Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Am vazut cam toate variantele, inclusiv cele de la Wunderlich si nu ma coafeaza...

 

P-asta il stii? In caz ca nu merge link-ul, part number 01-041-0020-0 Nu mi-e clar cum e la ADV, daca ar merge.

 

Vezi ca avea Marius (@Scufu) un alt model de vanzare, cauta si vezi in semnatura lui, poate faci ceva cu/din ala.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci. N-ar fi asa de rau asta de la TT, desi as prefera ceva care sa se intinda mai mult pe latime. Avand in vedere ca e oricum spre 150e si cred ca ar fi si probleme de adaptare la GSA, parca mai degraba as lua WRS-ul fumuriu si l-as tunde un pic, asta daca pica varianta cu un OEM de GS ls SH.

Vezi ca avea Marius (@Scufu) un alt model de vanzare, cauta si vezi in semnatura lui, poate faci ceva cu/din ala.

Am vazut MRA-urile... mi se pare ca nu merg de nici o culoare la GS/GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. N-ar fi asa de rau asta de la TT, desi as prefera ceva care sa se intinda mai mult pe latime. Avand in vedere ca e oricum spre 150e si cred ca ar fi si probleme de adaptare la GSA, parca mai degraba as lua WRS-ul fumuriu si l-as tunde un pic, asta daca pica varianta cu un OEM de GS ls SH.

 

Am vazut MRA-urile... mi se pare ca nu merg de nici o culoare la GS/GSA.

 

Daca te intereseaza am eu un parbriz de GS. Este aproape nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

Un electrician bun din Bucuresti, pe cine imi recomandati si mie? (un nr. de telefon aici sau pe privat)

 

Plus o oglinda de stanga pentru un GS din 2006 daca are careva de vanzare.

 

Multumesc.

Editat de Ravishing
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. N-ar fi asa de rau asta de la TT, desi as prefera ceva care sa se intinda mai mult pe latime. Avand in vedere ca e oricum spre 150e si cred ca ar fi si probleme de adaptare la GSA,

 

Al meu este destul de lat, de fapt este exact partea de jos a celor mari, tocmai d-aia l-am ales in comparatie cu cel de la TT; iar in poza de prezentare era chiar pe GSA, inclusiv cu "aripioarele" originale montate. Basca pretul bun. Dar parca ai zis ca nu-ti place ca e prea rotunjit... esti cam pretentios.

Dar te inteleg, cauti perfectiunea, d-aia ai luat un GS(A). :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fie interesant de vazut. Cine nu are rabdare ..............sa dea direct la minutul 4.

 

Cine stie franceza o sa inteleaga punctul meu referitor la nakedbike de teren si al pilotului din test. Fara pneuri de offroad ( nu Anakee sau Tourance sau alte chestii street ) nu faci nimic indiferent ca ai R sau GS, iar diferentele intre naked si adventure touring........ sunt mici.

 

Vizionare placuta cred ca o sa va placa imaginiile, mie mi se par amuzante :laugh:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fie interesant de vazut. Cine nu are rabdare ..............sa dea direct la minutul 4.

 

Cine stie franceza o sa inteleaga punctul meu referitor la nakedbike de teren si al pilotului din test. Fara pneuri de offroad ( nu Anakee sau Tourance sau alte chestii street ) nu faci nimic indiferent ca ai R sau GS, iar diferentele intre naked si adventure touring........ sunt mici.

 

Vizionare placuta cred ca o sa va placa imaginiile, mie mi se par amuzante :laugh:

 

F simpatic reportajul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara pneuri de offroad ( nu Anakee sau Tourance sau alte chestii street ) nu faci nimic indiferent ca ai R sau GS, iar diferentele intre naked si adventure touring........ sunt mici.

Din filmuletz reiese mai degraba ca pilotul poate face diferenta mai mult decat o poate face mobra. De cele mai multe ori asa si este. Insa nu pot fi de acord cu generalizarea ca diferentele intre cele doua categorii de motociclete sunt mici pe off.

 

1. Notiunea de "categorie" e destul de relativa, pentru ca pot fi diferente maricele si intre motociclete incadrate in aceeasi categorie. De ex. un Transalp vechi sau un GSA cred ca e mai capabil offroad decat un V-Strom sa zicem. Sau un TDM e mai capabil decat un FZ6, desi ambele le-am putea baga la "naked / touring".

 

2. Faptul ca se poate face ceva cu un naked in off, nu inseamna ca se poate face la fel de bine. Diferenta pe care o fac suspensiile poate fi foarte mare si nu influenteaza doar confortul, dar si tractiunea si siguranta pilotajului. De asemenea pot fi diferente de raport de transmisie, livrare diferita a cuplului, pozitie in sa si mai ales in scarite, protectie si cost al carenelor etc.

 

3. Una e sa facem o comparatie din asta pe un drum de macadam si cateva balti in plat si una ar fi sa facem o comparatie intr-un mediu cu adevarat ostil (pietre, bolovani etc), unde garda la sol s-ar dovedi f importanta. De asemenea una e sa mergem cativa km pe aratura, una ar fi sa mergem o zi intreaga, sau 20-30% din totalul drumurilor pe care mergem.

 

Am facut Transalpina "originala" cu un naked de 600 (Diversion), am mers destul pe soft offroad cu TDM900, am facut si ceva mai mult decat soft offroad cu GSA (cu anvelope de strada) si pot spune ca diferentele sunt f mari, cel putin din punctul meu de vedere. Exista si reversul medaliei, platesc acum la capitolul sportivitatea suspensiei si protectie la jegul care sare pe unde apuca, dar pe off e tatic fata de celelalte.

 

=========================================

 

Am gasit pana la urma un parbriz "de vara" care sa imi placa, gata facut. Ma rog, e ptr GS, deci va trebui sa renunt la bara aia superioara si probabil sa caut alte suruburi / distantiere laterale in locul celor originale. In fine, o sa revin cu impresii peste vreo 2 saptamani. Arata cam asa si a fost vreo 72 GBP cu tot cu transport (ebay.co.uk):

post-5978-0-59159700-1339679367_thumb.jpg

post-5978-0-94119800-1339679385_thumb.jpg

post-5978-0-26867200-1339679394_thumb.jpg

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pana la urma un parbriz "de vara" care sa imi placa, gata facut. Ma rog, e ptr GS, deci va trebui sa renunt la bara aia superioara si probabil sa caut alte suruburi / distantiere laterale in locul celor originale.

 

Nice! Nu ne spui si producatorul, un site, ceva? Arata interesant. Sunt curios cum ti se va potrivi la mers...

 

Daca renunti la bara, unde mai pui navi? Acolo era perfect. Ai solutia sa iei aceeasi bara (orig. BMW) dar pt. GS, costa vreo 20€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Powerbronze, da... si poate fi transparent, light tinted sau dark tinted (ca in poza).

De-asta am si precizat ca l-am luat de pe ebay.co.uk, pentru ca acolo am gasit o firma care il vinde cu 26 GBP transportul. L-am si achitat deja (71 GBP in total), deci totul ar trebui sa fie ok.

M-am gandit si la treaba cu GPS-ul, si la treaba cu vajul. Daca pot sa merg cu 130-140 sustinut, as fi multumit. Iar cu GPS-ul gasesc o solutie... ori pe ghidon, ori, mai bine... pe bara de jos din spatele bordului si sa vina GPSul deasupra si in fata vitezometrului (poate o sa-mi ciupeasca un pic din vizbilitatea catre vitezometru, dar o sa pot vedea pozitia acului oricum).

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Powerbronze, da... si poate fi transparent, light tinted sau dark tinted (ca in poza).

De-asta am si precizat ca l-am luat de pe ebay.co.uk, pentru ca acolo am gasit o firma care il vinde cu 26 GBP transportul. L-am si achitat deja (71 GBP in total), deci totul ar trebui sa fie ok.

M-am gandit si la treaba cu GPS-ul, si la treaba cu vajul. Daca pot sa merg cu 130-140 sustinut, as fi multumit. Iar cu GPS-ul gasesc o solutie... ori pe ghidon, ori, mai bine... pe bara de jos din spatele bordului si sa vina GPSul deasupra si in fata vitezometrului (poate o sa-mi ciupeasca un pic din vizbilitatea catre vitezometru, dar o sa pot vedea pozitia acului oricum).

 

asa da...

plus ca viteza o poti vedea pe gipies

 

eu am platit £65 pentru 10kg din uk.., sa le dau astora tot atat pentru un parbriz de £70 mi se pare mult prea mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha-ti multumeste probabil pt compliment, dar era vorba de GS. Personal nu sunt fanul exagerarilor electronice, dar se pare ca spre asta ne indreptam. Motoare din ce in ce mai complicate, imposibil de reparat decat cu testerul in fata si care costa din ce in ce mai mult. Nu gasesc o corespondenta directa intre pret - complexitate pe de-o parte si performanta-fiabilitate, pe cealalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha-ti multumeste probabil pt compliment, dar era vorba de GS. Personal nu sunt fanul exagerarilor electronice, dar se pare ca spre asta ne indreptam. Motoare din ce in ce mai complicate, imposibil de reparat decat cu testerul in fata si care costa din ce in ce mai mult. Nu gasesc o corespondenta directa intre pret - complexitate pe de-o parte si performanta-fiabilitate, pe cealalta.

trebuia sa-ti iei atunci 1150 gsa, nu yamaha :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa da...

plus ca viteza o poti vedea pe gipies

 

eu am platit £65 pentru 10kg din uk.., sa le dau astora tot atat pentru un parbriz de £70 mi se pare mult prea mult

Daca nu ma cautati pe mine sa va aduc cu 10 lei / kg din uk in ro... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...