Cesar Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Multumesc Geo Le-am inspectat aseara, pareau in regula. Nu mai tin minte daca am dat contact si cu furtunurile decuplate din senzor... parca da si eroarea se mentinea. Mai fac o data verificarea azi. Si inca o problema la care nu-i dau de cap: fura curent. Cam in 2 saptamani descarca o baterie, motocicleta nefiind pornita decat o data - de doua ori. Am pus o baterie buna, Yuasa YTZ10S, in doua saptamani a descarcat-o deci exclud bateria din ecuatie. Bateria asta e solutia de avarie pe care o imprumut la motociclisti care au nevoie temporat de o baterie buna si n-a cedat pana acum niciodata, n-a lasat pe nimeni la greu. Verificat current leak. Pe ampermetru nu citesc nici o valoare. Verificat cu un bec de putere mica, de semnalizare. Filamentul se inroseste 3-4 secunde dupa care se stinge. Teoretic nu fura curent. Totusi... bateria se descarca in 10 zile. Zahei, te astept. Sunt si calificari la WSBK azi. Editat Aprilie 13, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Daca inseriezi un ampermetru pe borna la baterie si nu ai nici o valoare asta inseamna ca nu ai consumatori.asa ca poate bateria a cedat. Pana acolo a fost viata ei. Sper ca nu ai ceva alarme,bipuri etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 P.S. Am gasit si doua cabluri inadite la temperature sensor. Le-am refacut cu sertizare, eroarea a ramas aceeasi Daca inseriezi un ampermetru pe borna la baterie si nu ai nici o valoare asta inseamna ca nu ai consumatori.asa ca poate bateria a cedat. Pana acolo a fost viata ei. Sper ca nu ai ceva alarme,bipuri etc N-are ticaloasa alarme. Problema s-a manifestat cu o baterie nou nouta magneti marelli apoi cu o yuasa mai veche dar in stare buna. De asta zic ca nu pricep unde ar putea fi problema de fapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Fire inadite pe la senzori..asta inseamna "manarii" pe la instalatia electrica. Asa ca ai de lucru. Apropo..ai sters eroarea de fiecare data cand ai incercat.si repare mereu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Nu am tester. Care e procedura de rreset erori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Ai pm cu procedura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Multumesc. Va tin la curent cu ce am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abs1nt Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Salutare ma poae ajuta si pe mn cineva cu un cablua de abreiaj la un R1 din 2000...sau imi poate da un nr de telefon sau o adresa de contact...Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Salutare ma poae ajuta si pe mn cineva cu un cablua de abreiaj la un R1 din 2000...sau imi poate da un nr de telefon sau o adresa de contact...Multumesc ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Salutare tuturor... cine a fost azi in Politehnica cu mobra??? Au facut niste amici de-ai mei niste poze si ma gandeam ca poate cei din poza le vor Asta in cazul in care motoreta este R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 (editat) Primul e R6-2001 al doilea e 2003. Editat Aprilie 20, 2013 de Nyt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 iti dai seama bro ce mult ma pricep eu la marca asta... intotdeauna (n)AM avut-o la suflet ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Am iesit azi cu mobra. Vreau sa va spun ca e cu totul alta motocicleta. Resoftarea facuta de Jagi face toti banii. De la 5.000 de ture motorul se duce liniar pana pe rosu. Zici ca-i o Honda. Am schimbat si mansonul de acceleratie cu unul de R6 '06. Are o cursa ceva mai scurta. Sitele de la A&R sunt senzatie, muzica in urechi. De abia astept sa ies iar maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Salut, Imi poate spune si mie cineva care ar fi avantajele si dezavantajele anularea exupu-ului la un R1 din 2001 si daca acest lucru dauneaza motorului pe termen lung? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 De la 5.000 de ture motorul se duce liniar pana pe rosu. Zici ca-i o Honda. Hai Nicule ca aveam pretentii de la tine.. onda Salut, Imi poate spune si mie cineva care ar fi avantajele si dezavantajele anularea exupu-ului la un R1 din 2001 si daca acest lucru dauneaza motorului pe termen lung? Nu anula exupul daca vrei sa mai mergi pe strada cu ea, daca-i schimbi toata evacuarea pune-i jet kitul de la Ivan http://www.ivansperformanceproducts.com/r1.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarebv Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salut. A incercat careva sa prepare negrul ala care este dat pe cadru (MBL2 5988-1 )? Am niste zgarieturi destul de urate pe cadru acolo unde se pun buloanele pentru stander si as vrea sa o retusez cumva. Am incercat deja la vopsitorii care prepara culori pe computer dar nu stiu cum sa prepare nuanta dupa codul ala. Ma gandesc ca poate a mai intalnit careva problema asta si poate stie despre ce e vorba. Senchiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Nu doresc sa ii fac o marire de putere..Se pare ca am exup-ul defect si cablurile si trebuie sa aleg intre schimbarea lor cu unele sh sau eliminare lui.Ca si mers cca 70% merg prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Nu doresc sa ii fac o marire de putere..Se pare ca am exup-ul defect si cablurile si trebuie sa aleg intre schimbarea lor cu unele sh sau eliminare lui.Ca si mers cca 70% merg prin oras. Trebuie sa gasesti sh, o sa-ti mearga mult mai bine motocicleta mai ales in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Hai Nicule ca aveam pretentii de la tine.. onda Am iesit si duminica, pe Tihuta. Ma indragostesc tot mai tare de motocicleta asta. Sper ca anul asta s-o duc iar pe circuit, sa vedem cum se comporta acum in "lumea ei". Editat Aprilie 22, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Hai Duminica 28.04. pe Euroring . Eu am sa merg sa vad cum se comporta a mea , dupa toate modificarile si gramada de bani investiti in ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 zi si pretul minim posibil.citi km, taxa intrare, cam citi km tine un cauciuc spate, costuri cu alimentatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Pretul minim posibil pt. mine , din Oradea e ~ 450 lei daca socotesc si cauciucurile . Am de acasa pana la pista ~ 240 km si in mod normal mergem 3 cu o masina deci iese transportul 90 lei . Taxa la circuit e 165 lei (cu discount pt. noi) pe 5 ore nelimitat (cine rezista) Benzina in motocicleta 120 lei + o cafea sau un energizant 10 lei. Cauciucuri se gasesc pe la noi, second hand in stare ok , cu DOT bun la ~ 200 lei perechea si tin 2-3 iesiri. Babgulyasul nu se pune ca e investitie nu cheltuiala ) http://www.euroring.hu/en/gallery/?album=4&gallery=8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Primul e R6-2001 al doilea e 2003. ambele sunt r6 model 2003-2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 ambele sunt r6 model 2003-2004 Honest mistake. Din "dinamica" pozei asa mi s-a parut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Hai cu weekend-ul ! Editat Aprilie 24, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.