ianachim Postat Martie 11, 2013 Autor Share Postat Martie 11, 2013 unora le place sa inventeze ULEIUL bine dracu ca nu sunt 6 tipuri de benzina ca sa vezi discutii atunci.... SCRIE IN CARTEA TEHNICA FOARTE CLAR IN CIFRE.... LA TEM X FOLOSESTI ULEI X LA TEMP Y FOLOSESTI ULEI Y CE DRACU O FI ATAT DE POVESTIT CHIAR NU STIU.... DA CRED CA E MAI USOR DE SCRIS PE NET DECAT DE TINUT GHIDONUL... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 unora le place sa inventeze ULEIUL bine dracu ca nu sunt 6 tipuri de benzina ca sa vezi discutii atunci.... SCRIE IN CARTEA TEHNICA FOARTE CLAR IN CIFRE.... LA TEM X FOLOSESTI ULEI X LA TEMP Y FOLOSESTI ULEI Y CE DRACU O FI ATAT DE POVESTIT CHIAR NU STIU.... DA CRED CA E MAI USOR DE SCRIS PE NET DECAT DE TINUT GHIDONUL... SUBSCRIU Ce draq atata discutii pe aceasta tema, sunt ferm convins ca poti pune orice ulei cu specificatiile agreate de producator, nu conteaza deloc marca. Ba mai mult, nici viscozitatea nu prea conteaza (ma refer la cei care dau exemple cum ca motorul porneste mai usor la rece cu 10W50 sau chiar 0W50), in afara de Ianachim cine mai merge iarna cu motorul??? Or, la 20 de grade, soare cu nori si vant slab la moderat, cat de mult credeti ca ar conta indicele inferior de viscozitate? Si nici cel superior, ca nu prea alergam noi motoarele in asa hal, incat sa se supraincinga (eventual la parade). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 SCRIE IN CARTEA TEHNICA FOARTE CLAR IN CIFRE.... LA TEM X FOLOSESTI ULEI X LA TEMP Y FOLOSESTI ULEI Y CE DRACU O FI ATAT DE POVESTIT CHIAR NU STIU... De acord! ... incat sa se supraincinga (eventual la parade). Sau in blocaje de trafic cu stop&go... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Sau in blocaje de trafic cu stop&go... Trafic stop&go o fi in Viena, ca la Bucuresti este de tipul go&go daca ai motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) Atentie la sensul intrebarii: ...Totusi, dupa o "intamplare" nefericita... La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40 E un "amanunt" pe care iubitorii de BMW trebuie sa il stie corect! Hai Cata, Vlad !?... Editat Martie 11, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Hai Cata, Vlad !?... Nu stiu daca la ce te referi (daca de exemplu are vreo legatura cu probelemele de la motor si ambreiaj ale K1300GT din testele revistei Motorrad) dar stiu ca BMW recomanda Power 1 Racing pt K12/13. Dar aici suntem clar off-topic deci putem continua pe topicul BMW de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) ...la ce te referi are legatura cu probelemele de la motor si ambreiaj ale K1300GT din testele revistei Motorrad... ...stiu ca BMW recomanda Power 1 Racing pt K12/13. Dar aici suntem clar off-topic deci putem continua pe topicul BMW de strada. O.K. Acum stim cu totii cauza. Sa aflam pe celalalt... on-topic BMW... si explicatia! Editat Martie 11, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 11, 2013 Autor Share Postat Martie 11, 2013 CU SIGURANTA O SA DEPUN TOT EFORTUL SA NU AJUNG BATRAN SI ""SENIN"" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) CU SIGURANTA O SA DEPUN TOT EFORTUL SA NU AJUNG BATRAN SI ""SENIN"" scuze de off topic, da de ce tipi mereu??? Editat Martie 11, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 scuze de off topic, da de ce tipi mereu??? nu tipa bea albus dimineata SCRIE IN CARTEA TEHNICA FOARTE CLAR IN CIFRE.... LA TEM X FOLOSESTI ULEI X LA TEMP Y FOLOSESTI ULEI Y . comercial.. asa imi place mie sa ma inchin motorului, ce vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Sal . Fratilor vad ca lumea tot infierbantata este , nu ati iesit cu motoarele sa va mai goliti de stresul acumulat in iarna ...........? Am si eu o intrebare pt voi....? unde in afara de Bavaria normal [ nu pot sa deranjez pt asemenea nimicurii ] in Bucuresti mai este vreun service / mecanic care se pricepe la BMW -uri sa imi schimbe si mie lichidul de frana fata /spate si sa raman si cu ABS dupa aceasta operatiune si uleiul de la cutie . Din pacate am gasit / incercat si pe aici pe site niste mecanici care se autointitulau mecanici cu service , ducundu-ma pana acolo am fost nevoit sa intorc repede si sa plec , cred a si eu care sunt un novice am acsa in debara niste scule mai profesionale ................. Astept recomnadarile celor cunoscatori . Toate cele bune . Vik. *moto [ Bmw / R 1200 Rt 2008 ] . ** lichid frana *** lichid ambreiaj ****ulei cutie Multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 12, 2013 Autor Share Postat Martie 12, 2013 avand in vedere ca FRANELE/abs reprezinta 90% din sistemul de salvare al vietii unui motociclist ITI RECOMAMD SA O FACI LA UN SERVICE MOTO........... NU IN GARAJE SUB BLOC SAU IN FATA BLOCULUI FA UN DRUM LA DAN CATA.... E LUNG DRUMUL DAR .....MERITA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 daca nu vrei meri la Tibi la bavaria. Eu acolo am schimbat lichidele frana si ambreiaj ca mi-a fost lene sa le fac singur. Placutele le-am schimbat singur. Asta daca nu vrei sa meri la Cluj, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 ... nu vreau sa te bag in sperieti inutil, dar trateaza cu atentie treaba asta. in locul tau m-as duce la dan cata sau cine e specialistul la bavarezele voastre am fost si eu pe la diversi mecanici si mi-au "servisat" franele de m-am trezit cu roata blocata cand mi-era lumea mai draga. du-te la sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Mai oamenii buni chiar sa ma duc pana la Cluj pt un schimb de lichide .....................nu comentez cunostintele/ dotarea lui Cata dar chiar imi pare aiurea sa faci un drum pt o operatiune de srevice de 1 ora pana la Cluj , este de rasul curcilor ................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 avand in vedere ca FRANELE/abs reprezinta 90% din sistemul de salvare al vietii unui motociclist ITI RECOMAMD SA O FACI LA UN SERVICE MOTO........... NU IN GARAJE SUB BLOC SAU IN FATA BLOCULUI FA UN DRUM LA DAN CATA.... E LUNG DRUMUL DAR .....MERITA Hai sa fim seriosi, un drum de 900 km pt schimbarea unor lichide ??? Lichidul de frana in GS sau GSA fabricate dupa 2006 (adica fara servo - aka. amplificator de frana) se schimba extrem de simplu, fix ca la Dacia 1300 (sau 1100 ). Nu este nicio smecherie, tot ce ai nevoie este o cheie inelara de 8 sau 10 mm (nu mai stiu exact) si un furtun transparent de 20 cm, cu diametru interior de 3-4 mm, respectiv un ajutor (poate fi si prietena/nevasta ) Operatiunea consta in: - se baga furtunul peste niplul de aerisire, iar capatul liber se baga intr-un borcanas transparent, cu 2-3 cm de lichid de frana pe fund (furtunul trebuie sa aiba capatul imersat) - se desface capacul butoiasului de pe ghidon (atentie capacul de plastic are o "siguranta"), se trage frana si jos se da drumul la surubul de aerisire si se strange imediat dupa ce a iesit lichidul (inainte sa se dea drumul la maneta de frana) - se toarna lichid proaspat sus in butoias si se tot repeta operatiunea pana cand jos incepe sa curga lichid curat (are o culoare diferita de cel uzat) - dupa ce se termina la un etrier, se continua cu celalalt - spatele idem - toata operatiunea (fata - spate) dureaza max 30 de minute, cu tot cu pregatiri - este nevoie de 2 persoane, una care pompeaza si una care umbla la surubul de aerisire - nu este nevoie de pricepere sau experienta deosebita, doar atentie sa nu se dea drumul la maneta (sau pedala) pana cand surubul de aerisire nu este strans - mai trebuie avut grija ca butoiasul sa nu ramana fara lichid, ca intra aer in instalatie. - daca cumva instalatia prinde aer, aerisirea este foarte simpla, prin pompare si aerisire se evacueaza aerul Iar pt schimbarea uleiului din cutie ai nevoie de o cheie de 17 sau 19 (nu mai stiu exact) si un imbus de 10 mm (parca), respectiv o oala de gatit sarmale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 12, 2013 Admin Share Postat Martie 12, 2013 daca nu vrei meri la Tibi la bavaria. Tibi are cel putin un an, daca nu mai bine, de cind nu mai lucreaza la Bavaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) Mai oamenii buni chiar sa ma duc pana la Cluj pt un schimb de lichide .....................nu comentez cunostintele/ dotarea lui Cata dar chiar imi pare aiurea sa faci un drum pt o operatiune de srevice de 1 ora pana la Cluj , este de rasul curcilor ................ Sincer sa fiu, si mie mi se pare cam de rasul curcilor sa ai RT 2008 si la o treaba atat de importanta pt siguranta ta si care nu este la indemana oricui de facut, sa-ti gasesti scuze sa nu mergi la Bavaria. Cat naiba poate sa-ti ceara?? Atentie doar ca, daca am perceput bine factura cuiva de p-aici, factureaza mult mai mult lichid decat trebuie si asta mi se pare intr-adevar de rahat. Editat Martie 12, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Incearca si la Brasov,Contempo.Reprezentanta BMW. Este si service moto,recomand cu caldura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 12, 2013 Autor Share Postat Martie 12, 2013 nu stiu de ce unii privesc 900 km asa ....... te bagi la un drum de 2 zile plimbarica faci o prog la dan mai si inveti una alta da.... de ce va bat eu la cap o cratita un furtun de la damigeana si have fun.... spor la serpentine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Incearca si la Brasov,Contempo.Reprezentanta BMW. Este si service moto,recomand cu caldura! Ovidiu am scris cateva randurii pe Pm cred ca trebuia . Tibi are cel putin un an, daca nu mai bine, de cind nu mai lucreaza la Bavaria. Sal Luigi . Daca te referi la Tiberiu de la receptie acesta este ........ mie mi se pare un tip OK , nu face el politica firmei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Am si eu o intrebare pt voi....? unde in afara de Bavaria normal [ nu pot sa deranjez pt asemenea nimicurii ] in Bucuresti mai este vreun service / mecanic care se pricepe la BMW -uri sa imi Vik. *moto [ Bmw / R 1200 Rt 2008 ] . ** lichid frana *** lichid ambreiaj ****ulei cutie Multam . da` bavaria ce are? nu se pricep? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 12, 2013 Admin Share Postat Martie 12, 2013 Presupun ca se refera la Tibi fostul mecanic, nu cel nou de la receptie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 la receptie, nu la mecanic. pe mecanic nu-l cunosc, daca vrei ma uit la factura sa-ti zic cat mi-a luat mie. @khk, de rasul curcilor e sa nu gasesti in toata romania un centru sa-ti poti echilibra rotile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) da` bavaria ce are? nu se pricep?E buna si Bavaria, numai sa-ti numeri suruburile inainte sa pleci de la ei si sa le verifici strangerea.Un traseu pe unde GS-ul nu trece decat demontat. Editat Martie 13, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.