22iulian Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Am ajuns in faza in care trebuie sa incerc sa-mi valorific epava. Eu tin rotile (cu spite si crampoane) si in rest as da-o cu totul. Ar ramane destule piese ce s-ar putea folosi: furca fata, bord, faruri, sei, baterie, rezervor si muuulte altele. Imi dau seama ca sunt sanse mici ca cineva de aici sa aiba nevoie de respectivele piese, dar m-am gandi ca o intrebare nu strica. Oricat as putea obtine pe ce-a mai ramas din gs-ul meu - tot ar fi ceva. Asa ca, daca stiti pe cineva.... se poate viziona in service la AB. In alta ordine de idei: cum o fi modelul 2010? Intleg ca ii pun motorul de pe HP2. Dar in rest? Oare o merita? Sau n-o fi mare diferenta si atunci ma pot orienta spre un motor la mana a doua putin folosit? Craciun fericit. Da ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Da ! anume ,la care intrebare ai raspuns? Craciun Fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 anume ,la care intrebare ai raspuns? Craciun Fericit la ultima. pt vanzari de piese poti incerca si pe ebay s-ar putea sa ai mai mult succes decat pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 la ultima. merci... aceiasi dilema o am si eu...merita dif la schimbarile care sau facut intre modelele 2009 si 2010 Craciun Fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 27, 2009 Autor Share Postat Decembrie 27, 2009 (editat) Intrebare pentru posesori:-ce contine trusa voastra de scule ?Eu am o trusa pentru soimii patriei ,o surubelnita ,o cheie de platic pentru buson ulei si 2 imbusuri....daca tre' sa dau fo' roata jos..de unde iau cheile necesare ? Am cautat prin toata motocicleta , n-am mai gasit nimic...sau tre' sa cumpar separat ? nenea dvs nu v.a zis nimeni de ce trusa de la bmw e asa......simbolica pai nu ai la ce sa o folosesti frate in 2 ani am folosit o singura data surubelnita sa desfac papucii de la baterie ca ...oxidasera si nu mai facea contact m.am cam speriat... eram singur intr.un sat prin alpi elvetieni si nu mai pornea so.... mai rapid ia scule pt facut pana si scoaterea jentii de pe motor Editat Decembrie 27, 2009 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 aceiasi dilema o am si eu...merita dif la schimbarile care sau facut intre modelele 2009 si 2010 Parerea mea este ca daca partea financiara e ok, da, merita sa iei modelul nou. Singura diferenta notabila este motorul care a fost deja testat in diferite forme; mi-e greu sa cred ca BMW ar risca ceva tocmai cu GS-ul. Si de ce sa nu ai ai cel mai nou model? In plus, si candva cand vei cand revinde motocicleta va conta ca este modelul mai nou. Si nu stiu cat de mare e diferenta la bani sa iei unul 2008/09; te scoti poate la eventualele dotari/accesorii... Mesaj completat nenea dvs nu v.a zis nimeni de ce trusa de la bmw e asa......simbolica pai nu ai la ce sa o folosesti frate Corect! p.s. in lista de optiuni la GS trusa suplimentara de scule era cca 65 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 30, 2009 Autor Share Postat Decembrie 30, 2009 TUTUROR FRAIERILOR CARE SI.AU ARUNCAT BANII PE NISTE GEOARSE DE BMW R 1200 GS SI GSA le urez LA MULTI ANI!!!! SA FIE SANATOSI, SI LA CAT MAI MULTI KM CU BESTIILE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Selectiv mai esti,frate! La multi ani si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Am si eu nevoie de parerea unuia care a mai umblat cu mobra pe zapada/gheata daca pun suruburi in cauciucul asta tine la drum, sau trebuie cauciuc cu crampoane? e vorba de un drum de max. 400 km sau sa iau asa ceva? (costa 110 euro, decat pentru o roata. insa nu imi inspira incredere, ma gandesc ca acolo unde prinde doar cauciuc poate aluneca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 (editat) exista o solutie mai ieftina iei un lant, il infasori in jurul rotii in spirala si unde intra in contac cu janta in bagi printr-o bucata de furtul. capetele le impreunezi cu un surub sau un lacat. dar mai bine un surub cu piulita autoblocanta. asta e cea mai ieftina solutie si foarte rapida sper ca ti-am fost de folos Mesaj completat PS pt cauciucurile alea . in afara de faptul ca o sa iti ia cel putin 2 zile de munca sa bagi suruburile, mai iti trebuie si camere pt roti si inca una in plus care sa protejeze camera si sa actioneze ca un perete despartitor intre capul suruburilo si camera unflata. stiu ca ai tubless dar daca dai gauri in el cu surburile nu o sa mai fie asa Editat Decembrie 30, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 30, 2009 Autor Share Postat Decembrie 30, 2009 Am si eu nevoie de parerea unuia care a mai umblat cu mobra pe zapada/gheata daca pun suruburi in cauciucul asta tine la drum, sau trebuie cauciuc cu crampoane? e vorba de un drum de max. 400 km sau sa iau asa ceva? (costa 110 euro, decat pentru o roata. insa nu imi inspira incredere, ma gandesc ca acolo unde prinde doar cauciuc poate aluneca) nu te incurca cu caucicurile alea din poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Belea cu headlight unit: Ieri cand am plecat spre servici, pac alarma in bord ca un bec ar fi ars. Ma uit, intr-adevar Faza Mica era dusa ( a doua oara in 6 luni). Ii injur un pic pe Thailandezii care au fabricat becul si opresc intr-o benzinarie sa cumpar altul (H7, 55w, 15$ - destul de scump pentru un bec). Cand am pus mufa in fundul becului, s-a desprins oglinda de undeva de jos. Am scos acasa toata unitatea afara dar pare sigilata. Ce mama draq sa fac? original post here: http://www.r1200gs.info/forum/showthread.php?t=2074 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 garantie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 garantie?? Am sa ii intreb si de asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 daca nu rezolvi baga nste poze ca sa intelegem despre ce e vb ciudate mobre. te bucuri ca ai senzor de presiune si te avertizeaza la timp dar iti pica oglinda de la far.... gizz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 daca nu rezolvi baga nste poze ca sa intelegem despre ce e vb ciudate mobre. te bucuri ca ai senzor de presiune si te avertizeaza la timp dar iti pica oglinda de la far.... gizz Fiecare motor are plusuri si minusuri. Eu nu am vazut motocicleta/masina fara defecte specifice (ma refer la cele de productie in masa). Am sa vad daca ma rezolva garantia desi ar fi problematic sa le las motorul, iau alt motor de inchiriat ... etc. Mesaj completat --- Reparat pe garantie azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 8, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2010 pacat ca nu e cu sonor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Un maniac in adevaratul sens al cuvantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) cacao, asta daca sta la relanti cu toate luminile aprinse i se descarca sistemul. Alternatorul, oricat de oversized e, produce doar vreo 300W la 1100rpm. Stiu un K 1200 LT (brick) cu 3 seturi de proiectoare, LED-uri pe aripioare, manere incalzite si sistem audio surround. Ala nu mai e motor, ci generator pe doua roti Editat Ianuarie 11, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 cacao, asta daca sta la relanti cu toate luminile aprinse i se descarca sistemul. Alternatorul, oricat de oversized e, produce doar vreo 300W la 1100rpm. Stiu un K 1200 LT (brick) cu 3 seturi de proiectoare, LED-uri pe aripioare, manere incalzite si sistem audio surround. Ala nu mai e motor, ci generator pe doua roti pai nici nu ii trebuie mai mult; 4 seturi a 35W xenonu = 140W, cu ce mai consuma mobra iaca acopera. si daca nu ar acoperi, nu cred ca tine cineva un boxer la relanti atat de mult incat sa ii termine bateria, ca i se caleaza motorul mai intai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) la multi ani! Imi cer scuze ca ma bag cu 1150 gs in topicul uriasilor 1200 gsa Asadar: Iaca ce am io montat ..daca va ajuta sa va faceti o parere despre protectiile din teva de fier full si apoi (in pozele astea este in faza incipienta) dublele de ceata (proiectoare de faza lunga) pe o tabla indoita si prinsa in cele doua suruburi lungi de sub aripa fata (md 1150 gs care are bordul mai sus decat 1200 ). Ptr tura facuta in 2008 prin toate pasurile din alpi am prins sub tabla alba (colorata ulterior in negru)si intre cele doua proiectoare un extinctor . O sa revin si cu 1-2 poze cu echiparea din Alpi mai pe seara. La toata configuratia asta mi-am schimbat faza scurta H1 cu Xenon . Trusa de reparatie este cea originala BMW si din care nu am folosit decat de doua ori kitul de pana (ptr alte motoare ) Completarea kitului am facut-o exact ca cea descrisa in engleza de Baiazid mai putin tot setul de capete de surubelnite) si in plus 1 litru de ulei motor ptr 10k km. Mi-am schimbat duza mica de priza 12Vcu una de Passat cu capac (priza de portbagaj) si la care am adaugat o tripla. Urmeaza sa-mi montez a doua lampa de stop sus pe topcase..o consider necesara ptr traficul nostru deoarece stropul original numi se pare destul de evident. Ptr cei care nu au Adv. recomand schimbarea parbrizului (deflectorului aer) cu unul mai inalt si daca se poa' sa fie din doua buc. sa auzim numai de bine ps: era sa uit ... cu protectiile astea am scapat-o pe jos de nenumarate ori si singurele avarii sunt juliturile de pe teava de fier... din dreptul cilindrilor cine ma cunoaste stie ca am doar 65-70 de kile cu tot cu cizme si ca la manevrele de pe loc o pot scapa relativ repede ) Editat Ianuarie 11, 2010 de DDU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 "Total Consumption with all lamps ON 460Watt draw The Alternator puts out 720W at somewhere around 3000rpm (or is it 4000rpm?) The lamps do not have to be used all at one time, although they can be without issue, nor OVER TAXING the Alternator. I do my installs thinking about possible failure of things in the future (as it always happens on the road when replacement cannot be done). If I blow out ballast from my headlamp while on tour? Simple ... I can merely unplug say a PIAA left or right ballast and plug that ballast into my headlight bulb now ... etc etc ... on the road again in 2 minutes." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 12, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2010 (editat) "Total Consumption with all lamps ON 460Watt draw The Alternator puts out 720W at somewhere around 3000rpm (or is it 4000rpm?) The lamps do not have to be used all at one time, although they can be without issue, nor OVER TAXING the Alternator. I do my installs thinking about possible failure of things in the future (as it always happens on the road when replacement cannot be done). If I blow out ballast from my headlamp while on tour? Simple ... I can merely unplug say a PIAA left or right ballast and plug that ballast into my headlight bulb now ... etc etc ... on the road again in 2 minutes." deci cum s.ar spunde daca se supara omul ia si lada frigorifica dupa el ca are de unde Editat Ianuarie 12, 2010 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 Ieri am trecut pe la magazin si am avut placerea sa-l cunosc pe noul sef al locatiei, Emanuel STEFAN. Concluzia pe care am tras-o la finalul intilnirii (si cred ca nu este doar a mea): SUPER BAIAT! Vis-a-vis de cel dinaintea lui ... comparatia nu-si are niciun rost - atitudine si comportament total diferite! Va recomand cu caldura sa-l cunoasteti si sa apelati la el! PS Am fost surprins si impresionat de faptul ca motocicletele din showroom nu mai erau prafuite, asa dupa cum le stiam / stiati - si nu cred ca este doar din cauza temperaturii de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 iiihaaa! asta-i o treaba buna. presupun totusi ca noul sef n-are nici o legatura cu centratul rotilor spitate care nu se va face niciodata la Bucuresti, right? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.