ow3x3xpr3ss Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Inca nu am apucat sa ma uit ce scrie pe lant.....da am un 650 GS , de curatat l-am curatat cu spray de frane si de uns cu un spray de la weicon foarte ok zic eu ,sta 3-400 km pe lant . Lantul pe care l-am avut inainte care era pe moto cand l-am luat ,ruginit ,neintretinut si tot am mers aprox. 20 mii + sau - in aceleasi conditi de exploatare si intretinere ! ,de asta sant mirat ca asta a cedat asa repede Oricum am mai citit pe forum undeva cineva se plangea tot asa ca i-au cazut garniturile dintre zale (tot DID) ,plus ca avea ungator de lant !!! Am inteles ca si cele de la EK sant bune ,cred ca din acela o sa iau dar fara X,Z ......simplu cu O daca astea clasice nu tin nici macar atata ! Mersi , Ovidiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Tind sa cred ca ai un lant chior pe mobra, sau contrafacut. DID nu mai produce cu O-ring de mult timp, doar cu X-ring, etc..Pt mobra ta vad ca ei indica XV2-ul -> http://didchain.com/streetChains.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Deci,pe lant scrie asa : 520VX2 DID JAPAN Am sa incerc de la EK cu O-ring cand cumpar altul. Mersi, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) Pai am luat kit complet cand l-am schimbat (450 ron) am luat ce imi recomanda firma pe site ,sa fi luat pt . moto cu putere mai slaba ?! ,asta cu intinderea nu ma pricep unde sa ma uit in specificati. Totusi sa se intinda in halul asta inteleg daca am luat lant necorespunzator ,dar sa cada toate semeringurile dintre zale e normal ? asta dupa primele mii de km ! Oricum DID clar nu mai iau . Mersi , Ovidiu . VX nu este tot una cu VX2 (verifica si ce scrie pe zale, nu numai ambalajul, daca ma intelegi...), eu am pus VM , desi aparuse inlocuitorul VX2. Totusi oringurile nu ar trebui sa cada , dar cred ca l-ai intis prea tare si nu ai lasat suficient joc. Editat Iulie 7, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Ambalajul nu il mai am demult cea ce am scris mai sus scrie pe zale ,de intins il intind cu ruleta ,in specificati l-am intins totdeauna nu ma confrunt pt prima data cu asa ceva. Eu zic ca l-am intretinut si reglat ok ,din contra poate chiar am exagerat cu intretinerea. Oricum nu mai am ce sa ii fac astazi de la Ploiesti-Lugoj are o burta de atinge cricul central si l-am intins inainte sa pornesc la drum!!! Eram interesat in principiu daca sa iau lant fara nici un o garnitura,o sa iau de la EK cu O-ring,fara Z,X si timpeni din astea,cand o sa am posibilitate financiara Multumesc , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Inca nu am apucat sa ma uit ce scrie pe lant.....da am un 650 GS , de curatat l-am curatat cu spray de frane si de uns cu un spray de la weicon foarte ok zic eu ,sta 3-400 km pe lant . Lantul pe care l-am avut inainte care era pe moto cand l-am luat ,ruginit ,neintretinut si tot am mers aprox. 20 mii + sau - in aceleasi conditi de exploatare si intretinere ! ,de asta sant mirat ca asta a cedat asa repede Oricum am mai citit pe forum undeva cineva se plangea tot asa ca i-au cazut garniturile dintre zale (tot DID) ,plus ca avea ungator de lant !!! Am inteles ca si cele de la EK sant bune ,cred ca din acela o sa iau dar fara X,Z ......simplu cu O daca astea clasice nu tin nici macar atata ! Mersi , Ovidiu. spary-ul ala e facut cu acetona. acetona si cauciucul nu prea se impaca. mai ales cu amaraciunea aia de cauciuc din care este facut x-ringul ala. spala-l si tu cu motorina si o sa vezi ca o sa te tina x-ring-urile alea vreo 25-30000. al meu are 40.000 si e inca perfect. e drept ca am ungator deci e uns in permanenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 (editat) Exact nu stiu cum se procedeaza cand intinzi lantul la motorul tau....verifica daca faci lucrul asta ok adica sa si ramana blocat pe pozitie axul spate dupa ce intinzi. Dar daca s-ar lungi asa de fiecare data eu cred ca nu ar mai fi calcat de mult pe foaie si pinion... Editat Iulie 8, 2014 de Freelancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 spary-ul ala e facut cu acetona. acetona si cauciucul nu prea se impaca. mai ales cu amaraciunea aia de cauciuc din care este facut x-ringul ala. spala-l si tu cu motorina si o sa vezi ca o sa te tina x-ring-urile alea vreo 25-30000. al meu are 40.000 si e inca perfect. e drept ca am ungator deci e uns in permanenta. or exista brake cleanere cu acetona dar eu nu am vazut pana acum, daca te uiti pe louis, brake cleanerul si sprayul de curatat lantul au acelasi lichid inauntru, diferenta o face presiunea din tub, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Motorina. E mai ieftin si mai sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 lanturile cu etansare au avantaje incontestabile, asta este motivul pentru care au fost inventate. Cat ar fi oringurile de chinezesti, sa nu uitam ca poporul chinez a inventat cauciucul... cred ca sprayul pt frane este vinovat. Curata lantul nou cu motorina! Din comoditate eu pun 30% benzina (garniturile nu au nici o problema, presupun ca se comporta ca oringurile din carburator), dar il spal de 3-4 ori pe an pt ca am sistem de ungere cu ulei, dar dau cu spray dupa spalatorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 motorina de curatat, si ulei atf (de cutie viteze de masina) pentru uns, ieftin si bun. De sarit o sa sara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Eu anul asta l-am uns doar cu ulei de transmisie. Il ung odata pe saptamana. Primul drum dupa ungere lasa ceva mizerie in zona cricului, sterg cu o carpa si gata. Pe roata sau in alte parti nu arunca daca e uns cu cantitatea corecta de ulei. Nu mai trebuie sa-l curat, se autocurata. Cand spal motocicleta dau cu jetul de presiune pe lant si ramane ca din fabrica. Curatarea jegului de la spray-ul de lant mi se pare cea mai neplacuta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EarthFish Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Eu anul asta l-am uns doar cu ulei de transmisie. Il ung odata pe saptamana. Primul drum dupa ungere lasa ceva mizerie in zona cricului, sterg cu o carpa si gata. Pe roata sau in alte parti nu arunca daca e uns cu cantitatea corecta de ulei. Nu mai trebuie sa-l curat, se autocurata. Cand spal motocicleta dau cu jetul de presiune pe lant si ramane ca din fabrica. Curatarea jegului de la spray-ul de lant mi se pare cea mai neplacuta treaba. Cati km ai facut pana acum,de cand folosesti metoda asta?Ma bate gandul sa incerc si eu ulei de transmisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 vreo 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Bai terminati cu "am 3000 de km cu lantul si nu l-am intins deloc" gen. Prima intindere de uzura nici nu are voie sa apara atat de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 (editat) Ideea era daca sa iau lant fara O-ring,am inteles ,nu merita. De miscat axul rotii nu se misca pt ca am gradatii dupa care ma ghidez cand il intind si este in acelasi loc si ce produs aflat in recipient sa folosesc?!!! ,nu imi comvine cu motorina este prea multa bataie de cap (vase,tavi,pet taiat...) in spatele blocului imi este foarte incomod sa folosesc motorina! . Am folosit WD am inteles ca nu e ok ca penetreaza,asta pt frane iarasi nu e ok!!Deci.... Multumesc, Ovidiu Editat Iulie 8, 2014 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 ia un d'asta de pe louis si niste tie-raps de 300mm, https://www.louis.de/en/artikel/kettenmax-louis-edition-/10003114?list=4924034 e genial si nu faci mizerie aproape deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skizzo Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 (editat) Salutare tuturor! Dupa cum spune si numele topicului, m-am hotarat si vreau sa imi schimb kitul de lant ca nu prea se mai poate merge cu el si consider ca nu merita sa imi pun viata in pericol. Problema este ca nu stiu exact ce lungime are lantul ( ma refer la numarul zalelor adica 525 sau 530, sper sa nu gresesc), cati dinti tre sa aibe pinioanele (pinionul de atac si foaie spate ) si ce mi-ati recomanda dintre marcile Did sau Ek Chain,la acesta se poate alege culoarea preferata. Tin sa mentionez ca detin o Honda Cbr f2 din 94. Cine poate sa ma ajute cu ceva sfaturi sunt binevenite. Multumesc si asfalt uscat tuturor !! Editat Iulie 27, 2014 de skizzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Numarul zalelor nua are nimic cu 525 sau 530, diferenta dintre cele doua este latimea la 525 este de 7,94mm, iar la 530 este 9,53mm in rest sant identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 (editat) Manualul de reparatie spune totul, e chiar asa greu sa-l citesti? Editat Iulie 28, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Problema este ca nu stiu exact ce lungime are lantul ( ma refer la numarul zalelor adica 525 sau 530, sper sa nu gresesc), cati dinti tre sa aibe pinioanele (pinionul de atac si foaie spate ) si ce mi-ati recomanda dintre marcile Did sau sa numeri stii? dar sa citesti? scrie pe lantul pe care il ai acum, iar zalele le numeri sau motocicleta ta actuala ai cumparat-o fara lant si pinioane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 sau te duci la magazin piese moto/mecanic si rezolvi. ca singur nu cred ca ai cum sa il schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 ia un d'asta de pe louis si niste tie-raps de 300mm, https://www.louis.de/en/artikel/kettenmax-louis-edition-/10003114?list=4924034 e genial si nu faci mizerie aproape deloc Pana la urma mi-am luat lant EK cu O ring si un spray de la nigrin special pt curatat lantul (acuma cred ca asta nu o sa mai atace garniturile). Acesta este spray -ul https://www.nigrin.de/en/produkte/nach/produkt/nigrinchaincleanerfor_motorcycles Numai bine , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skizzo Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 sa numeri stii? dar sa citesti? scrie pe lantul pe care il ai acum, iar zalele le numeri sau motocicleta ta actuala ai cumparat-o fara lant si pinioane? Nu boss, nu stiu sa citesc si nici sa scriu. Permisul l-am luat la Pitesti. Eu intrebam lucrurile astea ca as vrea sa il cumpar la metru din dedeman si ma gandeam sa nu iau prea mult si sa n-am ce face cu el dupa. Chiar ma intreb ce cauti pe forumul asta, oare u alta treaba nu ai decat sa stai si sa comentezi aiurea ?crezi ca daca stiam toate informatiile astea stateam sa scriu topicul asta ?? Lumea intra aici sa caute informatii prietene si sa ne ajutam intre noi ca oricum nu suntem priviti cu ochi buni in trafic si cred ca ai vzt si u asta, in cazul in care nu mergi cu bicileta prin oras sau cu transportul in comun. Dar na.. ca in orice comunitate mai sunt si scursuri de genul tau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Dupa aprox. 5000 km ma vad nevoit sa imi schimb lantul(DID) ,il intind si la cateva sute de km trebuie sa il reglez din nou !! toate garniturile dintre zale sant cazute . Vreau si eu o parere de la cineva care a folosit un lant fara etansare ,fara z,x,o si toate prostiile astea de merketing , daca ii este facuta intretinerea chiar mai des (nu e problema) decat la unul cu garnituri tine vreo 10-15.000 km? Mersi , Ovidiu Cu ce speli lantul? Eu am folosit o perioada spray de curatat. De vreo 3000 de km am trecut la motorina. Motorina e buna dar nu se evapora,degeaba stergi lantul cu o carpa pentru ca ramane motorina intre role si sprayul de uns se dizolva daca intra in contact cu motorina ramasa. Asa ca spal lantul si cu detergent de vase dupa ce spal cu mororina. Spray de uns fol. Motul C2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.