KHK Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Sunt curios cu cat l-au dat/ Mie-mi cerusera €9,200. Eu il vazusem pe mobile cu 7900€... n-as zice ca e chiar mult, chiar si cu cei 100.000km, totusi e un ADV, pe exterior parea ca arata bine si cred ca mai poate duce km buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 10, 2013 Autor Share Postat Martie 10, 2013 Eu il vazusem pe mobile cu 7900€... n-as zice ca e chiar mult, chiar si cu cei 100.000km, totusi e un ADV, pe exterior parea ca arata bine si cred ca mai poate duce km buni. Eu il vazusem pe mobile cu 7900€... n-as zice ca e chiar mult, chiar si cu cei 100.000km, totusi e un ADV, pe exterior parea ca arata bine si cred ca mai poate duce km buni. fugi ma de aici... l a luat unul sa l puna in gradina ca dadea bine cu fantana arteziana... auzi la el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Eu il vazusem pe mobile cu 7900€... n-as zice ca e chiar mult, chiar si cu cei 100.000km, totusi e un ADV, pe exterior parea ca arata bine si cred ca mai poate duce km buni. hai un 7000 dca era si cu clima si dobly, parca parca ( si musai genti, garmin si intercom). la 100,000 mai are viata cel putin dublu. ma rog , eu compar cu japonezele.. fugi ma de aici... l a luat unul sa l puna in gradina ca dadea bine cu fantana arteziana... auzi la el.... era Swarovscki edition ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 unui prieten i-au spus ca nu i-o vor livra la data pentru ca inca nu au hartile de injectie. da mi mail ul lui ca ii trimit eu hartile. garmin, ultima versiune. bmw 2014 Second Edition. Hai ca apare si Iphone 5s. poate fac astia un pachet sa se dea impreuna la un pret avantajos. am inceput sa strang bani, cred ca peste 500 e nu o sa fie :-) Au angajat un japonez care sa-i invete cum s-o faca. deci asta era sa postez si eu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Scuze de off si apropo de uleiuri... Ce se recomanda la K12 transversal? Pai in mod normal ce spune producatorul: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html Pai in mod normal ce spune producatorul: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html Vad ca nu a luat linkul complet ...! Deci, gasesti in Rider's manual la sectiunea Service, de la pagina 132. K_0581_RM_0904_K1200S_01.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 nu cred, cred ca e masura pur comerciala Si eu cred acelasi lucru. Ca de obicei, au vrut sa-i puna motz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 bmw e o corporatie formata in capitalism. capitalismul are o singura filozofie pe care si-o urmeaza cu succes: "get as much as you can for as long as you can!" acest "for as long as you can" ar merge la firmele serioase private nu publice. la cele publice se aduna actionarii si pun un CEO, a carui raspundere devine profitul companiei care se scurge in buzunarele lor, ale actionarilor. si pentru CEO, capitalistul desavarsit e aceeasi filozofie, idee care nu tine seama de ceilalti, nici macar de actionari. el stie ca n-o sa fie sef acolo toata viata. al lui e doar contul lui. asa ca-si fixeaza o strategie pe termen scurt, 10 ani cu maximizare in 5. dupa 5 incepe sa prospecteze alte companii, si pleaca. ce se pierde aici? principalul motiv pentru care posesorii de tractoare bmw cumpara masinile lor pe 2 roti. se pierde traditia. d-aia mercedes a dezvoltat A classe, bmw si porsche, SUV-ul. unui manelist ii vine sa-si cumpere porsche sa-si scoata familia la iarba verde. Nu conteaza ca ideea de traditie se pierde si ca firma pierde in the long run, conteaza acum! noua ne ramane sa ne adaptam si sa traim dupa ce vrea piata ACUM, piata care e formata din manelisti si care decide la lansarea unui porsche SUV. si firmele japoneze lucreaza pe acelasi principiu. they are no different. back to you, guys. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Eu il vazusem pe mobile cu 7900€... n-as zice ca e chiar mult, chiar si cu cei 100.000km, totusi e un ADV, pe exterior parea ca arata bine si cred ca mai poate duce km buni. io-ti zic de bavaria, cand il aveau in pipera. la nr ala de km nu dam nici €7k. la €10k mai puneam 2 si luam unu la 15,000km din germania. l-am luat cu €7.4k pe kodiak la 35,000km, echipat si cu gentile originale, de langa stuttgart, de la un vlajgan care mai avea in garaj inca 4 bmw-uri diferite clase. Pai in mod normal ce spune producatorul: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html Vad ca nu a luat linkul complet ...! Deci, gasesti in Rider's manual la sectiunea Service, de la pagina 132. "Do not use synthetic engine oils unless they have been approved by BMW" s-au cam descalificat pentru prosita de mai sus. ma rog tot comerciala e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Multumesc, @Tau... Si totusi, servisarea se face cu zeama rosie amintita de mine... La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40. Oare de ce?!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Multumesc, @Tau... Si totusi, servisarea se face cu zeama rosie amintita de mine... La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40. Oare de ce?!... Salut mate, La uleiuri sunt adeptul uleiului cat mai subtire la temperaturi joase (la pornirea motorului). Marca are mai putin importanta. Toate folosesc aceiasi aditivi si au procese de fabricatie, daca nu identice, asemanatoare. Am avut un VW Golf 1 din '70 care mergea cu Castrol 0W40. Iti mai spun ca iarna n-avea nici o ezitare sa proneasca? Daca nu-ti mananca ulei, deci elimini factorul economic, poti pune linistit. Cel care declara ca nu se pune sintetic in motor decat dupa o anumita "viata", nu dau prea multi bani pe ceea ce stie. D-aia am scris ceea ce-am scris, extras din manual. Asta se face si in scop comercial, pentru ca intretinerea sa fie mai ieftina. Daca BMW ar recomanda sintetic, de informatia asta ar beneficia competitia si ar scoate in evidenta ca intretinerea vehiculului pe care-l vinde e mai ieftina. Motocicleta pe care am cumparat-o la 0km in Canada, un motor de R6, i-am tinut uleiul de rodaj 1,000km, dupa care am cautat un shop (ca si acolo-s idioti), care mi-a pus sintetic in el de la inceput, si am mers de atunci numai cu sintetic, 5-40 La tractorul pe care-l am, Bavaria a refuzat sa-mi puna altceva decat mineral 20-40 sau 20-50, asa ca mi l-am schimbat singur. 10-50. Bavaria mi-a spus ca o sa-mi tacane. Asta, pentru ca asa se vorbeste pe banca la intrarea in bloc, nu pentru ca ar exista vreo teorie. Cand am fost la ei din nou, le-am pornit motorul si au ramas surprinsi. Acum "le-a dat voie" pentru modelele GS si 15-40, 15-50. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 La tractorul pe care-l am, Bavaria a refuzat sa-mi puna altceva decat mineral 20-40 sau 20-50, asa ca mi l-am schimbat singur. 10-50. Bavaria mi-a spus ca o sa-mi tacane. Nu inteleg ca ce chestie te-ar refuza, mi se pare o prostie. In primul rand, presupun ca nu mai erai in garantie si pana la urma plateai manopera. Deci erai "pe barba ta". (as putea intelege doar, eventual, refuzul de a-ti pune stampila de service ca n-ai facut conform normelor "lor") Mie aici, cand aveam R1100, chiar mi-au pus si recomandat 10w40 semisintetic. Vad acum ca a aparut un nou tip de Power 1, 10w40: http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9025766&contentId=7047600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Nu inteleg ca ce chestie te-ar refuza, mi se pare o prostie. In primul rand, presupun ca nu mai erai in garantie si pana la urma plateai manopera. Deci erai "pe barba ta". (as putea intelege doar, eventual, refuzul de a-ti pune stampila de service ca n-ai facut conform normelor "lor") Mie aici, cand aveam R1100, chiar mi-au pus si recomandat 10w40 semisintetic. Vad acum ca a aparut un nou tip de Power 1, 10w40: http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9025766&contentId=7047600 stiu, d-asta m-am spumat nitel. le-am spus ca le dau hartie s-o faca pe raspunderea mea, negativ. doar stiau ca nu mai avea garantie... am zis, okay, iti platesc uleiul tau cel mai ieftin care vrei sa-l pui si mi-l pui p-al meu, negativ. dracu, las' c-o face sensei in parcare la subsol. afirmativ. de 2 ori ca sensei e paranoic si trebuie sa si spele baia.., si cutia la fel, de 2 ori, odata cand am adus-o de la gradinita dion germania, a doua oara dupa 1,000km. ma rog, experientele mele cu bavaria ma fac sa apreciez ce e dincolo de romania, mai mult. despre marci... cand am facut ceva teste la RAR la uleiuri.., mi-am dat seama ca diferente nu sunt notabile. diferenta apare numai la mineral vs sintetic. unu e facut din furnici uriase, dinozauri si ferigi, celalalt in laborator. sesizabil, mineralul iti consuma in special vara (cifra de fierbere mult mai mica decat la sintetic) ma rog sunt multe proprietati care nu se simt dar fac bine la motorel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 11, 2013 Autor Share Postat Martie 11, 2013 unora le place sa inventeze ULEIUL bine dracu ca nu sunt 6 tipuri de benzina ca sa vezi discutii atunci.... SCRIE IN CARTEA TEHNICA FOARTE CLAR IN CIFRE.... LA TEM X FOLOSESTI ULEI X LA TEMP Y FOLOSESTI ULEI Y CE DRACU O FI ATAT DE POVESTIT CHIAR NU STIU.... DA CRED CA E MAI USOR DE SCRIS PE NET DECAT DE TINUT GHIDONUL... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 unora le place sa inventeze ULEIUL bine dracu ca nu sunt 6 tipuri de benzina ca sa vezi discutii atunci.... SCRIE IN CARTEA TEHNICA FOARTE CLAR IN CIFRE.... LA TEM X FOLOSESTI ULEI X LA TEMP Y FOLOSESTI ULEI Y CE DRACU O FI ATAT DE POVESTIT CHIAR NU STIU.... DA CRED CA E MAI USOR DE SCRIS PE NET DECAT DE TINUT GHIDONUL... SUBSCRIU Ce draq atata discutii pe aceasta tema, sunt ferm convins ca poti pune orice ulei cu specificatiile agreate de producator, nu conteaza deloc marca. Ba mai mult, nici viscozitatea nu prea conteaza (ma refer la cei care dau exemple cum ca motorul porneste mai usor la rece cu 10W50 sau chiar 0W50), in afara de Ianachim cine mai merge iarna cu motorul??? Or, la 20 de grade, soare cu nori si vant slab la moderat, cat de mult credeti ca ar conta indicele inferior de viscozitate? Si nici cel superior, ca nu prea alergam noi motoarele in asa hal, incat sa se supraincinga (eventual la parade). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 SCRIE IN CARTEA TEHNICA FOARTE CLAR IN CIFRE.... LA TEM X FOLOSESTI ULEI X LA TEMP Y FOLOSESTI ULEI Y CE DRACU O FI ATAT DE POVESTIT CHIAR NU STIU... De acord! ... incat sa se supraincinga (eventual la parade). Sau in blocaje de trafic cu stop&go... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Sau in blocaje de trafic cu stop&go... Trafic stop&go o fi in Viena, ca la Bucuresti este de tipul go&go daca ai motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) Atentie la sensul intrebarii: ...Totusi, dupa o "intamplare" nefericita... La k12 si 13 constructorul recomanda Castrol Power1 Racing 5W-40 E un "amanunt" pe care iubitorii de BMW trebuie sa il stie corect! Hai Cata, Vlad !?... Editat Martie 11, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Hai Cata, Vlad !?... Nu stiu daca la ce te referi (daca de exemplu are vreo legatura cu probelemele de la motor si ambreiaj ale K1300GT din testele revistei Motorrad) dar stiu ca BMW recomanda Power 1 Racing pt K12/13. Dar aici suntem clar off-topic deci putem continua pe topicul BMW de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) ...la ce te referi are legatura cu probelemele de la motor si ambreiaj ale K1300GT din testele revistei Motorrad... ...stiu ca BMW recomanda Power 1 Racing pt K12/13. Dar aici suntem clar off-topic deci putem continua pe topicul BMW de strada. O.K. Acum stim cu totii cauza. Sa aflam pe celalalt... on-topic BMW... si explicatia! Editat Martie 11, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 11, 2013 Autor Share Postat Martie 11, 2013 CU SIGURANTA O SA DEPUN TOT EFORTUL SA NU AJUNG BATRAN SI ""SENIN"" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 (editat) CU SIGURANTA O SA DEPUN TOT EFORTUL SA NU AJUNG BATRAN SI ""SENIN"" scuze de off topic, da de ce tipi mereu??? Editat Martie 11, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 scuze de off topic, da de ce tipi mereu??? nu tipa bea albus dimineata SCRIE IN CARTEA TEHNICA FOARTE CLAR IN CIFRE.... LA TEM X FOLOSESTI ULEI X LA TEMP Y FOLOSESTI ULEI Y . comercial.. asa imi place mie sa ma inchin motorului, ce vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Sal . Fratilor vad ca lumea tot infierbantata este , nu ati iesit cu motoarele sa va mai goliti de stresul acumulat in iarna ...........? Am si eu o intrebare pt voi....? unde in afara de Bavaria normal [ nu pot sa deranjez pt asemenea nimicurii ] in Bucuresti mai este vreun service / mecanic care se pricepe la BMW -uri sa imi schimbe si mie lichidul de frana fata /spate si sa raman si cu ABS dupa aceasta operatiune si uleiul de la cutie . Din pacate am gasit / incercat si pe aici pe site niste mecanici care se autointitulau mecanici cu service , ducundu-ma pana acolo am fost nevoit sa intorc repede si sa plec , cred a si eu care sunt un novice am acsa in debara niste scule mai profesionale ................. Astept recomnadarile celor cunoscatori . Toate cele bune . Vik. *moto [ Bmw / R 1200 Rt 2008 ] . ** lichid frana *** lichid ambreiaj ****ulei cutie Multam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 12, 2013 Autor Share Postat Martie 12, 2013 avand in vedere ca FRANELE/abs reprezinta 90% din sistemul de salvare al vietii unui motociclist ITI RECOMAMD SA O FACI LA UN SERVICE MOTO........... NU IN GARAJE SUB BLOC SAU IN FATA BLOCULUI FA UN DRUM LA DAN CATA.... E LUNG DRUMUL DAR .....MERITA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 daca nu vrei meri la Tibi la bavaria. Eu acolo am schimbat lichidele frana si ambreiaj ca mi-a fost lene sa le fac singur. Placutele le-am schimbat singur. Asta daca nu vrei sa meri la Cluj, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.