ERU Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Bogdan, tine minte vorbele astea, tu pana la urma tot o sa-ti iei un benve Exact la asta ma gandeam si eu citind ultimele 5 pagini. Bogdane esti ok ? Sunt un pic ingrijorat mi-ai dat dreptate pe un alt topic, ai inceput sa apreciezi chestii facute de BMW.... mai trebuie doar sa le spui supusilor tai sa nu mai huleasca si apoi o sa te invite KHK la bere. In alta ordine de idei pana iti iei tu BMW sper sa am si eu o Yamaha in garaj. P.S. Mie nu imi place noul model.. dar sunt chestii personale. Modelul vechi era deja greu pe fata acum e si mai greu probabil.Rotile alea cu cauciucuri atipice mult mai greu de gasit prin toate colturile lumii. E mai greu . Are si chestii noi si bune cum e farul pe led. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Cam din 1921! Eh, nu exagera nici tu acum... Din 1923, ca d-aia sunt modelele aniversare "90 years" anu' asta. farul cu led arata superdar cel normal costa 500 euro, la cate pietre avem in roamnia pe drum...... NASPA fara casco se ardea un bec, cumparai de la prima benzinarie....acum ...DA DA stiu povestea ledului ..care nu se arde.... Daca esti asa fricos (cate ti s-au spart tie sau altora, ca eu nu stiu niciun caz concret), exista deja de la inceput ca accesoriu original protectia de far, similar cu ceea ce ai si tu. (banuiesc insa ca stii ca protectiile de far nu sunt omologate pt. drumurile publice) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Vlade,ma dezamagesti! Motociclete face din 1923,motoare( ca despre motor era vorba) din 1921! PS: cand apare in semnatura " tura....nr6"? Editat Ianuarie 8, 2013 de ovideo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 8, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) farul cu led arata supercel normal costa 500 euro, la cate pietre avem in roamnia pe drum...... NASPA fara casco Exista kituri dintr-o folie speciala, transparenta, multistrat, se aplica pe toate suprafetele de contact(faruri, oglinzi, coburi, etc). Folia asta a fost folosita prima oara in scop militar de catre americani in razboiul din Golf, colantau palele elicopterelor si avioanelor impotriva nisipului, care actiona asupra lor ca in procesul de sablare. In genul asta, dar sunt mai multe firme, chiar si la noi; http://www.ekmpowershop9.com/ekmps/shops/bodyguarduk/r1200-gs-04-07-full-kit-241-p.asp Se aplica ca un colant, sunt super, transparente, rezistente, nu se matuiesc, nici nu se observa pe motocicleta. Scapi de grija omologarii, in caz ca te intereseaza asta. Eu mi-am colantat LT-ul, inclusiv farul in care am luat o piatra, s-a zgariat doar folia, fara sa-l sparga, se vede si acum urma.. Editat Ianuarie 8, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Intrucat eu sunt mai maniac cu protectiile, spune-mi te rog daca radiatorul era sau nu protejat?Banuiesc ca nu, intrucat de asta se vor ocupa Touratech & Wunderlich ... In fisierul pe care-l am eu, la capitolul "Special accessories" nu este nimic specificat in acest sens. Un amanunt care mie mi-a placut din prima, este faptul ca acum amortizorul spate este protejat destul de bine in configuratia standard - ca atare, nu mai trebuie cotizat la cei doi furnizori after-market. Radiatorul este protejat doar, asa cum se intelege si din poze, de acea carena din plastic. Insa cred ca din cauza cilindrilor (basca daca ai si crashbar), sunt sanse foarte mici sa-l lovesti. Asa cum la GS-ul "vechi" nu a existat o protectie originala BMW pt. zona respectiva, m-as mira sa apara la cel nou, atat dpdv estetic cat si utilitate (tocmai am spus ca este cam greu de lovit la o cazatura "normala"). Sincer, unul dintre motivele pt. care eu am preferat sa-mi iau GS in loc de ADV a fost si exagerarea asta cu protectiile si tevile, la fel si cu suporturile de cutii laterale, care dupa gustul meu merg prea mult catre ceva grobian (am spus, este chestie de gust). Din acelasi motiv nu am facut deloc uz de protectii de la Wunderlich, TT & co. Am considerat necesare doar scutul motor, crasbar, protectiile de cilindri si cele de cadru dar astea mi-au placut originale. Din fericire, la modelul nou nici macar protectiile de cilindri nu mai sunt necesare avand in vedere forma crashbar-ului iar scutul enduro pare foarte discret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 8, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2013 Exista kituri dintr-o folie speciala, transparenta, multistrat, se aplica pe toate suprafetele de contact(faruri, oglinzi, coburi, etc).Folia asta a fost folosita prima oara in scop militar de catre americani in razboiul din Golf, colantau palele elicopterelor si avioanelor impotriva nisipului, care actiona asupra lor ca in procesul de sablare. In genul asta, dar sunt mai multe firme, chiar si la noi; http://www.ekmpowershop9.com/ekmps/shops/bodyguarduk/r1200-gs-04-07-full-kit-241-p.asp Se aplica ca un colant, sunt super, transparente, rezistente, nu se matuiesc, nici nu se observa pe motocicleta. Scapi de grija omologarii, in caz ca te intereseaza asta. Eu mi-am colantat LT-ul, inclusiv farul in care am luat o piatra, s-a zgariat doar folia, fara sa-l sparga, se vede si acum urma.. multam de idee o sa mi iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Farul cu led are un plastic transparent, care-l acopera, doar pt a arata terminat, dar fara rol functional, nu protejaja oglinda de agresiunea atmosferica pt ca oglinda nu exista. Ledurile functioneaza cu si fara pasticul exterior la fel de bine, fiind protejate fiecare in parte de o ditai lupa groasa imposibil de spart fara AK 47. Nu am gasit o poza noaptea cu lumina celor doua modele de far sa vedem diferentele. Cel clasic nu poate fi totusi prea departe de farul vechi de GS care prin definitie era chior. Exact la asta ma gandeam si eu citind ultimele 5 pagini. Bogdane esti ok ? Cum pot fi OK cand vad alb pe fereastra. Ma intereseaza noul GS, prea putin pt achizitie. Evolutia proiectarii la BMW este interesanta si tocmai inlaturarea la modelul nou a gafelor de la cel vechi, evidentiate de mine acum 2-3 ani, este atractia momentului. Daca ar exista consecventa si proiectantii BMW ar trebui pusi la zid de fanii obtuzi pt ca s-au atins de obiectul adoratiei lor. Editat Ianuarie 8, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 http://www.moto.it/news/mercato-moto-scooter-2012-anno-chiude-con--.html R 1200 GS ramane preferatul italienilor si-n 2012! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Exista kituri dintr-o folie speciala, transparenta, multistrat, se aplica pe toate suprafetele de contact(faruri, oglinzi, coburi, etc).Folia asta a fost folosita prima oara in scop militar de catre americani in razboiul din Golf, colantau palele elicopterelor si avioanelor impotriva nisipului, care actiona asupra lor ca in procesul de sablare. In genul asta, dar sunt mai multe firme, chiar si la noi; http://www.ekmpowershop9.com/ekmps/shops/bodyguarduk/r1200-gs-04-07-full-kit-241-p.asp Se aplica ca un colant, sunt super, transparente, rezistente, nu se matuiesc, nici nu se observa pe motocicleta. Scapi de grija omologarii, in caz ca te intereseaza asta. Eu mi-am colantat LT-ul, inclusiv farul in care am luat o piatra, s-a zgariat doar folia, fara sa-l sparga, se vede si acum urma.. Interesant. Exista si la noi in RO careva care vand asa folie ? Tu de unde ai luat ? Multumesc Luigi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Comenzile nomale si cele cu detoate. Misto butonul pt semnale, clasic, fara oltenismele originale. Parbrizul destul de mic, dar deocamdata fara fatetele caracteristice adv prin care vedeai lumea, caleidoscop. Parbrizul este clar copiat dupa al meu fabricat in garaj (model 2012), dar fara reglajul ultra facil de la Yamaha. Editat Ianuarie 8, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 8, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2013 S-au inmultit atelierele care aduc asa ceva, important sa foloseasca ceva de calitate, gen 3M sau Llumar http://www.google.ro/#hl=ro&gs_rn=1&gs_ri=hp&cp=23&gs_id=of&xhr=t&q=folie+protectie+vopsea+auto&pf=p&tbo=d&output=search&sclient=psy-ab&oq=folie+protectie+vopsea+&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.1357316858,d.Yms&fp=b926950180d9233e&biw=1166&bih=758 Misto butonul pt semnale, clasic, fara oltenismele originale. Celalalt sistem, clasic BMW mi se pare mult mai ok si la indemana, odata ce te obisnuiesti cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Celalalt sistem, clasic BMW mi se pare mult mai ok si la indemana, odata ce te obisnuiesti cu el. Cu tot ce este anapoda la BMW pana la urma te obisnuiesti, dar asta nu este un merit BMW ci natura umana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 8, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Nu vad vreun motiv pt.care ar trebui ca toate sa fie la fel pe lumea asta, motocicletele, masinile femeile,sistemele, tocmai asta-i ideea, altfel ne-am plictisi mult prea repede.. Ma gandesc la tine, ce te-ai face fara topicuri despre BMW, avand in vedere ca cele despre XT12 lipsesc cu desavarsire, la noi ma refer..nu te-ai plictisi groaznic? Editat Ianuarie 8, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Modelul vechi era deja greu pe fata acum e si mai greu probabil.Rotile alea cu cauciucuri atipice mult mai greu de gasit prin toate colturile lumii. E mai greu . GS-ul vechi desi greu pe fata( ? )se ridica prea usor pe o roata. Spectaculos pe You tube, dar periculos in viata reala. Acest aspect cred ca a fost luat in vedere, pt cresterea sigurantei. Ce lipseste deocamdata sunt datele despre ABS si TC. Un lucru slabut se intrezareste la ABS, care inca nu este nedecuplabil. In optiunea "enduro" roata spate este decuplata de la ABS, el ramanand activ numai pe fata. O bila neagra pt BMW, dar care va fi maronita de marketingul salvator, care va creea o teorie, care sa prosteasca pe cine trebuie. Nu vad vreun motiv pt.care ar trebui ca toate sa fie la fel pe lumea asta, motocicletele, masinile femeile,sistemele, tocmai asta-i ideea, altfel ne-am plictisi mult prea repede..Ma gandesc la tine, ce te-ai face fara topicuri despre BMW, avand in vedere ca cele despre XT12 lipsesc cu desavarsire, la noi ma refer..nu te-ai plictisi groaznic? Intru la GS doar din politete pt a intoarce vizitele BMW-istilor de la XT1200Z si oricum e iarna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Nu vad vreun motiv pt.care ar trebui ca toate sa fie la fel pe lumea asta, motocicletele, masinile femeile,sistemele, tocmai asta-i ideea, altfel ne-am plictisi mult prea repede..Ma gandesc la tine, ce te-ai face fara topicuri despre BMW, avand in vedere ca cele despre XT12 lipsesc cu desavarsire, la noi ma refer..nu te-ai plictisi groaznic? cred ca inginerii de la bmw citesc forumul asta. cum altfel s-ar explica faptul ca au corectat o parte din problemele semnalate de harea de acum inca doi ani?!?! noroc cu reply-urile unora ca mai vad si eu ce scrie mister. i-am dat ignore de ceva vreme. atata geniu motociclistic, numa la el si la dan nastase mai vezi. am impresia ca incep sa se contopeasca si or sa devina aceeasi persoana. asta e, e pustiu dincolo si-i mai simplu sa frece lumea la cap pe topicurile dedicate. si mai intra cate un aplaudac sa ne spuna cat e de (cuvant urat) bmw-ul. noi sa fim sanatosi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Ianakim a avut dreptate, protectia la intemperii mai slabuta, coatele si genunchii fleasca, cel putin cu bucatica de parbriz din dotare. Editat Ianuarie 8, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) , Gabyshor Editat Ianuarie 8, 2013 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Un grafic senzational putere cuplu, care daca este si adevarat, va da fiori fericitilor proprietari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 " Parbrizul este clar copiat dupa al meu fabricat in garaj (model 2012), dar fara reglajul ultra facil de la Yamaha." In locul tau as patenta parbrizul viitorului ADV, sunt convins ca tu il ai deja gata facut in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) Cand mi-am facut eu parbrizul la XT am studiat mai multe forme facute de specialisti. Am ales unul facut de Calsi, parca, scobit pe centru. Aveau ei o teorie legat de forma si s-a cam adeverit. Problema este ca toti cunoscutii imi imputau forma considerad-o neadecvata. Acum dupa ce l-am vazut pe cel nou de la GS, foarte aproape de al meu am mai prins si eu aripi. Nu e vorba ca m-as da mare, nu e genul meu, ba din contra, am mereu o gramada de indoieli legate de ceeace fac si incerc sa ma consult cu toti prietenii pana iau o hotarare. Regret ca unii interpreteaza gresit cele scrise de mine atribuindu-mi merite sau intentii care-mi sunt straine. Si daca este sa fiu carcotasi pana la capat parbrizul noului GS tot nu este perfect. Seamana cu al meu, dar probabil din ratiuni de design, are o cuta verticala chiar pe mijloc, care sigur va creea iluzii optice imaginii cel strabate. Si nici pe laterala nu este cine stie ce, oglinda nici nu se mai distinge prin el. Editat Ianuarie 8, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 8, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) cad despre forma...NASPA.. o sa o ingusteze..sa o faca ca pe vitezanadispare conforul seii si protectia la vant in laterale Coane..asta este tendinta, eu am spus mai demult referindu-ma la k1600 ca o dau in japonezisme dpdv al carenajului, iar la k16 este evidenta chestia asta, au subtiat oglinzile si le-au urcat sus pe carena de bot, ele nu mai vin in prelungirea carenajului de far in asa fel incat sa-ti arunce curentul peste maini, saua tare, ingusta, mobra nu mai are nici pe departe latimea carenajului suficienta incat sa-ti apere picioarele si mainile de vant, ploaie, parbrizul mizerabil..ma rog, cam asa este la orice mobra de serie.. Ideea este ca n-am sa inteleg niciodata de ce la nava amiral au renuntat la opulenta, masivitatea si confortul absolut al vechiului LT, schimbau putin la look, aruncau noul motor si aveai arma suprema..daca tot s-au luat dupa japonezi trebuiau sa ia exemplu de la Goldwind, o mobra aproape neschimbata de 13 ani. Iar tendinta se pare ca se duce si catre alte tipuri de mobre de la ei, in speta GS.. Parbrizul este clar copiat dupa al meu fabricat in garaj (model 2012), dar fara reglajul ultra facil de la Yamaha. Ianakim a avut dreptate, protectia la intemperii mai slabuta, coatele si genunchii fleasca, cel putin cu bucatica de parbriz din dotare. Interesant, sunt aproape identice..de aici deduc ca esti la fel de fleasca si pe XT12, nu? Nu e vorba ca m-as da mare, nu e genul meu, ba din contra, am mereu o gramada de indoieli legate de ceeace fac si incerc sa ma consult cu toti prietenii pana iau o hotarare. Regret ca unii interpreteaza gresit cele scrise de mine atribuindu-mi merite sau intentii care-mi sunt straine. Cunoscandu-te, iti dau dreptate.. Editat Ianuarie 8, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 (editat) GS-ul vechi desi greu pe fata( ? )se ridica prea usor pe o roata. Spectaculos pe You tube, dar periculos in viata reala. Acest aspect cred ca a fost luat in vedere, pt cresterea sigurantei. Ce lipseste deocamdata sunt datele despre ABS si TC. Un lucru slabut se intrezareste la ABS, care inca nu este nedecuplabil. In optiunea "enduro" roata spate este decuplata de la ABS, el ramanand activ numai pe fata. O bila neagra pt BMW, dar care va fi maronita de marketingul salvator, care va creea o teorie, care sa prosteasca pe cine trebuie. Intru la GS doar din politete pt a intoarce vizitele BMW-istilor de la XT1200Z si oricum e iarna! Bogdane stii ca sunt fan ABS, dar ideea cu setarea de enduro la care se decupleaza ABS-ul pe spate, mi se pare de exceptie. Vorbesc dpdv conceptual, intrucat mobra asta e prea mare si grea ca sa faci intoarceri in derapaj cu roata spate blocata, dar pentruacest sistem pus pe una mai mica, eventual aia de la Yama pe care mi-o doresc atat, mi-as da o jumate de rinichi sa se gandeasca niste ingineri sa puna asa ceva. In alta ordine de idei nu intrii si pe topicul de F800GS ca si ala e BMW si nu e nimeni pe acolo. cred ca inginerii de la bmw citesc forumul asta. cum altfel s-ar explica faptul ca au corectat o parte din problemele semnalate de harea de acum inca doi ani?!?!noroc cu reply-urile unora ca mai vad si eu ce scrie mister. i-am dat ignore de ceva vreme. atata geniu motociclistic, numa la el si la dan nastase mai vezi. am impresia ca incep sa se contopeasca si or sa devina aceeasi persoana. asta e, e pustiu dincolo si-i mai simplu sa frece lumea la cap pe topicurile dedicate. si mai intra cate un aplaudac sa ne spuna cat e de (cuvant urat) bmw-ul. noi sa fim sanatosi... Gabysor am incercat sa-ti dau pm si nu merge. Te rog zi-mi si mie cum se da ignore pe forumul asta ...deh am si eu cativa indezirabili. Scuze pt offtopic. Editat Ianuarie 8, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Interesant, sunt aproape identice..de aici deduc ca esti la fel de fleasca si pe XT12, nu? :laugh:Cunoscandu-te, iti dau dreptate.. Sunt identice ca forma nu si ca dimensiune. Protectia acum este de exceptie la mine. Nu ma ploua aproape de loc atata timp cat sunt in miscare. Bogdane stii ca sunt fan ABS dar ideea cu setarea de enduro la care se decupleaza ABS-ul pe spate mi se pare de exceptie. Vorbesc dpdv conceptual, intrucat mobra asta e prea mare si grea ca sa faci intoarceri in derapaj cu roata spate blocata dar pe una mai mica eventual aia de la Yama pe care mi-o doresc atat mi-as da o jumate de rinichi sa se gandeasca niste ingineri sa puna asa ceva. . Pastreaza-ti rinichiul. Nu intru prea mult in amanunte ca iar se interpreteaza. Pe scurt daca ABS-ul este suficient de sensibil si are timpul de raspuns mic, NU este nevoie sa-l decuplezi integral sau pe felii. XT1200X are un astfel de ABS. Noul ABS al GS este clar un pas inainte fata de cel vechi, dar din pacate nu atat de mare ca cel facut de Yamaha, sau mai exact de cei care le construiesc ABS-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Gabysor am incercat sa-ti dau pm si nu merge. Te rog zi-mi si mie cum se da ignore pe forumul asta ...deh am si eu cativa indezirabili.Scuze pt offtopic. nu i-am dat ignore decat mental, nu si pe forum, pentru ca in ultima perioada isi bate joc de multe chestii. in fine, asta e problema mea. so, sus daca dai click pe userul tau apare meniul asta: My Profile My Settings My Content Content I Follow Manage Friends Manage Ignore Prefs Personal Messenger intri in manage ignore prefs si te descurci tu de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.