Adyp Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 S-a vandut deja, a ajuns la Bucale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 unde tot de vanzare e ...la 9000 evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 un altfel de rn22 link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Am vazut-o la Pannonia, a venit Susoiu cu ea. E superba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 un altfel de rn22 link cum e asta cu 2 pc-uri? sau e vb de autotune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 un altfel de rn22 link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 frumoasa si mie-mi place ,a investit ceva in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Am si eu o intrebare,o curiozitate : bateria se poate duce pe loc?Mi s-a intamplat ceva foarte ciudat zilele trecute : am dat cateva ture,e adevarat,am mers destul de tare,m-am oprit 5 min,si dupa aceea,cand am dat cheie din nou,0,nimic.Tzacanea releul de pornire.Am incercat s-o pornesc impinsa,nimic.Pornea si se oprea instant.La sfatul unui prieten,am luat o alta baterie de la cineva si am pus-o atunci pe loc.A pornit ceas.Concluzia : scurt in baterie. Bateria era Yuasa YTS....bateria stock cu care vine de la ma-sa.Nu am nimic de reprosat bateriei,pt ca sunt convins ca este pe motor de cand e si motorul,adica de aproape 10 ani (2004),deci si-a trait traiul si imi voi lua aceeiasi baterie. Dar mi s-a parut ciudat faptul ca a crapat asa,instant,fara nici un semn.In primavara cand am pus-o pe motor,mi-a facut figura de vreo 2 ori si n-a mai pornit,dar de atunci si-a revenit si merea boboc.Vi s-a mai intamplat ceva asemanator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Am si eu o intrebare,o curiozitate : bateria se poate duce pe loc?Mi s-a intamplat ceva foarte ciudat zilele trecute : am dat cateva ture,e adevarat,am mers destul de tare,m-am oprit 5 min,si dupa aceea,cand am dat cheie din nou,0,nimic.Tzacanea releul de pornire.Am incercat s-o pornesc impinsa,nimic.Pornea si se oprea instant.La sfatul unui prieten,am luat o alta baterie de la cineva si am pus-o atunci pe loc.A pornit ceas.Concluzia : scurt in baterie. Bateria era Yuasa YTS....bateria stock cu care vine de la ma-sa.Nu am nimic de reprosat bateriei,pt ca sunt convins ca este pe motor de cand e si motorul,adica de aproape 10 ani (2004),deci si-a trait traiul si imi voi lua aceeiasi baterie. Dar mi s-a parut ciudat faptul ca a crapat asa,instant,fara nici un semn.In primavara cand am pus-o pe motor,mi-a facut figura de vreo 2 ori si n-a mai pornit,dar de atunci si-a revenit si merea boboc.Vi s-a mai intamplat ceva asemanator? Da, este normal ca unii acumulatori sa cada brusc. Se pot scurcircuita in baza lor de la depuneri sau se intrerup pe puntea de legatura intre elementi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Am inteles,deci e ok,ma speriasem sa nu-mi fi facut scurt altceva si sa-mi prajeasca si bateria.Am verif si incarcarcarea,e ok.Imi dadea 14.2 cu bateria amicului care statuse prin garaj o gramada. TNG,mai am o intrebare : m-am gandit,dupa cum am zis mai sus tot la Yuasa.Mie personal mi s-a parut foarte ok.Din ce stii tu,cum e?Alte baterii,ce e mai bun?Si de unde mi le pot lua? Eu am gasit aici : http://www.magazinuldebaterii.ro/catalog/baterii-moto-147325?f=183026-112418 Sa mi-o iau pe cea ieftina,in care din ce am vazut eu nu e bagat acidul,sau pe cea scumpa pe care numa o pui sus?E vreo diferenta? Mai sunt si alte alternative?Mie imi da in manual doar de 8.6,plus ca o baterie de dimens mai mari sunt convins ca nu ar intra acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 booon..avand in vedere ca am incheiat sezonul de aproape o luna si ma apuc si eu de munca la motor pt la anu(reparatii minore sa zic asa) as avea o intrebare..in special @TNG si @JAGI....ce imbunatatiri i-as putea aduce r-ului meu din 2003,care nu ar costa o avere?sunt deschis la oriceeee sugestii.tin sa precizez ca are pompa radiala brembo(nush dimensiunea),ambreiaj EBC heavy-duty,kit lant RK(nu mai stiu modelul dar cel de top de la ei) cu foi JT(2 dinti pe spate mai mult parca)...in rest,cam stock:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Am inteles,deci e ok,ma speriasem sa nu-mi fi facut scurt altceva si sa-mi prajeasca si bateria.Am verif si incarcarcarea,e ok.Imi dadea 14.2 cu bateria amicului care statuse prin garaj o gramada. TNG,mai am o intrebare : m-am gandit,dupa cum am zis mai sus tot la Yuasa.Mie personal mi s-a parut foarte ok.Din ce stii tu,cum e?Alte baterii,ce e mai bun?Si de unde mi le pot lua? Eu am gasit aici : http://www.magazinuldebaterii.ro/catalog/baterii-moto-147325?f=183026-112418 Sa mi-o iau pe cea ieftina,in care din ce am vazut eu nu e bagat acidul,sau pe cea scumpa pe care numa o pui sus?E vreo diferenta? Mai sunt si alte alternative?Mie imi da in manual doar de 8.6,plus ca o baterie de dimens mai mari sunt convins ca nu ar intra acolo. Eu zic sa o iei pe aia activata deja, mai putina bataie de cap si, dpmdv, e mai sigura la rasturnat, montat intr-o parte etc. Si mie mi se par excelente astea de la yuasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 (editat) Revin cu tema mea de extrasezon ca sa spun asa- Service mode-> CO settings. Nu am gasit nici o informatie nici in service nici in owners manual, asa ca am cautat pe net despre ce este vorba in setarile de CO din service mode unde se mai afla submeniurile C1, C2, C3,C4. Se pare ca de acolo se poate seta: -Amestecul pe fiecare piston C1, C2, C3,C4. sau -Amestecul in functie de pozitia acceleratiei, fiind impartita plaja in 4 zone corespunzatoare cu ce se gaseste in setari C1, C2, C3,C4. Daca puteti dezvolta directia aceasta (poate intelegeti mai bine, umbland cu resoftari , etc) ar fi interesant pentru ca oricare din cele doua variante ar fi corecte s-ar putea echilibra mai bine functionarea pistoanelor, respectiv cealalta varianta, ceea ce am vazut ca se obtine cu resoftare, frana de motor mai ok, etc. Am gasit pe net ca se pot accesa setarile acestea si la r6, fz6, asa ca odata lamurit s-ar putea aplica mai multor tipuri de motoare "corectia" aceasta. Mai caut, insa poate e cineva ce deja s-a documentat mai bine si ma poate lamuri. Editat Octombrie 29, 2013 de Freelancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Fara Dynorun, doar te afli-n treaba modificind CO-urile, totul e autosugestie. Trebuie monitorizat amestecul de gaze plus valoare cuplului si a puterii ca sa vezi ce efecte produc modificarile. Apa calda a fost descoperita demult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Total de acord, insa la fel se intampla si daca pui PC, fara teste nu poti scoate tot, o harta facuta pe un motor banuiesc ca nu e 100% ok buna de pus pe altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 caumpar codita r1 2003...daca stiti careva una,let me know.am cautat pe ebay,bikeshop si alte locuri si nici macar una... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 cauta pe ebay.com, zilnic, sigur apare una. Total de acord, insa la fel se intampla si daca pui PC, fara teste nu poti scoate tot, o harta facuta pe un motor banuiesc ca nu e 100% ok buna de pus pe altul. Pai tocmai deaia, cei mai multi au impresia ca un PC rezolva totul, cumpara unul si dupaia , deziluzie totala. Exista harti generice care aduc ceva cistiguri , trebuie doar ca motoretele sa fie cit de cit in parametrii de compresie.la propulsor. http://www.ebay.com/itm/2002-2003-Yamaha-YZF-R1-Subframe-Rear-Tail-Sub-Frame-Back-OEM-/141064541713?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20d81a1611&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/2002-2003-Yamaha-YZF-R1-Subframe-Rear-Tail-Sub-Frame-Back-OEM-UNDER-BATTERY-TRAY-/130981599494?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e7f1c9906&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/02-03-YAMAHA-YZF-R1-REAR-SUBFRAME-BACK-SUB-FRAME-100-STRAIGHT-/261269215914?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cd4dbdaaa&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/02-03-YAMAHA-R1-SUB-FRAME-subframe-yzf-1000-yzfr1-2002-2003-02-03-yzf-r1-/330968389032?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4d0f40d5a8&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 @JAGI:dap,stau la vanatoare pe net cat pot de des.cred ca nu m-am exprimat cum trebuie in legatura cu ce am nevoie:carena codita,partea superioara.multumesc de ajutor:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius897 Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 legat de consum yamaha r1 2000 drum intins si viteza medie 160 viteza maxima 270 asta fiindaca batea vantul ,cu pasager 8 la suta nici mai mult nici mai putin ,. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 booon..avand in vedere ca am incheiat sezonul de aproape o luna si ma apuc si eu de munca la motor pt la anu(reparatii minore sa zic asa) as avea o intrebare..in special @TNG si @JAGI....ce imbunatatiri i-as putea aduce r-ului meu din 2003,care nu ar costa o avere?sunt deschis la oriceeee sugestii.tin sa precizez ca are pompa radiala brembo(nush dimensiunea),ambreiaj EBC heavy-duty,kit lant RK(nu mai stiu modelul dar cel de top de la ei) cu foi JT(2 dinti pe spate mai mult parca)...in rest,cam stock:) Un pinion -1 pe fata, furtune de frana, filtru de aer sport, bujii, semighidoane, scarite - ca investitie minora. Daca bagi mana mai adanc in buzunar : PC III si sistem de evacuare full race - cu reglaje facute pe Dyno, roti usoare, discuri flotante, telescoape fata-spate corect reglate pt. greutatea si stilul tau de pilotaj, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Sau, poti sa cauti pe Italia un ECU race, YEC sau resoftat, face toti banii, ai sanse sa-l gasesti si la 200euro, e model vechi deja.Trage complet diferit, are si functie de QS incorporata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Am uitat de QS, care face toti banii Editat Noiembrie 4, 2013 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 @jagi & @kyp:multumesc de ajutor,bune idei:) Filtru aer este,bujiile vin,la semighidoane nu le prea vad sensul,scarite ar trebui teoretic...roti,pc,evacuare,nu are absolut nici un sens,ii dublez valoarea motorului fara un final deosebit.sigur nu va face(in materie de performanta) nici 70% cat un 2004. Multumesc de ajutor si astept pareri si sfaturi in continuare:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Semighidoanele mai lungi si scaritele reglabile vor imbunatatii manevrabilitatea pe viraje si pozitia de pilotaj (nu confortul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Sau Georgica.....ia alta:))))..acuma serios semighidoane si scarite..cele mai eftine si imbunatatesc stilul de pilotaj.....+ acceleratie rapida...este cel mai ok si isi merita banii..nu foarte multi.....restu e can-can:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.