Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

imi trebuie si mie pentru pene produsul asta

 

l-am cautat pe ebay europa insa nu e de gasit, daca la cumparat careva din EU va rog sa imi dati si mie linkul catre magazinul ala :P

Cod 10032077 pe louis.de, sau versiunea completa 10032076.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ptr posesori de 1200gs care au valize laterale originale bmw...se poate ajusta suportul\sistemul de prindere ? ca la mine ramane semn de la urechea din fata pe "cirligul" de la valiza...asta inseamna ca se misca,nu stau bine valizele si dak mai ies de vreo doua ori raman fara cirligul de la valize...

merci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiindca veni vorba, am suportii laterali pt lazile de plastic originale de12gs, neutilizati.daca are cineva nevoie, 0744672942

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am citit topicul de la inceput si nu stiu daca s-a mai discutat depsre asta. Am o intrebare la cunoscatori, care a fost cea mai mica inaltime sha-sol care ati auzit-o sau mai bine spus ati vazut-o pana acum la un 1200 GS? Pe pagina lor scrie 850 mm, stie sau a mai auzit cineva de ceva mai josnic (sha-sol) decat atat pana acum?

Intrebam daca s-a vazut deoarece ma refeream si la aspect apoi, daca e lasata mult prea jos cum se vede apoi :scratch: . Cu alte cuvinte am 170 cm, experienta relativa, dar totusi mi se pare prea inalt, mai ales cand merg si cu pasagera.

Multumiri anticipate.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am citit topicul de la inceput si nu stiu daca s-a mai discutat depsre asta. Am o intrebare la cunoscatori, care a fost cea mai mica inaltime sha-sol care ati auzit-o sau mai bine spus ati vazut-o pana acum la un 1200 GS? Pe pagina lor scrie 850 mm, stie sau a mai auzit cineva de ceva mai josnic (sha-sol) decat atat pana acum?

Intrebam daca s-a vazut deoarece ma refeream si la aspect apoi, daca e lasata mult prea jos cum se vede apoi :scratch: . Cu alte cuvinte am 170 cm, experienta relativa, dar totusi mi se pare prea inalt, mai ales cand merg si cu pasagera.

Multumiri anticipate.

 

Bafta.

 

 

Salut!

 

Ai treivariante:

A. Bavaria - 820mm - cea mai scumpa, nu se merita!

B. Wunderlich - se numeste "Low Ergo" si este reglabila (810mm - 840mm)

C. Touratech - 820mm

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Ai treivariante:

A. Bavaria - 820mm - cea mai scumpa, nu se merita!

B. Wunderlich - se numeste "Low Ergo" si este reglabila (810mm - 840mm)

C. Touratech - 820mm

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Multumesc Aurelian.

810 mm suna bine :kali: dar oare se vede aiurea apoi, prea lasat? :scratch:

 

Bafta.

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De saptamana trecuta sunt si eu posesor de 1200 GS :angry: . L-am ridicat vineri de la BMW AG Munchen si am ajuns aseara acasa (in Bacau cu stop in Viena si Oradea). Pun si vre-o 2 poze:

 

 

 

sa ne vedem sanatori pe 2 roti :unsure:

 

PS: Are cineva un "owner manual" in engleza? Multumiri!

post-11541-1219672812_thumb.jpg

post-11541-1219672836_thumb.jpg

post-11541-1219672876_thumb.jpg

post-11541-1219672898_thumb.jpg

Editat de DanC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Aurelian.

810 mm suna bine :angry: dar oare se vede aiurea apoi, prea lasat? :unsure:

 

Bafta.

Standardul de fabrica este 820-840, adica cu o tija regalbila. Nu merita bani in plus pentru un cm. La 1,70cm ai probleme si cu ajunsul la ghidon, care este foarte departe. Este departe si pentru mine, la 1,75 si cu inaltatoare montate. Pe asfalt merge, dar in rest nu e prea comod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Standardul de fabrica este 820-840, adica cu o tija regalbila. Nu merita bani in plus pentru un cm. La 1,70cm ai probleme si cu ajunsul la ghidon, care este foarte departe. Este departe si pentru mine, la 1,75 si cu inaltatoare montate. Pe asfalt merge, dar in rest nu e prea comod.

 

Pai atunci ce sa inteleg, s-o las balta ca la inaltimea mea nu mi se potriveste? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De saptamana trecuta sunt si eu posesor de 1200 GS :kiss: . L-am ridicat vineri de la BMW AG Munchen si am ajuns aseara acasa (in Bacau cu stop in Viena si Oradea). Pun si vre-o 2 poze:

 

 

 

sa ne vedem sanatori pe 2 roti :angry:

 

PS: Are cineva un "owner manual" in engleza? Multumiri!

 

 

Sa o stapinesti si sa o conduci sanatos!

Asfalt uscat!

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

Pai atunci ce sa inteleg, s-o las balta ca la inaltimea mea nu mi se potriveste? :unsure:

 

 

Saua standard este la 840-860mm.

Cea joasa - de la Bavaria - este la 820-840mm.

 

Vino miercurea la arc, poate apuci sa te urci pe Adv.-ul lui Vlad Codreanu. El si-a cumparat de curind o sa joasa de la Touratech, si la inaltime este tot pe la 1,7m.

Atentie insa: Adv.-ul este mai inalt din start cu 2 cm decit GS - ul, din cauza suspensiei.

Daca vrei si ne vedem la arc, te poti urca si pe a mea - are saua standard.

Asa poti sa-ti faci o parere mult mai bine!

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri si oferte :unsure:

Am stat odata pe unul la un Dealer in Germania si mi s-a parut destul de inalt, cred ca avea shaua standart. De atunci mi-am luat gandul de la 1200 GS, eram hotarat pe un r 1200 r. Dar totusi avand acum GS ul mic, parca n-as vrea sa renunt la modelul asta de enduro-touring.

As incerca unul cu aia de la Wunderlich de 810 mm, si m-ar interesa sa vad cum se vede din exterior cand are shaua mai mica :angry:

 

Bafta.

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va anunt prima problema de fiabilitate: s-a stricat bateria. A murit de tot. La putin peste 10000km. Baterie originala BMW. Acuma, umbla vorba ca de la vibratii exagerate :unsure: Tocmai am cumparat alta baterie - Varta.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

De saptamana trecuta sunt si eu posesor de 1200 GS :angry: . L-am ridicat vineri de la BMW AG Munchen si am ajuns aseara acasa (in Bacau cu stop in Viena si Oradea). Pun si vre-o 2 poze:

 

 

 

sa ne vedem sanatori pe 2 roti :unsure:

 

PS: Are cineva un "owner manual" in engleza? Multumiri!

 

cat ai dat pe elce an si cati km daca se poate.. merci anticipat toate cele bune!

 

Imi poate spune si mie careva de unde sa cumpar suportul de topcase. E din metal si rigidizeaza porbagajul deja existent. Pe el se monteaza plate-ul de la topcase. Nu vreau pt topcase bmw. Un link ar fi de folos. Am vazut ieri la arc 2 modele dar am fost berbec si nu am notat fabricantul...

http://cgi.ebay.de/Original-BMW-Top-Case-T...id=p3286.c0.m14

 

vezi poate e asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri si oferte :angry:

Am stat odata pe unul la un Dealer in Germania si mi s-a parut destul de inalt, cred ca avea shaua standart. De atunci mi-am luat gandul de la 1200 GS, eram hotarat pe un r 1200 r. Dar totusi avand acum GS ul mic, parca n-as vrea sa renunt la modelul asta de enduro-touring.

As incerca unul cu aia de la Wunderlich de 810 mm, si m-ar interesa sa vad cum se vede din exterior cand are shaua mai mica :kiss:

 

Bafta.

 

 

Chiar crezi ca o sa vezi din exterior diferenta de 2 cm ? Eu nu cred

 

M-as ingrijora , si asta numai cand fac mai mult decat soft enduro, daca as alege sa micsorez garda la sol din amortizoare. Solutia cu saua e cea mai buna. Din pacate nu poti scoate mai mult de 2-3 cm ca ramai cu fundul pe fier

 

Daca vrei sa mai castigi ceva cm poti incerca si cu cizme speciale mai inalte. Le poarta si cei destul de inalti care de regula stau bine si pe gsa dar care folosesc diferenta de inaltime obtinuta ca sa-si mareasca si mai mult garda la sol (tot din amortizoare)

 

Va anunt prima problema de fiabilitate: s-a stricat bateria. A murit de tot. La putin peste 10000km. Baterie originala BMW. Acuma, umbla vorba ca de la vibratii exagerate :unsure: Tocmai am cumparat alta baterie - Varta.

 

Spor

 

Orice mobra suge curent chiar si dupa ce e oprita (alarma, etc) Daca facem un calcul pentru un LED de 20mA, in 24 ore 24*0,02 = 0,48 Ah * 2 saptamani 0,48 *14 = 6,72 Ah. Pai asta aproape injumatateste bateria.

 

Parerea mea ca bateriile cu gel sunt un pic depasite de cand NASA a lasat "pe strada" noua tehnologie Reinblei dezvoltata impreuna cu nemtii. Bateria asta e f. rezistenta la temperaturi joase unde e capabila sa sustina varfuri de 500-600 A la 15 Ah (Original 13 Ah) adica de 2-3 ori cat o baterie clasica si de cca 2 ori cat cere norma ca minim. Coeficientul de autodescarcare e aproape de ideal , mai usoara ceva ca celelalte ,etc

 

Preturile sunt insa si ale asortate cu performantele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mai grav. La pranz o pun pe platforma si merg in service. S-ar putea ca apa de mare sa nu-i fi facut prea bine (dar nu e sigur).

 

Hai ca n-avea mai nimic. Au trebuit curatate bujiile ca intrase un pic de apa de mare la ele.

M-am lamurit si cu bateria: lasasem gps-ul pe motor. Era inchis, am crezut ca nu consuma nimic. M-am inselat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

Unde s-ar putea gasi o baterie cu tehnologia asta?

Trebuie sa schimb si eu acumulatorul la a mea si as pune asa ceva.

 

 

eu te pot ajuta cu Odyssey Reinblei-Batterien PC 680 „POWERPAK“ *

 

http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLan...;prodid=8200003

 

sau cu Odyssey Reinblei-Batterien PC 545 „LITE“*

 

http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLan...;prodid=8200019

 

Uita-te pe linkuri, verifica dimensiunile lacasului pe motorul tau si decide-te la una din ele. Daca n-ai consumatori in plus fata de ce-a avut motorul din fabrica si nici ABS care e mai energofag poti linistit sa alegia varianta Lite care e si mai usoara cu 1,3 kg!! . Daca vrei sa ai o rezerva , te costa 15 euro in plus ca sa iei Powerpak-ul . De fapt doar €9 pentru ca la Lite trebuie sa cumperi si adaptorul de montaj (bateria e mai usoara dar si mai mica decat standardul)

 

Daca te hotarasti la ceva, si-l vrei repede, da-mi de stire, transportul pleaca marti 2 sept spre Romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat ai dat pe elce an si cati km daca se poate.. merci anticipat toate cele bune!

 

Pai am dat 12.476 EUR fara TVA (sau o sa dau, ca sa fiu foarte exact, pentru ca eluata in leasing :D). E din 2008 ca am luat-o noua, avea 1 km la bord :bounce: E dotata cu toate cele ce nu s-ar fi putut pune si dupa, adica pachet safe, pachet touring (inclusiv ESA), roti pitate cross.

Separat de banii de mai sus am pus: engine guard, protectii aluminiu cilindri, alarma si un rucsac de rezervor. Restul de acu .....

 

PS Pe unde va faceti reviziile? Eu m-am programat pe 5 septembrie (muuuuult rau !!) la Contempo Brasov, dupa ce ce in prealabil am intrebat la Iasi - au raspuns ca nu fac service si la moto, la Bucuresti - am sunat de vre-o cateva ori si nu mi-a raspuns nimeni ....

Am deja 1600 de km si trebuia sa schimb uleiul de rodaj de la 1000 :rock:

Editat de DanC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS Pe unde va faceti reviziile? Eu m-am programat pe 5 septembrie (muuuuult rau !!) la Contempo Brasov, dupa ce ce in prealabil am intrebat la Iasi - au raspuns ca nu fac service si la moto, la Bucuresti - am sunat de vre-o cateva ori si nu mi-a raspuns nimeni ....

Am deja 1600 de km si trebuia sa schimb uleiul de rodaj de la 1000 :bounce:

 

 

Numarul de la BMW Motorrad Baneasa este 0316201071 Intrebi de Cristi care e mai nou la AB si din cauza asta inca nu l-a prins stilul "iar m-ai sunat sa ma deranjezi" specific firmei, adica chiar se agita pentru client

 

Eu am facut azi o programare pentru Luni pentru revizia de 20000 la Adventure-ul meu. Deci nu cred sa ai probleme... Bafta

 

eu te pot ajuta cu Odyssey Reinblei-Batterien PC 680 „POWERPAK“ *

 

http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLan...;prodid=8200003

 

sau cu Odyssey Reinblei-Batterien PC 545 „LITE“*

 

http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLan...;prodid=8200019

 

Uita-te pe linkuri, verifica dimensiunile lacasului pe motorul tau si decide-te la una din ele. Daca n-ai consumatori in plus fata de ce-a avut motorul din fabrica si nici ABS care e mai energofag poti linistit sa alegia varianta Lite care e si mai usoara cu 1,3 kg!! . Daca vrei sa ai o rezerva , te costa 15 euro in plus ca sa iei Powerpak-ul . De fapt doar €9 pentru ca la Lite trebuie sa cumperi si adaptorul de montaj (bateria e mai usoara dar si mai mica decat standardul)

 

Daca te hotarasti la ceva, si-l vrei repede, da-mi de stire, transportul pleaca marti 2 sept spre Romania

 

 

Daca te-ai hotarat la Powerpack-ul 680 te poti uita si la un incarcator CTEK in caz ca n-ai. Preturile pleaca de la o treime din pretul acumulatorului care e totusi doar un consumabil. In afara de functia de incarcare, au mai multe facilitati inteligente:

diagnoza (identifica eventuale defecte cum sunt sulfatarea si scurtul),

intretinere baterie in forma pe perioada cand nu conduci (prin cicluri de incarcare-descarcare adaptate la temperatura)

si chiar remedierea unor anumite defecte !! (sulfatarea , descarcarea aproape totala, etc)

Functie de model au pana la 5 programe de incarcare automata si chiar si optiunea de a-l lega printr-un adaptor direct la priza motocicletei fara sa mai dai saua jos ca sa poti folosi crocodilii

http://www.wunderlich.de/frame.php?prodid=...amp;groupid=851

 

Daca mai vrei informatii suplimentare, cu placere ! si bineinteles pentru modelul tau poti sa mai cercetezi si

http://www.wunderlich.de/frame.php?&lay1=2&lay2=9

 

Pe PM primesti bineinteles datele pentru 680

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am dat 12.476 EUR fara TVA (sau o sa dau, ca sa fiu foarte exact, pentru ca eluata in leasing :blbl:). E din 2008 ca am luat-o noua, avea 1 km la bord :cheers: E dotata cu toate cele ce nu s-ar fi putut pune si dupa, adica pachet safe, pachet touring (inclusiv ESA), roti pitate cross.

Separat de banii de mai sus am pus: engine guard, protectii aluminiu cilindri, alarma si un rucsac de rezervor. Restul de acu .....

 

PS Pe unde va faceti reviziile? Eu m-am programat pe 5 septembrie (muuuuult rau !!) la Contempo Brasov, dupa ce ce in prealabil am intrebat la Iasi - au raspuns ca nu fac service si la moto, la Bucuresti - am sunat de vre-o cateva ori si nu mi-a raspuns nimeni ....

Am deja 1600 de km si trebuia sa schimb uleiul de rodaj de la 1000 :banana:

sincere felicitari , sa o folosesti o mie de ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am dat 12.476 EUR fara TVA (sau o sa dau, ca sa fiu foarte exact, pentru ca eluata in leasing :blbl:). E din 2008 ca am luat-o noua, avea 1 km la bord :cheers: E dotata cu toate cele ce nu s-ar fi putut pune si dupa, adica pachet safe, pachet touring (inclusiv ESA), roti pitate cross.

Separat de banii de mai sus am pus: engine guard, protectii aluminiu cilindri, alarma si un rucsac de rezervor. Restul de acu .....

 

PS Pe unde va faceti reviziile? Eu m-am programat pe 5 septembrie (muuuuult rau !!) la Contempo Brasov, dupa ce ce in prealabil am intrebat la Iasi - au raspuns ca nu fac service si la moto, la Bucuresti - am sunat de vre-o cateva ori si nu mi-a raspuns nimeni ....

Am deja 1600 de km si trebuia sa schimb uleiul de rodaj de la 1000 :banana:

 

 

 

Sa speram ca nu vei avea probleme!

Stiu ca sunt foarte stricti in ceea ce priveste reviziile - mai ales prima! Mie mi-au atras atentia sa nu depasesc 1200km! Dealtfel si in carte scrie asta.

Mai bine veneai la Bucuresti - sunt mult mai multe motoare vindute prin zona asta si ... asta e mai bine si din puct de vedere al service-ului!

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

 

PS

Sa ne spui cum a fost!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...