stokerel Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Dezavantajul de a avea bascula monobrat In alta ordine de idei ce societate de rahat in care trebuie sa-ti iei suruburi antifurt la roti...wtf... Crezi ca se baga cineva la desurubat roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 ALB ...sau....ROSU Daca ar fi urcat si CristiN, faceam steagul Austriei (rosu-alb-rosu) Fain, pe unde v-ati plimbarit ? Ca norii aia arata total diferit de astia care ma bantuie de 3 zile... Sus pe Ypsarion, cel mai inalt varf de pe Thassos (1204m). In caz ca ajungi p-acolo, este rost de ceva km de off-road. --------------------------------------- Primele mele impresii dupa +4.000km in cele nici doua saptamani de cand am luat-o: - per total, imi place foarte tare; trage clar altfel decat dohc-ul, sta clar mai bine pe curbe, se simte mai usoara, franele la fel de bune; acceleratia si ambreiajul foarte usor de actionat; o mare placere de condus in orice conditii! sia asta in conditiile in care nici precedentei nu prea aveam ce-i reprosa, dar a fost loc si de mai bine; - ergonomie/functionalitate pozitiv: tempomatul este de vis, reglarea parbrizului, reglarea manetelor (inclusiv in mers daca este cazul) super! Saua standard mi se pare foarte rezonabila, am facut 1400km intr-o zi (Thassos-Viena) si nu ma pot plange. Chestia cu riding-modes mi se pare de asemenea extraordinara, desi nu am folosit decat enduro, rain si road. De dynamic nu am simtit inca nevoia dar o sa incerc. De asemena, computerul de bord Pro imi place tare mult, putand arata mai multe informatii, pe doua linii distincte cu actionare separata. De asemenea, ceasul este acum separat/permanent. Faptul ca acum sculele si micul spatiu de depozitare sunt sub saua din spate, deci nu mai trebuiesc scoase ambele, este binevenit. - ergonomie/functionalitate negativ: actionarea samnalizarii de tot rahatul comparativ cu sistemul BMW anterior. Sunt genul care semnalizeaza de fel orice schimbare de directie/banda dar la asta imi este lehamite, mai ales cand trebuie sa faci mai multe chestii in acelasi timp, de exemplu sa actionezi ambeiajul si sa semnalizezi. Nu cred ca se pune problema de obisnuinta, am mers destul pe asta, am mers si pe altele inainte. M-am dat acum in Thassos cu un 1200RT cativa km si ma ungea la suflet sistemul precedent, indiscutabil mai usor de actionat si mai la indemana. Stiu ca vorbesc degeaba, nu am cum schimba dar este pacat sa strici ceva ce era bun. Alt aspect negativ este tahometrul care prin design-ul cu banda gri spre exteriorul "ceasului" a devenit inghesuit si pierde mult la capitolul lizibilitate, cel anterior era mult mai clar/usor de citit rapid in mers. Chestia asta este insa partial compensata de faptul ca vezi mereu (si mai sus) pe navigator, alaturi de viteza legala pe acea portiune de drum. Mi-ar fi placut si ca becul verde de neutral sa fie cumva mai mare/puternic, sa sara mai usor in ochi. De partea cu stropitul de la roata din spate nu mai e nimci de spus, se stie deja si trebuiesc luate masuri Cutia de viteze nu este perfecta dar s-a imbuntatit cosiderabil dupa rodaj, nu am insa motive seriose/concrete da care sa ma plang. Poate doar ca la precedenta puteam baga in a1-a la semafor total discret, fara zgomotul specific de cuplare, la asta nu mai merge. La inceput gaseam neutralul cam greu, acum este ok. Revenind la chestiile pozitive, accesoriile: - scaritele reglabile (cele aurii) sunt excelente, alta viata decat cele de Adv care mai vibreaza cand tii piciorul direct pe metal, sunt foarte cu cap facute; de cele standard nu am ce discuta ca sunt total nepotrivite ca si stil si dimensiuni pt GS; - toba Akrapovic - suna excelent, si este vorba in primul rand de CUM suna si nu de cat de TARE; iar cu aportul clapetei electronice nu este deranjanta deloc la mers normal/constant; - Navi 5, si in combinatie cu cotroller-ul de pe ghidon, cum am mai spus, excelent; diferenta mare fata de Zumo 660 anterior, ecranul mai mare, alta grafica, mai multe functii utile, mult mai rapid procesorul, excelent, rapid si util jocul cu zoom-ul (din controller); apoi toate functiile preluate din sistemul electronic al motocicletei. Mi se pare tare pacat sa nu fie achizitionat, cu atat mai mult daca motocicleta are deja sistemul pregatit, inclusiv cu consola care se incuie cu cheia motocicletei. Bineinteles, combinatia cu un sistem bluetooth de comunicatie in casca aduce aduce un mare plus, pt. muzica, navigatie, telefon. - cutiile vario, de care am fost foarte multumit si la GS-ul anterior, acum au sistemul de prindere mai simplu si mai rapid, in acelasi timp pare si mai robust. Topcase-ul este ceva mai mare, acum intra foarte usor orice casca (extins). - farul cu led, mai ales in combinatie cu proiectoarele aditionale cu led, pe langa efectul estetic, isi face excelent treaba noaptea. Asistentul Pro de schimbare a treptelor nu mi-a fost inca montat, se pare ca am fost primul client de la BMW Viena care l-a comandat si intai au primit unul pe care sa-l testeze ei, sa vada "cu ce se mananca" siapoi sa imi monteze si mie. Abia astept. Ca si la precedentul, nu regret niciun moment ca nu am ales sa-mi iau varianta Adventure. Inainte de a semna contractul ma uitam in showroom la un Adv si reprezentantul de vanzari m-a rugat sa fac un test de vreo doua ore (despre care parca am povestit cu cateva pagini in urma) ca sa fiu convins, sa nu-mi para rau si se pare ca am luat decizia buna pt. gusturile mele. Evident, este ceva subiectiv si tine de asteptarile fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Daca ar fi urcat si CristiN, faceam steagul Austriei (rosu-alb-rosu) Sus pe Ypsarion, cel mai inalt varf de pe Thassos (1204m). In caz ca ajungi p-acolo, este rost de ceva km de off-road. --------------------------------------- Primele mele impresii dupa +4.000km in cele nici doua saptamani de cand am luat-o: - per total, imi place foarte tare; trage clar altfel decat dohc-ul, sta clar mai bine pe curbe, se simte mai usoara, franele la fel de bune; acceleratia si ambreiajul foarte usor de actionat; o mare placere de condus in orice conditii! sia asta in conditiile in care nici precedentei nu prea aveam ce-i reprosa, dar a fost loc si de mai bine; - ergonomie/functionalitate pozitiv: tempomatul este de vis, reglarea parbrizului, reglarea manetelor (inclusiv in mers daca este cazul) super! Saua standard mi se pare foarte rezonabila, am facut 1400km intr-o zi (Thassos-Viena) si nu ma pot plange. Chestia cu riding-modes mi se pare de asemenea extraordinara, desi nu am folosit decat enduro, rain si road. De dynamic nu am simtit inca nevoia dar o sa incerc. De asemena, computerul de bord Pro imi place tare mult, putand arata mai multe informatii, pe doua linii distincte cu actionare separata. De asemenea, ceasul este acum separat/permanent. Faptul ca acum sculele si micul spatiu de depozitare sunt sub saua din spate, deci nu mai trebuiesc scoase ambele, este binevenit. - ergonomie/functionalitate negativ: actionarea samnalizarii de tot rahatul comparativ cu sistemul BMW anterior. Sunt genul care semnalizeaza de fel orice schimbare de directie/banda dar la asta imi este lehamite, mai ales cand trebuie sa faci mai multe chestii in acelasi timp, de exemplu sa actionezi ambeiajul si sa semnalizezi. Nu cred ca se pune problema de obisnuinta, am mers destul pe asta, am mers si pe altele inainte. M-am dat acum in Thassos cu un 1200RT cativa km si ma ungea la suflet sistemul precedent, indiscutabil mai usor de actionat si mai la indemana. Stiu ca vorbesc degeaba, nu am cum schimba dar este pacat sa strici ceva ce era bun. Alt aspect negativ este tahometrul care prin design-ul cu banda gri spre exteriorul "ceasului" a devenit inghesuit si pierde mult la capitolul lizibilitate, cel anterior era mult mai clar/usor de citit rapid in mers. Chestia asta este insa partial compensata de faptul ca vezi mereu (si mai sus) pe navigator, alaturi de viteza legala pe acea portiune de drum. Mi-ar fi placut si ca becul verde de neutral sa fie cumva mai mare/puternic, sa sara mai usor in ochi. De partea cu stropitul de la roata din spate nu mai e nimci de spus, se stie deja si trebuiesc luate masuri Cutia de viteze nu este perfecta dar s-a imbuntatit cosiderabil dupa rodaj, nu am insa motive seriose/concrete da care sa ma plang. Poate doar ca la precedenta puteam baga in a1-a la semafor total discret, fara zgomotul specific de cuplare, la asta nu mai merge. La inceput gaseam neutralul cam greu, acum este ok. Revenind la chestiile pozitive, accesoriile: - scaritele reglabile (cele aurii) sunt excelente, alta viata decat cele de Adv care mai vibreaza cand tii piciorul direct pe metal, sunt foarte cu cap facute; de cele standard nu am ce discuta ca sunt total nepotrivite ca si stil si dimensiuni pt GS; - toba Akrapovic - suna excelent, si este vorba in primul rand de CUM suna si nu de cat de TARE; iar cu aportul clapetei electronice nu este deranjanta deloc la mers normal/constant; - Navi 5, si in combinatie cu cotroller-ul de pe ghidon, cum am mai spus, excelent; diferenta mare fata de Zumo 660 anterior, ecranul mai mare, alta grafica, mai multe functii utile, mult mai rapid procesorul, excelent, rapid si util jocul cu zoom-ul (din controller); apoi toate functiile preluate din sistemul electronic al motocicletei. Mi se pare tare pacat sa nu fie achizitionat, cu atat mai mult daca motocicleta are deja sistemul pregatit, inclusiv cu consola care se incuie cu cheia motocicletei. Bineinteles, combinatia cu un sistem bluetooth de comunicatie in casca aduce aduce un mare plus, pt. muzica, navigatie, telefon. - cutiile vario, de care am fost foarte multumit si la GS-ul anterior, acum au sistemul de prindere mai simplu si mai rapid, in acelasi timp pare si mai robust. Topcase-ul este ceva mai mare, acum intra foarte usor orice casca (extins). - farul cu led, mai ales in combinatie cu proiectoarele aditionale cu led, pe langa efectul estetic, isi face excelent treaba noaptea. Asistentul Pro de schimbare a treptelor nu mi-a fost inca montat, se pare ca am fost primul client de la BMW Viena care l-a comandat si intai au primit unul pe care sa-l testeze ei, sa vada "cu ce se mananca" siapoi sa imi monteze si mie. Abia astept. Ca si la precedentul, nu regret niciun moment ca nu am ales sa-mi iau varianta Adventure. Inainte de a semna contractul ma uitam in showroom la un Adv si reprezentantul de vanzari m-a rugat sa fac un test de vreo doua ore (despre care parca am povestit cu cateva pagini in urma) ca sa fiu convins, sa nu-mi para rau si se pare ca am luat decizia buna pt. gusturile mele. Evident, este ceva subiectiv si tine de asteptarile fiecaruia. SUPER !!! ...Multumim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Caut un disc de frana spate pt 1200gsa dupa 2008. Stie cineva cum functioneaza citirea ABS fata si spate la 1200gsa 2009? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi N Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Faza de ieri: fac plinul, resetez toate trip-urile, dupa 222 km fac iar plinul (11,45 l), regula de 3 simpla, rezultat 5,2 l / 100 km. Verific pe computerul de bord, imi dadea un consum mediu de 5,8 l / 100 km. Ciudatel ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 ... resetez toate trip-urile, dupa 222 km fac iar plinul (11,45 l), regula de 3 simpla, rezultat 5,2 l / 100 km. Ai resetat doar trip-urile sau si consumurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi N Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Si consumurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Disc: http://www.louis.de/_4012b79dd4c0bb8cdc377368522d5c5668/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10043766 . Eu il folosesc cu gratie de vreo 2k km. ABS fata: in stanga rotii, concentric cu discul de frana e un martor (disc cu fante). Pe jamba e montat senzorul care citeste frecventa cu care fantele trec prin fata lui. Pana in 2007 au fost 2 tipuri de disc (era diferita forma/dimensiunea fantelor) ABS spate: cam acelasi principiu insa toata povestea se intampla in Final Drive. Practic din tot sistemul nu se vede decat exteriorul senzorului, restul fiind la interior. Daca is neclaritati poti sa risti un telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Tind sa cred ca mobra calculeaza nitel mai bine media De la plin la plin tu poti avea o eroare destul de mare cred, cauzata de diversi factori (pui prima oara mai mult si a doua mai putin, pui prima oara dimineata la 10 grade si a 2a oara la 25+ caldura motorului etc). Eu am scos ieri un consum mediu de 5.4 la mers sportiv jumatate din drum (am fost la plimbare cu niste alde R1, ZX10 etc ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Eu dupa multe "verificari" sprijin ceea ce a spus Cristi. Si mie imi calculeaza o medie mai mare decat iese la pompa, si eu imi pun benzina pana in gura rezervorului eroarea poate fi de max 50 ml si asa exagerata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi N Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Nu stiu ce sa zic, cam mare diferenta. Ar insemna ca a doua oara am pus cu 1,5 l mai putin. Nici explicatia cu diferentele de temperatura nu mi se pare acceptabila, rezervorul e din plastic. Verifica si tu cand ai ocazia. O alta eroare pe care am remarcat-o: anul trecut am facut TA si TF. La sfarsitul zilei odometrul arata 780 km. Am configurat traseul pe Google Maps cu maxima atentie si mi-a dat 750 km. Atunci am pus diferenta pe seama alunecarii relative a rotii spate sau pur si simplu hartile Google au erori. Si asta s-ar merita verificata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Consumul real la pompa. Cel din computer este orientativ. Unele motoare calculeaza mai aproape de adevar, dar sunt si cazuri verificate in care consumul mediu afisat era mai mare cu cateva sute de ml decat cel real. Km reali parcursi, daca este sa facem "farmacie", dupa GPS. Bordul da tot cu virgula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 si daca computerul iti arata ca ai avut consum de 18 litri la 330 km,si bagi la pompa 22 litri..inseamna ca Traiesti in Romania si esti furat la pompa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi N Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 si daca computerul iti arata ca ai avut consum de 18 litri la 330 km,si bagi la pompa 22 litri..inseamna ca Traiesti in Romania si esti furat la pompa.... M-am gandit si la asta, numai ca in cazul meu ieseau ei in pierdere, nu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Te sun dupa sedinta. Ref ABS, detaliile despre cum citeste martorul le stiam dar nu stiu cum interpreteaza computerul: - numara dintii parcursi de martorul fata si ii compara cu nr dintilor parcursi de martorul spate SAU - stie ca pe fata, model dupa 082006 sunt 48 de gaurele iar pe spate sunt tot 48; daca calculat citeste pe spate 52, da eroare? Link cu poze grupul spate de la a mea(1200GSA, 2009), inainte de servisare :inlocuire rulmenti, simeringuri, bucse, ulei: /index.php?/topic/537449-bucuresti-crangasi-grant-racing-garage-service-general/?p=3746612 Are cineva idee daca uzura de 0,5mm din penultima poza este ''in parametri'' si daca remontarea aceluiasi ax este ok? Baietii de la service mi-au spus ca nu e ok si mi-au montat final drive-ul din 2006, cu rulmentii noi. Pt cel din 2006, la carcasa mi-au ajustat gaura de la senzorul de ABS&wheel speed ...numai ca foaia pinion 2006 are mai multe gaurele pt ABS decat cea din 2009(fix 48 si fata si spate). Prin urmare, nu mai am ABS functional si nici vitezometru. Daca uzura de la axul 2009 e in parametri, repun grupul 2009 ...daca nu e ok, as putea ramane cu grupul spate 2006 si sa montez pe roata fata un pinion cu mai multi dinti, ca sa citeasca ABS-ul fata aceleasi numere ca si ABS-ul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Uite si filmarea cu uzura la axul spate, Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Toate verificarile / reglajele facute la A Bavaria revenit ieri in Buc de la Panciu [ drumul FF bun ] doua persoane pe mobra [ GSA ] la un mers chiar sportiv sub 150/160 nu am redus , chiar ma mir ca am scapat prin cate radare am trecut cred ca erau prea multe masini si capetele de creta se ocupau de ele CONSUM 7 l /100km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/629-R_1200.html?vehicletype=2&constyear_s=2013&powerunit=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Da da vrajeli pe hartie noroc ca are rezervorul mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Ce te faci cand iti doresti un K1600 care sa mearga ok si pe offroad ? Ne arata vecinii rusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Capone, numa sa nu-ti dea idei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Daca numarul de "martori" de pe spate si de pe fata e diferit, in mod cert franele sunt date peste cap. Daca se schimba martorul de pe fata ca sa se "pupe" cu cel nou de pe spate, ABS-ul ar trebui sa functioneze ok(ish) (posibile probleme la viteze foarte mici) insa in mod cert se vor da peste cap valorile afisate de vitezometru si kilometraj. Ar fi interesant de aflat daca numarul de "dinti" de pe martorii ABS sunt parametrizabili cumva in softul mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Te apropii foarte mult de adevar Motocicleta nu stie daca ai inele de RT sau de GS (cu numar de dinti diferiti), stie doar cat de repede se succed. Nu stie cati dinti ai pentru ca nu e nicaieri pe inel, unul lipsa, sa ii numere. In schimb, stie cat de repede ar trebui sa se succeada. Si coreleaza fata cu spatele. Stie ca GS are roata de 19'' pe fata si de 18'' sau cat e pe spate si face legatura. Daca te dai pe o roata sau faci stoppie, ar trebui sa apara pe diagnoza Daca schimbi inelele ca sa fie de pe aceeasi motocicleta, nu e suficient. Trebuie sa faci update la firmware-ul calculatorului, ca sa ii zici de schimbari. Si asta nu e numai la 1200, e si la 1100. De unde stiu? Am incercat sa pun un calculator de ABS de pe un R pe un LT si nu se putea. Fizic e aceeasi mancare de peste, dar soft-ul difera. Treaba asta ti-o poate face la reprezentanta, unde au calculatorul ala GT-1 sau cum se numeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 (editat) Cu siguranta, cu senzorul cu numar de dinti mai mare decat 48, vitezometrul arata mai mult decat in realitate. problema este usor de enuntat: computerul de ABS nu-si poate face subrutina de start la pornire pentru ca frecventele transmise catre acesta de roata fata si roata spate nu sunt identice. Interpreteaza ca si cand roata spate are viteza mai mare decat fata. Desi pe cricul central senzorul citeste de pe grupul spate frecventa excitatorului si acul vitezometrului urca, de la o anumita viteza (in mers, nu pe loc), acul nu se mai misca, cel mai probabil din cauza faptului ca frecventele transmise catre senzori sunt mult diferite. Se pare ca, senzorul de vitezometru (ABS) primar e cel de pe roata spate, pentru ca, pe loc, cu roata fata in aer, cand se invarte de ea, acul vitezometrului nu se misca. Totusi, senzorul de vitezometru (ABS) fata lucreaza ca back-up pentru afisarea vitezei, daca cel de pe spate se strica sau se distruge. Din cate imi aduc aminte de la Cristi, a avut problema cu senzorul spate caruia i s-au retezat cablurile si vitezometrul a functionat. Treaba asta ti-o poate face la reprezentanta, unde au calculatorul ala GT-1 sau cum se numeste Interesant. Ar fi o rezolvare eleganta si nu ar mai fi nevoie sa se umble in grupul spate. Singura modificare ar fi schimbarea coroanei ABS de pe roata fata cu una din generatia anterioara. Editat Mai 13, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 13, 2014 Share Postat Mai 13, 2014 Capone, numa sa nu-ti dea idei... Din fata recunosc ca arata...interesant. In rest e kitchoasa rauuuu. Dar a muncit nitel omul la ea. O prezentare haioasa pt ADv Dezavantajul de a avea bascula monobrat In alta ordine de idei ce societate de rahat in care trebuie sa-ti iei suruburi antifurt la roti...wtf... Crezi ca se baga cineva la desurubat roata? Unii au ramas si fara etrieri... Asa ca nu m-ar surprinde prea tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.