Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator gabriel58

lasa motociclismul si treci la sarmale, vedem la primavara cum sta treaba

adevarul ca daca nu ar fi catastrofal drumul Mures-Bistrita, am veni si noi pe Tihuta, e super.nici cu masina nu ma mai incumet deocamdata.

Pofta mare!!

mergem incet pana la bistrita,si pe tihuta tragem un pic de gaz,saracu mircea daca ii spuneam asta era primu la petrom.cum spunea el cand venea,unde-i otto,unde-i bomer,unde-i bixy...nu vin. sa-i fie tarana usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stau-de-6:mai nicule mai...iar pui filmarea aia cu mine+pasager?ma faci sa rosesc,acum de sarbatori... :hug:

sarbatori fericite tuturor cu un mos cat mai darnic cu multe cadouri "motoretistice" :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul sper sa fiu surprins placut in legatura cu cei 3 cilindri pt ca nu ma astept la ceva de bine...or sa creasca cilindreea peste 1000cm3 si cred ca or sa fie si mai turate cu vro 1500rpm decat actualele..(dupa logica mea)

 

Pana la urmatorul R1:

post-9264-0-11302600-1356348696_thumb.jpg

 

 

post-9264-0-61489100-1356348809_thumb.jpeg

 

 

Sarbatori fericite,sa fiti mai buni(atat sufleteste cat si pe moto) si sa va aduca mosu' bulan maxim ;)

 

post-9264-0-03183600-1356348985_thumb.jpg

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stau-de-6:mai nicule mai...iar pui filmarea aia cu mine+pasager?ma faci sa rosesc,acum de sarbatori... :hug:

sarbatori fericite tuturor cu un mos cat mai darnic cu multe cadouri "motoretistice" :wink:

Daca mai pun o data link-ul, ma trage si pe mine Adrian B de urechi, la fel cum o face cu crazy-devil. :D

 

@ Lordgrec, exista un Triumph numit Daytona, 675 cmc, 3 cilindri, red line incepe de la 14.000 rpm si se termina la 16.000. E improbabil ca un motor cu mai putini cilindri sa se tureze mai mult. R6 2007 are parca `18.000 rpm. Insa banuiesc ca vor fi mai usoare, cuplu mai mare in ture mai joase.

Are 20.000 rpm. La 17.500 intra in rosu. :wink:

 

Sarbatori fericite tuturor! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai pun o data link-ul, ma trage si pe mine Adrian B de urechi, la fel cum o face cu crazy-devil. :D

 

Ce vrei ma, fanii tot fani raman. am uitat sa zic ca am fost in italia la misano :crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai pun o data link-ul, ma trage si pe mine Adrian B de urechi, la fel cum o face cu crazy-devil. :D

 

Are 20.000 rpm. La 17.500 intra in rosu. :wink:

 

Sarbatori fericite tuturor! :hug:

S-a dovedit ca turometrele de pe R6 erau " lucrate" din fabrica sa indice mai mult decat turatia reala. Asta se pare ca e undeva pe la 16800 rpm... de unde 20000 rpm???

"In 2006, Yamaha advertised that the R6 had a redline of 17,500 rpm. This is 2,000 rpm higher than the previous R6 model and was the highest tachometer redline of any 2006 production four-stroke motorcycle engine.[citation needed] It was widely reported[by whom?] that the 2006 YZF-R6's motor did not actually have this engine rpm redline level and was closer to around 16,200 rpm, but because of a deliberate tachometer error of about 8%, it read 17,500 rpm on the tachometer. In February 2006, Yamaha admitted the bike's true engine redline was more than 1,000 rpm lower than what was indicated on the tachometer and had been advertised,[21] and offered to buy back any R6 if the customer was unhappy.[22]"

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te abtii ..ma si te abtii si apoi refulezi. Va certati / agitati ca niste muste fara cap. Dar sa traiasca, carburatia cu 18.500 in ture la R6 . punct!

 

R1?

 

http://www.youtube.com/watch?v=KkLVxYcqBPY

 

E iarna si nu am nimic cu nimeni...e un repost de distractie!

Jumate ..jumaaaateeeeeeeeeeee Fara numar, fara umar, fara numar...

Neoficial se stie un record Bucuresti-Giurgiu, 17 minute ~299 cu carje sau fara!

 

 

Sarbatori Fericite!

Editat de gigivarga
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa te dezamagesc dar:

1.Brembo nu sunt placute bune de curse decat la discuri cu compozitie mare de fonta.

2. Radiatorul suplimentar ar fi fost mai bine sa il legi la pata calda de ulei si sa raceasca uleiul in primul rand si abia dupaia sa scada si temperatura apei...

 

Din 1998 montez linii suplimentare de racire si fac motoare comprimate, nu ma contraziceti ci pur si simplu daca nu sunteti deacord, ignorati-ma, va etc.



P.S. Mansoanele Rizoma sunt doar ptr expozitie nu si ptr grip si Sportivitate-control-siguranta.

Ciorapul de la lichidul frana iti va distrage atentia involuntar din cauza culorilor si se foloseste la curse ptr a mentine lichidul racit in boxa... La noi doar Muresan detine tehnologia respectiva...



Daca tot ai filtrul aier deschis atunci (cu silikon de geamuri-industrial-constructii) etanseaza toate plasticele ce pierd din volumul si presiunea airboxului.

Daca ai azbest metalic (patura de azbest) izoleaza atat injectia fata de quloasa cat si airboxul fata de injectie. Aerul rece iti va creste puterea considerabil si iti va scade atat consumul cat si temperatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciorapul de la lichidul frana iti va distrage atentia involuntar din cauza culorilor si se foloseste la curse ptr a mentine lichidul racit in boxa... La noi doar Muresan detine tehnologia respectiva...

Ba las-o dracu! :))))

 

Carpa aia e pusa acolo doar din motive de etansare imperfecta. La motoretele de GP sse lucreaza extrem de des la frane si se mai intampla scurgeri de lichid din rezervor. Oamenii pur si simplu nu vor sa aiba picaturi de lichid de frana imprastiate peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca daca se putea obtine o putere considerabila/motor mai rece/consum scazut o faceau demult constructorii(nu contau atat de mult 500-1000 de grame. Caii astia nu ies asa usor...

Dar.....eu nu prepar motoare din 1998 asa ca poti sa nu iei in considerare ideea mea

Asfalt uscat....defapt este f uscat si cred ca o sa dau o tura astazi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...