Cesar Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Am un prieten cu un zx-12r/2002 care de cand a luat moto,are niste vibratii in furca pe franare.Initial a crezut ca e de la cauciuc,l-a schimbat,la fel.A ajuns sa schimbe furca si janta (luate amandoua de pe ebay),sa echilibreze roata si ii face la fel.Insa nu a schimbat placutzele,dar a zis ca sunt ok.Eu i-am zis sa schimbe si placutzele.O fi ceva din pistonasele la etrieri?Nu inteleg de ce ii face treaba asta,se simte DOAR pe franare.Daca ma poate lamuri cineva... Discuri de frana descentrate sau, daca a mers mult cu ele asa, cu grosime inegala pe circumferinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 (editat) In sfarsit , Duminica am reusit sa ies si eu cu motocicleta pe pista .A fost o zi excelenta , cu soare , temperatura buna (24-25 gr) , asfalt de calitate si lume putina .Cu Yamaha R1 se pare ca ma voi intelege de minune, deci sper ca 2013 va fi un an moto (si nu numai) foarte bun . Editat Aprilie 29, 2013 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 pun si eu poze I-am scos catalizatorul+ site A&R track ( din fericire mai am un R1 cu two brothers pe ea in garaj,insa ca sunet nu se compara cu sitele A&R ) - urmeaza resoftarea la Jagi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Dupa resoftare la Jagi o sa ai "alta motocicleta" si sigur o sa-ti placa ! Recomand cu incredere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 pun si eu poze I-am scos catalizatorul+ site A&R track ( din fericire mai am un R1 cu two brothers pe ea in garaj,insa ca sunet nu se compara cu sitele A&R ) - urmeaza resoftarea la Jagi Cum sunt cizmele(la confort ma refer)? Eu pentru anul asta mi-am usurat motocicleta cu 18 kilograme: am slabit de la 96 la 78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) Salut posesorilor de R1 ! Satul de problemele motoarelor de 600 vreau sa trec la 1000 si ma gandeam la un R1 2000-2001 ( cam atat imi permite bugetul). Rog pe cei care cunosc, detin sau au avut acest model sa imi spuna cat de problematice sunt. Referitor la pozitie, inca sunt tanar si nu ma plang de dureri de spate. Am avut ocazia sa conduc vre-o 3 si m-am simtit chiar bine pe ele... nu stiu daca neaparat comod, dar m-am simtit in lumea mea. La consum stiu ca sta foarte bine. Deseori s-a intamplat sa plecam cu plinul facut si la destinatie R1 sa alimenteze mai putin decat mine. Editat Aprilie 30, 2013 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Si eu am usurat-o cu ~ 15 kg din greutatea personala Ca si comfort, cizmele sunt ok.. le incalti foarte repede insa ca si protectii mai sunt si altele peste ele .. Preferam si aerisiri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Cum dreacu reusiti tuninguri cu peste 15kg mai usoare? Io ma chinui de la Craciun si am max 6-7 kile mai putin. Si tin si regim, si alerg, etc. pun si eu poze I-am scos catalizatorul+ site A&R track ( din fericire mai am un R1 cu two brothers pe ea in garaj,insa ca sunet nu se compara cu sitele A&R ) - urmeaza resoftarea la Jagi Takke, furtunul de sub carena dreapta e imbinat cu o tzeava de Al? Parca asa se vede in poza. Dac tot vrei si resoftare, fa rost de un senzor de QS, merita toti banii. ECU resoftat are si functia de QS, ramine doar de instalat un senzor pe tija schimbatorului de viteze, costa undeva la 100euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malexander Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 (editat) hi all! i-mi cer scuze de la inceput pentru "deranj" a-s avea nevoe de un pic de ajutor. vreau sa va intreb (probabil voi stiti) daac toba de esapament si sistemul lui de prindere este identica la primul model de R1 si ala care urmeaza dupa el? de fapt vreau sa stiu daac o toba de pe modelul mai vehi, se potriveste pe modelu mai noi? (fara nicio modificare). adica modelele astea? Va multumesc anticipat si scuze inc-odata pentru offtopic Editat Aprilie 30, 2013 de Malexander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 /index.php?/topic/695102-bucuresti-valea-oltului-turda-cluj-satu-mare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Takke, R1-ul tau fuge numai 287km/h dupa resoftare? Cum se simte 287 fatza de 299, real??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omgs Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Valentino Rossi talks about the Yamaha M1 from 2004-2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Takke, R1-ul tau fuge numai 287km/h dupa resoftare? Cum se simte 287 fatza de 299, real??? Cel mai important e cat de repede ajunge acolo....Asta e adevaratul plus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 E resoftat si kilometrajul, acesta arata cu acuratetze viteza reala, mai ales la viteze peste 250km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Forward Thinking : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2013/May/may0413-what-happened-to-the-es1/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 E resoftat si kilometrajul, acesta arata cu acuratetze viteza reala, mai ales la viteze peste 250km/h. Mda...pe mine nu prea m-a interesat viteza, mai ales ca de la 200+ e de preferat sa te uiti le ce ai in fata Am facut si eu odata 299+ pe bord. Nu mai conteaza exact cat era. Ce vroiam sa zic legat de resoft este ca mai importanta mi se pare repriza de la 200 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Brembo, mai ai R1-ul ? M-am intilnit in cursa cu un R1 2009(FIAT), pt prima data am avut ocazia sa testez puterea lui 2007 comparativ cu cea de la 2009. Senzatia pe care mi-a lasat e ca la iesirile din viraje inguste(lente) lua 2-3 m in fatza mea, pe virajele normale nu lua un singur m, totul tinea numai de pilot. Pe linia dreapta de 700m reuseam sa cistig destui m, si asta nu avea legatura cu frinarea sau intrarea pe linia dreapta. Am stat 4 ture in spatele lui. Spre capatul liniei drepte cistigam si mai mult de 5m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Da, mai am R1-ul. L-am adus dupa mine. D-abia i-am facut schimburile de lichide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Nici eu nu sunt prea interesat de vitezele de top mai ales ca folosesc motorul pe strada. In schimb, in urma resoftarii, sunt multumit de accelerarea liniara cat si de modul in care ajunge la viteza de top. Legat de acuratetea kilometrajului, daca inainte in treapta 6 a cutiei la 6000rtm aveam 140km/h, acum am 125. Resoftarea isi merita fiecare banut si il recomand si pentru ceilalti ... Jagi face minuni , motorul este cu totul altul ! Urmeaza modificarea raportului dintre pinioane cat si senzorul de quick sifter, functie pe care noul soft o are deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Am si eu o problema,as vrea sa-mi schimb rulmentii de la jug si cei de jos de la roata,stiti vreun site etc de unde pot sa comand?Si aveti idee la ce bani ar fi?Thks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) De aici : http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2004/#good_detail=11389 http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/yamaha/1000/yzf-r1/2004/#good_detail=3774 Editat Mai 8, 2013 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 aia au adaos ~100% peste pretul recomandat de vanzare vezi cat costa o pereche de gume si te lasi de motociclism... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) www.ebay.com . Cred ca ajung la 50$ setul, cu semeringuri incluse, All Ball. Cauta rulmentii conici, cei race. Daca cei de jug de la Motonetro costa in total 162ron, nu e scump. Editat Mai 8, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Am si eu o problema,as vrea sa-mi schimb rulmentii de la jug si cei de jos de la roata,stiti vreun site etc de unde pot sa comand?Si aveti idee la ce bani ar fi?Thks. sau mai simplu... scoti toti rulmentii si simeringurile si mergi cu ei in brate la un magazin de rulmenti, preferabil SKF (cauta BADI in Bucuresti) si cu siguranta vei iesi la jumatate de pret, de nu mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 O sa vezi ca nu este asa simplu! O sa ai surprize la semeringuri... sau mai simplu... scoti toti rulmentii si simeringurile si mergi cu ei in brate la un magazin de rulmenti, preferabil SKF (cauta BADI in Bucuresti) si cu siguranta vei iesi la jumatate de pret, de nu mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.