Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1200 ST nu cred, are 260kg cu plinu facut , e prea grea comparativ cu BMW1200GS. Si nu este la fel de manevrabila pt ca nu dispune de motor boxer. Ar mai fi de adaugat dar nu vreau sa jignesc pe nimeni .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sant curios cei care-si vand BMWurile 1200GSA ce moto isi cumpara apoi ?

Vindea cineva acum cateva luni un GSA '07 parca si mentiona acolo ca se gandeste sa-si ia un Multistrada 1200.

Daca il vinzi probabil o faci ca sa iti iei "altceva", nu neaparat "ceva mai bun". Sau ma rog, ceva mai bun (potrivit) pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1200 ST nu cred, are 260kg cu plinu facut , e prea grea comparativ cu BMW1200GS. Si nu este la fel de manevrabila pt ca nu dispune de motor boxer. Ar mai fi de adaugat dar nu vreau sa jignesc pe nimeni .

 

Nu prea inteleg ce e cu "jignitul"... Nu cred ca vr-un ochi oblici, inginer la Yamaha citeste forumul asta ca sa o ia personal... Fiecare in momentul in care a dat 18k+ pe o mobra presupun ca a testat piata si astfel poate avea o parere obiectiva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pana la urma un parbriz "de vara" care sa imi placa, gata facut. Ma rog, e ptr GS, deci va trebui sa renunt la bara aia superioara si probabil sa caut alte suruburi / distantiere laterale in locul celor originale. In fine, o sa revin cu impresii peste vreo 2 saptamani. Arata cam asa si a fost vreo 72 GBP cu tot cu transport (ebay.co.uk):

 

Baietii din UK si curieratul s-au miscat mai repede decat ma asteptam. Vineri am primit parbrizul si ieri am "tuns" GSA-u'. Iete ce a iesit:

 

PICT9279.JPG

PICT9293.JPG

PICT9287.JPG

PICT9289.JPG

 

Cu reglajul la maxim / minim:

PICT9298.JPGPICT9300.JPG

 

PICT9294.JPGPICT9299.JPG

 

Bun, acum cateva prime impresii:

Aveam idee cam la ce sa ma astept pentru ca mai experimentasem mersul fara carene si parbriz pe mobra veche. Dar aici diferenta a fost mult mai mare! Va recomand sa incercati daca nu ati facut-o deja (sa mergeti fara parbriz in prima faza). E demential! Lasand la o parte aerul curat care il iei in piept si in casca (chestie care la 33 de grade si la viteza mare nu mai e neaparat o placere), senzatia e ca se schimba radical modul cum se apleaca si cum vireaza motocicleta. Nemaiavand parbrizul inalt cu care esti obisnuit si pe care il ai ca reper, ai senzatia ca ai roata fata undeva sub tine ca intri in viraje mult mai repede si mai sin scurt. Deci ok, e clar ca e o iluzie, dar una foarte misto.

 

Nu am apucat sa il probez la viteza... i-am dat vreun 100-105 pe bulevard si mi s-a parut ca deja incepeam sa ma tin mai bine de ghidon. Ma astept ca peste 120 km/h sa nu prea mearga (in conditii de relativ confort). Astept sa vad cum se comporta la prima tura. Probabil ca ceva un pic mai inalt, in genul celui Sport de la TT este un compromis mai bun din punctul asta de vedere.

 

Legat de montaj, parbrizul asta e de GS, deci ptr GSA trebuie facute cateva mici modificari (reversibile) la sistemul de prindere. Sau gasite niste distantiere sau un sistem de prindere de pe GS, pe care insa nu le aveam.

 

 

 

Si o protectie de far pe care am luat-o de la acelasi vanzator; undeva pe la 20 GBP si am bagat6-o pe acelasi transport. Se prinde cu niste arici de plastic semi-transparenti sustinuti de o banda dublu adeziva transparenta. Sper sa tina:

PICT9291.JPG

PICT9292.JPG

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii din UK si curieratul s-au miscat mai repede decat ma asteptam. Vineri am primit parbrizul si ieri am "tuns" GSA-u'. Iete ce a iesit:

 

Cu reglajul la maxim / minim:

PICT9298.JPG

 

 

 

 

Mie i-mi place cum arata .... :ok:

In mod straniu, "dromaderul" asta, acum, parca arata a ... motocicleta :D

 

Bafta, drumuri lungi si uscate

:cheers:

Editat de Clau_C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vineri am primit parbrizul si ieri am "tuns" GSA-u'.

 

Sa te bucuri de el!

Mie imi place si te inteleg foarte bine, pt. mine nu e placere mai mare decat, mai ales la munte unde aerul e mai rece/proapspat, sa merg cu flip-up-ul ridicat si sa iau aerul din plin in fata. Iar pe autostrada ma bucur de lipsa turbulentelor. Daca as vrea sa ma ascund dupa un ditamai parbrizul, mi-as lua un cabrio si as scapa si de dezavantajele echipamentului. :D

 

Imi place si ca e negru, m-ar tenta si pe mine dar dupa cum il vad la tine in poze nu mi-ar incapea navigatia, care acum imi vine exact "la ras" cu parbrizul actual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Florine, de aratat arata misto, dar sa fii sigur ca peste 120 ai furtuna in casca si esti vela pe motor.

Pina la urma nu am priceput ce cauti, un parbriz care sa te apere de turbulente, sau ce?

Pe de alta parte nu inteleg ce inseamna "lipsa turbulentelor" cind ai un parbriz de 10 cm care te lasa descoperit total de la piept in sus? :scratch:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florine, de aratat arata misto, dar sa fii sigur ca peste 120 ai furtuna in casca si esti vela pe motor.

Pina la urma nu am priceput ce cauti, un parbriz care sa te apere de turbulente, sau ce?

Pe de alta parte nu inteleg ce inseamna "lipsa turbulentelor" cind ai un parbriz de 10 cm care te lasa descoperit total de la piept in sus? :scratch:

Dupa ce am reusit sa merg protejat aproape total de vant (adica era cam la limita treaba, aveam protectie pana in dreptul vizierei, suficient cat sa urece zona de aer turbulent dincolo de gat / urechi) cu prabrizul original + deflector, mi-am dat seama ca si solutia asta are neajunsuri prin faptul ca dincolo de 20-25 de grade iti lipseste ventilatia. Am cam aceasi senzatie ca atunci cand stau vara pe un balcon inchis, chit ca are geamurile deschise. :rolleyes:

 

Nu stiu cat de corect e, dar eu inteleg prin turbulente acel flux de aer care genereaza zgomot sau mai rau, rafale de vant ("buffeting"). Am experimentat din plin si treaba asta, pe motocicleta veche mai ales. Cred ca orice mobra din categoria asta, cu parbriz mediu si departat de pilot, e expusa acestui fenomen. Daca merg pe un naked, daca dau jos parbrizul sau daca ma ridic in picioare cand merg, se face dintr-o data liniste, chiar si la 120-130. E aer placut, racoritor, care nu cauzeaza zgomot in casca. Cand apar curenti laterali s-ar putea sa se schimbe un pic treaba, dar asta poate fi valabil si cu un parbriz mare in fata. Singurele trei inconveniente pe care la vad sunt: 1. intr-adevar, esti vela la viteze mai mari, 2.te umpli pe piept de mate de bondari mancatori de rapita (vara) si 3.esti mai expus la ploaie si frig.

 

Avantajele pe de alta parte la un parbriz mic sau un naked cred ca sunt: 1.Ventilatie excelenta (motivul pentru care am vrut sa fac aceasta schimbare) si 2. senzatia ca esti pe o motocicleta mai usoara si manevrabila (prin comparatie). Pentru multi sau pentru anumite tipuri de mers, clar dezavantajele primeaza, dar daca vrei sa faci plimbari de weekend vara, sa te dai pe off prin padure sau pe curbe pe la munte, cred ca merita incercata si varianta asta. Asta am cautat sa fac acum cu mini-parbrizul. Dupa cateva ture ma voi lamuri mai bine.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am inteles.. :rolleyes:

 

 

 

 

Am de vanzare o baterie cu gel EXIDE, de 19 ah, nou/nouta, pusa pe mobra de trei zile!

Este luata de la noi, cu factura si garantie 24 luni.

Am comandat dintr-o eroare din doua surse.

Pretul este de 300 lei, pe mine m-a costat 380 lei..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am reusit sa merg protejat aproape total de vant (adica era cam la limita treaba, aveam protectie pana in dreptul vizierei, suficient cat sa urece zona de aer turbulent dincolo de gat / urechi) cu prabrizul original + deflector, mi-am dat seama ca si solutia asta are neajunsuri prin faptul ca dincolo de 20-25 de grade iti lipseste ventilatia. Am cam aceasi senzatie ca atunci cand stau vara pe un balcon inchis, chit ca are geamurile deschise. :rolleyes:

 

Nu stiu cat de corect e, dar eu inteleg prin turbulente acel flux de aer care genereaza zgomot sau mai rau, rafale de vant ("buffeting"). Am experimentat din plin si treaba asta, pe motocicleta veche mai ales. Cred ca orice mobra din categoria asta, cu parbriz mediu si departat de pilot, e expusa acestui fenomen. Daca merg pe un naked, daca dau jos parbrizul sau daca ma ridic in picioare cand merg, se face dintr-o data liniste, chiar si la 120-130. E aer placut, racoritor, care nu cauzeaza zgomot in casca. Cand apar curenti laterali s-ar putea sa se schimbe un pic treaba, dar asta poate fi valabil si cu un parbriz mare in fata. Singurele trei inconveniente pe care la vad sunt: 1. intr-adevar, esti vela la viteze mai mari, 2.te umpli pe piept de mate de bondari mancatori de rapita (vara) si 3.esti mai expus la ploaie si frig.

 

Avantajele pe de alta parte la un parbriz mic sau un naked cred ca sunt: 1.Ventilatie excelenta (motivul pentru care am vrut sa fac aceasta schimbare) si 2. senzatia ca esti pe o motocicleta mai usoara si manevrabila (prin comparatie). Pentru multi sau pentru anumite tipuri de mers, clar dezavantajele primeaza, dar daca vrei sa faci plimbari de weekend vara, sa te dai pe off prin padure sau pe curbe pe la munte, cred ca merita incercata si varianta asta. Asta am cautat sa fac acum cu mini-parbrizul. Dupa cateva ture ma voi lamuri mai bine.

 

 

dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro

l am montat

chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg

finalizat

prime impresii ok

chiar am crezut ca mi am luat ktm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro

l am montat

chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg

finalizat

prime impresii ok

chiar am crezut ca mi am luat ktm

 

jpg?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place si ca e negru, m-ar tenta si pe mine dar dupa cum il vad la tine in poze nu mi-ar incapea navigatia, care acum imi vine exact "la ras" cu parbrizul actual.

Am avut ceva probleme si la capitolul asta, intr-adevar. Prea multe variante nu erau asa ca... :

IMG_20120627_202041.jpg

IMG_20120627_202005.jpg

IMG_20120627_202107.jpg

 

chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg

finalizat

prime impresii ok

chiar am crezut ca mi am luat ktm

Eh, de multe ori se lasa cu extra-time si complicatii la montaje...

Cum e fata de OEM, nu vajaie mai tare?

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro

l am montat

chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg

finalizat

prime impresii ok

chiar am crezut ca mi am luat ktm

 

Detaliaza chestia aia cu KTM-ul ca nu am inteles nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa lungi astepari a veni "barbrizul de 520 euro

l am montat

chinuit cu 4 suruburi de imi venea sa l sparg

finalizat

prime impresii ok

chiar am crezut ca mi am luat ktm

 

mai ai pana sa ajungi la ktm, man. deocamdata joaca-te in liga inferioara in care esti acum pana inveti :)

 

esti sigur ca n ai gresit virgula ? 520 o bucata de plexi ? sau 52 ?

cred ca harea o sa devina milionar daca se apuca de astea ca pretul de care vorbesti e dragut :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...