Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Oare exista si alte branduri care pun motoare boxer pe motociclete ? La mine asta a fost motivul pt care mi-am luat bmw .

Nipru, Ural. Dar astea au fost fabricate cu utilaje demontate de rusi din fabrica BMW, Zundapp :)

 

Iar ca masina, ai Subaru?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Turist: honda are boxer gl1000 sau goldwing-ul mai mare si mi se pare ca si o comunista parca, mz de vre 3,5 .da gl-ul ala vechi de porno rau.4 boxer dar porno.parca honda are si un v ca si guzii

Editat de andrei gras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nipru, Ural. Dar astea au fost fabricate cu utilaje demontate de rusi din fabrica BMW, Zundapp :)

 

Iar ca masina, ai Subaru?

 

Porsche?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ora actuala singurii producatori de motoare boxer pt auto sunt subaru si porsche iar pe moto bmw si ural din ce stiu eu! Ultimul boxer facut de Honda a fost pe Valkire

La avioane -- cel putin Rotax

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

porsche, sau beetle? :)

 

Nu chiar: Porsche și VW Käfer folosesc/foloseau motoare "flat" (îmi cer scuze pentru englezism, dar nu știu să existe corespondent în română). Deși foarte similar, este diferit în modul de funcționare față de motorul boxer (alt profil de arbore cotit, altă ordine de aprindere, etc.). Motorul flat este de fapt un V cu unghi între de 180 de grade între pistoane.

 

Oare exista si alte branduri care pun motoare boxer pe motociclete ? La mine asta a fost motivul pt care mi-am luat bmw .

 

BMW folosește soluția asta doar din motive istorice. Validitatea tehnică nu prea mai există. Da, motorul are un caracter specific: din experiență proprie, mi se pare că trage ca un V2 (cuplu similar), doar că mai puțin brutal și mai liniar. Dar justifică asta menținerea arhitecturii boxer pe piață? Din punct de vedere rațional, nu. Din punct de vedere marketing, da. Sunt sigur că dacă și-ar pune mintea, ar putea să scoată cel mai bun V2 de enduro/sport-touring de pe piață (un motor cel puțin la fel de performant și capabil ca boxerul, dar mai compact). Așa cum i-au bătut pe japonezi la propriul lor joc în gama de SBK cu motorul 4L. Dar nu vor: GS-un fără motor boxer nu ar mai fi GS.

 

Incep prin a specifica faptul ca sunt un amarastean cu o capra, vai steaua ei, pt ca nici macar ducatrist nu imi permit sa fiu, desi tanjesc dupa o multistrada. (...)

 

Ca o mică paranteză, mi se pare interesantă/amuzantă lupta dintre BMW și Ducati pe segmentul ăsta. Văzând succesul inexorabil al GS-ului, Ducati a scos (ceea ce ei și-au dorit a fi) o alternativă, un rival: Multistrada 1200. BMW au replicat repede că nu li se pare un concurent adevărat pentru GS, avand în vedere capabilitatea limitată a Multistradei pe enduro. Lucru cât se poate de adevărat: MTS 1200 nu a prea atins nișa GS-ului. Ceea ce nu au prevăzut nici ei, nici macaronarii a fost însă faptul că MTS a creat de fapt o nouă nișa de piață cu totul: adventure-sport, sau motocicleta sport comfortabilă. Observând deci succesul pe care l-a avut MTS, bavarezii au lansat la rândul lor un rival de nișă pentru Multistrada (care era la rândul ei un rival pentru GS, nu?...), și anume S 1000 XR :) Între timp, s-au mai prins și alții de nișa asta neexploatată: MV Agusta (cu Turismo Veloce), și până și KTM (cu viitorul 1290 sport tourer bazat pe SuperDuke R) au intrat în horă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

BMW folosește soluția asta doar din motive istorice. Validitatea tehnică nu prea mai există. Da, motorul are un caracter specific: din experiență proprie, mi se pare că trage ca un V2 (cuplu similar), doar că mai puțin brutal și mai liniar. Dar justifică asta menținerea arhitecturii boxer pe piață? Din punct de vedere rațional, nu. Din punct de vedere marketing, da. Sunt sigur că dacă și-ar pune mintea, ar putea să scoată cel mai bun V2 de enduro/sport-touring de pe piață (un motor cel puțin la fel de performant și capabil ca boxerul, dar mai compact). Așa cum i-au bătut pe japonezi la propriul lor joc în gama de SBK cu motorul 4L. Dar nu vor: GS-un fără motor boxer nu ar mai fi GS.

Si de ce nu se justifica rational? Mi se pare o afirmatie cel putin subiectiva. Dupa mine e un motor excelent, are centrul de greutate jos si trage foarte bine in toate situatiile, nu mai vorbesc de protectie la vant si cazaturi....ce e irational in a pastra acest motor. Momentan am un bicilindru in linie si afirm cu toata sinceritatea ca-mi placea mai mult boxerul.....

» Post actualizat in 16 Jul 2015 13:25

A, si asa baban cum e de peste 10 ani ramane in topul clasei lui la greutate,nu cred ca se vrea ceva mai usor pe aceasta clasa sau mai exact nu se poate.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mine e un motor excelent, are centrul de greutate jos si trage foarte bine in toate situatiile, nu mai vorbesc de protectie la vant si cazaturi.

 

Parcă am citit o reclamă la BMW Motorrad :)

 

Normal că sunt subiectiv, toți suntem. Obiectiv însă cred că dacă ar fi fost o soluție foarte atractivă, ar fi adoptat-o mai mulți (Ural nu cred că intră în discuție aici, din motive lesne de înțeles). Nu mă înțelege greșit, nu cred că este un motor slab. Spun doar că este o soluție tehnică pe care au prins-o anii din urmă.

 

O comparație, ca să mă înțelegi mai bine: Porsche și motorul pe puntea spate. O fi fost o idee avangardistă la vremea ei (dinamică, distribuția maselor, tracțiune, etc), dar nu poate rivaliza cu un design-urile actuale. Totuși, inginerii de la Porsche s-au încăpățânat să țină de această soluție tehnică și, pentru a compensa pentru dezavantajele inerente pe care le are, au realizat ceea ce este probabil cel mai bun și avansat șasiu de mașină sport de pe piață - cel de pe 911. Nebunia a mers până în punctul în care au scos o mașină mai bună din toate punctele de vedere (Cayman/Boxster), pe care au limitat-o intenționat ca să nu canibalizeze vânzările de 911. Este în continuare o mașină performantă și apreciată mai ales de către cunoscători, dar când vezi o balenă grasă, urâtă și fără pedigree, cu motor în față și sunet de aspirator pe steroizi (GT-R) fiind mai rapidă pe Nürburgring... nu prea dă bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca masina am un Logan , iar criteriile pt care am ales GS-ul au fost :

- motor boxer,

- cardan,

- greutate mica pt cilindreea lui ,

- cursa lunga a suspensiei ,

- garda mare la sol ,

- capacitate mare de incarcare (la bagaje ma refer).

Acum intreb :

Exista alta motocicleta care sa indeplineasca in ordinea de mai sus toate aspectele ?

Asta e motivul pentru care GS-ul se vinde atit de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca masina am un Logan , iar criteriile pt care am ales GS-ul au fost :

- motor boxer,

- cardan,

- greutate mica pt cilindreea lui ,

- cursa lunga a suspensiei ,

- garda mare la sol ,

- capacitate mare de incarcare (la bagaje ma refer).

Acum intreb :

Exista alta motocicleta care sa indeplineasca in ordinea de mai sus toate aspectele ?

Asta e motivul pentru care GS-ul se vinde atit de bine.

 

- paralever, unilever si dinamica, supletea pe curbe

- capacitatea rezervorului

- fiabilitatea

- sist de franare

- raspandirea pe glob

 

cam astea le-as adauga eu

la ce mi-au facut, as fi primul sa schimb marca asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- paralever, unilever si dinamica, supletea pe curbe

- capacitatea rezervorului

- fiabilitatea

- sist de franare

- raspandirea pe glob

 

cam astea le-as adauga eu

la ce mi-au facut, as fi primul sa schimb marca asta

Cuplul- trage de jos..,

 

pozitie si comfortul la coor

 

sound

 

 

mai adaug si eu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuplul- trage de jos..

 

Cum am mai spus, nu mi se pare că faptul că trage de jos ar fi o specificitate a boxerului. Mai degrabă modul în care trage, mai liniar și mai puțin brutal față de un V2. Personal mi se pare similar cu un V4 sau chiar cu un 3L mare.

 

Poate greșesc și sincer nu am comparat curbe de cuplu. Dar asta a fost impresia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tsunami -- apropos de ce ti-au facut tie! ....In albania mi s-a dus si mie becul pe faza scurta :). Acum am unul de provenienta Pristina -- Kosovo!

Ce imi place mie la Boxer pe langa ce s-a mai spus, unele dintre ele cel putin, este si usurinta cu care se lucreaza la ele -- cu exceptia schimbari ambreiajului :))

Editat de marius.roibu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tsunami -- apropos de ce ti-au facut tie! ....In albania mi s-a dus si mie becul pe faza scurta :). Acum am unul de provenienta Pristina -- Kosovo!

Ce imi place mie la Boxer pe langa ce s-a mai spus, unele dintre ele cel putin, este si usurinta cu care se lucreaza la ele -- cu exceptia schimbari ambreiajului :))

 

ma da-l dracu. e nou, cumparat din suedia Aug 2013, daca ma faci iti spun si cati km avea cand l-am schimbat...

mi se pare ca becul ala a "trait" cam putin

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Ca masina am un Logan , iar criteriile pt care am ales GS-ul au fost :

- motor boxer,

- cardan,

- greutate mica pt cilindreea lui ,

- cursa lunga a suspensiei ,

- garda mare la sol ,

- capacitate mare de incarcare (la bagaje ma refer).

Acum intreb :

Exista alta motocicleta care sa indeplineasca in ordinea de mai sus toate aspectele ?

Asta e motivul pentru care GS-ul se vinde atit de bine.

 

Cred ca acesta este cel mai misto post citit de mine pe aici de multi ani incoace.

Bate FB-ul :crack: :lol:.

Nu inteleg daca ultima propozitie este o afirmatie sau se vroia o interogatie.

Repet:

:crack:!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul , ori nu ai gasit nici o motocicleta care sa indeplineasca acele criterii enumerate de mine , ori te asemeni cu vulpea care nu ajunge la struguri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul , ori nu ai gasit nici o motocicleta care sa indeplineasca acele criterii enumerate de mine , ori te asemeni cu vulpea care nu ajunge la struguri.

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... , ori te asemeni cu vulpea care nu ajunge la struguri.

 

orice discutie in contradictoriu pe seama performantelor reale sau inchipuite ale motocicletei din subiectul topicului inevitabil se incheie cu afirmatia de mai sus ... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S au apucat unii si altii sa ia la pila BMW ul dar le a iesit Tiger,Tenere, in general Trotinete ce se chinuie sa egaleze atat majestuozitatea cat si performantele mecanice si electronice ale constructorului bavarez care s a obisnuit sa tina mult in urma ceilalti producatori cu carente mari in privinta gadgeturilor cu care BMW isi delecteaza clientela exigenta Asta e. Rolls ul motocicletelor mai are multe de spus si unii multe de invatat!( De producatori e vorba)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...