Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o intrebare,o curiozitate : bateria se poate duce pe loc?Mi s-a intamplat ceva foarte ciudat zilele trecute : am dat cateva ture,e adevarat,am mers destul de tare,m-am oprit 5 min,si dupa aceea,cand am dat cheie din nou,0,nimic.Tzacanea releul de pornire.Am incercat s-o pornesc impinsa,nimic.Pornea si se oprea instant.La sfatul unui prieten,am luat o alta baterie de la cineva si am pus-o atunci pe loc.A pornit ceas.Concluzia : scurt in baterie.

Bateria era Yuasa YTS....bateria stock cu care vine de la ma-sa.Nu am nimic de reprosat bateriei,pt ca sunt convins ca este pe motor de cand e si motorul,adica de aproape 10 ani (2004),deci si-a trait traiul si imi voi lua aceeiasi baterie.

Dar mi s-a parut ciudat faptul ca a crapat asa,instant,fara nici un semn.In primavara cand am pus-o pe motor,mi-a facut figura de vreo 2 ori si n-a mai pornit,dar de atunci si-a revenit si merea boboc.Vi s-a mai intamplat ceva asemanator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare,o curiozitate : bateria se poate duce pe loc?Mi s-a intamplat ceva foarte ciudat zilele trecute : am dat cateva ture,e adevarat,am mers destul de tare,m-am oprit 5 min,si dupa aceea,cand am dat cheie din nou,0,nimic.Tzacanea releul de pornire.Am incercat s-o pornesc impinsa,nimic.Pornea si se oprea instant.La sfatul unui prieten,am luat o alta baterie de la cineva si am pus-o atunci pe loc.A pornit ceas.Concluzia : scurt in baterie.

Bateria era Yuasa YTS....bateria stock cu care vine de la ma-sa.Nu am nimic de reprosat bateriei,pt ca sunt convins ca este pe motor de cand e si motorul,adica de aproape 10 ani (2004),deci si-a trait traiul si imi voi lua aceeiasi baterie.

Dar mi s-a parut ciudat faptul ca a crapat asa,instant,fara nici un semn.In primavara cand am pus-o pe motor,mi-a facut figura de vreo 2 ori si n-a mai pornit,dar de atunci si-a revenit si merea boboc.Vi s-a mai intamplat ceva asemanator?

Da, este normal ca unii acumulatori sa cada brusc. Se pot scurcircuita in baza lor de la depuneri sau se intrerup pe puntea de legatura intre elementi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles,deci e ok,ma speriasem sa nu-mi fi facut scurt altceva si sa-mi prajeasca si bateria.Am verif si incarcarcarea,e ok.Imi dadea 14.2 cu bateria amicului care statuse prin garaj o gramada.

TNG,mai am o intrebare : m-am gandit,dupa cum am zis mai sus tot la Yuasa.Mie personal mi s-a parut foarte ok.Din ce stii tu,cum e?Alte baterii,ce e mai bun?Si de unde mi le pot lua?

Eu am gasit aici : http://www.magazinuldebaterii.ro/catalog/baterii-moto-147325?f=183026-112418

Sa mi-o iau pe cea ieftina,in care din ce am vazut eu nu e bagat acidul,sau pe cea scumpa pe care numa o pui sus?E vreo diferenta?

Mai sunt si alte alternative?Mie imi da in manual doar de 8.6,plus ca o baterie de dimens mai mari sunt convins ca nu ar intra acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

booon..avand in vedere ca am incheiat sezonul de aproape o luna si ma apuc si eu de munca la motor pt la anu(reparatii minore sa zic asa) as avea o intrebare..in special @TNG si @JAGI....ce imbunatatiri i-as putea aduce r-ului meu din 2003,care nu ar costa o avere?sunt deschis la oriceeee sugestii.tin sa precizez ca are pompa radiala brembo(nush dimensiunea),ambreiaj EBC heavy-duty,kit lant RK(nu mai stiu modelul dar cel de top de la ei) cu foi JT(2 dinti pe spate mai mult parca)...in rest,cam stock:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles,deci e ok,ma speriasem sa nu-mi fi facut scurt altceva si sa-mi prajeasca si bateria.Am verif si incarcarcarea,e ok.Imi dadea 14.2 cu bateria amicului care statuse prin garaj o gramada.

TNG,mai am o intrebare : m-am gandit,dupa cum am zis mai sus tot la Yuasa.Mie personal mi s-a parut foarte ok.Din ce stii tu,cum e?Alte baterii,ce e mai bun?Si de unde mi le pot lua?

Eu am gasit aici : http://www.magazinuldebaterii.ro/catalog/baterii-moto-147325?f=183026-112418

Sa mi-o iau pe cea ieftina,in care din ce am vazut eu nu e bagat acidul,sau pe cea scumpa pe care numa o pui sus?E vreo diferenta?

Mai sunt si alte alternative?Mie imi da in manual doar de 8.6,plus ca o baterie de dimens mai mari sunt convins ca nu ar intra acolo.

Eu zic sa o iei pe aia activata deja, mai putina bataie de cap si, dpmdv, e mai sigura la rasturnat, montat intr-o parte etc. Si mie mi se par excelente astea de la yuasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu tema mea de extrasezon ca sa spun asa- Service mode-> CO settings.

Nu am gasit nici o informatie nici in service nici in owners manual, asa ca am cautat pe net despre ce este vorba in setarile de CO din service mode unde se mai afla submeniurile C1, C2, C3,C4.

Se pare ca de acolo se poate seta:

-Amestecul pe fiecare piston C1, C2, C3,C4.

sau

-Amestecul in functie de pozitia acceleratiei, fiind impartita plaja in 4 zone corespunzatoare cu ce se gaseste in setari C1, C2, C3,C4.

 

Daca puteti dezvolta directia aceasta (poate intelegeti mai bine, umbland cu resoftari , etc) ar fi interesant pentru ca oricare din cele doua variante ar fi corecte s-ar putea echilibra mai bine functionarea pistoanelor, respectiv cealalta varianta, ceea ce am vazut ca se obtine cu resoftare, frana de motor mai ok, etc.

Am gasit pe net ca se pot accesa setarile acestea si la r6, fz6, asa ca odata lamurit s-ar putea aplica mai multor tipuri de motoare "corectia" aceasta.

Mai caut, insa poate e cineva ce deja s-a documentat mai bine si ma poate lamuri.

Editat de Freelancer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara Dynorun, doar te afli-n treaba modificind CO-urile, totul e autosugestie. Trebuie monitorizat amestecul de gaze plus valoare cuplului si a puterii ca sa vezi ce efecte produc modificarile. Apa calda a fost descoperita demult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta pe ebay.com, zilnic, sigur apare una.



Total de acord, insa la fel se intampla si daca pui PC, fara teste nu poti scoate tot, o harta facuta pe un motor banuiesc ca nu e 100% ok buna de pus pe altul.

Pai tocmai deaia, cei mai multi au impresia ca un PC rezolva totul, cumpara unul si dupaia , deziluzie totala. Exista harti generice care aduc ceva cistiguri , trebuie doar ca motoretele sa fie cit de cit in parametrii de compresie.la propulsor.



http://www.ebay.com/itm/2002-2003-Yamaha-YZF-R1-Subframe-Rear-Tail-Sub-Frame-Back-OEM-/141064541713?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20d81a1611&vxp=mtr



http://www.ebay.com/itm/2002-2003-Yamaha-YZF-R1-Subframe-Rear-Tail-Sub-Frame-Back-OEM-UNDER-BATTERY-TRAY-/130981599494?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e7f1c9906&vxp=mtr



http://www.ebay.com/itm/02-03-YAMAHA-YZF-R1-REAR-SUBFRAME-BACK-SUB-FRAME-100-STRAIGHT-/261269215914?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cd4dbdaaa&vxp=mtr



http://www.ebay.com/itm/02-03-YAMAHA-R1-SUB-FRAME-subframe-yzf-1000-yzfr1-2002-2003-02-03-yzf-r1-/330968389032?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4d0f40d5a8&vxp=mtr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

booon..avand in vedere ca am incheiat sezonul de aproape o luna si ma apuc si eu de munca la motor pt la anu(reparatii minore sa zic asa) as avea o intrebare..in special @TNG si @JAGI....ce imbunatatiri i-as putea aduce r-ului meu din 2003,care nu ar costa o avere?sunt deschis la oriceeee sugestii.tin sa precizez ca are pompa radiala brembo(nush dimensiunea),ambreiaj EBC heavy-duty,kit lant RK(nu mai stiu modelul dar cel de top de la ei) cu foi JT(2 dinti pe spate mai mult parca)...in rest,cam stock:)

Un pinion -1 pe fata, furtune de frana, filtru de aer sport, bujii, semighidoane, scarite - ca investitie minora. Daca bagi mana mai adanc in buzunar : PC III si sistem de evacuare full race - cu reglaje facute pe Dyno, roti usoare, discuri flotante, telescoape fata-spate corect reglate pt. greutatea si stilul tau de pilotaj, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau, poti sa cauti pe Italia un ECU race, YEC sau resoftat, face toti banii, ai sanse sa-l gasesti si la 200euro, e model vechi deja.Trage complet diferit, are si functie de QS incorporata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jagi & @kyp:multumesc de ajutor,bune idei:)

Filtru aer este,bujiile vin,la semighidoane nu le prea vad sensul,scarite ar trebui teoretic...roti,pc,evacuare,nu are absolut nici un sens,ii dublez valoarea motorului fara un final deosebit.sigur nu va face(in materie de performanta) nici 70% cat un 2004.

Multumesc de ajutor si astept pareri si sfaturi in continuare:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau Georgica.....ia alta:))))..acuma serios semighidoane si scarite..cele mai eftine si imbunatatesc stilul de pilotaj.....+ acceleratie rapida...este cel mai ok si isi merita banii..nu foarte multi.....restu e can-can:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...