ali baba Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Faza porno la 1200 daca tragi prea multa apa pe admisie... Din fericire motorul te anunta cand iei apa. Am mers o data vreo 35km pe plaja, de multe ori prin apa, ca plaja era plina cu stuf. De cateva ori am pierdut putere (se simtea ca nu trage ca lumea, parca galgaia) dupa ce am trecut prin apa mai adanca. Dar si-a revenit repede, intr-un minut-doua, de fiecare data. Admisia este totusi cam jos. F800-le care era cu mine nu a avut nici un stres. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Una e cand iei cativa stropi in filtru de aer si alta cand te bagi ca animalu cu el sub apa. Exista admisii aftermarket care iti ridica nivelu pana la oglinzi daca vrei, pentru temerarii care in drumul de la servici-acasa au de trecut prin ape de 2 metri. Unde mai pui ca nu e tocmai sanatos sa te bagi cu un motor racit cu ulei, fara apa, direct de la 105 grade sa il aduci la apa care are 15 sa zicem. Pur si simplu nu se face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Una e cand iei cativa stropi in filtru de aer si alta cand te bagi ca animalu cu el sub apa... Fenomenul este urmatorul: pe nisip trebuie sa-i cam dai, ca altfel esti pe jos din doi in doi. Asa ca am mers repede si prin apa. Parerea mea este ca a luat ceva apa din cauza jetului puternic pe care il producea roata fata cand despica apa, dar nu sunt sigur. Nu am intrat niciodata mai sus de genunchi. Boxerul prin apa l-am bagat de multe ori. La munte n-ai ce face: dai de un parau mai adanc, sau chiar de un rau pe care trebuie sa-l treci prin vad, sau baltoace de 19''. Dar nu a avut niciodata nimic. Nici probleme cu racirea n-am avut niciodata, chiar daca sunt momente cand il turezi aiurea pe loc sa treci zone dificile. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Pe cilindri nu cred ca trece de 60/80 grade. La iesirea din headere este insa jale. Cred ca-i mai mult de 105 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Fenomenul este urmatorul: pe nisip trebuie sa-i cam dai, ca altfel esti pe jos din doi in doi. Asa ca am mers repede si prin apa. Parerea mea este ca a luat ceva apa din cauza jetului puternic pe care il producea roata fata cand despica apa, dar nu sunt sigur. Nu am intrat niciodata mai sus de genunchi.Boxerul prin apa l-am bagat de multe ori. La munte n-ai ce face: dai de un parau mai adanc, sau chiar de un rau pe care trebuie sa-l treci prin vad, sau baltoace de 19''. Dar nu a avut niciodata nimic. Nici probleme cu racirea n-am avut niciodata, chiar daca sunt momente cand il turezi aiurea pe loc sa treci zone dificile. Spor De ce nu le pui pe ebay? Ai putea scoate bani frumosi pe ele, si asta repede! Pe cilindri nu cred ca trece de 60/80 grade. La iesirea din headere este insa jale. Cred ca-i mai mult de 105 grade. Poate ca la capace e 60 de grade, dar langa motor sa stii ca e peste 100 La cilindrii ma refer, chiar langa engine case. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 De ce nu le pui pe ebay? Ai putea scoate bani frumosi pe ele, si asta repede! Poate ca la capace e 60 de grade, dar langa motor sa stii ca e peste 100 La cilindrii ma refer, chiar langa engine case. Multumesc de sfat. N-am mai folosit e-bay, dar banuiesc ca nu poate fi prea greu. O sa incerc. Nu stiu numarul de grade pe capace, dar au fost suficiente pentru a-mi produce o arsura urata in timpul unei cazaturi, cand am atins cu gamba capacul, pentru o secunda, cred. Evident, nu aveam nici un fel de echipament, in afara de vinul pe care il bausem la Anonimul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Iti trebuie cont de vanzator, apoi platesti cativa eur cand pui anunturile, dar ideea e ca iti scoti bani pe ele repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salut. Am cate ceva de vanzare - lucruri care mi-au ramas de la 1200-le meu pe care l-am accidentat. Vedeti in semnatura. Poate este cineva interesat... Salut! Ai PM - astept un raspuns. Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Asa arata un atas High Performance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 E misto dracia, dar chiar si cu un atas dela poti scapa motoru pe partea stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 TIP: BMW 1200 GSA... In functie de modelul ales - pentru a lua o hotarare obiectiva - consultati si tabelele cu defectiunile constatate... Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu: http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Eu sunt multumit cu fierul meu la care ABS-ul nu se decupleaza pt ca nu este nevoie. Lucreaza atat de fin incat te opreste indiferent de starea drumului (am zis drum!) ABS nedecuplabil = asfalt si soft enduro cu mare prudenta. In nici un caz coborari pe pante cu aderenta scazuta (care pot fi tot soft-enduro, sau drum, cum spui tu). Dar din lectia R1200GS Yamaha a inteles ca sunt atat de putini cei care scot motoarele astea macar pe un soft-enduro mediu incat nu merita sa se oboseasca cu ABS decuplabil. Eu am luat plasa de cateva ori, de cand am F800 (la 1200 nu aveam ABS de loc). Nu m-am varsat din cauza asta, dar am avut emotii serioase. Este adevarat ca daca o iei usurel, la plimbare, n-ai nevoie sa decuplezi ABS-ul. Dar cum incerci sa te amuzi un pic ai incurcat-o. De acord cu Angi ca ar fi utila o decuplare partiala - doar spatele. Fata nu vrei sa o blochezi. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_s Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Avea cineva de vanzare pe acest forum un windscreen asa ca in site-ul : http://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-...ing-screen.html . Nu reusesc sa-l mai gasesc - ma poate ajuta cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Avea cineva de vanzare pe acest forum un windscreen asa ca in site-ul : http://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-...ing-screen.html . Nu reusesc sa-l mai gasesc - ma poate ajuta cineva ? Marius, @Scufu vezi in semnatura lui... da-i PM sau iti dau eu nr. de tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Viitorul boxerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 1200 scrambler mie mi se pare belea!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 bmw cu Up-side down ??? ..... blasfemie =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 bmw fara telelever ( sau paralever? care e suspensia fata??) ..... blasfemie =)) HP2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 s-a fabricat 2 ani ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Or fi zisa baietii ca e prea greu cu telelever pentru bicicleta enduro. Asa ca l-au dat jos, si pentru ca au facut mii de bucati de telelever in plus, au zis ca le pastreaza pentru 1200GS la care se rupe, pt inlocuire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 s-a fabricat 2 ani ..... Partial adevarat. HP2 Enduro s-a fabricat 2 ani HP2 Megamoto se fabrica si in prezent, avand tot furca intoarsa. Banuiesc ca ratiunea acestei solutii a fost scaderea generala a greutatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 avand tot furca intoarsa. Si F800GS ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Si F800GS ce are? Cred ca era vorba strict de modelul R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Or fi zisa baietii ca e prea greu cu telelever pentru bicicleta enduro. Asa ca l-au dat jos Pe langa greutate redusa (198 kg pt. boxer + cardan e ceva!), furca upsidedown de la HP2 Megamoto (produsa de Marzocchi) a adus plus in privinta manevrabilitatii si mai ales a un feedback mai bun, necesare pasionatilor de gen. In plus, cu telelever se face mai greu stoppie. ABS-ul este optional, toba Akrapovic si suspensia spate Ohlins standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.