george05 Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) )))))) Editat Iulie 16, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 M-am apucat de pus chestiile importante (sala, muzica, foto, video, etc) la punct inca din ianuarie. De detalii am timp sa ma ocup, pana in iunie mai trece multa apa pe Dunare... Stres? Ce-i ala? That's the spirit! Sa nu uiti ca e petrecerea ta, nu a invitatilor... Si...din ce se strange acolo sa iei ceva frumos si "calului" din dotare,sa fie toata lumea multumita..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 (editat) Caut ornamentul de plastic al rezervorului de pe partea dreapta de la 07-08.Maine 18.07 ajung in Bucuresti. Editat Iulie 17, 2014 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastiano Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 e cineva interesat de un power commander 3 de la un r1 '04-06??? eu nu ma folosesc de el si vreau sa-l vand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Cateva poze de la Brno. Ajung acasa in weekend si o sa pun si ceva filmari. Motocicleta s-a comportat exemplar, incepem sa ne intelegem din ce in ce mai bine. Abia astept etapa de la Hungaroring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Cateva poze de la Brno. Ajung acasa in weekend si o sa pun si ceva filmari. Motocicleta s-a comportat exemplar, incepem sa ne intelegem din ce in ce mai bine. Abia astept etapa de la Hungaroring. top job!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 e cineva interesat de un power commander 3 de la un r1 '04-06??? eu nu ma folosesc de el si vreau sa-l vand... Ai pm:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastiano Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 sal baieti. observ ca majoritatea din voi mergeti profi pe pista asa ca imi voi permite sa cer o parere. am momentan un r1 2004 pe care sunt indecis daca sa il pastrez sau nu. ma inteleg minunat cu el, imi place foarte mult motoreta dar ma bate gandu de un 2009-2010. e diferenta asa mare intre ele ca si ciclistica? ce ar trebui sa iau in calcul pt modelul nou si daca se merita diferenta de bani. cu actuala inca nu m-am dat pe pista, inca sunt in primul an de tatonare si inca ma mai obisnuiesc cu ea. sunt tentat sa ma dau si pe pista sa vad daca ma descurc sau evit distractii de genu(deh, nu toti suntem facuti pt asa ceva). p.s. singuru lucru care nu imi place la actualul motor e caldura care o primesc moca prin oras si faptul ca jos in ture e ca un scuter, problema din ce am vazut rezolvabila cu resoftarea la jagi.aa si ceva bani de bagat in el ca fostu proprietar a folosita drept caruta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Si 2009 are si mai multa caldura, mult mai multa . Trebuie intrerupator manual montat pt a da drumul la ventilatoare ai devreme, daca functioneaza de la 80grd, aerul degajat e destul de suportabil, nu se compara cu valul de caldura care vine de la radiator cind atinge 104grd. 2004 are o ciclistica chiar foarte buna. In loc sa dai banii pe un model mai nou, care oricum nu te face mai motociclist, investeste intr-un set de carene de pista, gume, gume, gume moi si aerente, taxe de Tg Secuiesc sau orice alte circuite, si intr-un an sau 2 o sa stii sa pilotezi. Dupaia, poti sa-ti iei si BMWS1000RR. Daca tot vrei upgrade, ia-ti BMW sau ZX10 2011+, in Honda sau Yamaha chiar nu are rost sa investesti, poate doar Suzuki, de la 2009 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Si 2009 are si mai multa caldura, mult mai multa . Trebuie intrerupator manual montat pt a da drumul la ventilatoare ai devreme, daca functioneaza de la 80grd, aerul degajat e destul de suportabil, nu se compara cu valul de caldura care vine de la radiator cind atinge 104grd. 2004 are o ciclistica chiar foarte buna. In loc sa dai banii pe un model mai nou, care oricum nu te face mai motociclist, investeste intr-un set de carene de pista, gume, gume, gume moi si aerente, taxe de Tg Secuiesc sau orice alte circuite, si intr-un an sau 2 o sa stii sa pilotezi. Dupaia, poti sa-ti iei si BMWS1000RR. Daca tot vrei upgrade, ia-ti BMW sau ZX10 2011+, in Honda sau Yamaha chiar nu are rost sa investesti, poate doar Suzuki, de la 2009 in sus. asta e la un nivel inalt si foarte inalt poate... in BSB se merge pe yamaha 2009+ fara probleme. in clasamentu general yamaha e pe 2 si 4. primu bmw e pe 5 iar primu suzuki pe 9 (hopkins). pt tg secuiesc si etape in rosbk se poate merge lejer pe r1 2004, cu frane, suspensii, cauciucuri, QS. - mai tine si de pilot, normal. de ce sa nu investesti intr-un 1000rr 2009, e super motoreta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Superstock sau Superbike? Urmariti si voi curse mai pamintene, adica cele din Superstock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 top job!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 @6 ce motor ti-am dat ! Mai ca-mi venea sa-l iau la o tura pe Brno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Il iei inapoi curind, probabil la Hungaroring , peste 1 luna. La pariu ca scoti cu 1-2 secunde mai bine decit cu Kawa. Apropo de kawa, daca ai investi citiva euro in mecanismul de acceleratie, ai rezolva pb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 @6 ce motor ti-am dat ! Mai ca-mi venea sa-l iau la o tura pe Brno Ti-l dau o iesire la Hungaro, sa-ti aduci aminte ce inseamna ciclistica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 R1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 R1 ) asa e daca esti tradator:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Am si eu o intrebare,unde gasesc 2 valve de roti din acelea la 90 de grade ca sa nu imi mai rup degetele prin spite/discuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Kyp trebuie sa stie, mie mi-a vandut-o cu valve d-alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Am si eu o intrebare,unde gasesc 2 valve de roti din acelea la 90 de grade ca sa nu imi mai rup degetele prin spite/discuri? www.ebay.co.uk, vreo 17lire, merita fiecare cent. nu lua chinezarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 (editat) Mersi.Am uitat sa intreb,ma uit aici,valvele pe R1 2004 sunt de 11.3 mm? Pt ca vad ca sunt 2 tipuri,de 11.3 si de 8.3.... Editat Iulie 21, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Daca cauti la anunturi, ai sa vezi si specificatiile tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Cred ca va intereseaza... Pareri? http://www.omnimoto.it/magazine/13809/yamaha-yzf-r1-2015-due-versioni-potenza-nuova-superbike http://www.pemotoare.ro/yamaha-r1-2015-look-a-la-r6-si-230-cp/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 230 cp my ass.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Cred ca va intereseaza... Pareri? http://www.omnimoto.it/magazine/13809/yamaha-yzf-r1-2015-due-versioni-potenza-nuova-superbike http://www.pemotoare.ro/yamaha-r1-2015-look-a-la-r6-si-230-cp/ Pozele surprinse pe acel circuit sunt vechi de cel putin un an.A fost articolul respectiv pe MCN,repet,acum mai bine de un an si bineinteles,romanii doar l-au tradus,ca niste jurnalisti de succes ce sunt. Este vorba de niste teste cu un prototip facute in Australia cred ca la sf lui 2013 si in care intr-adevar se testa urmatorul model R1 care se preconiza pt 2014-2015. S-a tras concluzia de catre cei din Australia si de catre MCN ca e vorba de un 4L/1000cc dupa dimens si sunetul motorului,cu un carenaj adaptat de R6.Din acele poze s-a tras concluzia ca noul R1 va renunta la tobele sub sa si va respecta trendul actual de centralizare a maselor cu toba joasa laterala si admisie fortata centrala. Dar pana nu se lanseaza,batem apa-n piua. Vorba colegului,230 de cai?Haida-de.De unde atata fericire. Doar daca fac gesturi extreme de genul inj directa sau supape pneumatice,dar asta inseamna niste costuri de productie care o vor face intangibila.Nu cred ca va fi cazul. Probabil va fi la nivelul S1000 ,undeva pe la 175-180 de cai la roata si impachetata cu electronica. 230 de cai nu ai de unde sa scoti fara solutii extreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.