chif Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 YAMAHA 1200 tenere Funny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 1200 ST nu cred, are 260kg cu plinu facut , e prea grea comparativ cu BMW1200GS. Si nu este la fel de manevrabila pt ca nu dispune de motor boxer. Ar mai fi de adaugat dar nu vreau sa jignesc pe nimeni . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Salut, sant curios cei care-si vand BMWurile 1200GSA ce moto isi cumpara apoi ? Vindea cineva acum cateva luni un GSA '07 parca si mentiona acolo ca se gandeste sa-si ia un Multistrada 1200. Daca il vinzi probabil o faci ca sa iti iei "altceva", nu neaparat "ceva mai bun". Sau ma rog, ceva mai bun (potrivit) pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 1200 ST nu cred, are 260kg cu plinu facut , e prea grea comparativ cu BMW1200GS. Si nu este la fel de manevrabila pt ca nu dispune de motor boxer. Ar mai fi de adaugat dar nu vreau sa jignesc pe nimeni . Nu prea inteleg ce e cu "jignitul"... Nu cred ca vr-un ochi oblici, inginer la Yamaha citeste forumul asta ca sa o ia personal... Fiecare in momentul in care a dat 18k+ pe o mobra presupun ca a testat piata si astfel poate avea o parere obiectiva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) Am gasit pana la urma un parbriz "de vara" care sa imi placa, gata facut. Ma rog, e ptr GS, deci va trebui sa renunt la bara aia superioara si probabil sa caut alte suruburi / distantiere laterale in locul celor originale. In fine, o sa revin cu impresii peste vreo 2 saptamani. Arata cam asa si a fost vreo 72 GBP cu tot cu transport (ebay.co.uk): Baietii din UK si curieratul s-au miscat mai repede decat ma asteptam. Vineri am primit parbrizul si ieri am "tuns" GSA-u'. Iete ce a iesit: Cu reglajul la maxim / minim: Bun, acum cateva prime impresii: Aveam idee cam la ce sa ma astept pentru ca mai experimentasem mersul fara carene si parbriz pe mobra veche. Dar aici diferenta a fost mult mai mare! Va recomand sa incercati daca nu ati facut-o deja (sa mergeti fara parbriz in prima faza). E demential! Lasand la o parte aerul curat care il iei in piept si in casca (chestie care la 33 de grade si la viteza mare nu mai e neaparat o placere), senzatia e ca se schimba radical modul cum se apleaca si cum vireaza motocicleta. Nemaiavand parbrizul inalt cu care esti obisnuit si pe care il ai ca reper, ai senzatia ca ai roata fata undeva sub tine ca intri in viraje mult mai repede si mai sin scurt. Deci ok, e clar ca e o iluzie, dar una foarte misto. Nu am apucat sa il probez la viteza... i-am dat vreun 100-105 pe bulevard si mi s-a parut ca deja incepeam sa ma tin mai bine de ghidon. Ma astept ca peste 120 km/h sa nu prea mearga (in conditii de relativ confort). Astept sa vad cum se comporta la prima tura. Probabil ca ceva un pic mai inalt, in genul celui Sport de la TT este un compromis mai bun din punctul asta de vedere. Legat de montaj, parbrizul asta e de GS, deci ptr GSA trebuie facute cateva mici modificari (reversibile) la sistemul de prindere. Sau gasite niste distantiere sau un sistem de prindere de pe GS, pe care insa nu le aveam. Si o protectie de far pe care am luat-o de la acelasi vanzator; undeva pe la 20 GBP si am bagat6-o pe acelasi transport. Se prinde cu niste arici de plastic semi-transparenti sustinuti de o banda dublu adeziva transparenta. Sper sa tina: Editat Iunie 26, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Intr-un cuvant bani aruncati . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 In sensul ca puteam sa merg fara parbriz deloc sau de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Arata ciudat Prima data am crezut ca ai taiat tu parbrizul original Dar gusturile oamenilor sunt precum judecatorii: inamovibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Baietii din UK si curieratul s-au miscat mai repede decat ma asteptam. Vineri am primit parbrizul si ieri am "tuns" GSA-u'. Iete ce a iesit: Cu reglajul la maxim / minim: Mie i-mi place cum arata .... In mod straniu, "dromaderul" asta, acum, parca arata a ... motocicleta Bafta, drumuri lungi si uscate Editat Iunie 27, 2012 de Clau_C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Vineri am primit parbrizul si ieri am "tuns" GSA-u'. Sa te bucuri de el! Mie imi place si te inteleg foarte bine, pt. mine nu e placere mai mare decat, mai ales la munte unde aerul e mai rece/proapspat, sa merg cu flip-up-ul ridicat si sa iau aerul din plin in fata. Iar pe autostrada ma bucur de lipsa turbulentelor. Daca as vrea sa ma ascund dupa un ditamai parbrizul, mi-as lua un cabrio si as scapa si de dezavantajele echipamentului. Imi place si ca e negru, m-ar tenta si pe mine dar dupa cum il vad la tine in poze nu mi-ar incapea navigatia, care acum imi vine exact "la ras" cu parbrizul actual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 27, 2012 Admin Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Florine, de aratat arata misto, dar sa fii sigur ca peste 120 ai furtuna in casca si esti vela pe motor. Pina la urma nu am priceput ce cauti, un parbriz care sa te apere de turbulente, sau ce? Pe de alta parte nu inteleg ce inseamna "lipsa turbulentelor" cind ai un parbriz de 10 cm care te lasa descoperit total de la piept in sus? Editat Iunie 27, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Florine, de aratat arata misto, dar sa fii sigur ca peste 120 ai furtuna in casca si esti vela pe motor. Pina la urma nu am priceput ce cauti, un parbriz care sa te apere de turbulente, sau ce? Pe de alta parte nu inteleg ce inseamna "lipsa turbulentelor" cind ai un parbriz de 10 cm care te lasa descoperit total de la piept in sus? Dupa ce am reusit sa merg protejat aproape total de vant (adica era cam la limita treaba, aveam protectie pana in dreptul vizierei, suficient cat sa urece zona de aer turbulent dincolo de gat / urechi) cu prabrizul original + deflector, mi-am dat seama ca si solutia asta are neajunsuri prin faptul ca dincolo de 20-25 de grade iti lipseste ventilatia. Am cam aceasi senzatie ca atunci cand stau vara pe un balcon inchis, chit ca are geamurile deschise. Nu stiu cat de corect e, dar eu inteleg prin turbulente acel flux de aer care genereaza zgomot sau mai rau, rafale de vant ("buffeting"). Am experimentat din plin si treaba asta, pe motocicleta veche mai ales. Cred ca orice mobra din categoria asta, cu parbriz mediu si departat de pilot, e expusa acestui fenomen. Daca merg pe un naked, daca dau jos parbrizul sau daca ma ridic in picioare cand merg, se face dintr-o data liniste, chiar si la 120-130. E aer placut, racoritor, care nu cauzeaza zgomot in casca. Cand apar curenti laterali s-ar putea sa se schimbe un pic treaba, dar asta poate fi valabil si cu un parbriz mare in fata. Singurele trei inconveniente pe care la vad sunt: 1. intr-adevar, esti vela la viteze mai mari, 2.te umpli pe piept de mate de bondari mancatori de rapita (vara) si 3.esti mai expus la ploaie si frig. Avantajele pe de alta parte la un parbriz mic sau un naked cred ca sunt: 1.Ventilatie excelenta (motivul pentru care am vrut sa fac aceasta schimbare) si 2. senzatia ca esti pe o motocicleta mai usoara si manevrabila (prin comparatie). Pentru multi sau pentru anumite tipuri de mers, clar dezavantajele primeaza, dar daca vrei sa faci plimbari de weekend vara, sa te dai pe off prin padure sau pe curbe pe la munte, cred ca merita incercata si varianta asta. Asta am cautat sa fac acum cu mini-parbrizul. Dupa cateva ture ma voi lamuri mai bine. Editat Iunie 27, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 27, 2012 Admin Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Am inteles.. Am de vanzare o baterie cu gel EXIDE, de 19 ah, nou/nouta, pusa pe mobra de trei zile! Este luata de la noi, cu factura si garantie 24 luni. Am comandat dintr-o eroare din doua surse. Pretul este de 300 lei, pe mine m-a costat 380 lei.. Editat Iunie 27, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 27, 2012 Autor Share Postat Iunie 27, 2012 Dupa ce am reusit sa merg protejat aproape total de vant (adica era cam la limita treaba, aveam protectie pana in dreptul vizierei, suficient cat sa urece zona de aer turbulent dincolo de gat / urechi) cu prabrizul original + deflector, mi-am dat seama ca si solutia asta are neajunsuri prin faptul ca dincolo de 20-25 de grade iti lipseste ventilatia. Am cam aceasi senzatie ca atunci cand stau vara pe un balcon inchis, chit ca are geamurile deschise. Nu stiu cat de corect e, dar eu inteleg prin turbulente acel flux de aer care genereaza zgomot sau mai rau, rafale de vant ("buffeting"). Am experimentat din plin si treaba asta, pe motocicleta veche mai ales. Cred ca orice mobra din categoria asta, cu parbriz mediu si departat de pilot, e expusa acestui fenomen. Daca merg pe un naked, daca dau jos parbrizul sau daca ma ridic in picioare cand merg, se face dintr-o data liniste, chiar si la 120-130. E aer placut, racoritor, care nu cauzeaza zgomot in casca. Cand apar curenti laterali s-ar putea sa se schimbe un pic treaba, dar asta poate fi valabil si cu un parbriz mare in fata. Singurele trei inconveniente pe care la vad sunt: 1. intr-adevar, esti vela la viteze mai mari, 2.te umpli pe piept de mate de bondari mancatori de rapita (vara) si 3.esti mai expus la ploaie si frig. Avantajele pe de alta parte la un parbriz mic sau un naked cred ca sunt: 1.Ventilatie excelenta (motivul pentru care am vrut sa fac aceasta schimbare) si 2. senzatia ca esti pe o motocicleta mai usoara si manevrabila (prin comparatie). Pentru multi sau pentru anumite tipuri de mers, clar dezavantajele primeaza, dar daca vrei sa faci plimbari de weekend vara, sa te dai pe off prin padure sau pe curbe pe la munte, cred ca merita incercata si varianta asta. Asta am cautat sa fac acum cu mini-parbrizul. Dupa cateva ture ma voi lamuri mai bine. dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro l am montat chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg finalizat prime impresii ok chiar am crezut ca mi am luat ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro l am montat chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg finalizat prime impresii ok chiar am crezut ca mi am luat ktm jpg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Imi place si ca e negru, m-ar tenta si pe mine dar dupa cum il vad la tine in poze nu mi-ar incapea navigatia, care acum imi vine exact "la ras" cu parbrizul actual. Am avut ceva probleme si la capitolul asta, intr-adevar. Prea multe variante nu erau asa ca... : chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg finalizat prime impresii ok chiar am crezut ca mi am luat ktm Eh, de multe ori se lasa cu extra-time si complicatii la montaje... Cum e fata de OEM, nu vajaie mai tare? Editat Iunie 27, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Dintre parbrizul asta si fara parbriz cred ca singura diferenta este la ESTETICA, ca la vant... n-as baga mana-n foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 28, 2012 Admin Share Postat Iunie 28, 2012 dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro Bun pret.. La banii astia iti facea Harea parbrize pina la sfarsitul vietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro l am montat chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg finalizat prime impresii ok chiar am crezut ca mi am luat ktm Detaliaza chestia aia cu KTM-ul ca nu am inteles nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro l am montat chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg finalizat prime impresii ok chiar am crezut ca mi am luat ktm mai ai pana sa ajungi la ktm, man. deocamdata joaca-te in liga inferioara in care esti acum pana inveti esti sigur ca n ai gresit virgula ? 520 o bucata de plexi ? sau 52 ? cred ca harea o sa devina milionar daca se apuca de astea ca pretul de care vorbesti e dragut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 28, 2012 Admin Share Postat Iunie 28, 2012 Dragutilor, voi nu stiti ca BMW este crema..dai pe o scula 17.000 si te mai uiti la un fleac de 520 iepuroi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 sigur nu era 52e? ca 520......nu, sigur e eroare de scriere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 sigur nu era 52e? ca 520......nu, sigur e eroare de scriere http://www.touratech-usa.com/Store/108/PN-044-0802/Desierto-III-Fairing-R1200GS-Black-up-to-2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 Cu alte cuvinte ripoff! Cred ca plasticurile au fost scumpe... nu parbrizul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 28, 2012 Share Postat Iunie 28, 2012 http://www.touratech...lack-up-to-2007 sa trait, scuze . multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.