Budd Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Da,le zici la oameni,baaah! Se rupe! Ei nu! Betmen,betmen! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Lasa ma ca e BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Ti-a scapat o poza... Toate jentile astea turnate crapa,se stie si de la masini. Nu-s facute sa dai cu ele in gropi. Astea spitate sunt mai scumpe,mai grele dar merita. Sunt mult mai rezistente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Toate jentile astea turnate crapa,se stie si de la masini. Nu-s facute sa dai cu ele in gropi. Hai bre, recunoaste ca numai jentile cazaturilor voastre de bemveuri crapa. Bine ca mi-am luat Rotax. Mare teapa imi luam cu un bemveu d-asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 (editat) Hai bre, recunoaste ca numai jentile cazaturilor voastre de bemveuri crapa.Bine ca mi-am luat Rotax. Mare teapa imi luam cu un bemveu d-asta... zice-se ca nu conteaza numele in conditiile in care fabricantul respecta caietul de sarcini . rotax engine, kymco engine ,bmw engin ....nu ma intereseaza atata vreme cat mama bmw si-a pus la bataie numele si imi garanteaza buna functionare a produsului achizitionat(sa speram ca nu face ce a facut philips, adica a lasat-o moale cu ctc-ul)! "Principalele elemente de aliere ale aluminiului sunt Cu, Mg si Zn, la care se adaugǎ MN, Ni, Cr, Fe, alierea avand ca principiu si imbunǎtǎtirea caracteristicilor de rezistentǎ mecanice ale acestuia."http://www.referatele.com/referate/chimie/online4/Aluminiu-si-aliajele-din-aluminiu-proprietati-fizice-si-caracteristicile-mecanice--intrebuintari-ref.php deci...functie de utilizare, se prea poate ca aliajul in cauza ,in urma unui soc mecanic(ca toti va referiti doar la acest caz) ,sa se rupa. a se observa diferenta intre pozele cu bratul/bascula si janta(janta prezinta SI urme de deformare plastica)! eu unul zic ca aliajele de al. de la brat/bascula nu trebuiesc sa fie atat de dure incat la un soc mecanic major sa se rupa(sa se deformeze plastic ca apoi sa se rupa..DA!). rezistenta trebuie data mai mult din forma bratului/basculei. cam asa vad eu lucrurile! ps: ironiile gen "ce bine ca nu mi-am luat bmw" banui ca sunt intre cunoscuti/prieteni/amici de nu le pricep! Editat Decembrie 30, 2010 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 ps: ironiile gen "ce bine ca nu mi-am luat bmw" banui ca sunt intre cunoscuti de nu le pricep! ai ghicit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 ai ghicit Nu neaparat! Cunosc pe cineva care dupa ce s-a dat jos de pe motorul meu a zis: "Multumesc lui Dumnezeu ca nu mi-am luat BMW! Si nu era ironie! Cred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Nu neaparat! Cunosc pe cineva care dupa ce s-a dat jos de pe motorul meu a zis:"Multumesc lui Dumnezeu ca nu mi-am luat BMW! Si nu era ironie! Cred! Eu nu am zis nimica cand m-am dat jos de pe BMW, dar cand m-am urcat pe Transalp parca imi ramasese mic, mai ales la pozitia picioarelor(scaritele sunt mai jos la GS). Dupa ce am iesit din parcare si am ajuns pe strada parca nu mai avea la fel de multa putere si ma batea putin mai tare vantul. Totusi, cand am plecat de pe loc nu am mai simtit tendinta motorului de a se apleca spre dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Si la vitezane cu roti cu 3 spite, adeca pline, li se mai indoaie jentile... Alea cu spite in schimb... am dat cu GS-ul meu de i-am rupt furcile amandoua, da roata nici macar opti nu avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Ti-a scapat o poza... A,scuza-ma,dar si.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Iar ai aparut, mah? PS: vezi ca cele mai multe poze nu sunt de R1200GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 A,scuza-ma,dar si.... Asa se cuvine, ca dupa ce pui semn de punctuatie sa pui si un spatiu. See? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Iar ai aparut, mah?PS: vezi ca cele mai multe poze nu sunt de R1200GS. Da, majoritatea sunt poze cu modelele de 800cc, care au avut MULTE probleme si recalluri. N-am mai auzit recent de probleme de lant, de rulmenti, de ax fatza, de surub fixare amortizor, de ambreiaj sau de rezervor. Ce vrei, asa e cand pui chinejii sa-ti faca piese de calitate. Intai fac la gramada fara QC - apoi cand pui biciu incep sa faca si ei treaba buna. Altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 A,scuza-ma,dar si.... bre mestere, intru pe topicu asta sa citesc despre 1200 gs. de ce nu-ti faci dracu un topic nou sa-ti versi dejectiile? am bmw, dar nu-s fanatic. asa a fost sa fie, culmea sunt multumit de motor si n-am avut probleme. rog un moderator sa mai filtreze din rahaturile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 (editat) Iar ai aparut, mah?PS: vezi ca cele mai multe poze nu sunt de R1200GS. Daca nu am unde sa le pun in alta parte,fac si eu ce pot! Mai ales ca aici toti sunt trup si suflet BMW Editat Decembrie 30, 2010 de radu85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Daca nu am unde sa le pun in alta parte,fac si eu ce pot! N-ai pe dracu'! Recunoaste ca esti obsedat si ti se iarta greselile. Mai ales daca esti si crestin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu85 Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 bre mestere, intru pe topicu asta sa citesc despre 1200 gs. de ce nu-ti faci dracu un topic nou sa-ti versi dejectiile?am bmw, dar nu-s fanatic. asa a fost sa fie, culmea sunt multumit de motor si n-am avut probleme. rog un moderator sa mai filtreze din rahaturile astea. In timp ce tovarasul cu BMW din Germania incerca sa ma convinga ca s-a dus comunismul,vad la altii ceva reminiscente! Inca o data va urez: Un an nou cu multi kilometri in sa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 dupa tot ce am vazut in ultimele pagini am tras concluzia ca doar motociclete BMW ( preponderent 1200GS si 800 GS) se strica. Ce bine ca japonezele si restul motociletelor merg fara nici o problela. Sau doar nu am vazut eu aici poze cu alte motocilete stricate, cerd ca nici nu vom gasi pe net daca cautam ca doar BMW-le au probleme. sau doar proprietarii de BMW posteaza pe net orice probleme au cu mobra? Deci BMW-ul nu e bun de nimic e si scump . caliatativ vai de capul meu> Nu sunt bune de nimica . Dar atunci lumea de ce cumpara? P.S. randurilede mai sus nu trebuie luat in serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 N-ai pe dracu'! Recunoaste ca esti obsedat si ti se iarta greselile. Mai ales daca esti si crestin. ai vrut sa scrii altceva si a iesit "crestin"? =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 ai vrut sa scrii altceva si a iesit "crestin"?=)) Nu breh, crestin am vrut sa spun. Astia sunt cu gresalele lor ca sa se iarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 dupa tot ce am vazut in ultimele pagini am tras concluzia ca doar motociclete BMW ( preponderent 1200GS si 800 GS) se strica. Ce vorbesti, Franz?! Da' de alea de 650 ce zici? Ahhh, ce teapa mi-am luat! Vad ca si porcariile astea de Rotaxuri se strica Gata, imi iau 'onda! ................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 unde gasesc o pereche de cauciuce cramponate(chiar si sh) sa ma dau iarna asta cu ele? poate ajung si la hateg in februarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 30, 2010 Autor Share Postat Decembrie 30, 2010 nu stiu unii ce defecte mai gasesc la BMW si unii ce anvelope cu ventuze vor sa.si ia......micu bill de moldavia mie tocmai mi a venit casca preparata in belgia in afara de sistemul de iluminare si telemetrie pe timp de noapte nebunii aia mi.au montat si un emitator in 2.4 ghz pentru blocare moto cum m.am indeparat cu casca de motor cum intra in modul de alarma iar la apropiere activeaza gps si detectorul radar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 (editat) Ce vorbesti, Franz?! Da' de alea de 650 ce zici? Ahhh, ce teapa mi-am luat! Vad ca si porcariile astea de Rotaxuri se strica Gata, imi iau 'onda! ................ mmm...parca rotax scrie numai pe motor ! care motor daca ai desfacut vreunul vei observa cu stupoare ca are alternator made in japan(denso,nu mai is sigur de nume) si releul schindegen sau nush cum...care e tot japan . deci... si toyota a mai gresit reteta la pedala de acc, asa ca bmw and co de ce sa nu mai greseasca la bascule/furci...mai rau cadre(gen suzi) ui ce zice wiki la probleme de siguranta: The R1200GS has been affected by a number of safety issues since launch. The United Kingdom Vehicle and Operator Services Agency (VOSA) has issued nine separate vehicle recalls covering the front brakes,[14] anti-lock braking system,[15][16] throttle cable,[17] fuel pump,[18] clutch,[19] final drive assembly,[20] brake pipes,[21] and gearbox.[22] Similar recalls have been issued in other countries. numarul de motociclete produse/vandute este intradevar impresionant! dar ca si in cazul toyota... la asa o suma nu ai vrea probleme serioase. si ca vine 2011 va urez un calduros "LA MULTI ANI!" , expeditii si plimbari cat mai aventuroase si ca tot am amintit de toyota ..sa ne descretim fruntile... Mesaj completat acu vreo5 ani in faculta am facut un referat despre istoria automobilelor si cel mai interesant lucru, pe langa ceea ce a spus judecatorul primului accident auto, mi s-a parut faptul ca pe lume exista cateva firme ce detin monopolul industriei auto(sunt convins ca si moto) si ca din multe firme constructoare de automobile renumite nu a mai ramas decat sigla ! pan la urma vina o poarta tontomanii de la ctc. problemele astea ce apar la modelul r1200gs ,cu parere de rau pentru cei ce vor sa arunce praf(de felul in care este pusa problema depi de rezolvarea ei) in ochi fanilor si proprietarilor bmw ,la ora actuala ...luand in considerare numarul posesorilor si plimbarile acestora ,sunt ..cum se spune...note de subsol(care note sunt lcitite, din ce am observat ,de producator.plus pot bmw). Editat Decembrie 30, 2010 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massi Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 unde gasesc o pereche de cauciuce cramponate(chiar si sh) sa ma dau iarna asta cu ele? poate ajung si la hateg in februarie. buna Bill, unde te duci sa schimbi cauciuce la Bacau? Vreau sa aduc ADV la Balti, dar peste 5/6.000 km am de schimbat pantofiii......... 2300 km drum da acasa pina acolo asa ca ....... ( beninteles ca cauciuce le aduc eu...ptu mine ) !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.