Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Multumesc Geo

Le-am inspectat aseara, pareau in regula. Nu mai tin minte daca am dat contact si cu furtunurile decuplate din senzor... parca da si eroarea se mentinea. Mai fac o data verificarea azi.

Si inca o problema la care nu-i dau de cap: fura curent. Cam in 2 saptamani descarca o baterie, motocicleta nefiind pornita decat o data - de doua ori. Am pus o baterie buna, Yuasa YTZ10S, in doua saptamani a descarcat-o deci exclud bateria din ecuatie. Bateria asta e solutia de avarie pe care o imprumut la motociclisti care au nevoie temporat de o baterie buna si n-a cedat pana acum niciodata, n-a lasat pe nimeni la greu.

Verificat current leak. Pe ampermetru nu citesc nici o valoare.

Verificat cu un bec de putere mica, de semnalizare. Filamentul se inroseste 3-4 secunde dupa care se stinge. Teoretic nu fura curent. Totusi... bateria se descarca in 10 zile.

 

Zahei, te astept. Sunt si calificari la WSBK azi.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca inseriezi un ampermetru pe borna la baterie si nu ai nici o valoare asta inseamna ca nu ai consumatori.asa ca poate bateria a cedat.

Pana acolo a fost viata ei.

Sper ca nu ai ceva alarme,bipuri etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S.

Am gasit si doua cabluri inadite la temperature sensor. Le-am refacut cu sertizare, eroarea a ramas aceeasi :(



Daca inseriezi un ampermetru pe borna la baterie si nu ai nici o valoare asta inseamna ca nu ai consumatori.asa ca poate bateria a cedat.

Pana acolo a fost viata ei.

Sper ca nu ai ceva alarme,bipuri etc

 

 

N-are ticaloasa alarme.

Problema s-a manifestat cu o baterie nou nouta magneti marelli apoi cu o yuasa mai veche dar in stare buna. De asta zic ca nu pricep unde ar putea fi problema de fapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ma poae ajuta si pe mn cineva cu un cablua de abreiaj la un R1 din 2000...sau imi poate da un nr de telefon sau o adresa de contact...Multumesc

ai PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor... cine a fost azi in Politehnica cu mobra??? Au facut niste amici de-ai mei niste poze si ma gandeam ca poate cei din poza le vor ;) Asta in cazul in care motoreta este R1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit azi cu mobra. Vreau sa va spun ca e cu totul alta motocicleta. Resoftarea facuta de Jagi face toti banii. De la 5.000 de ture motorul se duce liniar pana pe rosu. Zici ca-i o Honda. :haha:

Am schimbat si mansonul de acceleratie cu unul de R6 '06. Are o cursa ceva mai scurta. Sitele de la A&R sunt senzatie, muzica in urechi. :rolleyes:

De abia astept sa ies iar maine. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

De la 5.000 de ture motorul se duce liniar pana pe rosu. Zici ca-i o Honda. :haha:

Hai Nicule ca aveam pretentii de la tine.. onda :haha:

 

 

 

Salut,

 

Imi poate spune si mie cineva care ar fi avantajele si dezavantajele anularea exupu-ului la un R1 din 2001 si daca acest lucru dauneaza motorului pe termen lung?

Nu anula exupul daca vrei sa mai mergi pe strada cu ea, daca-i schimbi toata evacuarea pune-i jet kitul de la Ivan http://www.ivansperformanceproducts.com/r1.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. A incercat careva sa prepare negrul ala care este dat pe cadru (MBL2 5988-1 )? Am niste zgarieturi destul de urate pe cadru acolo unde se pun buloanele pentru stander si as vrea sa o retusez cumva. Am incercat deja la vopsitorii care prepara culori pe computer dar nu stiu cum sa prepare nuanta dupa codul ala. Ma gandesc ca poate a mai intalnit careva problema asta si poate stie despre ce e vorba.

Senchiu :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MoederNuker

Nu doresc sa ii fac o marire de putere..Se pare ca am exup-ul defect si cablurile si trebuie sa aleg intre schimbarea lor cu unele sh sau eliminare lui.Ca si mers cca 70% merg prin oras.

Trebuie sa gasesti sh, o sa-ti mearga mult mai bine motocicleta mai ales in oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai Nicule ca aveam pretentii de la tine.. onda :haha:

 

:tempted:

 

 

Am iesit si duminica, pe Tihuta. Ma indragostesc tot mai tare de motocicleta asta. :rolleyes: Sper ca anul asta s-o duc iar pe circuit, sa vedem cum se comporta acum in "lumea ei".

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul minim posibil pt. mine , din Oradea e ~ 450 lei daca socotesc si cauciucurile .

Am de acasa pana la pista ~ 240 km si in mod normal mergem 3 cu o masina deci iese transportul 90 lei .

Taxa la circuit e 165 lei (cu discount pt. noi) pe 5 ore nelimitat (cine rezista)

Benzina in motocicleta 120 lei + o cafea sau un energizant 10 lei.

Cauciucuri se gasesc pe la noi, second hand in stare ok , cu DOT bun la ~ 200 lei perechea si tin 2-3 iesiri.

Babgulyasul nu se pune ca e investitie nu cheltuiala :))

 

http://www.euroring.hu/en/gallery/?album=4&gallery=8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...