B.B. Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Orice chestie cleioasa/unsurasa e mai buna de uns lantul decat nimic. Stai linistit. Majoritatea produselor de genul contin aceiasi compusi chimici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Care sunt cauzele care duc la întinderea neuniformă a lanțului ? . frana de motor, whelie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 este normal dupa aprox. 5000 km sa imi lipseasca de la cateva zale garniturile ? lantul este DID cu X ring. in perioada asta nu a trebuit sa il intind deloc decand l-am montat,o sa mai tina ceva timp asa ?(tot timpul il tin uns). a avut cineva experiente de genul asta si a mai folosit lantul in continuare mult si bine ? cel vechi era asa de uzat ca la fiecare 2-300 de km trebuia intins a si sarit de pe foaie ,dar cand l-am dat jos avea absolut toate garniturile intre zale era cu O ring nu stiu ce marca era . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 did a cam scazut stafeta de vreo 4-5 ani... dar depinde si pe unde ai mers cu motorul, indiferent daca a fost uns sau nu lantul, daca ai facut off-road cu el mai mult atunci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 1% din km astia am mers pe off. ce alternative fiabile mai am? pt. ca daca de acum incolo incepe sa se degradeze mult mai repede decat normal trebuie sa ma gandesc la alt lant,care clar nu va mai fi DID cel putin nu cu x,z ring si prostii din astea. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 ai spalat moto ori lantul cu diverse chestii? ori ceva namol+nisip ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 ce alternative fiabile mai am? E.K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 lantul a fost saplat,curatat doar cu wd-40. din cauza wd-ului sa se intample chestia asta? si curios de ce la celalalt lant nu s-a intimplat la fel pt. ca intretinerea tot asa am facut-o doar cu wd! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 (editat) WD40 este un lichid penetrant, in nici un caz lubrifiant sau produs pentru spalat lantul. Probabil a curatat vaselina dintre bolt si bucsa. nu toate, dar poate ca la unele da. Lantul se spala cu benzina sau motorina si se clateste cu spray de gresant/spray de frane. Se unge cu spray de lant. Editat August 14, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 eu pt spalat il foloseam pt uns folosesc spray de lant .am sa ma orientez spre altceva atunci daca chiar asta ar fi cauza,dar mi se parea foarte usor si simplu de curatat lantul asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 oare de ce nu au scris aia pe WD 40 ca poti sa cureti si lanturile, si au facut astia separat spray-uri de curatat lantul. suntem prea saraci sa ne zgarcim la 30 de lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 oare de ce nu au scris aia pe WD 40 ca poti sa cureti si lanturile, si au facut astia separat spray-uri de curatat lantul. suntem prea saraci sa ne zgarcim la 30 de lei... Altii mai destepti au facut separat petrolul, kerosenul si motorina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Mie mi s-a intamplat sa am probleme cu doua lanturi DID, in sensul ca s-au exfoliat o-ring-urile inainte sa fie nevoie sa schimb lanturile din motive de uzura. Lanturile respective au fost intretinute identic (curatate si unse numai cu produse dedicate) si au fost montate pe motociclete diferite (un naked si un dual sport, deci regim de mers on/off-road diferit). Eu tind sa cred fie ca DID au probleme in a mentine calitatea constanta, fie ca lanturile cu probleme au fost importate de la distribuitori dubiosi. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 lantul care l-am schimbat cu acelasi mod de intretinere de ce nu a avut aceasi soarta? nu zic acum ca nu este wd-ul vinovat ,intreb. oricum intre timp mi-am si comandat un alt produ de curatat lantul nu mai folosesc wd pt lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Mie mi s-a intamplat sa am probleme cu doua lanturi DID, in sensul ca s-au exfoliat o-ring-urile inainte sa fie nevoie sa schimb lanturile din motive de uzura. Lanturile respective au fost intretinute identic (curatate si unse numai cu produse dedicate) si au fost montate pe motociclete diferite (un naked si un dual sport, deci regim de mers on/off-road diferit). Eu tind sa cred fie ca DID au probleme in a mentine calitatea constanta, fie ca lanturile cu probleme au fost importate de la distribuitori dubiosi. Parerea mea... Sa nu fie lanturi "DID" cantrafacute in China sau mai rau , cum s-a intamplat cu placutele Ferodo, bune originale , execrabile contrafacute. Dpdv aspect, ambalaj sunt identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Mie mi s-a intamplat sa am probleme cu doua lanturi DID, in sensul ca s-au exfoliat o-ring-urile inainte sa fie nevoie sa schimb lanturile din motive de uzura. Eu tind sa cred fie ca DID au probleme in a mentine calitatea constanta, fie ca lanturile cu probleme au fost importate de la distribuitori dubiosi. Parerea mea... Sa nu fie lanturi "DID" cantrafacute in China sau mai rau Si eu am probleme cu lantul meu DID, ce cred eu ca nu e contrafacut sau importat dubios, fiind cumparat de la Louis... Cred ca este o problema de calitalitate. Mentionez ca si eu am facut tot ce a depins de mine pentru intretinerea lantului. Ma enerveaza cumplit ca s-au blocat o parte din zale. Lantul a fost schimbat in urma cu 2 ani si are aprox. 30.000 de km, 90% dintre ei parcursi pe asfalt si intr-un regim foarte potolit de exploatare a motocicletei. Nu gasesc ca e normal sa faca asemenea figuri atat de repede. Intre timp, l-am dat jos de pe pinioane dupa ce l-am curatat cu dispozitivul cu perii si l-am spalat suplimentar, intr-un vas incapator plin cu benzina si cu o perie mica. A mai curs ceva nisip fin, dar zalele au ramas blocate. Am incercat sa le misc cu un patent : unele se misca extrem de greu dar altele sunt in continuare blocate, intr-o pozitie nefireasca fata de "calcatura" normala. Sper sa nu se rupa pana il voi schimba. Sa mai merg asa cu el oare? Cred ca o sa-l schimb cu un lant obisnuit, ieftin, fara nici un fel de o-ringuri de la care ma asteptam sa protejeze lantul. Vad ca nu sunt decat bani aruncati de pomana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) Multi de pe forumurile din afara se feresc de WD40. Nu zic, sunt si acolo care il mai folosesc fara evenimente neplacute dar parerea generala a tuturor e ca nu-i face bine lantului cu O-ringuri. Nu vreau sa ma laud dar cu un amarat de penson, motorina si ulei de transmisie (cel mai ieftin) am dus un kit de lant DID50Va7 la 40.000 de km. La 300 de km uns, la 1000 spalat. Pentru sanatatea pinioanelor, conteaza enorm tensionarea corecta a lantului si ca o regula de principiu, mai bine lantul mai larg decat mai strans - daca e prea strans, face ravagii in dintii pinioanelor. @Festina lente - si eu am patit cu DID-ul meu la fel. Multe zale blocate la 40.000. Am inceracat sa-l tin doua zile in motorina dar nimic. Daca zalele sunt prea blocate, (asta o spun din propria exp.) lantul nu mai calca bine pe pinionul de atac care e mai mic ca diametru si ii "barbiereste" dintii. Eu spre exemplu am constatat ca pinionul de pe spate e impecabil dar cel de atac aproape nu mai avea un dinte pe el. Ar fi o idee buna sa inspectezi un pic si pinionul tau. Oricum la Virago al tau cred ca merge si un lant mai fara pretentii deoarece forta motorului de mai domoala. Daca vrei, iti dau PM cu oferte de lant mai ieftine ce am primit pana acum. Am gasit si 2 metri de lant la 60 de lei - iar la tensile strenght de min 3000kgf cred ca e mai mult decat suficient pt. Virago. Editat August 15, 2013 de Jorj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 @Festina lente - si eu am patit cu DID-ul meu la fel. Multe zale blocate la 40.000. Am inceracat sa-l tin doua zile in motorina dar nimic. Daca zalele sunt prea blocate, (asta o spun din propria exp.) lantul nu mai calca bine pe pinionul de atac care e mai mic ca diametru si ii "barbiereste" dintii. Eu spre exemplu am constatat ca pinionul de pe spate e impecabil dar cel de atac aproape nu mai avea un dinte pe el. Ar fi o idee buna sa inspectezi un pic si pinionul tau. nu demult am curatat si pinionul cel mic, in urma cu cca 1.000 de km si se prezenta bine, examinat ochiometric. dar din ce spui si tu, pare-se ca durata de viata a acestor lanturi pare sa fie undeva pe la 30-40.000 de km - nu e cam putin? ma asteptam sa te tina un asemenea lant macar 60-70.000 - in conditii de intretinere aproape maniacala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Nu stiu ce sa zic dar din aia 40 000, aproape jumatate au fost facuti de fostul proprietar depsre care nici nu stiu daca ungea lantul... Oricum acum sunt chitit pe un lant fara pretentii de brand pe care insa il iau nou. Asa o sa-i pot face un review obiectiv, in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) eu l-am avut de nou, a fost schimbat impreuna cu pinionul si foaia si asa cum spuneam, l-am intretinut constiincios. cred ca o sa-l inlocuiesc cu unul simplu, standard, care vad ca e intre 40-60 de lei - spre deosebire de unul d`asta cu o-ringuri si alte briz-brizuri, care costa de 6-7 ori mai mult. http://consumabile.bepagroup.ro/lanturi-did Editat August 15, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 clar nici eu nu am sa mai iau DID ........ca nu sant convins 100% ca doar wd-ul a contribuit la disparitia garniturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Si eu am ajuns la aceeasi concluzie. Lantul nu s-a blocat de ruginit sau ca e prea uzat (nu s-a intins mai deloc in timpul asta) in schimb tocmai O-ringurile alea miraculoase au crapat si au gripat zalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 xring-urile sunt sarite cumva numai pe o parte a lantului sau pe amandoua? daca sunt sarite numai pe o parte a fost roata stramba si puteai sa il ungi cu orice ca tot s-ar fi rupt. daca sunt sarite pe ambele parti atunci mai degraba e problema de intretinere sau de produs contrafacut. al meu are 40.000 si arata perfect. in schimb se simte o intindere neuniforma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) 40k pentru un lant mi se pare suficient. (40k poate insemna 4 ani sau mai mult) Editat August 15, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 cred ca o sa-l inlocuiesc cu unul simplu, standard, care vad ca e intre 40-60 de lei - spre deosebire de unul d`asta cu o-ringuri si alte briz-brizuri, care costa de 6-7 ori mai mult. http://consumabile.bepagroup.ro/lanturi-did am gresit ce-am scris, intre timp am citit mai cu atentie; mie imi trebuie 520 VX cu 114 zale, cel foarte ieftin despre care ziceam este probabil e o alta dimensiune, mult mai mica. scuze. 40k pentru un lant mi se pare suficient. (40k poate insemna 4 ani sau mai mult) mie nu, dar probabil atat e viata unui lant : "D.I.D Professional O-Ring Chains are warranted only against manufacturer’s defects in material and workmanship for 6 months from the original purchasedate or 10,000 miles D.I.D Professional X-Ring Chains are warranted only against manufacturer’s defects in material and workmanship for 1 year or 20,000 miles D.I.D Standard and Professional Non-O-Ring Chains are warranted only against manufacturer’s defects in material and workmanship for 30 days from the original purchase date shown on the sales invoice or receipt. No mileage warranty applies." http://www.didchain.com/warranty.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.