kyvacka Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 (editat) Daca mai pun o data link-ul, ma trage si pe mine Adrian B de urechi, la fel cum o face cu crazy-devil. Are 20.000 rpm. La 17.500 intra in rosu. Sarbatori fericite tuturor! S-a dovedit ca turometrele de pe R6 erau " lucrate" din fabrica sa indice mai mult decat turatia reala. Asta se pare ca e undeva pe la 16800 rpm... de unde 20000 rpm??? "In 2006, Yamaha advertised that the R6 had a redline of 17,500 rpm. This is 2,000 rpm higher than the previous R6 model and was the highest tachometer redline of any 2006 production four-stroke motorcycle engine.[citation needed] It was widely reported[by whom?] that the 2006 YZF-R6's motor did not actually have this engine rpm redline level and was closer to around 16,200 rpm, but because of a deliberate tachometer error of about 8%, it read 17,500 rpm on the tachometer. In February 2006, Yamaha admitted the bike's true engine redline was more than 1,000 rpm lower than what was indicated on the tachometer and had been advertised,[21] and offered to buy back any R6 if the customer was unhappy.[22]" Editat Decembrie 24, 2012 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Da, erau limitate la 16 000, dar si la 16 000 crapau in draci, modelul 2008 are abia 15 750ture la limitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigivarga Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 (editat) Te abtii ..ma si te abtii si apoi refulezi. Va certati / agitati ca niste muste fara cap. Dar sa traiasca, carburatia cu 18.500 in ture la R6 . punct! R1? http://www.youtube.com/watch?v=KkLVxYcqBPY E iarna si nu am nimic cu nimeni...e un repost de distractie! Jumate ..jumaaaateeeeeeeeeeee Fara numar, fara umar, fara numar... Neoficial se stie un record Bucuresti-Giurgiu, 17 minute ~299 cu carje sau fara! Sarbatori Fericite! Editat Decembrie 25, 2012 de gigivarga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Craciun fericit tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Sarbatori fericite ,baieti ! Mai avem o luna grea in fata si incepe...numaratoarea inversa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 rimstripes reflectorizant r1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 salut, ce am mai lucrat la moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Imi pare rau sa te dezamagesc dar: 1.Brembo nu sunt placute bune de curse decat la discuri cu compozitie mare de fonta. 2. Radiatorul suplimentar ar fi fost mai bine sa il legi la pata calda de ulei si sa raceasca uleiul in primul rand si abia dupaia sa scada si temperatura apei... Din 1998 montez linii suplimentare de racire si fac motoare comprimate, nu ma contraziceti ci pur si simplu daca nu sunteti deacord, ignorati-ma, va etc. P.S. Mansoanele Rizoma sunt doar ptr expozitie nu si ptr grip si Sportivitate-control-siguranta. Ciorapul de la lichidul frana iti va distrage atentia involuntar din cauza culorilor si se foloseste la curse ptr a mentine lichidul racit in boxa... La noi doar Muresan detine tehnologia respectiva... Daca tot ai filtrul aier deschis atunci (cu silikon de geamuri-industrial-constructii) etanseaza toate plasticele ce pierd din volumul si presiunea airboxului. Daca ai azbest metalic (patura de azbest) izoleaza atat injectia fata de quloasa cat si airboxul fata de injectie. Aerul rece iti va creste puterea considerabil si iti va scade atat consumul cat si temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Sabine, faci si tu publica discutia de pe Facebook, cursierule? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 ce inseamna considerabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Ciorapul de la lichidul frana iti va distrage atentia involuntar din cauza culorilor si se foloseste la curse ptr a mentine lichidul racit in boxa... La noi doar Muresan detine tehnologia respectiva... Ba las-o dracu! ))) Carpa aia e pusa acolo doar din motive de etansare imperfecta. La motoretele de GP sse lucreaza extrem de des la frane si se mai intampla scurgeri de lichid din rezervor. Oamenii pur si simplu nu vor sa aiba picaturi de lichid de frana imprastiate peste tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 ce inseamna considerabil? Adica cel putin sasa cai(frumosi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Adica cel putin sasa cai(frumosi) Masurati cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Parerea mea este ca daca se putea obtine o putere considerabila/motor mai rece/consum scazut o faceau demult constructorii(nu contau atat de mult 500-1000 de grame. Caii astia nu ies asa usor... Dar.....eu nu prepar motoare din 1998 asa ca poti sa nu iei in considerare ideea mea Asfalt uscat....defapt este f uscat si cred ca o sa dau o tura astazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabriel58 Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 doamna cezar.de unde vă stit la reparat motoare.sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Tu cine si al cui esti mai baiete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Nu e evident de 10 pagini incoace ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 (editat) Imi pare rau sa te dezamagesc dar: 1.Brembo nu sunt placute bune de curse decat la discuri cu compozitie mare de fonta. 2. Radiatorul suplimentar ar fi fost mai bine sa il legi la pata calda de ulei si sa raceasca uleiul in primul rand si abia dupaia sa scada si temperatura apei... Din 1998 montez linii suplimentare de racire si fac motoare comprimate, nu ma contraziceti ci pur si simplu daca nu sunteti deacord, ignorati-ma, va etc. P.S. Mansoanele Rizoma sunt doar ptr expozitie nu si ptr grip si Sportivitate-control-siguranta. Ciorapul de la lichidul frana iti va distrage atentia involuntar din cauza culorilor si se foloseste la curse ptr a mentine lichidul racit in boxa... La noi doar Muresan detine tehnologia respectiva... Daca tot ai filtrul aier deschis atunci (cu silikon de geamuri-industrial-constructii) etanseaza toate plasticele ce pierd din volumul si presiunea airboxului. Daca ai azbest metalic (patura de azbest) izoleaza atat injectia fata de quloasa cat si airboxul fata de injectie. Aerul rece iti va creste puterea considerabil si iti va scade atat consumul cat si temperatura. O sa vedem cat de eficient o sa fie radiatorul la vara, daca scade temp medie cu 5* atunci sunt multumit. Ciorapul ala colorat e pus sa le atraga atentia altora sa cada cand vor sa ma depaseasca ))))) Rizomele alea imi plac mie, am si mansoanele originale Editat Decembrie 29, 2012 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 (editat) ce inseamna considerabil? ---------------------------------------------------------------------------- Ba kicva !!!@#$%^&* fi mai atent !! !@#$%^ citeste cu atentie !!! @!#$%^& " nu ma contraziceti" !! @#$% ce nu intelegi !! !@#$% :D Editat Decembrie 29, 2012 de abalamuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 ---------------------------------------------------------------------------- Ba avansayt !!!@#$%^&* fi mai atent !! !@#$%^ citeste cu atentie !!! @!#$%^& " nu ma contraziceti" !! @#$% ce nu intelegi !! !@#$% :D 185 de cai la roata ca bmw'ul )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 (editat) Eu am 2 nelamuriri : 1 placutele Brembo sint de un singur fel ca asa inteleg sau sint de multe feluri (modele) = pt. diferite intrebuintari ? 2 radiatorul suplimentar de A P A tine presiunea de minim 1.1 bari (asa scriepe busonul de apa) pina la nu stiu dar apreciez ca undeva pe la 2 .. 3 ... dar 100 % mai mult nu este nevoie pt. ca motorul a explodat de mult !!! corect ? (intrebare retorica = nu este nevoie sa raspunda nimeni pt. ca este la mintea cocosului) Asa si ... acum U L E I U L are 100 % peste 2-3 Bari presiunea ... intelegi nedumerirea mea ? usor abstracta de altfel Cum satana vine treaba asta ?? !! nu crezi ca pt. ulei este un radiator ranfortat ? asa am vazut eu ... poate m-am inselat Editat Decembrie 29, 2012 de abalamuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 (editat) Stai relax Cristi, minim 7 grade scade temperatura, ceea ce-i suficient. Problema incalzirii motorului la 104 grade (temperatura citita de senzorul de caldura a antigelului ce circula si care nu-i aceeasi temperatura cu temperatura propulsorului) este ca uleiul se face prea lichid, apar jocuri nedorite la vibrochen si implicit uzura lui. Sabin are dreptate cu racitor de ulei separat, problema e ca devine prea complicat sistemul, nicidecum ca nu face bine . Montat pe circuitul apei, coboara minim 7 grade, in medie 10 grade, ceea ce inseamna ca si temp uleiului scade. Ca idee, daca tot ai desfacut mobra si daca nu te descurci singur, pot sa-ti montez un intrerupator pe releul de deschidere a ventilatoarelor, sa le poti porni si manual. In felul acesta, vara, Bucuresti, semafoare, temp nu mai sare de 92-93grd, in stationare.Scade imediat la 85-87 grd cind ai plecat de la semafor. Sa nu-ti treaca prin cap sa scoti afara termostatul din circuitul antigelului. Editat Decembrie 29, 2012 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 http://www.facebook.com/photo.php?fbid=571803392845704&set=a.571803322845711.147125.100000481467734&type=1&theater¬if_t=like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- cit despre distrasul atentiei ... ce sa zic sint deacord ...daca poate sati distraga atentia ciorapul de pe bidonas iti dai seama ce poate sa faca un brecoc cu diavolul tasmaniam :D acum serios ... eu daia am scos si bordul !!! (chear nu am bord , motivul a fost economic sa nul ologesc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Balamuc, zi-mi si mie despre tehnologia aia de racit lichidul in boxa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.