andrei belcic Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 (editat) Oare exista si alte branduri care pun motoare boxer pe motociclete ? La mine asta a fost motivul pt care mi-am luat bmw . Nipru, Ural. Dar astea au fost fabricate cu utilaje demontate de rusi din fabrica BMW, Zundapp Iar ca masina, ai Subaru? Editat Iulie 15, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Iar ca masina, ai Subaru? porsche, sau beetle? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 (editat) Turist: honda are boxer gl1000 sau goldwing-ul mai mare si mi se pare ca si o comunista parca, mz de vre 3,5 .da gl-ul ala vechi de porno rau.4 boxer dar porno.parca honda are si un v ca si guzii Editat Iulie 15, 2015 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Nipru, Ural. Dar astea au fost fabricate cu utilaje demontate de rusi din fabrica BMW, Zundapp Iar ca masina, ai Subaru? Porsche? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Citroen,oltcit,oltena. Hai, ca nu a inventat neamtu mersu pe jos sau flotarile in ula da asta si subaru le mai face si le face bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 (editat) cu RATB-ul ati mers? Parca si alea tot motoare boxer au aveau Editat Iulie 16, 2015 de stokerel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 la ora actuala singurii producatori de motoare boxer pt auto sunt subaru si porsche iar pe moto bmw si ural din ce stiu eu! Ultimul boxer facut de Honda a fost pe Valkire La avioane -- cel putin Rotax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 porsche, sau beetle? Nu chiar: Porsche și VW Käfer folosesc/foloseau motoare "flat" (îmi cer scuze pentru englezism, dar nu știu să existe corespondent în română). Deși foarte similar, este diferit în modul de funcționare față de motorul boxer (alt profil de arbore cotit, altă ordine de aprindere, etc.). Motorul flat este de fapt un V cu unghi între de 180 de grade între pistoane. Oare exista si alte branduri care pun motoare boxer pe motociclete ? La mine asta a fost motivul pt care mi-am luat bmw . BMW folosește soluția asta doar din motive istorice. Validitatea tehnică nu prea mai există. Da, motorul are un caracter specific: din experiență proprie, mi se pare că trage ca un V2 (cuplu similar), doar că mai puțin brutal și mai liniar. Dar justifică asta menținerea arhitecturii boxer pe piață? Din punct de vedere rațional, nu. Din punct de vedere marketing, da. Sunt sigur că dacă și-ar pune mintea, ar putea să scoată cel mai bun V2 de enduro/sport-touring de pe piață (un motor cel puțin la fel de performant și capabil ca boxerul, dar mai compact). Așa cum i-au bătut pe japonezi la propriul lor joc în gama de SBK cu motorul 4L. Dar nu vor: GS-un fără motor boxer nu ar mai fi GS. Incep prin a specifica faptul ca sunt un amarastean cu o capra, vai steaua ei, pt ca nici macar ducatrist nu imi permit sa fiu, desi tanjesc dupa o multistrada. (...) Ca o mică paranteză, mi se pare interesantă/amuzantă lupta dintre BMW și Ducati pe segmentul ăsta. Văzând succesul inexorabil al GS-ului, Ducati a scos (ceea ce ei și-au dorit a fi) o alternativă, un rival: Multistrada 1200. BMW au replicat repede că nu li se pare un concurent adevărat pentru GS, avand în vedere capabilitatea limitată a Multistradei pe enduro. Lucru cât se poate de adevărat: MTS 1200 nu a prea atins nișa GS-ului. Ceea ce nu au prevăzut nici ei, nici macaronarii a fost însă faptul că MTS a creat de fapt o nouă nișa de piață cu totul: adventure-sport, sau motocicleta sport comfortabilă. Observând deci succesul pe care l-a avut MTS, bavarezii au lansat la rândul lor un rival de nișă pentru Multistrada (care era la rândul ei un rival pentru GS, nu?...), și anume S 1000 XR Între timp, s-au mai prins și alții de nișa asta neexploatată: MV Agusta (cu Turismo Veloce), și până și KTM (cu viitorul 1290 sport tourer bazat pe SuperDuke R) au intrat în horă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 (editat) BMW folosește soluția asta doar din motive istorice. Validitatea tehnică nu prea mai există. Da, motorul are un caracter specific: din experiență proprie, mi se pare că trage ca un V2 (cuplu similar), doar că mai puțin brutal și mai liniar. Dar justifică asta menținerea arhitecturii boxer pe piață? Din punct de vedere rațional, nu. Din punct de vedere marketing, da. Sunt sigur că dacă și-ar pune mintea, ar putea să scoată cel mai bun V2 de enduro/sport-touring de pe piață (un motor cel puțin la fel de performant și capabil ca boxerul, dar mai compact). Așa cum i-au bătut pe japonezi la propriul lor joc în gama de SBK cu motorul 4L. Dar nu vor: GS-un fără motor boxer nu ar mai fi GS. Si de ce nu se justifica rational? Mi se pare o afirmatie cel putin subiectiva. Dupa mine e un motor excelent, are centrul de greutate jos si trage foarte bine in toate situatiile, nu mai vorbesc de protectie la vant si cazaturi....ce e irational in a pastra acest motor. Momentan am un bicilindru in linie si afirm cu toata sinceritatea ca-mi placea mai mult boxerul.....» Post actualizat in 16 Jul 2015 13:25 A, si asa baban cum e de peste 10 ani ramane in topul clasei lui la greutate,nu cred ca se vrea ceva mai usor pe aceasta clasa sau mai exact nu se poate. Editat Iulie 16, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Momentan am un bicilindru in linie si afirm cu toata sinceritatea ca-mi placea mai mult boxerul..... care se comporta ca si cum ar fi boxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 In lesa si cu tepii la interior, in rest e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Dupa mine e un motor excelent, are centrul de greutate jos si trage foarte bine in toate situatiile, nu mai vorbesc de protectie la vant si cazaturi. Parcă am citit o reclamă la BMW Motorrad Normal că sunt subiectiv, toți suntem. Obiectiv însă cred că dacă ar fi fost o soluție foarte atractivă, ar fi adoptat-o mai mulți (Ural nu cred că intră în discuție aici, din motive lesne de înțeles). Nu mă înțelege greșit, nu cred că este un motor slab. Spun doar că este o soluție tehnică pe care au prins-o anii din urmă. O comparație, ca să mă înțelegi mai bine: Porsche și motorul pe puntea spate. O fi fost o idee avangardistă la vremea ei (dinamică, distribuția maselor, tracțiune, etc), dar nu poate rivaliza cu un design-urile actuale. Totuși, inginerii de la Porsche s-au încăpățânat să țină de această soluție tehnică și, pentru a compensa pentru dezavantajele inerente pe care le are, au realizat ceea ce este probabil cel mai bun și avansat șasiu de mașină sport de pe piață - cel de pe 911. Nebunia a mers până în punctul în care au scos o mașină mai bună din toate punctele de vedere (Cayman/Boxster), pe care au limitat-o intenționat ca să nu canibalizeze vânzările de 911. Este în continuare o mașină performantă și apreciată mai ales de către cunoscători, dar când vezi o balenă grasă, urâtă și fără pedigree, cu motor în față și sunet de aspirator pe steroizi (GT-R) fiind mai rapidă pe Nürburgring... nu prea dă bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Ca masina am un Logan , iar criteriile pt care am ales GS-ul au fost : - motor boxer, - cardan, - greutate mica pt cilindreea lui , - cursa lunga a suspensiei , - garda mare la sol , - capacitate mare de incarcare (la bagaje ma refer). Acum intreb : Exista alta motocicleta care sa indeplineasca in ordinea de mai sus toate aspectele ? Asta e motivul pentru care GS-ul se vinde atit de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Ca masina am un Logan , iar criteriile pt care am ales GS-ul au fost : - motor boxer, pai aici puteai sa te opresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Da un exemplu pe criteriile enumerate de mine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Ca masina am un Logan , iar criteriile pt care am ales GS-ul au fost : - motor boxer, - cardan, - greutate mica pt cilindreea lui , - cursa lunga a suspensiei , - garda mare la sol , - capacitate mare de incarcare (la bagaje ma refer). Acum intreb : Exista alta motocicleta care sa indeplineasca in ordinea de mai sus toate aspectele ? Asta e motivul pentru care GS-ul se vinde atit de bine. - paralever, unilever si dinamica, supletea pe curbe - capacitatea rezervorului - fiabilitatea - sist de franare - raspandirea pe glob cam astea le-as adauga eu la ce mi-au facut, as fi primul sa schimb marca asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 - paralever, unilever si dinamica, supletea pe curbe - capacitatea rezervorului - fiabilitatea - sist de franare - raspandirea pe glob cam astea le-as adauga eu la ce mi-au facut, as fi primul sa schimb marca asta Cuplul- trage de jos.., pozitie si comfortul la coor sound mai adaug si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Cuplul- trage de jos.. Cum am mai spus, nu mi se pare că faptul că trage de jos ar fi o specificitate a boxerului. Mai degrabă modul în care trage, mai liniar și mai puțin brutal față de un V2. Personal mi se pare similar cu un V4 sau chiar cu un 3L mare. Poate greșesc și sincer nu am comparat curbe de cuplu. Dar asta a fost impresia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 (editat) Tsunami -- apropos de ce ti-au facut tie! ....In albania mi s-a dus si mie becul pe faza scurta . Acum am unul de provenienta Pristina -- Kosovo! Ce imi place mie la Boxer pe langa ce s-a mai spus, unele dintre ele cel putin, este si usurinta cu care se lucreaza la ele -- cu exceptia schimbari ambreiajului ) Editat Iulie 17, 2015 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Tsunami -- apropos de ce ti-au facut tie! ....In albania mi s-a dus si mie becul pe faza scurta . Acum am unul de provenienta Pristina -- Kosovo! Ce imi place mie la Boxer pe langa ce s-a mai spus, unele dintre ele cel putin, este si usurinta cu care se lucreaza la ele -- cu exceptia schimbari ambreiajului ) ma da-l dracu. e nou, cumparat din suedia Aug 2013, daca ma faci iti spun si cati km avea cand l-am schimbat... mi se pare ca becul ala a "trait" cam putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 Ca masina am un Logan , iar criteriile pt care am ales GS-ul au fost : - motor boxer, - cardan, - greutate mica pt cilindreea lui , - cursa lunga a suspensiei , - garda mare la sol , - capacitate mare de incarcare (la bagaje ma refer). Acum intreb : Exista alta motocicleta care sa indeplineasca in ordinea de mai sus toate aspectele ? Asta e motivul pentru care GS-ul se vinde atit de bine. Cred ca acesta este cel mai misto post citit de mine pe aici de multi ani incoace. Bate FB-ul . Nu inteleg daca ultima propozitie este o afirmatie sau se vroia o interogatie. Repet: !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Raul , ori nu ai gasit nici o motocicleta care sa indeplineasca acele criterii enumerate de mine , ori te asemeni cu vulpea care nu ajunge la struguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Raul , ori nu ai gasit nici o motocicleta care sa indeplineasca acele criterii enumerate de mine , ori te asemeni cu vulpea care nu ajunge la struguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 ... , ori te asemeni cu vulpea care nu ajunge la struguri. orice discutie in contradictoriu pe seama performantelor reale sau inchipuite ale motocicletei din subiectul topicului inevitabil se incheie cu afirmatia de mai sus ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Olaru Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 S au apucat unii si altii sa ia la pila BMW ul dar le a iesit Tiger,Tenere, in general Trotinete ce se chinuie sa egaleze atat majestuozitatea cat si performantele mecanice si electronice ale constructorului bavarez care s a obisnuit sa tina mult in urma ceilalti producatori cu carente mari in privinta gadgeturilor cu care BMW isi delecteaza clientela exigenta Asta e. Rolls ul motocicletelor mai are multe de spus si unii multe de invatat!( De producatori e vorba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.