu deschid polemici..doar discutii intre oameni ce imparatsesc aceeasi pasiune si doresc sa atinga un nivel informational mai ridicat decat cel actual

Mesaj completat

rectificari:: honda nxr750 in loc de nsx750. si sper printre voi nu se numara nenorociti ca acel posesor de bmw de acum vreo 4 ani cand imi duceam veacul la turda si nestiutor si dornic sa invat(dupa ce salut si admir politicos mobra) il intreb pe tip (ca mi-am adus aminte de el...si cam fac analogii cu raspunsurile unora) ce motor foloseste(aka tip, tehnologie etc...a se observa nu cati km prinde?..ii bmw?...imi dai voie sa-l ating?) si raspunde sec boxer si desi imi exprim nestiinta continua sictirit boxer samd cuvinte ce m-au deranjat ( in loc sa-mi spuna pistoane orizontale si faceam imediat analogia cu motorul de la porsche 911)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate si mai tare de atat!

 

 

 

Ce trebuie sa fac sa-mi pot cupara si eu un Gs??

 

Exista un ritual de initiere in tainele bmw-ului?

 

 

 

 

 

 

 

Un an nou cu multi kilometri in sa! :)

Ti-a scapat o poza...

 

rear%20wheel.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate jentile astea turnate crapa,se stie si de la masini. Nu-s facute sa dai cu ele in gropi.

 

Hai bre, recunoaste ca numai jentile cazaturilor voastre de bemveuri crapa.

Bine ca mi-am luat Rotax. Mare teapa imi luam cu un bemveu d-asta... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai bre, recunoaste ca numai jentile cazaturilor voastre de bemveuri crapa.

Bine ca mi-am luat Rotax. Mare teapa imi luam cu un bemveu d-asta... :)

zice-se ca nu conteaza numele in conditiile in care fabricantul respecta caietul de sarcini . rotax engine, kymco engine ,bmw engin ....nu ma intereseaza atata vreme cat mama bmw si-a pus la bataie numele si imi garanteaza buna functionare a produsului achizitionat(sa speram ca nu face ce a facut philips, adica a lasat-o moale cu ctc-ul)!

"Principalele elemente de aliere ale aluminiului sunt Cu, Mg si Zn, la care se adaugǎ MN, Ni, Cr, Fe, alierea avand ca principiu si imbunǎtǎtirea caracteristicilor de rezistentǎ mecanice ale acestuia."http://www.referatele.com/referate/chimie/online4/Aluminiu-si-aliajele-din-aluminiu-proprietati-fizice-si-caracteristicile-mecanice--intrebuintari-ref.php

deci...functie de utilizare, se prea poate ca aliajul in cauza ,in urma unui soc mecanic(ca toti va referiti doar la acest caz) ,sa se rupa. a se observa diferenta intre pozele cu bratul/bascula si janta(janta prezinta SI urme de deformare plastica)! eu unul zic ca aliajele de al. de la brat/bascula nu trebuiesc sa fie atat de dure incat la un soc mecanic major sa se rupa(sa se deformeze plastic ca apoi sa se rupa..DA!). rezistenta trebuie data mai mult din forma bratului/basculei. cam asa vad eu lucrurile!

ps: ironiile gen "ce bine ca nu mi-am luat bmw" banui ca sunt intre cunoscuti/prieteni/amici de nu le pricep!

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat! Cunosc pe cineva care dupa ce s-a dat jos de pe motorul meu a zis:

"Multumesc lui Dumnezeu ca nu mi-am luat BMW!

Si nu era ironie! Cred!

 

Eu nu am zis nimica cand m-am dat jos de pe BMW, dar cand m-am urcat pe Transalp parca imi ramasese mic, mai ales la pozitia picioarelor(scaritele sunt mai jos la GS). Dupa ce am iesit din parcare si am ajuns pe strada parca nu mai avea la fel de multa putere si ma batea putin mai tare vantul.

Totusi, cand am plecat de pe loc nu am mai simtit tendinta motorului de a se apleca spre dreapta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la vitezane cu roti cu 3 spite, adeca pline, li se mai indoaie jentile...

 

Alea cu spite in schimb... am dat cu GS-ul meu de i-am rupt furcile amandoua, da roata nici macar opti nu avea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ai aparut, mah?

PS: vezi ca cele mai multe poze nu sunt de R1200GS.

Da, majoritatea sunt poze cu modelele de 800cc, care au avut MULTE probleme si recalluri. N-am mai auzit recent de probleme de lant, de rulmenti, de ax fatza, de surub fixare amortizor, de ambreiaj sau de rezervor. Ce vrei, asa e cand pui chinejii sa-ti faca piese de calitate. Intai fac la gramada fara QC - apoi cand pui biciu incep sa faca si ei treaba buna.

 

Altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A,scuza-ma,dar si....

bre mestere, intru pe topicu asta sa citesc despre 1200 gs. de ce nu-ti faci dracu un topic nou sa-ti versi dejectiile?

am bmw, dar nu-s fanatic. asa a fost sa fie, culmea sunt multumit de motor si n-am avut probleme.

rog un moderator sa mai filtreze din rahaturile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar ai aparut, mah?

PS: vezi ca cele mai multe poze nu sunt de R1200GS.

 

 

 

Daca nu am unde sa le pun in alta parte,fac si eu ce pot!

 

 

Mai ales ca aici toti sunt trup si suflet BMW

Editat de radu85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...