Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Mea culpa!! Ai dreptate!!! Ar trebui ca GS-ul sa formeze o clasa aparte, pentru ca enduro-touring nu prea este (este mai mult touring decat enduro), adventure nici atat, nici touring pursange nu este (acolo sunt alti jucatori), astfel incat este greu de spus ce este de fapt acest GS...GS-ul este unic, nu poate fi comparat cu nimic si nimeni si nimic nu se poate compara cu el. Cred ca si pe forum ar trebui sa ii deschidem un subforum separat de cel pe care ne aflam acum: enduro touring &adventure..

PS. Chiar daca segmentul asta (tocmai am propus sa se numeasca GS) = GS, tot urat este. :laugh:

 

plm, inca nu s-au copt strugurii?

 

s-ar putea sa ai mare dreptate insa pana sa faci afirmatia asta ar trebui sa ai o experienta relevanta cu toate celelalte mobre din segment. altfel poti doar sa te consolezi cu ideea ca esti haios. cel mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok, ontario, 14%, new york 9.5% VAT in limbaj europenistic, PST GST in limbaj canadian (in cazul in care-o iei din alberta platesti numai GST)

pe tsunami (FZ6 de la 10,900 am scos-o la $9500 parca)

cum ai da-o america e mai ieftina

 

 

 

 

Acum depinde peste ce deal dai :). Poti gasi si in Romania motoare ok la preturi mult sub piata. Pana la urma nu am inteles, vrei sa o iei de peste ocean si sa o aduci in tara sau te aduci tu pe tine peste ocean :burnout:?

Editat de lostinsnow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum depinde peste ce deal dai :). Poti gasi si in Romania motoare ok la preturi mult sub piata. Pana la urma nu am inteles, vrei sa o iei de peste ocean si sa o aduci in tara sau te aduci tu pe tine peste ocean :burnout:?

in romania am cautat si n-am gasit. asa ca p-asta l-am luat din nemtia.

 

nu mate, cand ma intorc in canada era vorba, altfel, de acord, nu merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in romania am cautat si n-am gasit. asa ca p-asta l-am luat din nemtia.

 

nu mate, cand ma intorc in canada era vorba, altfel, de acord, nu merita

 

Iti iei in Canada motor ieftin, dar dupaia platesti cacalau ca sa ai "privilegiul" (asa zic dobitocii de chebecosi) sa circuli. Eu de exemplu platesc 1000$ ca sa am acest privilegiu pe sezon pentru un Er6f (550$ placa pentru motor standard mai mare de 400cc si vreo 400$ asigurarea). Stiu pe cineva care platea 3000$ pentru un ducati 848 (1500$ placa anuala pentru motor sport si 1500 asigurare). In Ontario e mai ieftina placa, dar te violeaza jegosii astia de la asigurari. Chiar daca iti iei un motor mai ieftin aici, platesti mult ca sa circuli. Doamne fereste sa ti se strice, ca esti violat de nemernicii de la garajele moto dupa. Mi-am cumparat vara asta cauciucuri noi si am platit 100$ NUMAI pentru montat. Da, 100 de para pentru montat :bounce:. Ca sa imi schimb antigelul, inca 100 :unsure:. Nu vreau sa ma gandesc cat platesti daca ti se fute ceva la motor. Probabil o sa prefer sa schimb motocicleta. Asta ca sa nu zic ca de 2 saptamani sunt sub 15 grade si ploua destul de des, deci sezonul e destul de scurt.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti iei in Canada motor ieftin, dar dupaia platesti cacalau ca sa ai "privilegiul" (asa zic dobitocii de chebecosi) sa circuli.

Nu puteti discuta toate detaliile astea financiare/specifice pe un topic mai adecvat, de ex cel de la diaspora? Parca era unul cui Canada... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plm, inca nu s-au copt strugurii?

 

s-ar putea sa ai mare dreptate insa pana sa faci afirmatia asta ar trebui sa ai o experienta relevanta cu toate celelalte mobre din segment. altfel poti doar sa te consolezi cu ideea ca esti haios. cel mult!

 

Offf.. cand aud chestia asta cu strugurii.. observ ca este un refren la toti fanii BMW si deja devine plictisitor. Nu e vorba de nici o experienta aici.. daca ai fi urmarit discutia, nu am facut decat sa ii dau un raspuns pe masura colegului. Nu imi place mitologia asta ieftina, intretinuta de unii si simt mevoia sa fiu un pic sarcastic. Nu mi-o lua in nume de rau ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu puteti discuta toate detaliile astea financiare/specifice pe un topic mai adecvat, de ex cel de la diaspora? Parca era unul cui Canada... :rolleyes:

 

 

 

 

offtopic:

 

Am scris 2 posturi despre altceva, si TU te agiti ca am facut putin offtopic? La cat "beef" ai starnit cu (scuze pentru cucufunie :D ) cutiile tale de la touratech si comparatii ale altor marci cu bembe-ul tau almighty ? Sper sa nu te superi pe mine acum pentru putina caterinca, promit sa incetez offtopicul :hug:.

 

 

ontopic:

 

Urat design are modelul asta nou, ala vechi arata mai bine (parerea mea :D, mentionez ca nu ma intereseaza categoria enduro-touring asa tare si nici nu am o marca preferata, asta ca sa nu crezi ca am ceva cu bembe-ul sau bembe-istii)

 

:friends:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

costa enorm pt ce stie sa faca...da le merge treaba pt ca pt marea majoritate din cumparatori cel mai important e cum arata, marca si nu in ultimu' rand cilindreea: cu cat e mai mare cu atat esti mai motociclist desi treaba sta exact invers in multe situatii

 

(desi pe net este trecut 8.800).

 

mi-am luat in 2007 din rom suzuki dr-z cu 6000 euro taxe incluse din rom iar din can in 2011 mi-am luat acelasi motor cu 8400 cad, taxe incuse deci 1000 cad mai mult decat in rom. isi pun adaosuri mari aci

 

nu e intodeauna treba de struguri mai e si lume care face alegeri obiective.....eu unu n=o sa-mi iau niciodata o motoreta de ~25 000 pe care sa n-am voie s-o spal la presiune si sa plec cu ea la "aventure" ca, chiar risc sa am mari aventuri

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fenomen ciudat: am sesizat un pacanit ciudat la schimbarea dintr-a intaia intr-a doua....practic fenomenul se intampla imediat dupa ce trag ambreajul, fara sa apuc sa schimb intr-a 2-a.

Practic cuplez intr-a intaia demarez si la 4-5mii trag ambreajul si clank pana sa schimb a 2-a. Se aude numai din 1 in 2 nu si la celelalte trepte. Ceva idei?

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am vazut cum se urca si cum coboara de pe motor. Sunt curios ce face la semafor .... :blink:

 

Videoclipul acela scoate in evidenta manevrabilitatea iesita din comun pentru acel gabarit considerabil. Fa un drive-test si o sa intelegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Videoclipul acela scoate in evidenta manevrabilitatea iesita din comun pentru acel gabarit considerabil. Fa un drive-test si o sa intelegi.

Fiecare intelege ce vrea din acel videoclip, esentiala este abilitatea piticului de a conduce o motocicleta mare. Sunt convins ca ar face acelasi lucru cu oricare alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ce dracu a dat cu roata fata de a strambat o asa

Intr-un tanc. Aia de la RCA i-or zis la tanc ca e dauna totala si nu mai merita reparat.

 

Sau i-o fi sarit omului lantul si incerca sa il puna la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fenomen ciudat: am sesizat un pacanit ciudat la schimbarea dintr-a intaia intr-a doua....practic fenomenul se intampla imediat dupa ce trag ambreajul, fara sa apuc sa schimb intr-a 2-a.

Practic cuplez intr-a intaia demarez si la 4-5mii trag ambreajul si clank pana sa schimb a 2-a. Se aude numai din 1 in 2 nu si la celelalte trepte. Ceva idei?

 

Esti sigur ca tragi maneta de ambreaj pana la maxim?

S-ar putea sa nu se debreeze complet si atunci cutia face asa (daca te referi la un carait).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fenomen ciudat: am sesizat un pacanit ciudat la schimbarea dintr-a intaia intr-a doua....practic fenomenul se intampla imediat dupa ce trag ambreajul, fara sa apuc sa schimb intr-a 2-a.

Practic cuplez intr-a intaia demarez si la 4-5mii trag ambreajul si clank pana sa schimb a 2-a. Se aude numai din 1 in 2 nu si la celelalte trepte. Ceva idei?

Vezi daca nivelul la lichidul de la ambreiaj (are un fel de ulei mineral, Vitamol se numeste la BMW) e la nivelul corect.

 

La ambreiaj, spre deosebire de frana, pe masura ce se uzeaza placa de frictiune, nivelul lichidului urca, nu scade (la frana scade). Vezi sa nu ai prea mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca tragi maneta de ambreaj pana la maxim?

S-ar putea sa nu se debreeze complet si atunci cutia face asa (daca te referi la un carait).

 

DA! oricum fiind cursa extrem de mica nu se pune problema si de fapt nu apuc sa schimb (clank-ul are loc exact cand se decupleaza motorul de cutie).

 

Vezi daca nivelul la lichidul de la ambreiaj (are un fel de ulei mineral, Vitamol se numeste la BMW) e la nivelul corect.

 

La ambreiaj, spre deosebire de frana, pe masura ce se uzeaza placa de frictiune, nivelul lichidului urca, nu scade (la frana scade). Vezi sa nu ai prea mult...

 

am facut extragerea de lichid de ambreaj atunci cand am avut impresia ca mi-a patinat ambreajul (dupa cateva sapaturi pe adv.) - chestia cu patinatul nu am mai repetat-o insa mi-a aparut pacanitu asta ciudat....si am observat ca si la relanti daca dau drumul brusc la ambreaj face cam la fel (ce-i drept nu de fiecare data si aici este si logic de ce) insa nu cred ca e acelas fenomen penca aici face clank at cand trag de ambreaj nu cand il eliberez.....sper sa nu dau in problemele lui bigfoot avand in vedere simptomul cu patinatul.....:baldy:

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o vreme de studiat poze si incercarea de a-mi reprima grimasele la vederea cioplirii la nesfarsit a ceea ce initial era un design frumos incep sa am oarecare banuieli la aprte de tehnica...

1. Prin amplasarea corpurilor de admisie in planul vertical al cilindrilor si adoptarea unei cutii de viteze cu ambreiaj umed (cutie ce se afla in aceasi carcasa cu motorul) tind sa cred ca centrul de greutate al motocicletei s-a mutat in mod semnificati spre roata fata. Alaturi de o greutate totala mai mare cred ca manevrabilitatea motocicletei va fi scazuta fata de modelul anterior. Pers am considerat ca 1200gs se conduce pe roata spate. Feedback-ul de la roata fata e oricum scazut datorita sistemului de suspensie asa incat nu ma simteam confortabil cu motocicleta la inclinari mari decat in momentul in care deschideam gazul. Ori un centru de greutate mai spre roata fata va lua din acest echilibru si-l va duce spre roata fata unde sunt pilotii adevarati.

2 cadrul de sa... are niste segmente ale triangulatiilor f lungi si cred ca dupa un an vor aparea cadre fisurate de la cei care le incarca cu bagaje.

3. cu naiba la un model mai nou sa ai o greutate mai mare?!

4. cine naiba bune cauciuc fata mai lat la o motocicleta care poate sa ajunga prin noroaie?

5. layout-ul de motor boxer e bun ptr racirea cu aer.... daca il racesti cu lichid ce rost mai are?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 cadrul de sa... are niste segmente ale triangulatiilor f lungi si cred ca dupa un an vor aparea cadre fisurate de la cei care le incarca cu bagaje.

Inevitabil. Si nu numai la BMW :)

 

3. cu naiba la un model mai nou sa ai o greutate mai mare?!

Ca de obicei :) E o noua generatie, e normal sa fie mai greu :D

 

4. cine naiba bune cauciuc fata mai lat la o motocicleta care poate sa ajunga prin noroaie?

Cine te-a pacalit ca poate merge prin noroaie?

 

5. layout-ul de motor boxer e bun ptr racirea cu aer.... daca il racesti cu lichid ce rost mai are?!

In primul rand, e racire hibrida - apa raceste doar supapele de evacuare. Motorul are in continuare aripioare de racire iar fluxul de aer este vital functionarii motorului. Nu la fel ca inainte, dar oricum nu m-as risca sa il las pornit pe loc o ora.

 

Iar un avantaj extraordinar al boxerului este concentrarea greutatii foarte jos. In plus, cilindrii aia acolo deranjaza doar putin la aerodinamica - in mers nu te incomodeaza cu nimic, nici macar la mers prin locuri inguste (printre masini). Oricum picioarele sunt la acelasi nivel cu cilindrii iar ghidonul e proeminenta maxima. Iar pe coclau... din nou... cine te-a mintit ca poate merge prin namoale?

 

 

 

Si tin sa precizez ca ORICE motocicleta poate face offroad (stiu oameni care fac off cu SV 650 sau harley), insa asta nu inseamna ca motocicleta e gandita sau utila la asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o vreme de studiat poze si incercarea de a-mi reprima grimasele la vederea cioplirii la nesfarsit a ceea ce initial era un design frumos incep sa am oarecare banuieli la aprte de tehnica...

1. Prin amplasarea corpurilor de admisie in planul vertical al cilindrilor si adoptarea unei cutii de viteze cu ambreiaj umed (cutie ce se afla in aceasi carcasa cu motorul) tind sa cred ca centrul de greutate al motocicletei s-a mutat in mod (...)

3. cu naiba la un model mai nou sa ai o greutate mai mare?!

4. cine naiba bune cauciuc fata mai lat la o motocicleta care poate sa ajunga prin noroaie?

5. layout-ul de motor boxer e bun ptr racirea cu aer.... daca il racesti cu lichid ce rost mai are?!

 

Referitor la 1 si 3: greutatea modelului anterior cu ABS era, daca nu ma insel 234kg si acum va fi 238kg, cresterea cred ca este nesemnificativa. Si vad ca fata de concurenta recenta, nu stau rau deloc.

In caz ca este cum spui tu, adica centrul de greutate se va muta mai spre fata, eu cred ca nu este tocmai rau. La actuala, cand am bagaje, mai ales cand sunt si in urcare (nu mai zic si in cazul in care am si pasager) tinde prea repede sa se ridice pe-o roata si implicit feedback roata fata spre zero. Asadar, macar din punctul asta de vedere, eu as vedea mutarea asta ca un lucru bun.

4. Poate sa ajunga prin noroaie (sau mai mult pe drumuri proaste, off, dar nu neaparat noroaie) insa stim ca majoritatea va fi clar pe asfalt. Asadar, iarasi, poate fi un avantaj. Mai vedem...

5. va fi mixt, apa si aer :D vedem de ce va fi in stare si cum se va comporta; insa daca tehnic doar cu aer nu mai facea fata, ce sa faca? Sa faca un K1200GS? :rolleyes: Unde ar mai fi traditia?

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...