uzunu Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Tare de tot gagiul. Doar spatele e TKC. Ala pe fata e foarte agresiv si se vede clar ca-i de spate, cum a zis si Andrei (minutul 1:45), iar eu as mai putea afirma ca-i guma de 110. Ce guma de spate pe 110 cu diametru de 19 stim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Tare de tot gagiul. Doar spatele e TKC. Ala pe fata e foarte agresiv si se vede clar ca-i de spate, cum a zis si Andrei (minutul 1:45), iar eu as mai putea afirma ca-i guma de 110. Ce guma de spate pe 110 cu diametru de 19 stim? Gume de cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 (editat) Spatele, dupa parerea mea, este un Mitas C02. Gume f. tari, gandite pentru piatra si teren tare. Am mers cot la cot vreo 1000 de km cu @lupushui cand avea asa ceva si el pe Africa si se tin f. bine, inclusiv pe sosea. Pe fata, uitandu-ma la profil m-am gandit imediat la Michelin si se pare ca dintre modelele existente la ei pe site se apropie foarte tare de Cross-ul AC10. Editat Martie 14, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 No laso'n sula bicicleta... Reusesc sa ma duc cu tourance-uri pana in buza, poate si mai mult , dar asta sfideaza orice lege a fizicii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 pt ca are anakee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Bune Anakee-urile astea... Mai ales generatia 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Bune Anakee-urile astea... Mai ales generatia 2. Cu Anakee I mergeam pana in buza, acum am Anakee II si nu am prins asfalt cald sa le testez la maxim (in decembrie le-am pus) , mai am ~ 3 mm pana la buza cu astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Aveti idee ce cauciucuri are GSul asta? ...gs-urile adventure de 1200 pleaca din fabrica cu 2 variante de echipare a rotilor... ..1- cu gume offroad ca si cele din filmare sau 2- cu gume intermediare de genul anakee! ..cele din filmare sunt dunlop sai continental, nu mai stiu modelul dar sunt set special de dimensiunile cerute de bmw!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 sambata, 20 martie intre orele 11 si 16 se da startul la sezonul moto 2010. sucul, biscuitii si drivetest-urile se tin la sediul Automobile Bavaria din Pipera. surprizele emisiunii constau in R12GS '10 si in S1000RR. din pricina de sezon moto eu n-am cum s-ajung insa ma gandesc ca sunt unii care-si vor include event-ul in program. 'njoy it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 TKC 80? da, tkc 80!..din ala vreau sa-mi iau si eu, am gasit la 245euro!..inca nu ma lasa sufletul sa dau atit pe ele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 OK, deci m-am dat azi cu un 1200 GS 2010. N-am mai mers pana acum cu 1200, asa ca voi face comparatia cu al meu 1100. + mai usoara si se simte + mai puternica, dar nu cu mult - MULT mai zgomotoasa. Cred ca m-ar innebuni la drum - frane cam brutale + pozitia si saua mai confortabile ca la al meu + schimbatorul si cutia, mai fine ++ controlul tractiunii in namol. Fara el, cu Tourance EXP-urile din dotare, in mod sigur as fi ramas in mijlocul coclaului = setarile ESA nu mi s-au parut extraordinar de diferite intre ele, cel putin pe asfalt. Pe coclau am lasat-o pe munti si hard si mi s-a parut o setare buna + calitatea amortizarii (desi eu compar cu niste amortizoare originale care au 92.000km in ele) - parbrizul creaza turbulente destul de serioase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 care erai pe la razoare se te uitai mirat la ce mobra era in spatele tau?? pe la 7-8 seara. Mobra era un TDM fara plastice am vazut ca erai tare nedumerit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 eu eram! ma uitam extrem de uimit pentru ca ma asteptam sa fie SV-ul despre care s-a mai vorbit pe-aici si nu semana deloc. am fost foarte tentat sa ma iau dupa tine insa ma chinuia o foame ucigasa si-am carmit-o spre casa. una peste alta mi-a placut scrambler-ul pe care l-ai facut! brava! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 trebuia sa imi faci un semn si opream acum e din nou carosat ca asa ii sade bine. in seara aia veneam cu el de la florin_v il dusesem la facut carburatia. din cauza aceea arata asa ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Holly fuckin' shit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 the flying cow ce misto sunt montate semnalele fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 HOLY COW! Ce misto cornitze semnalizatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Holly fuckin' shit... ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Ce chestie! Tipul din pozele de mai sus are mai multe motociclete... Si toate potente! Wow! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Ieri am lucrat ceva la motor...un 1200GSAdv model 2009 Demontat parbriz,far+bord,...pana a ramas radiatorul de ulei descoperit. Ce credeti ca scrie pe radiator ? KTM Made in Austria ........What ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Editat Martie 30, 2010 de io, bogo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Si daca v-as zice ca harnessu de la 1200 GS/A e facut in Timisoara? O sa intreb un prieten care asta facea, ca sa imi confirme. Sau ma rog, nu stiu daca era construit acolo sau doar i se adauga una alta in TM, dar mi-a zis ca orice am nevoie electric vorbind, de contacte de pe 1200 care sa se potriveasca pe 1100 GS, pot apela la el Editat Martie 30, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Ieri am lucrat ceva la motor...un 1200GSAdv model 2009 Demontat parbriz,far+bord,...pana a ramas radiatorul de ulei descoperit. Ce credeti ca scrie pe radiator ? KTM Made in Austria ........What ? ..da, se stie deja de mult!...si pe modelele vechi este acelasi radiator facut de fabrica constructoare de motorete ktm!...ce sa-i faci daca aia le fac mai bune?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Ieri am lucrat ceva la motor...un 1200GSAdv model 2009 Demontat parbriz,far+bord,...pana a ramas radiatorul de ulei descoperit. Ce credeti ca scrie pe radiator ? KTM Made in Austria ........What ? Beautiful! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 BMW Camp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.