Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R1


kima
 Share

Postări Recomandate

Nu are rost sa cobori sub 60-65ms nici in a 5a la 12k!
Daca ai scris ca le taie pe ambele cu siguranta am citit dar am uitat ,scz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu nu coboram niciodata sub 65 in zona aceea daca aveam posibilitatea sa setez cum ai tu acolo

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... daca aveam o singura setare, puneam 65 si ura si la gara, schimbam cu QS numai in zona optima, asa se complica situatia, setari independente functie de rpm si treapta. Daca mai avea si functie de TPS probabil o luam razna pana acum. Nu-i nimic, sunt invatat sa ma descurc singur, speram doar la un pic de ajutor in intelegerea principiului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu incercam prima data ceva de genu sa-mi dau seama de directia in care trebuie sa modific :
Gear 1 : 90
Gear 2 : 80
Gear 3 : 75
Gear 4 : 70
Gear 5 : 65

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ajung acasa o sa pun cateva poze cu timpi de taiere de la moto meu poate te ajuta.

PS Este si cu TPS.😂

» Post actualizat in 30 Aug 2018 16:44

Cam asa arata hartile stok de pe yamaha tracer /MT 09 cu QS OEM 2017

post-15340-0-44186600-1535647405_thumb.jpg

post-15340-0-22852100-1535647413_thumb.jpg

post-15340-0-43420100-1535647423_thumb.jpg

post-15340-0-68383000-1535647431_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata hartile stok de pe yamaha tracer /MT 09 cu QS OEM 2017

 

Excelent TNG, multam fain! Sunt extrem de incantat ca simturile nu m-au inselat si timpii determinati de mine pentru zona 8-10000rpm (la o deschidere a gazului de cca 60-70%) se aliniaza aproape perfect pe hartile dezvoltate de fabricant pentru MT, respectiv 62-60ms, fata de 63-60ms cum au ei... si ca de in regula sa cobori pana la 55ms.

 

Un lucru nu mi-e clar inca pentru ca e contra-intuitiv, desi nu foarte mult de ce timpii scad pe masura ce creste turatia? Ce vreau sa spun este ca am inteles, timpii sunt mai mari in treptele inferioare deoarece raportul si respectiv multipilicatorul de cuplu sunt mai mari ce se traduce in tensiune mai mare pe pinioane... nu ar trebui ca principiul sa se respecte si in cazul rpm-ului, la ture mai mici unde cuplul dezvotat de motor si respectiv sarcina pe pinioane e mai mica sa necesite, sau mai bine zis, sa permita timpi mai mici de taiere?

 

... doar daca nu cumva in ture mai mari, datorita vitezei de rotire a pinioanelor cutia schimba mai rapid? Este singura explicatie ce-mi vine acum in minte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea cu R1 se mai si da cu motorul sau face doar exercitii matematice?

 

Atata “tunat“ si cand se intalneste omul cu voi pe strada va depaseste loganul cand incep virajele :) Evident , nu ma refer la CMD & Jagi.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am descoperit un defect destul de nasol la modelul 2007 2008. e vorba de tija (axul care intra in motor pe partea stinga a propulsorului) care actioneaza harta cutiei de viteze. Piesa #10 din link, https://www.partsfish.com/oemparts/a/yam/5004696df8700209bc7965b7/shift-shaft . Se rupe o ureche din capatul axului. Nimeni nu a gasit explicatia, eu mi am dat seama ieri seara cind riderul ce a inchiriat motocicleta mea a ramas in imposibilitatea de a mai schimba treptele. Acelasi defect a aparut si la motocicleta lui in urma cu o luna. Deci, acelasi rider "strica" 2 cutii de viteza. Unde ar fi explicatia? Ambele moto au sistemul de schimbator de viteze in ca la R1 2009+. Daca asupra footpeg-ului se exercita si o miscare din lateral, nu numai sus-jos, apare o tensiune in acele urechi ale axului mai sus amintit. Motoreta mea a mers 10 000km pe pista cu acelasi sistem de schimbator de viteze numai ca footpeg-ul era foarte scurt, am taiat jumate din lungimea lui pt a nu se agata de asfalt in cazul unei cazaturi. In momentul in care s a stricat axul, schimbatorul avea footpeg normal, nescurtat. Asupra lui se exercita o forta mult mai mare din lateral in timpul curselor pe circuit. Solutia este scurtarea footpeg ului sau pastrarea sistemului de schimbator original sau altul ce are aceeasi actionare ca cel original, ce nu poate strasa axul schimbatorului din lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu o sesiune inainte da ceda, nu s-a anuntat nimic dubios. In maxim 10 ture cedeaza definitiv, intii da semne de eroare la schimbarea treptelor, dupa 2-3 ture nu mai intra deloc.


» Post actualizat in 04 Sep 2018 04:41


E preferabil sa ai pe stoc acea piesa, se schimba repede cu conditia sa stii sa dai jos ambreiajul. costa 51$ pe partsfish.com, eu o s-o comand saptamina asta.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ 2 clar. Acelasi model si aceeasi problema am avut. Am fost nevoit sa schimb kitul de lant pentru ca a aparut alungirea inegala intre zale si aveam -1 pe fata. Daca intri pe gearingcommander o sa vezi ca la -1 ai uzura marita a kitului, pe cand la +2 ai uzura chiar mai mica decat rapoartele stock. Pentru pret super la kitul de lant, incearca la bepa group. Alin este un super baiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-1 inseamna cam 3 dinti in plus pe spate. Lantul trebuie lungit.Problema maririi diametrului foii spate este ca afecteaza in mai mare masura suspensia spate, R1 e campioana la marimea foii spate. Cu cit lantul se departeaza de axa geometrica a basculei, cu atit mai mult forteaza miscarea ei in sus-jos.Initial am folosit si eu 16-48, pe urma am mai micsorat lantul si pinioanele au 15-45. Pe mine ma intereseaza mai putin uzura lantului, insa chiar si asa, RK-ul 520 GXW , uns numai cu ulei de lant pt drujba, a depasit 5000km numai pe pista. Stiu colegi cu RK GXW520 care in conditii de mers pe strada au atins 10 000km, La 450 ron lantul, parca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e 520, nu 530.Si nu a ajuns la limita nici pe departe. Totusi, 2kg mai usor, avind in vedere ca este masa in rotatie, asta inseamna mai usoara cu 20kg cind vine vorba de a vira la viteze mari, e mult.

Din ce am citit la specificatii acest rk are 1,81 kg. Did zvmx 520 are 1,63 kg si 530 are 2,2 kg (toate la 100 de zale). Fata de ce lant are rk cu 2 kg mai putin? Cel stock de 530 este atat de greu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...