Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

s-al schimbe sa pot lua mai ieftin modelul actual. cred ca in canada de data asta, si mult mai ieftin

 

Da cu siguranta o sa iti cumperi in canada unul mult mai ieftin la cat de mica este piata de motociclete Bembe. Vazusem unul din 2010 cu cateva zeci de mii de km si cerea pe el 20 de mii de para. Ceva mai multe sanse sa gasesti ceva ok e in state, dar si acolo sunt destul de rare. Welcome to the cruiser land! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da cu siguranta o sa iti cumperi in canada unul mult mai ieftin la cat de mica este piata de motociclete Bembe. Vazusem unul din 2010 cu cateva zeci de mii de km si cerea pe el 20 de mii de para. Ceva mai multe sanse sa gasesti ceva ok e in state, dar si acolo sunt destul de rare. Welcome to the cruiser land! :cheers:

 

$20,600, adica sub €16k, ce zici, il iau mai ieftin ca-n iurop?

http://www.bmw-motorrad.ca/bikes/R1200GSAD

 

$17kUSD, adica putin peste €13k

http://countryrode.com/sales/bmwline.php

 

cum ie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

$20,600, adica sub €16k, ce zici, il iau mai ieftin ca-n iurop?

http://www.bmw-motor...bikes/R1200GSAD

 

$17kUSD, adica putin peste €13k

http://countryrode.c...les/bmwline.php

 

cum ie?

 

Ala e pretul de baza fara nici o taxa. Adauga taxele (TVA-ul, transport si preparare plus alte minunatii la care nici nu te astepti) si sa vezi ce iese. Stiu ce vorbesc pentru ca locuiesc in Montreal. Am un amic care si-a luat anul asta gs-ul de 650 si l-a ajuns la 12 mii fara accesorii (desi pe net este trecut 8.800). Nu m-ar mira sa treaca de 30 de mii ala de 1200 fara cine stie ce accesorii. Dar lasa ca e bine asa, marketing-ul functioneaza, rotita se invarte si toata lumea e fericita :friends:.

 

 

 

 

(Acum astept replica cu strugurii :bounce:)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jantele sunt si ele mai late: 3x19" fata de 2,5x19" si 4,5x17" fata de 4x17".

 

Multam'! Ma asteptam ca jantele de aliaj sa fie mai late din moment ce au schimbat dimensiunile cauciucurilor. Ma intrebam insa cum sta treaba la spitate. Am vazut ceva filmulete/poze cu GS-uri incaltate cu gume de scandal si ma indoiesc ca exista asa ceva pe 170.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentul asta este creat de BMW. Segmentul asta are ca referinta GS-ul. Segmentul asta = GS. Tot ce apare in segmentul asta este automat comparat cu geseul. In momentul in care comparatia imediata se va face cu (sa zicem) Triumphul atunci se poate vorbi de altceva. Io cred ca tu nu ai nimerit-o.

 

 

Mea culpa!! Ai dreptate!!! Ar trebui ca GS-ul sa formeze o clasa aparte, pentru ca enduro-touring nu prea este (este mai mult touring decat enduro), adventure nici atat, nici touring pursange nu este (acolo sunt alti jucatori), astfel incat este greu de spus ce este de fapt acest GS...GS-ul este unic, nu poate fi comparat cu nimic si nimeni si nimic nu se poate compara cu el. Cred ca si pe forum ar trebui sa ii deschidem un subforum separat de cel pe care ne aflam acum: enduro touring &adventure..

PS. Chiar daca segmentul asta (tocmai am propus sa se numeasca GS) = GS, tot urat este. :laugh:

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e pretul de baza fara nici o taxa. Adauga taxele (TVA-ul, transport si preparare plus alte minunatii la care nici nu te astepti) si sa vezi ce iese. Stiu ce vorbesc pentru ca locuiesc in Montreal. Am un amic care si-a luat anul asta gs-ul de 650 si l-a ajuns la 12 mii fara accesorii (desi pe net este trecut 8.800). Nu m-ar mira sa treaca de 30 de mii ala de 1200 fara cine stie ce accesorii. Dar lasa ca e bine asa, marketing-ul functioneaza, rotita se invarte si toata lumea e fericita :friends:.

 

 

 

 

(Acum astept replica cu strugurii :bounce:)

 

ok, ontario, 14%, new york 9.5% VAT in limbaj europenistic, PST GST in limbaj canadian (in cazul in care-o iei din alberta platesti numai GST)

pe tsunami (FZ6 de la 10,900 am scos-o la $9500 parca)

cum ai da-o america e mai ieftina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mea culpa!! Ai dreptate!!! Ar trebui ca GS-ul sa formeze o clasa aparte, pentru ca enduro-touring nu prea este (este mai mult touring decat enduro), adventure nici atat, nici touring pursange nu este (acolo sunt alti jucatori), astfel incat este greu de spus ce este de fapt acest GS...GS-ul este unic, nu poate fi comparat cu nimic si nimeni si nimic nu se poate compara cu el. Cred ca si pe forum ar trebui sa ii deschidem un subforum separat de cel pe care ne aflam acum: enduro touring &adventure..

PS. Chiar daca segmentul asta (tocmai am propus sa se numeasca GS) = GS, tot urat este. :laugh:

 

plm, inca nu s-au copt strugurii?

 

s-ar putea sa ai mare dreptate insa pana sa faci afirmatia asta ar trebui sa ai o experienta relevanta cu toate celelalte mobre din segment. altfel poti doar sa te consolezi cu ideea ca esti haios. cel mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, ontario, 14%, new york 9.5% VAT in limbaj europenistic, PST GST in limbaj canadian (in cazul in care-o iei din alberta platesti numai GST)

pe tsunami (FZ6 de la 10,900 am scos-o la $9500 parca)

cum ai da-o america e mai ieftina

 

 

 

 

Acum depinde peste ce deal dai :). Poti gasi si in Romania motoare ok la preturi mult sub piata. Pana la urma nu am inteles, vrei sa o iei de peste ocean si sa o aduci in tara sau te aduci tu pe tine peste ocean :burnout:?

Editat de lostinsnow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum depinde peste ce deal dai :). Poti gasi si in Romania motoare ok la preturi mult sub piata. Pana la urma nu am inteles, vrei sa o iei de peste ocean si sa o aduci in tara sau te aduci tu pe tine peste ocean :burnout:?

in romania am cautat si n-am gasit. asa ca p-asta l-am luat din nemtia.

 

nu mate, cand ma intorc in canada era vorba, altfel, de acord, nu merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in romania am cautat si n-am gasit. asa ca p-asta l-am luat din nemtia.

 

nu mate, cand ma intorc in canada era vorba, altfel, de acord, nu merita

 

Iti iei in Canada motor ieftin, dar dupaia platesti cacalau ca sa ai "privilegiul" (asa zic dobitocii de chebecosi) sa circuli. Eu de exemplu platesc 1000$ ca sa am acest privilegiu pe sezon pentru un Er6f (550$ placa pentru motor standard mai mare de 400cc si vreo 400$ asigurarea). Stiu pe cineva care platea 3000$ pentru un ducati 848 (1500$ placa anuala pentru motor sport si 1500 asigurare). In Ontario e mai ieftina placa, dar te violeaza jegosii astia de la asigurari. Chiar daca iti iei un motor mai ieftin aici, platesti mult ca sa circuli. Doamne fereste sa ti se strice, ca esti violat de nemernicii de la garajele moto dupa. Mi-am cumparat vara asta cauciucuri noi si am platit 100$ NUMAI pentru montat. Da, 100 de para pentru montat :bounce:. Ca sa imi schimb antigelul, inca 100 :unsure:. Nu vreau sa ma gandesc cat platesti daca ti se fute ceva la motor. Probabil o sa prefer sa schimb motocicleta. Asta ca sa nu zic ca de 2 saptamani sunt sub 15 grade si ploua destul de des, deci sezonul e destul de scurt.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti iei in Canada motor ieftin, dar dupaia platesti cacalau ca sa ai "privilegiul" (asa zic dobitocii de chebecosi) sa circuli.

Nu puteti discuta toate detaliile astea financiare/specifice pe un topic mai adecvat, de ex cel de la diaspora? Parca era unul cui Canada... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plm, inca nu s-au copt strugurii?

 

s-ar putea sa ai mare dreptate insa pana sa faci afirmatia asta ar trebui sa ai o experienta relevanta cu toate celelalte mobre din segment. altfel poti doar sa te consolezi cu ideea ca esti haios. cel mult!

 

Offf.. cand aud chestia asta cu strugurii.. observ ca este un refren la toti fanii BMW si deja devine plictisitor. Nu e vorba de nici o experienta aici.. daca ai fi urmarit discutia, nu am facut decat sa ii dau un raspuns pe masura colegului. Nu imi place mitologia asta ieftina, intretinuta de unii si simt mevoia sa fiu un pic sarcastic. Nu mi-o lua in nume de rau ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu puteti discuta toate detaliile astea financiare/specifice pe un topic mai adecvat, de ex cel de la diaspora? Parca era unul cui Canada... :rolleyes:

 

 

 

 

offtopic:

 

Am scris 2 posturi despre altceva, si TU te agiti ca am facut putin offtopic? La cat "beef" ai starnit cu (scuze pentru cucufunie :D ) cutiile tale de la touratech si comparatii ale altor marci cu bembe-ul tau almighty ? Sper sa nu te superi pe mine acum pentru putina caterinca, promit sa incetez offtopicul :hug:.

 

 

ontopic:

 

Urat design are modelul asta nou, ala vechi arata mai bine (parerea mea :D, mentionez ca nu ma intereseaza categoria enduro-touring asa tare si nici nu am o marca preferata, asta ca sa nu crezi ca am ceva cu bembe-ul sau bembe-istii)

 

:friends:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

costa enorm pt ce stie sa faca...da le merge treaba pt ca pt marea majoritate din cumparatori cel mai important e cum arata, marca si nu in ultimu' rand cilindreea: cu cat e mai mare cu atat esti mai motociclist desi treaba sta exact invers in multe situatii

 

(desi pe net este trecut 8.800).

 

mi-am luat in 2007 din rom suzuki dr-z cu 6000 euro taxe incluse din rom iar din can in 2011 mi-am luat acelasi motor cu 8400 cad, taxe incuse deci 1000 cad mai mult decat in rom. isi pun adaosuri mari aci

 

nu e intodeauna treba de struguri mai e si lume care face alegeri obiective.....eu unu n=o sa-mi iau niciodata o motoreta de ~25 000 pe care sa n-am voie s-o spal la presiune si sa plec cu ea la "aventure" ca, chiar risc sa am mari aventuri

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fenomen ciudat: am sesizat un pacanit ciudat la schimbarea dintr-a intaia intr-a doua....practic fenomenul se intampla imediat dupa ce trag ambreajul, fara sa apuc sa schimb intr-a 2-a.

Practic cuplez intr-a intaia demarez si la 4-5mii trag ambreajul si clank pana sa schimb a 2-a. Se aude numai din 1 in 2 nu si la celelalte trepte. Ceva idei?

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am vazut cum se urca si cum coboara de pe motor. Sunt curios ce face la semafor .... :blink:

 

Videoclipul acela scoate in evidenta manevrabilitatea iesita din comun pentru acel gabarit considerabil. Fa un drive-test si o sa intelegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Videoclipul acela scoate in evidenta manevrabilitatea iesita din comun pentru acel gabarit considerabil. Fa un drive-test si o sa intelegi.

Fiecare intelege ce vrea din acel videoclip, esentiala este abilitatea piticului de a conduce o motocicleta mare. Sunt convins ca ar face acelasi lucru cu oricare alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ce dracu a dat cu roata fata de a strambat o asa

Intr-un tanc. Aia de la RCA i-or zis la tanc ca e dauna totala si nu mai merita reparat.

 

Sau i-o fi sarit omului lantul si incerca sa il puna la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fenomen ciudat: am sesizat un pacanit ciudat la schimbarea dintr-a intaia intr-a doua....practic fenomenul se intampla imediat dupa ce trag ambreajul, fara sa apuc sa schimb intr-a 2-a.

Practic cuplez intr-a intaia demarez si la 4-5mii trag ambreajul si clank pana sa schimb a 2-a. Se aude numai din 1 in 2 nu si la celelalte trepte. Ceva idei?

 

Esti sigur ca tragi maneta de ambreaj pana la maxim?

S-ar putea sa nu se debreeze complet si atunci cutia face asa (daca te referi la un carait).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...