Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa puna o poza sa ne dam si noi cu parerea mai concret. Nu se poate face o noua tija precum sunt alea la choppere pentru comenzi avansate? Au niste coturi ca sa ocoleasca eventualele obstacole.

Uite o solutie :

post-66048-0-64874500-1361810531_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt a rezolva elegant schimbarea treptelor de viteza, si fara a depinde de tipul de scarite, se cumpara din China un levier, o bucsa , acestea se vor instala pe surubul care prinde motorul de cadru. Costa in jur de 40-45$ cu transport inclus. Este copia de la schimbatorul de la Gilles Tooling.



Asa e la a mea. Chinezariile galbene pot fi inlocuite si cu scaritele stock, shifterul devine independent.

post-1003-0-94477600-1361813223_thumb.jpg

post-1003-0-96838700-1361813500_thumb.jpg

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, ce vrei sa stii despre Bel Ray?

pai citisem undeva mai demult ceva de genul ca rezista la frecari mai mari de 3 ori decat motul-ul etc si as vrea sa stiu daca cineva l-a folosit un timp mai indelungat si daca a fost multumit..chestii de genul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc, doar ca e varianta Exs (cred), echivalentul lui 300V. In cazul meu s-a observat o usoara imbunatatire in schimbatul vitezelor,si parca o usoara scadere a temp motorului. Daca este doar psihologica nu stiu, cert e ca daca il recomanda TNG e bun. Synt deja la al 3 lea schimb.Eu dupa ce am vazut la el m-am lasat abatut de ka "calea cea dreapta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai citisem undeva mai demult ceva de genul ca rezista la frecari mai mari de 3 ori decat motul-ul etc si as vrea sa stiu daca cineva l-a folosit un timp mai indelungat si daca a fost multumit..chestii de genul..

 

Rezistenta la frecare ramane doar de dovedit.

Din pacate, nimeni dintre cei care scriu pe forum, nu are un laborator care sa testeze si sa spuna cat e de bun ala fata de celalalt.

Informatiile despre cat de bun e uleiul le obtii doar citind eticheta: ce grupe de aditivi are, din ce grupa de uleiuri de baza e facut.

Bel Ray foloseste grupa 4 - PAO si aditivi de grupa a 5-a, adica esteri polari.

Si Motul foloseste acelasi tip de aditivi.

Proportiile exacte nu le va divulga nici un producator, e secret.

 

Sunt producatori care beneficiaza de imaginea unor echipe de curse foarte puternice (Repsol Honda) dar care nu vad uleiurile lor performante nicaieri. Asta e una dintre explicatiile pentru care Repsol e un ulei foarte ieftin (ma refer la sintticele declarate de ei top). Aditivii costa, uleiurile de grupa 4 costa.... calitatea costa.

Miercuri am primit vizita unui reprezentant Bel Ray la mine la sediu si l-am intrebat foarte multe lucruri. Pe mine ma interesau in special uleiurile de amortizoare dar am aflat informatii utile si despre uleiurile de motor.

A aflat cu surprindere ca in 2012, Altea Ducati (Carlos Checa) a mers cu ulei EXS, adica fix produsul disponibil si pe piata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind schimbi uleiul la fiecare cursa, adica la max 300km, cam orice ulei e ok. Problema majora cu uleiurile in RO, e ca multe bidoane sint contrafacute.

 

Logica: Cum ajunge un ulei scump sa coste mai ieftin in RO decit in Occident? Acolo piata moto e de 1000 de ori mai mare decit in RO, deci se vind cantitati mult mai mari, asta inseamna discounturi la dealeri. In RO, un 300v sa fie mai mic ca in DE. E imposibil. Ce trebuie sa faceti, luati uleiuri direct de la importori, sau de la oameni de incredere.

 

Uleiuri contrafacute se gasesc la greu la chinezi, chiar la Dragonul Roshu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind schimbi uleiul la fiecare cursa, adica la max 300km, cam orice ulei e ok. Problema majora cu uleiurile in RO, e ca multe bidoane sint contrafacute.

 

Logica: Cum ajunge un ulei scump sa coste mai ieftin in RO decit in Occident? Acolo piata moto e de 1000 de ori mai mare decit in RO, deci se vind cantitati mult mai mari, asta inseamna discounturi la dealeri. In RO, un 300v sa fie mai mic ca in DE. E imposibil. Ce trebuie sa faceti, luati uleiuri direct de la importori, sau de la oameni de incredere.

 

Uleiuri contrafacute se gasesc la greu la chinezi, chiar la Dragonul Roshu.

era un baiat pe forum care vincea motul ieftin...cica din franta, dar pretul era totusi prea mic

un distribuitor mi`a spus ca nu`mi recomanda motulul din stocul lui, fiind facut in turcia

 

si pe topicul sau am spus ca romanii uita ca orice poate fi contrafacut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezistenta la frecare ramane doar de dovedit.

Din pacate, nimeni dintre cei care scriu pe forum, nu are un laborator care sa testeze si sa spuna cat e de bun ala fata de celalalt.

Informatiile despre cat de bun e uleiul le obtii doar citind eticheta: ce grupe de aditivi are, din ce grupa de uleiuri de baza e facut.

Bel Ray foloseste grupa 4 - PAO si aditivi de grupa a 5-a, adica esteri polari.

Si Motul foloseste acelasi tip de aditivi.

Proportiile exacte nu le va divulga nici un producator, e secret.

 

Sunt producatori care beneficiaza de imaginea unor echipe de curse foarte puternice (Repsol Honda) dar care nu vad uleiurile lor performante nicaieri. Asta e una dintre explicatiile pentru care Repsol e un ulei foarte ieftin (ma refer la sintticele declarate de ei top). Aditivii costa, uleiurile de grupa 4 costa.... calitatea costa.

Miercuri am primit vizita unui reprezentant Bel Ray la mine la sediu si l-am intrebat foarte multe lucruri. Pe mine ma interesau in special uleiurile de amortizoare dar am aflat informatii utile si despre uleiurile de motor.

A aflat cu surprindere ca in 2012, Altea Ducati (Carlos Checa) a mers cu ulei EXS, adica fix produsul disponibil si pe piata :)

 

Cind schimbi uleiul la fiecare cursa, adica la max 300km, cam orice ulei e ok. Problema majora cu uleiurile in RO, e ca multe bidoane sint contrafacute.

 

Logica: Cum ajunge un ulei scump sa coste mai ieftin in RO decit in Occident? Acolo piata moto e de 1000 de ori mai mare decit in RO, deci se vind cantitati mult mai mari, asta inseamna discounturi la dealeri. In RO, un 300v sa fie mai mic ca in DE. E imposibil. Ce trebuie sa faceti, luati uleiuri direct de la importori, sau de la oameni de incredere.

 

Uleiuri contrafacute se gasesc la greu la chinezi, chiar la Dragonul Roshu.

:10:

 

 

 

Exact!

Nu conteaza neaparat marca uleiului, doar sa nu fie contrafacut!

In rest, ceea ce zice producatorul e mai mult decat suficient.

"testele" cu frecarile de pe youtube sunt frectii galerice. Am citit la un mom dat un articol de 20 de pagini scris de un tatic in uleiuri in care spargea moleculele in 14 si la final rezultatul era cam acelasi.

Singurul lucru cu adevarat "+" e dublu ester sau triplu ester, tehnologia este insa destul de scumpa si de aici si pretul mare.

 

 

Nici eu nu intelegeam cum acelasi ulei in Romania era mai ieftin decat cel de pe ebay. In masina am bagat Bardahl 10w60 si era mai ieftin pe okazii fata de ebay in italia langa fabrica....ciudat,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei,noul model de R1 a fost vazut facand teste pe circuit inchis in Australia : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/February/feb2813-new-r1-spy-shots/

 

Se faceau teste comparative pe pista intre el si S1000RR.Deci inseamna ca cei de la Yamaha au intentia clara de a detrona suprematia BMW-ului ce tine de la aparitia lui S1000RR.Cum era vorba aia : "hai cu egalarea" :P

Din ce zic cei de la MCN,dezvoltarea este inca la nivelul de prototip,dar se pot vedea dimensiunile mai mici fata de actualul model si foarte apropiate de R6 (i-au fost montate carene de R6 ca decoy).

Alte deosebiri fata de actualul model vor fi sistemul de evacuare la care vor disparea cele 2 tobe sub sa (inlocuite de cat + o singura toba scurta pe lateral) si admisia aerului care se va face pe stil "clasic",cu o singura fanta plasata pe mijloc,pt maximizarea volumului de aer inghitit.Cu aceste 2 modificari,R1 se va alinia ca si solutii cu restul miarelor,dar si cu R6 care le adoptase demult.

Bine,poate isi va pierde putin din farmec,dar cele 2 tobe mari sub sa si cele 2 intakes micutze de sub faruri nu aveau cum sa n-o penalizeze in lupta cu BMW-ul.Din astea pierdea cativa cai buni numa din cauza prizelor de aer mici din faruri,de circuitul mai intortocheat si mai lung al evacuarii nu mai zic.R1 insa e varful de lance,ca si R6,zic eu ca nu prea e loc aici de sentimentalisme.

Deasemenea,furcile fata mi se par foarte ciudate,s-ar putea sa vedem o suspensie adaptiva in genul HP4.

Ce as vrea eu sa vad,o injectie directa si un V4,desi nu cred avand in vedere ca M1 e tot L4 spre deosebire de restul...

Deasemenea,nu inteleg de ce nu pun dry sump.

In fine,nu conteaza asta,anul asta nu au cum sa iasa cu ea,ca s-a anuntat parca modelul 2013,cu mici modif pe la electronice si in rest nika,la anul cred ca ies toti cu noile modele,la mai mare,ce sa zic...

Japonezii sigur vor iesi in 2014 cu evolutii ce vor bate bmw-ul pe circuit,ar fi bine totusi ca acestea sa bata bmw-ul si pe strada,unde am inteles ca sta f bine.

Problema celor cu ochii mici e ca probabil si BMW-ul va scoate un nou model la anu',ca nici aia nu dorm si S1000RR e de fapt cam aceeiasi de vreo 5 ani,si atunci va fi o problema.

Om trai si om vedea.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...