Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

VARA = asfalt uscat , cald si aderent MEREU.

 

deci

 

Hai cu vara!!! ... mea sau a ta daca e mai tanara si mai tzatoassa!!!

 

 

:D

 

 

Hai cu vara

Editat de Sokatu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bai man fa-ti blog... nu ne intereseaza viata ta pesonala si nici atitudinea ta .

 

Hai cu vara!!!

150 euro te costa sabine, apeleaza cu incredere la subsemnatul. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

succes:)))

mai trage un fum...am rezolvat problema.intrebasem asa ca fapt divers lumea,si tu ai fost singurul care nu s-a obosit sa dea un un sfat-fara bani(oricare ar fi fost el)...aaaa,si nu a costat 50euro-cat vroiai tu...mai sunt si oameni in lume,nu doar ca tine :disappointed:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cui mobra?

Daca e frumoasa si eu n-am vazuto nu e de bine :D.

Trebuia sa vii sa ii dai o cheie pe rezervor :D

 

 

HAi cu vara!!!

De unda stii ca nu i-am dat????

Hai cu vara!!!

Stima :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(oricare ar fi fost el):disappointed:

 

Mai baiatu le... Cand dau sfaturi o fac pe ceva care sunt sigur nu dau asa aiurea k altii o fac sau k altii o spun.

 

Faptul ca ai cerut pe privat nu pe forum sfatul despre problema respectiva m=a facut sa cred ca vrei sa o aduci in service si sa investighez problema nu sa ma intrebi cat de lungi au caninii caini mei...

 

Si ce e cel mai interesant e cum dupa ce tu scri despre mine ce-ti trece prin cap sau ce citesti pe sarite sa vi cu miloaga si sa ceri ajutor???

 

Majoritatea lucrarilor din exterior vin dupa ce si au bagat mainile in ele dastia de le stiu pe toate si incep convorbirea cu Ideea e ca... motocicleta nu mai merge si nici nu mai dau de cap... Te rog s-o primesti si sa zici cat costa... De unde sa stiu eu cat am de lucru si cat am de cautat sa vad care e defapt problema si pe unde v-ati bagat???

 

Una peste alta (baiatul cu catelusii) nu mai incerca sa pupi in ... pe altii folosindu te de numele meu. Vezi-ti de treaba si drumul tau fara sa apelezi la mine.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baiatu le... Cand dau sfaturi o fac pe ceva care sunt sigur nu dau asa aiurea k altii o fac sau k altii o spun.

 

Faptul ca ai cerut pe privat nu pe forum sfatul despre problema respectiva m=a facut sa cred ca vrei sa o aduci in service si sa investighez problema nu sa ma intrebi cat de lungi au caninii caini mei...

 

Si ce e cel mai interesant e cum dupa ce tu scri despre mine ce-ti trece prin cap sau ce citesti pe sarite sa vi cu miloaga si sa ceri ajutor???

 

Majoritatea lucrarilor din exterior vin dupa ce si au bagat mainile in ele dastia de le stiu pe toate si incep convorbirea cu Ideea e ca... motocicleta nu mai merge si nici nu mai dau de cap... Te rog s-o primesti si sa zici cat costa... De unde sa stiu eu cat am de lucru si cat am de cautat sa vad care e defapt problema si pe unde v-ati bagat???

 

Una peste alta (baiatul cu catelusii) nu mai incerca sa pupi in ... pe altii folosindu te de numele meu. Vezi-ti de treaba si drumul tau fara sa apelezi la mine.

 

Succes.

nici nu ma obosesc sa iti dau vreo replica...esti degeaba :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu ma obosesc sa iti dau vreo replica...esti degeaba :disappointed:

 

Nu ma degeaba vrei tu! Dar ai gresit strada...

 

Nu dau de mancare la daia de "nu se obosesc" ci doar obosesc...

 

Dau info celor ce vreau eu. De exemplu tie nu :finger:

 

Sabine... dute la Hungaro sa faci performanta nu pe forum !!! Vezi ca ai primit oferta pentru BLOG.

 

Hai cu vara!!!

 

Nu mai meg in "Champ private... Am fost si mi s-a facut rau...

 

Plec sapt viitoare la Istambul Park la Est Europene. Ptr info ta...

 

Am Site ptr mine si garajul meu, eu ptr 150 euro cat a cerut omu, muncesc mult si nu-i dau pe cai verzi...

 

Hai cu capra :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, bine v-am regasit. Intors de la Hungaroring. Ca sa nu ma intrebati de timpi, clasamente, etc, va zic ca nu am abia am revenit la timpii din 2010, 2.09. Anul acesta m-am urcat pe motor doar 2 zile la Selena, vreo 50km, si etapa de la Hungaro. Am avut un accident grav in 2011 si pina acum genunchiul drept (operatie de ligamente la genunchi) nu mi-a permis sa merg la circuit.

 

Legat de R1 2007-2008, am testat eu si prietenul meu, Zaharia Marian care merge la Hungaroring 2.02, functionarea noului soft. Quick shifterul functioneaza impecabil, l-am setat la 90ms pt treapta intiia, 80ms pt treptele 2,3,4, si 65ms pt treapta a 5-a. Frina de motor merge fantastic, la 12 000tr/min, in treapta a 6-a, la capatul liniei drepte am dat rapid rapid 3 trepte inferioare, motocicleta nu a schitzat nici o dezechilibrare a rotii spate, doar un slide lent, perfect controlabil. Ralantiul l-am lasat doar la 1500tr/min.

Legat de putere, Zaharia a venit cu 1000RR 2008, in prima zi i s-a rupt lantul, care i-a spart pompa de apa si a ramas fara motoreta. Am impartit motocicleta mea, eram la clase de antrenament diferite si nu se punea problema sa pierd din minutele de antrenamente. Dupa 1 zi intreaga de dat cu R1-ul meu, Zaharia a concluzionat ca R1 i-i place mai mult, putere mult mai multa decit 1000RR, manevrabilitatea aproximativ aceeasi. A mai fost un baiat din Galati cu 1000rr 2008 care a confirmat ce zice Zaharia. Acesta s-a aflat mai multe ture in spatele meu si de fiecare data cind indreptam motocicleta luam 20-30m avans. Anii trecuti, cu computerul stock, nu era nici o diferentza intre R1-ul meu si mai toate 1000rr-urile 2008 stock(propulsor stock), se pastra aceeasi viteza pe liniile drepte lungi.

 

Puterea livrata de motor e incredibil de liniara. nu mai are deloc ruperea de aderentza la 8000ture, poti sa tragi de gaz cu incredere intre 3000 si 14 000 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari Bogdan pt iesire ...

in cea ce ma priveste, am:permis de ieri.YE HE (redobandit.suspendat pt viteza),de azi am intermediara noua ,finale stoc (astept site race -jagi ai cuvantu` :D )maine o sa montez pinion -1 ,furtunase race,lichid,...placutele SBk5 deja montate...revin cu impresii :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice furtune, pompe de frine, placutze, ia-ti modifica la R1 2004+, efectul cel mai pronuntzat apare la instalarea unor discuri race care au alti coeficienti de frecare( se duc si placutzele mai repede). Pe de alta parte daca aveti frine performante, ele fac mai mult rau decit bine fara cauciucuri aderente(proaspete si compozitie moale).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi imi pare rau ca n-am putut veni sa vezi si motorul meu de ce e instare, cat de mare diferentza fata de motorizarea serie.

 

Am scos si eu R1 pe strada sa vad cum e noul soft si mi-a placut enorm. M-am simtit mult mai bine pe el.

 

Sper k pe IstambulParc sa am mintea limpede doar ptr mine si cronometru. Fara alte mii de frane.

 

Bun venit acasa.

 

Hai cu softul.

 

P.S.

 

Eu la frane as propune asa:

 

1.conducte

2.likid bel ray dot5 racing silikon blue. Cu senzor colorat ptr schimb.

3. Placute Carbon Lauren de curse

4.saibe - discuri

5.Pompa

6.cauciuc

Ordinea ptr pista-cronometru

 

 

Ptr strada dar hotz de cai:

 

1.cauciucul

2.Placutze

3.Conducte

4.Lichid

5.pompa

6.discuri

 

Si bineintzeles luciditate si atentzie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce fel de benzina bagati ? (nu ma adresez celor ce merg pe circuit,vorbesc de strada)

Am tot bagat ecto 98 de la lukoil si merea foarte bine,foarte multa putere,si consumul pe masura.De curand m-am sucit si am bagat petrom 99,a scazut clar puterea mai ales in ture medii,dar a scazut si consumul cu mai bine de 1l,ceea ce mi se pare ciudat :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice furtune, pompe de frine, placutze, ia-ti modifica la R1 2004+, efectul cel mai pronuntzat apare la instalarea unor discuri race care au alti coeficienti de frecare( se duc si placutzele mai repede). Pe de alta parte daca aveti frine performante, ele fac mai mult rau decit bine fara cauciucuri aderente(proaspete si compozitie moale).

JAGI la cat estimezi ca ar fi investitia pentru un sistem de franare mai bun pentru R1 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce fel de benzina bagati ? (nu ma adresez celor ce merg pe circuit,vorbesc de strada)

Am tot bagat ecto 98 de la lukoil si merea foarte bine,foarte multa putere,si consumul pe masura.De curand m-am sucit si am bagat petrom 99,a scazut clar puterea mai ales in ture medii,dar a scazut si consumul cu mai bine de 1l,ceea ce mi se pare ciudat :what:

 

Mol e cel mai exigent fatza de rafinarii si cere cea mai mare corectitudine in formarea benzinei. Sursa de info RafoOnesti

Rompetrol beneficiaza de rafinaria proprie(cea mai noua utilata) si are o benzina foarte buna, sa speram k rusii sa mentzina calitatea. Lukoil e acelasi lucru si are sursa Rompetrolul.

 

Daca pe strada calitatea benzinei iti creste consumul sau creste avansul la curse iti distruge atat timpii cat si motorul.

 

Petromul o fi diesel de trage mai greu si consuma mai putzin... Nu bag decat in Duba Petrom...

 

Recomand Rompetrol si Lukoil sau Mol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am tot citit pe aici si pana acum am reusit sa-mi rezolv o groaza de probleme/neclaritati in ce priveste motorul meu, am si eu un r1 din primavara aceasta.

Acum am nevoie daca stiti de unde as putea cumpara un stator de r1/2002, as prefera nou pentru garantie.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am tot citit pe aici si pana acum am reusit sa-mi rezolv o groaza de probleme/neclaritati in ce priveste motorul meu, am si eu un r1 din primavara aceasta.

Acum am nevoie daca stiti de unde as putea cumpara un stator de r1/2002, as prefera nou pentru garantie.

Multumesc

 

Detaliaza ce problema ai. E posibil sa ai rotorul putin deformat. Mergi la Yamaha de pe sos Pipera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat bateria, acum are una noua, am masurat atunci tensiunea si era asa cum scrie pe la carte, cumva 14 V aproximativ la 4500-5000 ture, parea ok.

Dupa 2-300km m-a lasat norocul meu aici in oras, am reusit sa o pornesc si sa ajung acasa cu pauza la fiecare 2-3 km sa o mai las cu clestii pusi pe ea cate 5-10 minute.

In ce priveste verificarile, nepornita, am continuitate doar intre pinul 1 si 3, pornita si tinuta pe la 3000 imi da maxim 1V in AC pe orice combinatie intre cei 3 pini.

Am verificat cablurile pe traseul pana la capac, nu sunt urme de frecat, intins sau topit, la fel si in mufa.

Scurt in instalatie nu cred ca este, ma gandeam sa nu fie solicitat mai tare, am masurat si nepornita imi daca-mi amintesc bine destul sub 100mA si nici nu am avut probleme cu nici o siguranta.

Daca mai ai idei.. ca eu nu am mai gasit pe net mai multe verificari sau ce altceva sa ii fac decat stator nou :)

Merci!

Editat de Freelancer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...