rul Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Pentru ca nu exista topic special doar pentru cardane (sau carteruri, cum se pare ca se numesc acum pe topicul de service ), o sa pun intrebarea aici. R 850 GS. Am gasit unul in Germania de prin '99 cu un numar acceptabil de km, cu toate optionalele si la pret bun. Si, daca pentru 1100GS, fratele mai mare, exista atatea resurse (ca doar s-a fabricat in 40.000 de exemplare, nu in 2600), despre 850 doar am citit pareri si alea destul de putine. Avantajele, din punctul meu de vedere, sunt autonomia ceva mai mare, vibratiile care s-ar parea ca sunt mai mici, iar motorul se zice c-ar fi mai "smooth" in cuplu. Acum, ramanand aceeasi greutate la plin, va trage ceva mai greu si va merge la croaziera in ture ceva mai mari. Componentele am inteles ca-s aceleasi (exceptand motorul, that is). Merita un 850 mai nou si mai accesorizat fata de un 1100 mai vechi la scoruri similare? Salutare!! parerea mea daca ai posibilitatea ia un GS 1150 are cuplul cel mai bun ,la ture joase trage chiar mai bine decat 1200!!cred ca este de departe cea mai buna alegere pt un buget mediu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 becul indicator de la bord arata ca ar fi ars oare de cesa fie consumul prea mic si sa nu.l sesizeze calculatorul? da, trebuie sa pui in paralel cu el o rezistenta de putere care sa il pacaleasca pe nena calculatorul. da-mi maine un mesaj sa imi aduc aminte sa o calculez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 1150 GSA e visul meu in materie de mobre aventuriere, insa voi mai dormi multi ani pana sa ma trezesc cu el realitate. Pana atunci raman la bugete ceva mai studentesti si ma dau cu ce imi pot lua. Stiu ca-i urat ca un... posterior, stiu ca unii, mai portocalii, ar cracni putin cand eu mi-as sterge tacticos cardanul si sunt convins ca o sa am meciuri multe si aprinse cu Bavaria, dar, daca ala de pe ADV a ajuns la 600.000mile/~1.000.000km cu un 1100GS din '95 si inca vrea sa ajunga in America de Sud cu aceeasi mobra, atunci eu de ce imi mai fac probleme? Asta cu trasul e relativa din punctul meu de vedere. Chiar incercam sa conving un prieten sa nu-si ia racheta tocmai pe considerentul asta. Undeva la 60-70-80 de cai este nivelul maxim de care este nevoie pe un motor, cel putin din punctul meu de vedere. De ce? Pentru ca noi depasim conserve care se misca la maxim 110km/h. Ca sa justifici prin "imi iau mai puternic ca sa pot depasi mai sigur", atunci trebuie sa depasesti constant masini care circula cu minim 180km/h. Ceea ce este deja SF. Am inteles perfect ce-ai vrut sa zici, rul, am mai citit despre 1150 cum ca ar avea cea mai dreapta curba () de cuplu dintre toate 4 oilhead-urile, dar asta nu imi poate rapi placerea de a abera in mijloc de noapte din cauza unei insomnii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 1150 GSA e visul meu in materie de mobre aventuriere, insa voi mai dormi multi ani pana sa ma trezesc cu el realitate. Pana atunci raman la bugete ceva mai studentesti si ma dau cu ce imi pot lua. Stiu ca-i urat ca un... posterior, stiu ca unii, mai portocalii, ar cracni putin cand eu mi-as sterge tacticos cardanul si sunt convins ca o sa am meciuri multe si aprinse cu Bavaria, dar, daca ala de pe ADV a ajuns la 600.000mile/~1.000.000km cu un 1100GS din '95 si inca vrea sa ajunga in America de Sud cu aceeasi mobra, atunci eu de ce imi mai fac probleme? Asta cu trasul e relativa din punctul meu de vedere. Chiar incercam sa conving un prieten sa nu-si ia racheta tocmai pe considerentul asta. Undeva la 60-70-80 de cai este nivelul maxim de care este nevoie pe un motor, cel putin din punctul meu de vedere. De ce? Pentru ca noi depasim conserve care se misca la maxim 110km/h. Ca sa justifici prin "imi iau mai puternic ca sa pot depasi mai sigur", atunci trebuie sa depasesti constant masini care circula cu minim 180km/h. Ceea ce este deja SF. Am inteles perfect ce-ai vrut sa zici, rul, am mai citit despre 1150 cum ca ar avea cea mai dreapta curba () de cuplu dintre toate 4 oilhead-urile, dar asta nu imi poate rapi placerea de a abera in mijloc de noapte din cauza unei insomnii poate ne vedem la Sibiu si stam la un "pahar" de vorba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 (editat) Ma cam bate si pe mine gandul cu saua mai joasa, fie de la Wunderlich, fie de la Touratech. Castigul de inaltime vad ca este foarte mic. Dar oare se castiga si in confort? Pentru ca trebuie sa recunosc ca saua originala nu este stralucita. Stateam mai bine pe cea de la F650. Si la mine conteaza, pentru ca nu prea fac pauze. (Prietenii sunt familiari cu stilul... ) Editat Septembrie 11, 2008 de ali baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 (editat) Cum stateai pe adv cu saua originala, avand in vedere inaltimea ta 1.80m. A fost musai sa schimbi saua? La 1.80 si 105 kg pe saua originala stateam bine, cu control destul de prost la teren. In special pe teren alunecos, datorita faptului ca ajungeam doar cu varfurile. Cu saua noua, Touratech Kahedo Low, e mult mai bine. Si la drum e foarte comoda. Tocmai am revenit dupa 3500 km in Turcia, inclusiv cu etape de 11 ore (Istambul - Bucuresti), fara sa resimt prea mare discomfort la partea locului Secundar celorlalte efecte, creste si protectia la vant resimtita pentru ca stai mai jos. Pe de alta parte, a trebuit sa dau parbrizul de la max sus pe max jos, pentru ca nu mai vedeam drumul in planul apropiat. Editat Septembrie 11, 2008 de classic_vld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Cum stateai pe adv cu saua originala, avand in vedere inaltimea ta 1.80m. A fost musai sa schimbi saua? sincer ,cand am urcat pe aadventure la reprezentantza ,in budapesta....mi-am dat seama ca nu va fii chiar ok pt ca ajung doar pe varfuri asa ca nu am vrut sa ma risc ,motorul avand 255 kg ,eu fiind ceva mai scurt in picioare,,,,,asa ca am comandat din start saua low seat........sunt ft multzumit de ea,ft comoda ,ajung mult mai bine si in plus datorita faptului ca stau mai jos nu ma mai bate vantul............la 7000 de km....am pus saua originala .....este destul de incomoda la tura lunga,ma bate vantul deaorece sunt cu vreo 3 degete deasupra parbrizului.......virajele trebuie luate mai atent ,ma refer la cele de 180 grade,,intoarceri cu saua wunderlich si bocancii diadora de enduro -turing este ft ok\\ din cand in cand mai pun si saua lui...........am 180 eu cred ca da. am mers doar cu un gs 1150. nu stiu cum este 850. 71cp vs 84cp - nu e o diferenta f. mare ... parerea mea este sa iei o motocicleta cat mai noua . . succes ! f 850 gs nou.........indiscutabil.........daca nu faci ture ft ft lungi........merge beton 1150 este ft greu..........parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Enjoy... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Enjoy... Intr-adevar amuzant. Nu pui incepatori pe R1200GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 f 850 gs nou.........indiscutabil.........daca nu faci ture ft ft lungi........merge beton F 800 GS cumva? 850 nu exista... a existat candva R 850 GS... Asta cu trasul e relativa din punctul meu de vedere. Undeva la 60-70-80 de cai este nivelul maxim de care este nevoie pe un motor, cel putin din punctul meu de vedere. De ce? Pentru ca noi depasim conserve care se misca la maxim 110km/h. Ca sa justifici prin "imi iau mai puternic ca sa pot depasi mai sigur", atunci trebuie sa depasesti constant masini care circula cu minim 180km/h. Gresesti! Dar odata cu experienta, timpul si calarirea altor motociclete o sa te convingi. Nu e vorba de viteza mare in sine, e vorba de situatiile in care esti cu moto mai incarcata si esti in urcare... Mai ales ca poate vrei sa faci ture cu bagaj si pasager... si eventual si in zone montane. O sa vezi acolo cat conteaza. Nu sunt adeptul sutelor de cai dar eu am 90 si de mai multe ori am simtit nevoia de ceva mai mult. D-aia te sfatuiam in alt topic sa alegi din start R1100 in loc de R850 daca poti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 Intr-adevar amuzant. Nu pui incepatori pe R1200GS. Situatii de astea se intimpla oricui, nu doar incepatorilor.Cu exceptia trintei de pe sosea, cred ca am trecut prin fiecare situatie macar o data...But it's fun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sesZZR Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 salut! vreau si eu un 1200 GSA si incerc sa studiez care-i varianta cea mai buna? La noi la Bavaria varianta full da' fara genti e 18000e cu TVA inclus. La nemti acelasi lucru e 17000e. Din ce am inteles dealerii in mod particular iti mai pot face o reducere...ce stiti despre asta? e mai bine la unguri sau in alta tara? are cineva vreun contact la vreo reprezentanta? Stie cineva cum sa-i vrajesti sa-ti dea gentile moca? E vreo treaba sa cumperi mai in iarna sau sa iei in 2009 modelul 2008? Merita sa iei un motor de test cu 2-3000 de Km la bord. M-am uitat si la second hand dar mi se pare ca 1-2-3000e mai putin nu merita riscul de a lua ceva necunoscut...voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 14, 2008 Admin Share Postat Septembrie 14, 2008 Ce probleme poate avea un BMW sh care are vreo 8/9000 km la bord?? Sa dai vreo 3000 euro in plus doar ca sa-l iei nou mi se pare o tampenie.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 salut! vreau si eu un 1200 GSA si incerc sa studiez care-i varianta cea mai buna? La noi la Bavaria varianta full da' fara genti e 18000e cu TVA inclus. La nemti acelasi lucru e 17000e. Din ce am inteles dealerii in mod particular iti mai pot face o reducere...ce stiti despre asta? e mai bine la unguri sau in alta tara? are cineva vreun contact la vreo reprezentanta? Stie cineva cum sa-i vrajesti sa-ti dea gentile moca? E vreo treaba sa cumperi mai in iarna sau sa iei in 2009 modelul 2008? Merita sa iei un motor de test cu 2-3000 de Km la bord. M-am uitat si la second hand dar mi se pare ca 1-2-3000e mai putin nu merita riscul de a lua ceva necunoscut...voi ce ziceti? Incearca in strainatate la o reprezentanta, de preferinta in Germania ca sigur iti fac reducere daca o iei cu banii jos. Asa am facut eu cu masina care am luat/o anul acesta. Am primit din start 10 % reducere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Ce probleme poate avea un BMW sh care are vreo 8/9000 km la bord??Sa dai vreo 3000 euro in plus doar ca sa-l iei nou mi se pare o tampenie.. Luigi Vicol Desi sunt deacord cu ce zici, exista situatii cand totusi merita sa o iei noua. Ca de ex. daca o cumperi pe firma (deduci TVA), si vrei leasing (cu cele ce nu sunt noi e ceva mai greu). Tinand cont ca in Germania e 1.000 EUR fara TVA mai jos la lista, plus ce mai tragi la fata locului, ajungi ca diferenta noua/sh sa fie ff mica. Daca ar fi sa cumpar ca persoana fizica si cu banu in mana, atunci da, chiar nu rpea face sens sa iei una noua ... salut! vreau si eu un 1200 GSA si incerc sa studiez care-i varianta cea mai buna? La noi la Bavaria varianta full da' fara genti e 18000e cu TVA inclus. La nemti acelasi lucru e 17000e. Din ce am inteles dealerii in mod particular iti mai pot face o reducere...ce stiti despre asta? e mai bine la unguri sau in alta tara? are cineva vreun contact la vreo reprezentanta? Stie cineva cum sa-i vrajesti sa-ti dea gentile moca? E vreo treaba sa cumperi mai in iarna sau sa iei in 2009 modelul 2008? Merita sa iei un motor de test cu 2-3000 de Km la bord. M-am uitat si la second hand dar mi se pare ca 1-2-3000e mai putin nu merita riscul de a lua ceva necunoscut...voi ce ziceti? Ai PM de la mine, eu am cumaprat acum o luna de la BMW AG Munchen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sesZZR Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Ai PM de la mine, eu am cumaprat acum o luna de la BMW AG Munchen. Multumesc pentru informatii pentru sh in afara faptului ca tre sa ai banu jos, diferenta de 3000e o gasesti la moto care pe langa ceva km are si un an doi trei vechime ceea ce la o revanzare mai conteaza...sa nu spunem ca din snobism te simti mai bine cu ultimul design si ultimele inbunatatiri care sigur sunt discutabile...ma gandesc si io'...voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 F 800 GS cumva? 850 nu exista... a existat candva R 850 GS... Gresesti! Dar odata cu experienta, timpul si calarirea altor motociclete o sa te convingi. Nu e vorba de viteza mare in sine, e vorba de situatiile in care esti cu moto mai incarcata si esti in urcare... Mai ales ca poate vrei sa faci ture cu bagaj si pasager... si eventual si in zone montane. O sa vezi acolo cat conteaza. Nu sunt adeptul sutelor de cai dar eu am 90 si de mai multe ori am simtit nevoia de ceva mai mult. D-aia te sfatuiam in alt topic sa alegi din start R1100 in loc de R850 daca poti. SALVE........ ANU ASTA M-AM CONVINS CE INSEAMNA 440 DE KG MOTOR EU SI BAGAJE,,,,,,,,,CONTEAZA FT MULT PUTEREA....... F 800 GS cumva? 850 nu exista... a existat candva R 850 GS... Gresesti! Dar odata cu experienta, timpul si calarirea altor motociclete o sa te convingi. Nu e vorba de viteza mare in sine, e vorba de situatiile in care esti cu moto mai incarcata si esti in urcare... Mai ales ca poate vrei sa faci ture cu bagaj si pasager... si eventual si in zone montane. O sa vezi acolo cat conteaza. Nu sunt adeptul sutelor de cai dar eu am 90 si de mai multe ori am simtit nevoia de ceva mai mult. D-aia te sfatuiam in alt topic sa alegi din start R1100 in loc de R850 daca poti. SALVE........ ANU ASTA M-AM CONVINS CE INSEAMNA 440 DE KG MOTOR EU SI BAGAJE,,,,,,,,,CONTEAZA FT MULT PUTEREA....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) @sesZZR Dealerii de la noi iti pot face o reducere cam de 1000 eur. In afara, situatia este mai buna, marjele in care se pot misca ei sunt mai largi. Nu neaparat in discount direct, ci in ceea ce iti pot include gratuit in acelasi pret. Ma refer la gentile de aluminiu, si/sau la gentile textile de interior, pe care eu sincer iti recomand sa le iei. Din ce am inteles, dealerul de la Budapesta are "obiceiul" sa mai dea gentile "for free", este pe forum cineva din Arad care a procedat asa. In ceea ce priveste SHurile, teoretic un BMW cu 2000-3000-4000 km nu prea are ce sa aiba. Depinde acum si cum a fost ingrijit in km aia, mai ales in prima mie. Model 2007 nu cred ca mai gasesti la reprezentante, a fost in primavara o promotie privind acest aspect. Nu numai in Ro, ci peste tot, din cate am auzit eu pe la Bavaria. Este posibil ca in primavara 2009 sa se faca o promotie cu mobrele de showroom, dar nu te astepta la prea mult, dat fiind faptul ca in 2009 nu se intrevede deocamdata vreun facelift pt 1200GSA, care sa necesite schimbarea mobrelor din magazine. Editat Septembrie 15, 2008 de classic_vld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 F 800 GS cumva? 850 nu exista... a existat candva R 850 GS... Gresesti! Dar odata cu experienta, timpul si calarirea altor motociclete o sa te convingi. Nu e vorba de viteza mare in sine, e vorba de situatiile in care esti cu moto mai incarcata si esti in urcare... Mai ales ca poate vrei sa faci ture cu bagaj si pasager... si eventual si in zone montane. O sa vezi acolo cat conteaza. Nu sunt adeptul sutelor de cai dar eu am 90 si de mai multe ori am simtit nevoia de ceva mai mult. D-aia te sfatuiam in alt topic sa alegi din start R1100 in loc de R850 daca poti. DA ......INTRADEVAR EU AM GRESIT ...NU EXISTA F 850 GS.......AM SCRIS DIN VITEZA....ORICUM MI EGAL ,,,,,,PT CA AM CUMPARAT UN ADVENTURE NOU COMPLET ECHIPAT,,,,,DE LA BUDAPESTA ........DESI F 800 GS ASTA NOU ESTE BETON.............MI-AR PLACE CA AL DOILEA MOTOR,,,,,,,,FT ECHILIBRAT IN CAI ,CUPLU SI IN CICLISTICA........CA MOTOR DE TOATA ZIUA PT TURE RELATIV SCURTE SI OFF ROAD ESTE OK.........IN PLUS ARE RACIREA PE APA SI ESTE DE NEOPRIT ....IDEAL PT ORAS,,,,,,,,PLUS O GROAZA DE OPTZIONALE.............PRETZ BUN.....DA NU LA BUCURESTI.............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sesZZR Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Multumesc classic vld. Incep sa inteleg cum sta treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 15, 2008 Autor Share Postat Septembrie 15, 2008 IN LOC DE DUS LA SPALATORIE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Prin albie de rau nu am intrat nici o data ca eu folosesc buretele si sampoon. Care este stabilitatea pe pietrele ude in rau? Fuge spatele rau? Poti sa stai cu dosul pe sa, sau numai in picioare? Te-ai udat tare la picioare?Imaginea este super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) am jenti de aluminiu (sau magneziu sunt cele standard) pe 12gs 2006 si vreau sa ii pun jenti spitate, eu am 3 variante: 1. sa gasesc pe cineva care vrea sa faca schimb (jenti aluminiu pe jenti spitate) - e cineva interesat? 2. sa iau de la bmw un set de jenti (vreo 4 mii lei) 3. sau sa ii pun o jeanta spitata pe fata de 21" si normala pe spate - aici am niste semne de intrebare pentru ca nu am prea vazut sa se faca asa ceva (am vazut doar 1 sau 2 pe advrider.com) - a mai studiat cineva problema asta? Editat Septembrie 16, 2008 de p.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 16, 2008 Autor Share Postat Septembrie 16, 2008 Prin albie de rau nu am intrat nici o data ca eu folosesc buretele si sampoon. Care este stabilitatea pe pietrele ude in rau? Fuge spatele rau? Poti sa stai cu dosul pe sa, sau numai in picioare? Te-ai udat tare la picioare?Imaginea este super. 1. daca nu tragi de gaz si mergi constant nu fuge fundul si e stabila 2. nu m.am ridicat in picioare tocmai sa stabilizez fundul 3. datorita motorului boxer nu a ajuns apa la picioare s.a oprit in blocul motor stg si dr am jenti de aluminiu (sau magneziu sunt cele standard) pe 12gs 2006 si vreau sa ii pun jenti spitate, eu am 3 variante: 1. sa gasesc pe cineva care vrea sa faca schimb (jenti aluminiu pe jenti spitate) - e cineva interesat? 2. sa iau de la bmw un set de jenti (vreo 4 mii lei) 3. sau sa ii pun o jeanta spitata pe fata de 21" si normala pe spate - aici am niste semne de intrebare pentru ca nu am prea vazut sa se faca asa ceva (am vazut doar 1 sau 2 pe advrider.com) - a mai studiat cineva problema asta? ia set de jenti cu spite nu face fata spitata si spatele aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 ATENTIE CEI CU BMW!!!! La aceasta adresa se pot rezolva toate problemele pe care le aveti cu AUTOMOBILE BAVARIA. Domnul Werner Wolff, va poate ajuta in problemele cu cei de acolo. Personal am o problema din Februarie, iar Domnul Werner Wolff a reusit in 3 (trei) zile sa o rezolve. Inca nu-mi vine sa cred! aftersales@bmwgroup.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.