floralp Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Sa il stapanesti sanatos. Sunt indiscret daca intreb cat a costat jucaria? Poti da si PM. Cu stima Si intr-adevar iar sta f bine cu cutiile de la lauramarginea. Nu este nici un secret. Pretul a fost de 10.000 euro in Italia, echipat asa cum se vede in poze. Are cam de toate pe el, inafara de ESA. In plus, italianul mi-a mai dat suportii pentru cutii metalice. Momentan nu-i voi face cutii metalice, pentru ca le am pe cele de plastic si chiar nu cred ca e cazul sa mai investesc in el. Mai ales ca saptamana viitoare ii voi face si o revizie generala cu toate consumabilele schimbate. Daca insa sunt doritori aici de un set de trei cutii Vario (cele de plastic din poza), impreuna cu suporti, sa-mi faca o oferta si putem discuta. In cazul in care voi da cutiile de plastic, atunci cu siguranta imi voi face cutii la lauramarginea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Un super pret pt motor si accesorii. Din ce an este? Sa-l plimbi cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floralp Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Un super pret pt motor si accesorii. Din ce an este? Sa-l plimbi cu placere. Multumesc de urari. Este din 2006, cu prima inmatriculare in februarie 2007. In momentul achizitiei din Italia avea la bord 39497 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 1, 2011 Admin Share Postat Decembrie 1, 2011 Arata chiar bine ala in culorile M! Combinatia aia de negru/alb/rosu este splendida.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Si mai zic unii ca-i criza... -------- Florine, sa te poarte sanatos sute de mii de kilometri E frumos al draq... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Cum o zis unu pe advrider, asta e a 3-a editie speciala la 1200 care are numa culoarea schimbata fata de restu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 (editat) Evacuare hexagonala, full inox, capac carbon, pentru R 1200 GsA, astazi adusa in tara: Daca sunteti interesati se pot face cat de multe variatiuni doriti: - puteti opta pentru capac final de metal (inox natur, polishat, vopsit negru mat, sablat) - puteti opta pentru invelirea corpului tobei in fibra de carbon sau pentru polisharea / vopsirea lui negru mat - alte coliere pentru capac, alt colier pentru prindere toba, etc Gasiti in semnatura mea link catre oferta noastra (contine toate tipurile de tobe, dimensiuni, preturi) cat si catre directorul cu poze de pe pagina de FB. Enjoy... si sper sa gasiti ceva care sa va capteze atentia. Editat Decembrie 1, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 intrebare: daca va numiti evacuari moto romania cum se face ca astazi e adusa in tara toba ce o prezentati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 2, 2011 Admin Share Postat Decembrie 2, 2011 Asa dom'le, ia trage-l tovaraseste putin la raspundere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 2, 2011 Autor Share Postat Decembrie 2, 2011 intrebare: daca va numiti evacuari moto romania cum se face ca astazi e adusa in tara toba ce o prezentati? corect trebuia sa se numesca scurt SC LA BASINA SRL fara ROMANIA DACA MA NUMESC sc cactusul srl si vand APA care e probl??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 (editat) Ce imi place cand is baga americanii flexu in mobrele lor... Zici ca o scazut jumate din mobra fara airbox Editat Decembrie 2, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Si pun pariu ca air-box-ul original avea si el noima lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Sa stii ca, e foarte important airboxu'. Ii zice intake sound management si pe buna dreptate, nu am vazut mobra care sa dea rateuri in airbox ca si BMW-ul :laugh: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 2, 2011 Autor Share Postat Decembrie 2, 2011 Ce imi place cand is baga americanii flexu in mobrele lor... Zici ca o scazut jumate din mobra fara airbox un singur cuvant MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA si cand te candesti cati milionari/miliarrdari avem in romania si ce basini isi cumpara....... cata pe gsa nu se pot monta filtrele alea???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 un singur cuvant MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA si cand te candesti cati milionari/miliarrdari avem in romania si ce basini isi cumpara....... cata pe gsa nu se pot monta filtrele alea???? Ba poti, dar iti merge prea bine motorul sau de ce vrei sa pui dinalea? Airboxu e foarte important in buna functionare a unui motor, orice interventie o faci acolo, ori ai citit multe inainte si stii ce faci ori si-a mai facut inca cativa oameni si toti zic de bine de treaba aia. Eu unul nu mi-as face asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Poate stiati, poate nu. Mobrele pot sau nu sa aiba la suruburile de scurgere saiba. Daca nu au, nu incercati sa le puneti, ca o sa curga apoi ulei. Se pare ca is doua tipuri de suruburi, ce accepta si care nu saiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 10, 2011 Share Postat Decembrie 10, 2011 pentru cei interesati de garaj pe perioada iernii: http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 11, 2011 Share Postat Decembrie 11, 2011 pentru cei interesati de garaj pe perioada iernii: http://www.bavaria-bmw-motorrad.ro/ Aureliane, lasa reclama si hai la plimbare! 10, OMV, 1Dec. Velico. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) Ati folosit careva pe Adventure anvelopele Continental Trial Attack ? M-ar interesa sa stiu comportamentul lor offroad, caci in rest n-am citit decat de bine de ele. Desi sunt foarte multumit de TKC-ul 80 - personal il consider un super cauciuc si ramane ca prima optiune - ma gandesc sa incerc si Trial Attack-ul, caci asa venise echipata motocicleta. Vad ca pe siteul Continental este etichetat ca fiind "dual sport enduro tire": http://www.conti-onl..._attack_en.html Bogdan, nu este nicio reclama! Este o recomandare pentru posesorii din Bucuresti, care nu au un garaj si care pana in primavara nu mai folosesc motocicletele. Personal in consider un serviciu binevenit si de luat in seama. Editat Decembrie 12, 2011 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Ati folosit careva pe Adventure anvelopele Continental Trial Attack ? M-ar interesa sa stiu comportamentul lor offroad, caci in rest n-am citit decat de bine de ele. Desi sunt foarte multumit de TKC-ul 80 - personal il consider un super cauciuc si ramane ca prima optiune - ma gandesc sa incerc si Trial Attack-ul, caci asa venise echipata motocicleta. Vad ca pe siteul Continental este etichetat ca fiind "dual sport enduro tire": http://www.conti-onl..._attack_en.html Mi s-au parut foarte bune pe asfalt, insa cu off-ul nu prea au treaba. Nu mi-au dat siguranta nici macar pe macadam mai grosier, iar pe noroi se incarca instantaneu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Aurelian, pentru ce ai tu nevoie, de ce nu incerci K60 Scout? Banda centrala lungeste viata cauciucului iar lateralele trag destul de bine prin nisip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Angi, nu prea este asa! Din experienta pot sa-ti spun ca: -profilul V impreuna cu cardanul si o greutate mare - cazul GS / GSA - nu reprezinta cea mai buna alegere, intrucat ambele se infig in suprafata de rulare - iar in cazul mersului pe nisip este ultimul lucru pe care ti-l doresti! - pe nisip trebuie sa ai o amprenta trebuie sa fie cat mai mare - si ca atare, se recomanda scaderea presiunuii pana la limita dejantarii - dar si un profil care sa asigure o foarte buna aderenta. Eu cu TKC-ul niciodata nu am fost nevoit sa scad presiunea, si crede-ma ca atunci cand merg la mare, am bagaj, nu ma joc! Tocmai din acest considerent am spus ca sunt foarte multumit de el. Referitor la uzura, pentru stilul meu de mers - max. 110 km/h viteza de croaziera - consider ca tine destul de mult. Ba mai mult, de-a lungul timpului - am A-ul din '89 - am invatat ca un cauciuc trebuie considerat ca un consumabil si nu ca o piesa de schimb! Ca atare, gradul de uzura este ultimul element pe care il iau in calcul! Asa cum am mai spus intr-un post anterior, cu K60 - dar nu Scout - am mers anul trecut cu bagajul aferent camparii vreo 400m pe ... aratura! Ca atare ... jos palaria! Personal nu sunt incantat de modelul Scout - "nu e nici cal, nici magar"! Aici spre exemplu, aveam Bridgestone Battle Wing - pe care-l consider o porcarie, mai ales pe ud - si vreo 35 de kg de bagaj. Am mers pana la un anumit punct, dupa care a trebuit sa dau jos toate bagajele si sa le car cu mana. Este foarte posibil ca folosind o presiune corespunzatoare si neavand bagaj, sa te poti descurca foarte bine cu Trial Attack-ul si in afara soselei - avand in vedere categoria in care-l baga producatorul. Sunt convins ca pe nisip nu merita incercat - cel putin cu GSA-ul - dar eram curios sa stiu ce rezultate are in afara soselei. Si apropos -pt. DocorX - nu sunt interesat de mersul prin noroaie! Ma bate gandul sa-mi iau o Lada Niva / Suzuki Jimny pentru aventura, iar cu GSA-ul sa raman pe asfalt. Tocmai din acest motiv am lansat intrebarea referitoare la Trail Attack. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Ma bate gandul sa-mi iau o Lada Niva / Suzuki Jimny pentru aventura, iar cu GSA-ul sa raman pe asfalt. Tocmai din acest motiv am lansat intrebarea referitoare la Trail Attack. In acest caz, vezi daca te ajuta comparativul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) Il stiam, multumesc! Prefer insa parerea utilizatorilor, pentru ca nu prea am incredere in clasificarile / clasamentele oficiale - intrucat de la caz la caz, se poate vorbi de subiectivism. In plus, Trial Attack - functie de lot - vine in echiparea standard la GSA. Asa era si al meu, dar le-am cerut celor de la Bavaria sa-mi puna TKC, deoarece era optiune cu cost zero - si vroiam neaparat sa ma pot da cu motocicleta pe nisip. Chiar i-am intrebat, de ce naiba cand au configurat-o - avand si cutia enduro - i-au pus cauciucuri de strada?! Mi s-a explicat ca in momentul in care se asambleaza, "by default se pun anvelope de strada - cele enduro fiind livrate doar cand se precizeaza de la bun inceput, intrucat sunt mai putin solicitate, iar GSA-ul se cumpara foarte mult pentru touring". Editat Decembrie 12, 2011 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Si apropos -pt. DocorX - nu sunt interesat de mersul prin noroaie! Ma bate gandul sa-mi iau o Lada Niva / Suzuki Jimny pentru aventura, iar cu GSA-ul sa raman pe asfalt. Tocmai din acest motiv am lansat intrebarea referitoare la Trail Attack. Daca te rezumi la asfalt, cred ca poti folosi cu incredere Trail Attack. Mai sunt doua optiuni pe care posesorii de GS/GSA le-ar putea lua in calcul: Tourance EXP (cred ca ianachim are de-astea si el poate sa iti spuna mai multe) si Dunlop Trailmax TR91 (a iesit foarte bine in testele Motorrad din 2011, insa nu stiu cati detinatori de GS/GSA din Romania le-au incercat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.